استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت اجرای جدول بتنی

قیمت اجرای جدول بتنی
قیمت اجرای جدول بتنی

قیمت اجرای جدول بتنی تحت تاثیر موارد متعددی است. اجرای جدول بتنی باید به صورت اصولی انجام شود. جدول بتنی می تواند برای کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار گیرد، به عنوان مثال جدول بتنی دور باغچه ای، جدول خیابانی و … معمولا قیمت اجرای جدول بتنی دور باغچه ای یا خیابانی به صورت متری بیان می شود.

یکی از عوامل مهم برای اجرای جدول بتونی و قیمت اجرای جدول بتنی، مسئله زیرسازی آن ها می باشد. پی سازی برای اجرای  جدول بتنی باید به گونه ای باشد که از استحکام کافی برخوردار بوده و زهکشی مناسبی نیز داشته باشد. مطابق استاندارد های شهرداری تراکم خاک بستر جدول بتنی نباید کمتر از ۹۰ درصد باشد. ارتفاع جدول بتنی دور باغچه باید متناسب با پیاده رو های اطراف باشد. هم چنین نکته دیگر در اجرای جدول بتنی رعایت تراز بودن آن است.

یکی از عوامل موثر بر قیمت اجرای جدول بتنی ابعاد آن است. با توجه به متغیر بودن ابعاد، امکان اعلام دقیق قیمت اجرای جدول بتنی وجود ندارد از این رو بهتر است برای استعلام قیمت اجرای جدول بتنی با مشاوران عمران مدرن تماس بگیرید. همچنین عمران مدرن ارائه دهنده سایر فرآورده های بتنی همچون دال بتنی روی کانال نیز می باشد.

لیست قیمت اجرای جدول بتنی
اجرای جدول بتنی خیابانی

کمترین قیمت اجرای جدول بتنی

قیمت اجرای جدول بتنی دور باغچه ای و قیمت اجرای جدول بتنی خیابانی با هم تفاوت دارد. مساله مهم برای نصب جدول بتنی مساله زیر سازی است.

این فراروده بتنی برای کف سازی یا محوطه سازی در خیابان یا اطراف باغچه مورد استفاده قرار می گیرد. جداول بتنی بسیار محکم هستند با این وجود برای افزایش طول عمر آن‌ها باید نکاتی همچون ارتفاع نصب به خوبی رعایت شود. ارتفاع نصب باید متناسب با سطح محیط اطراف و زیرسازی فضا باشد. لازم به ذکر است که قیمت اجرای جدول بتنی با افزایش ارتفاع بیش تر می شود.

نحوه نصب جدول بتنی برای باغچه و ویلا به این صورت است: ابتدا سطح زمین باید کاملا صاف و هموار شود سپس به اندازه ارتفاع جدول بتنی زمین کنده شود و پایه های آن را در زمین قرار می دهیم سپس اطراف بلوک با دقت بتن ریزی انجام شود. نکته قابل توجه در اجرای جدول بتنی این است که بخش باز آن باید رو به بالا باشد.

قیمت اجرای جدول بتنی
جدول بتنی دور باغچه ای

لیست قیمت اجرای جدول بتنی

با اینکه نصب جدول بتنی کار به ظاهر سختی نیست و نیاز به تخصص خاصی ندارد اما هرچقدر دقت و ظرافت بیشتری به خرج داده شود نتایج بهتری به دست می‌آید.

از جمله نکات اجرای جدول بتنی می توان به موارد زیر اشاره کرد: همانطور که پیش تر ذکر شد مساله زیر سازی اهمیت زیادی دارد اگر سطح زیر جداول صاف و هموار نباشد ناهماهنگی در نصب ایجاد می شود و در نهایت نیز ظاهر کار دچار پستی و بلندی خواهد شد.

قیمت اجرای جدول بتنی
حمل جدول بتنی

برای حفظ زیبایی بهتر است بتن روی جداول نشت پیدا نکند. بهتر است بین جداول سیمانی در هر ۵ متر ۱ سانتی متر فضای خالی در نظر گرفته شود. برای استعلام قیمت اجرای جدول بتنی با عمران مدرن تماس بگیرید.

عوامل مؤثر بر قیمت اجرای جدول بتنی

عوامل مؤثر بر قیمت اجرای جدول بتنی ممکن است شامل موارد زیر باشند:

  1. ابعاد جدول بتنی: ابعاد جدول بتنی شامل ضخامت، عرض و طول آن است. ابعاد بزرگتر معمولاً به هزینه بیشتری برای تهیه، حمل و نصب منجر می‌شوند.
  2. نوع بتن: نوع بتن استفاده شده در اجرای جدول بتنی نیز بر قیمت تأثیرگذار است. بتن‌های با کیفیت بالاتر و ویژگی‌های مکانیکی و دوام بیشتر معمولاً گرانتر هستند.
  3. نیروی کار: هزینه نیروی کار برای اجرا از جمله عوامل مؤثر بر قیمت اجرای جدول بتنی است. مهارت و تخصص نیروهای کار، تعداد کارگران مورد نیاز، مدت زمان اجرا و دسترسی به نیروی کار ماهر می‌توانند هزینه را تحت تأثیر قرار دهند.
  4. شرایط محلی: شرایط محلی نیز ممکن است بر قیمت اجرای جدول بتنی تأثیر بگذارد. عواملی مانند دسترسی به محل کار، وضعیت جاده‌ها، شرایط جوی، محدودیت‌های بنایی و سایر موارد ممکن است در قیمت‌گذاری و هزینه اجرا تأثیر داشته باشند.
قیمت اجرای جدول بتنی
اجرای جدول بتنی

برای مطالعه بیشتر:
کفپوش بتنی پیاده رو

نرده بتنی تراس

جدول سیمانی دور باغچه

جدول بتنی تهران

بلوک نیوجرسی بتنی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.35 ( 4 نظر)