ایرانیت پلاستیکی (فایبرگلاس)

ایرانیت پلاستیکی (فایبرگلاس)

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت ایرانیت پلاستیکی ساده به ابعاد، کیفیت متریال و نوع و طرح ایرانیت فایبرگلاس بستگی دارد. قیمت هر متر مربع ایرانیت پلاستیکی در نیمه اول ۱۴۰۳ در حدود ۱۰۰,۰۰۰ تا ۴۰۰,۰۰۰ تومان است. خدمات خرید و فروش انواع ایرانیت پلاستیکی صاف و طرحدار در عمران مدرن ارائه می شود. ابعاد ورق ایرانیت پلاستیکی و متراژ و رنگ آن متنوع بوده و برای مصارف صنعتی و مسکونی کاربرد دارد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

cctv_banner

ایرانیت پلاستیکی (فایبرگلاس)

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

قیمت ایرانیت پلاستیکی

قیمت ایرانیت پلاستیکی یا همان ایرانیت فایبرگلاس به عوامل متعددی وابسته است. ورق شیروانی پلاستیکی جزو مقاوم ترین پوشش های سقف است که استفاده از آن قدمت طولانی نیز دارد. انواع ایرانیت پلاستیکی در دو نوع ایرانیت پلاستیکی صاف و ایرانیت پلاستیکی کرکره ای یا موجدار به فروش می رسند. قیمت ایرانیت پلاستیکی ساده با توجه به کیفیت متریال به کار رفته در تولید ایرانیت پلاستیکی و شرکت سازنده آن و روش های تولید و ساخت، هم چنین نوع ایرانیت فایبرگلاس یا پلاستیکی متغیر است. برای احداث سقف هایی که امکان عبور نور را داشته باشد نیاز به ایرانیت شفاف دارید که از نوع ایرانیت پلاستیکی است. ورق ایرانیت پلاستیکی هم برای کاربردهای تجاری و هم کاربردهای مسکونی طرفداران بسیاری دارد. کاربرد شیروانی پلاستیکی در مناطق پرباران ایران وسیع است. در ادامه با ویژگی های ایرانیت فایبر گلاس یا پلاستیکی و انواع آن ها آشنا خواهید شد. همچنین برای خرید ایرانیت پلاستیکی و اطلاع از لیست قیمت ایرانیت پلاستیکی شفاف و قیمت شیروانی پلاستیکی می توانید با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید. 

 

ورق ایرانیت پلاستیکی
ورق ایرانیت پلاستیکی رول شده

خرید میلگرد از کارخانه                                                                                                              قیمت میلگرد ۱۸                                                                        قیمت هر شاخه میلگرد 14 اصفهان

 

قیمت ایرانیت پلاستیکی ۱۴۰۳

قیمت ایرانیت پلاستیکی به ضخامت آن وابسته است. اگر چه این محصول در رنگ های مختلف تولید می شود اما قیمت آن به ضخامت محصول وابسته بوده و قیمت به ازای هر متر مربع ارائه می گردد. قیمت هر متر مربع ایرانیت پلاستیکی در نیمه اول سال ۱۴۰۳ به طور میانگین بین ۱۰۰,۰۰۰ تا ۴۰۰,۰۰۰ تومان است.

 

حداقل قیمت (تومان)حداکثر قیمت (تومان)توضیحات
۱۰۰,۰۰۰۴۰۰,۰۰۰قیمت درب کارخانه به ازای هر متر مربع می باشد

 

یکی از واحدهای ایرانیت فایبرگلاس ، وزن آن است که قیمت حدودی ایرانیت بر اساس این پارامتر و به ازای هر متر مربع به صورت زیر می باشد:

 

وزن (گرم)قیمت هر متر مربع (تومان)
۳۰۰۱۱۰,۰۰۰
۴۵۰۱۳۲,۰۰۰
۶۰۰۲۰۷,۰۰۰
۷۵۰۲۳۰,۰۰۰
۹۰۰۲۵۲,۰۰۰
۱۲۰۰۳۴۲,۰۰۰

 

ایرانیت پلاستیکی فایبرگلاس

نحوه محاسبه قیمت ایرانیت پلاستیکی شفاف به صورت متر مربعی است. نوسانات قیمت بازار و مواد اولیه برای تولید، باعث شده قیمت ایرانیت پلاستیکی تا حدی متغیر باشد و نتوان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت. ورق ایرانیت فایبرگلاس در رنگ های متنوع به شکل های کرکره ای، موجدار، ذوزنقه یا سینوسی و همینطور در مدل های ساده ی صاف و شفاف نیز در بازار موجود هستند. قیمت ایرانیت پلاستیکی شفاف در هر یک از این دسته ها متغیر است. ایرانیت فایبر گلاس یا ایرانیت پلاستیکی از جمله ارزان ترین پوشش ها برای سقف کارگاه ها و سیلو ها می باشد. در کل لیست قیمت ایرانیت فایبرگلاس مناسب بوده و تهیه آن برای مصارف عمومی توصیه می شود.

 

ایرانیت پلاستیکی
ایرانیت پلاستیکی شفاف

 

قیمت ورق ایرانیت پلاستیکی

ورق ایرانیت پلاستیکی یا ورق ایرانیت فایبرگلاس از مخلوط رزین پلی استر، الیاف شیشه، رنگ و مواد دیگری تشکیل می شود و کاربرد آن بیشتر در مکان هایی می باشد که علاوه بر پوشش به نورگیری نیز نیاز باشد. از کاربرد های ورق ایرانیت می توان به پوشش سقف پاسیو و نورگیرها، پوشش سقف گلخانه ها، پوشش آلاچیق و پارکینگ ها اشاره نمود. قیمت ورق ایرانیت پلاستیکی تا حد زیادی به کیفیت متریال مورد استفاده در آن بستگی دارد.

 

ایرانیت فایبرگلاس
ایرانیت فایبرگلاس

 

قیمت شیروانی پلاستیکی ارزان

لیست قیمت ورق شیروانی پلاستیکی بر اساس ضخامت و وزن آن تعیین می گردد. ایرانیت فایبرگلاس در ابعاد مختلفی تولید می شود. لیست قیمت ورق شیروانی پلاستیکی بر اساس متر مربع تعیین می گردد و قیمت نهایی هر ورق با توجه به ابعاد آن مشخص می شود. با کوچکتر شدن ابعاد، قیمت شیروانی پلاستیکی ارزان تر می شود. کاهش ضخامت هم که عامل دیگر تعیین قیمت است، قیمت شیروانی پلاستیکی ارزان تری را در پی دارد. اگر به دنبال قیمت شیروانی پلاستیکی ارزان می باشید، باید ورق های با وزن پایین تر خریداری نمایید. البته باید توجه داشت که قیمت شیروانی پلاستیکی ارزان فدای کیفیت آن نشده و با توجه به شرایط پروژه همچون میزان وزش باد و شرایط آب و هوایی، استعلام لیست قیمت ورق شیروانی پلاستیکی و خرید آن انجام شود.

 

انواع ایرانیت پلاستیکی

انواع ایرانیت پلاستیکی در برابر تابش نور آفتاب مقاومت بالایی دارند و به عنوان بهترین پوشش شفاف به جهت عبور نور شمرده می شود. از لحاظ زیبایی شناسی بهتر است از ورق های پلی کربنات استفاده نمود اما از لحاظ کاربری ورق ایرانیت فایبرگلاس و پلی کربنات هر دو به یک اندازه نور را از خود عبور می دهند.

 

ایرانیت پلاستیکی شفاف

ایرانیت پلاستیکی شفاف یا ایرانیت فایبرگلاس نورگیر برای سوله ها و پوشش بام فضاهایی که نیاز به نورگیری دارند، استفاده می شود. از ایرانیت پلاستیکی شفاف به صورت بی رنگ استفاده شده و ساده ترین نوع ایرانیت فایبرگلاس است.

 

ایرانیت پلاستیکی شفاف
ورق ایرانیت پلاستیکی شفاف

 

ایرانیت پلاستیکی صاف

اگر بخواهیم از لحاظ فرم و شکل ایرانیت پلاستیکی را دسته بندی کنیم، در دو دسته صاف و موجدار یا کرکره ای جا می گیرند. ایرانیت پلاستیکی صاف یکی از انواع ساده ایرانیت فایبر گلاس است و در انواع رنگ ها نیز قابل تولید می باشد. قیمت ورق ایرانیت پلاستیکی صاف نسبت به نوع موجدار و طرح دار به علت ساده تر بودن روند تولید کمتر می باشد.

 

ایرانیت پلاستیکی کرکره ای

ایرانیت پلاستیکی کرکره ای می تواند فرم سینوسی یا ذوزنقه ای داشته باشد. برای پوشش بام سیلوها یا کارخانه ها و انبار ها و همین طور نصب در ساختمان های مسکونی یکی از بهترین گزینه ها انواع ایرانیت پلاستیکی کرکره ای است.

 

ایرانیت فایبر گلاس
ایرانیت پلاستیکی موجدار

 

خرید ایرانیت پلاستیکی

برای خرید ایرانیت پلاستیکی باید به یک سری نکات توجه داشته باشید. در صورت رعایت این نکته ها و انتخاب درست ورق ایرانیت فایبر گلاس برای پوشش بام مورد نظرتان، بهترین نتیجه را خواهید دید. یکی دیگر از راه های تهیه آن، خرید اینترنتی ایرانیت پلاستیکی است. 

 

ضخامت و ابعاد ایرانیت پلاستیکی

انواع ایرانیت پلاستیکی با ضخامت مختلف و در ابعاد گوناگون تولید می شود. ضخامت ایرانیت فایبرگلاس یا پلاستیکی بر اساس نوع کاربرد ایرانیت مشخص می شود. قیمت ورق ایرانیت فایبرگلاس نیز بر اساس ضخامت آن تعیین می شود.

 

کیفیت ورق ایرانیت پلاستیکی

ورق ایرانیت پلاستیکی هم با متریال با کیفیت و درجه یک و هم با مواد بازیافتی و نامرغوب تولید می شود. هنگام خریداری ورق ایرانیت فایبر گلاس به مرغوب بودن جنس آن توجه کافی را داشته باشید.

 

ایرانیت پلاستیکی
انواع رنگ های ایرانیت پلاستیکی

 

رنگ بندی ایرانیت فایبرگلاس

خرید ایرانیت پلاستیکی در رنگ های مختلفی امکان پذیر است. رنگ های متنوع ورق ایرانیت پلاستیکی این امکان را ایجاد می کند تا به راحتی با محیط اطراف خود یکدست شده و نمای زیبایی را ایجاد کند.

 

فروش ایرانیت فایبرگلاس

انواع ایرانیت پلاستیکی هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی به فروش می رسند. با توجه به شرایط امروزی جامعه و پیشرفت تکنولوژی، خرید اینترنتی بسیار افزایش یافته است. با کمک خرید اینترنتی می توان بدون حضور و مراجعه به فروشگاه های مختلف، لیست قیمت ورق شیروانی پلاستیکی را استعلام نمود. همچنین مشخصات مختلف کالا شامل رنگ، طرح، ابعاد، ضخامت، وزن و … نیز ارائه می گردد. کاربران گرامی می توانند با مشاهده مشخصات کالاها، در بین کالاهای با مشخصات یکسان کالا با قیمت شیروانی پلاستیکی ارزان تر را انتخاب نموده و خریداری نمایند. علاوه بر این، خرید آنلاین به دلیل عدم چرداخت هزینه رفت و آمد به فروشگاه های مختلف، قیمت شیروانی پلاستیکی ارزان تری را در پی دارد.

 

تولید ایرانیت پلاستیکی

تولید ایرانیت پلاستیکی به علت تقاضای بالا امروز رواج گسترده ای پیدا کرده است. به منظور خرید ایرانیت پلاستیکی لازم است با فروشندگان این محصول مشورت کرده و  بهترین نوع آن را با توجه به کاربری خود خریداری نمایید. در تولید ایرانیت فایبرگلاس از سازه های قوسی یا شیبدار استفاده می شود و همین مسئله باعث زیبایی دو چندان و ارزش بخشیدن به محیط اطراف می شود. یکی از ویژگی های مهمی که در هنگام تولید و ساخت ورق ایرانیت پلاستیکی باید مورد توجه قرار بگیرد، مقاومت آن ها در برابر اشعه فرابنفش خورشید است. اگر این ورق ها نتوانند در برابر نور خورشید مقاومت کافی را داشته باشند، رنگ خود را به مرور زمان از دست داده و فرسوده می شوند. برآورد لیست قیمت ایرانیت فایبر گلاس نیز تا حد زیادی به مراحل تولید و زیرسازی آن دارد.

 

ابعاد ایرانیت پلاستیکی
ابعاد ایرانیت پلاستیکی

 

ابعاد ایرانیت پلاستیکی

از ایرانیت پلاستیکی برای پوشش سقف ساختمان های مسکونی و صنعتی استفاده می شود. بنابراین باید امکان فروش ایرانیت پلاستیکی در ابعاد مختلف وجود داشته باشد. در صورت در نظر داشتن ابعاد ایرانیت پلاستیکی به صورت خاص لازم است این ابعاد به صورت دقیق سفارش داده شوند تا از درب کارخانه با برش دقیق به محل آورده شوند. قیمت ایرانیت پلاستیکی بر حسب متر مربع است و با بیشترین شدن متراژ تغییر می کند.

 

انواع ایرانیت پلاستیکی
انواع ایرانیت فایبرگلاس

 

مزایای ایرانیت فایبر گلاس

  • استفاده از انواع ایرانیت پلاستیکی یا ایرانیت فایبرگلاس ویژگی های مثبت زیادی دارد که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته می شود.
  • ایرانیت پلاستیکی ضخامت بیشتری نسبت به شیشه دارد و به عنوان یک عایق حرارتی بسیار خوب شمرده می شود.
  • ورق ایرانیت پلاستیکی در برابر سرما مقاوت بالایی داشته و دچار فرسودگی نمی شود.
  • آب بندی ایرانیت پلاستیکی آن را در برابر رطوبت بسیار مقاوم می سازد.
  • شفاف بودن ایرانیت پلاسیتکی یکی از مزایای این نوع ایرانیت محسوب شده و علاوه بر از بین نبردن محرمیت، امکان عبور نور را فراهم می سازد.
  • وزن ورق ایرانیت پلاستیکی یا فایبرگلاس بسیار کم است و از همین رو حمل و نقل آن ها آسان بوده و هزینه های کمتری را نیز به کارفرما تحمیل می کند.
  • ابعاد ایرانیت پلاستیکی متغیر است و در هر متراژی قابل سفارش می باشد.
  • ایرانیت پلاستیکی قیمت بسیار مناسبی دارد.
  • فروش ایرانیت پلاستیکی به صورت اینترنتی نیز انجام می شود.

 

ایرانیت فایبرگلاس
نگهداری ایرانیت پلاستیکی به صورت رول شده

 

معایب ایرانیت فایبرگلاس

هر محصولی در کنار مزایا، معایبی نیز دارد. معایب ایرانیت فایبر گلاس در کنار مزایا قابل چشم پوشی است اما در هنگام خرید باید به این ویژگی ها نیز توجه داشته باشید.

  • ورق ایرانیت پلاستیکی عایق صوتی نیست و در صورت استفاده در ساختمان مسکونی باید به این نکته توجه داشته باشید.
  • اگر قاب و زیرسازی ایرانیت فایبرگلاس به خوبی صورت نگیرد، مقاومت آن در برابر وزن زیاد کاهش می یابد.  
  • این ورق ها سبک وزن هستند و همین موضوع حمل آن ها را ساده تر می کند اما باید دقت داشته باشید در مناطق بادخیز گزینه مناسبی نیستند.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۴ از ۵ - از مجموع ۵ رای

نظرات کاربران

حسن میرالی

قیمت ؟؟؟

محمد عمراني.

سلام قیمت را بگین

عمران مدرن

با سلام - جهت استعلام دقیق قیمت ، شماره تماس بفرمایید تا با شما تماس بگیریم یا در ساعات اداری با شماره 02162999675 تماس بگیرید. متاسفانه به دلیل تنوع پروژه های عمرانی و مدل های فروش متنوع و همینطور نوسانات بالای قیمت ها در برخی کالاها امکان ارایه قیمت آنلاین وجود ندارد.

متین گلپایگانی

شیروانی پلاستیکی سر و صدای بیشتری از شیروانی فلزی ایجاد میکنه؟

صبا جعفری

ایرانیت پلاستیکی صاف وزن کمتری نسبت به مدل های طرح دار داره؟

ایلیا

شیروانی پلاستیکی برای مناطق گرمسیر قابلیت استفاده داره؟ به دلیل دمای بالا همه چی سریع خراب میشه

آرش کاظمی

قیمت ایرانیت پلاستیکی ساده تفاوت زیادی با مدل های طرح دار داره؟

سهیل توکلی

ایرانیت پلاستیکی در رنگ های دلخواه هم تولید میشه یا رنگ های مشخصی داره؟

منا تقوی

سلام قیمت ایرانیت پلاستیکی از چه رنجی شروع میشه؟

نعمتی

لیست قیمت ایرانیت فایبرگلاس برای مدل ها و رنگ های مختلف رو لطف می کنید؟

سحر کاکاوند

قیمت ایرانیت پلاستیکی شفاف به خاطر شفافیتش از مدل های رنگی بالاتره؟

منصور خالقی

انواع ایرانیت پلاستیکی از لحاظ ضخامت متفاوتند؟

محسن صفری

ایرانیت فایبرگلاس چه تفاوتی با نوع سیمانی داره؟

امید ولی زاده

قیمت شیروانی پلاستیکی با ایرانیت شفاف ارزان تره یا با ایرانیت رنگی؟

جواد ولی پور

سلام لیست قیمت ورق شیروانی پلاستیکی رو میخواستم

رضا مقدسی

قیمت شیروانی پلاستیکی ارزان تر از شیروانی سیمانی است؟

علی اکبر

ایرانیت پلاستیکی صاف هم موجود دارید؟

مصطفی کاشفی

سلام. قیمت ایرانیت پلاستیکی ساده متری چنده؟

عالی مقام

قیمت ایرانیت پلاستیکی لطفا

حبیب جعفری

رنگ های ایرانیت پلاستیکی چقد ماندگاری دارن

بنیامین دلواری

لیست قیمت ایرانیت فایبرگلاس رو به صورت فایل قرار بدید لطفا

موسی رضوی

قیمت ایرانیت پلاستیکی شفاف چنده

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما