استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد

قبل و بعد بازسازی خانه
قبل و بعد بازسازی خانه

بازسازی خانه همواره یک چالش جذاب به شمار می رفته است. امکان اجرای ایده های خلاقانه و جذاب در پروژه های بازسازی ، تفاوت های چشمگیر و زیادی در قبل و بعد بازسازی خانه ایجاد می کند. یکی از اقداماتی که قبل از شروع به کار پروژه می توان انجام داد، مشاهده عکس بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد است. این کار باعث می شود با ایده های نو و راه های مبتکرانه و جدیدی که برای بازسازی فضاهای منزلتان وجود دارد، آشنا شوید و بهتر تصمیم بگیرید.

عکس قبل و بعد بازسازی خانه می تواند در اجرای ایده های نو در بازسازی اتاق های خواب، پذیرایی، بازسازی حمام ها و … کمک کننده باشد. یکی دیگر از کارهایی که شرکت های بازسازی انجام می دهند، تهیه عکس قبل و بعد بازسازی منزل است. این کار هم برای معرفی شرکت و رزومه کاری آن ها بسیار مفید است و هم به کارفرمایان در انتخاب نوع بازسازی کمک زیادی می کند. از جمله مواردی که می توان در بازسازی خانه انجام داد، اجرای سقف کاذب چوبی ، کناف و … می باشد که جلوه دوچندانی به محیط می بخشد.

بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد
بازسازی آشپزخانه قدیمی

عکس قبل و بعد بازسازی خانه

در ادامه به بررسی تعدادی عکس بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد پرداخته می شود و ایده های به کار رفته در طراحی و تعمیرات آن ها نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

بازسازی خانه قدیمی قبل و بعد

 

قبل بازسازی فضای نشیمن

در بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد اعمال تغییرات از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مقایسه قبل و بعد خانه های بازسازی شده می توان تصاویری از یک زاویه دید واحد تهیه کرده و بعد از انجام بازسازی آن ها را با همدیگر مقایسه نمود. به عنوان مثال در تصویر بالا فضای نشیمن یک خانه را مشاهده می کنید که بعد از بازسازی به شکل زیر در آمده است.

بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد

 

بعد بازسازی فضای نشیمن

همانطور ک مشاهده می کنید کفپوش ها ، مدل پرده ها، رنگ دیوار ها و مبلمان تغییر کرده و قبل و بعد بازسازی خانه تفاوت چشمگیری پیدا کرده است.

بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد

 

قبل بازسازی فضای پذیرایی

در بازسازی این فضا از منزل بیشترین تغییر مربوط به مبلمان است. استفاده از رنگ های سرد و خنثی باعث شده تا فضای کوچک پذیرایی به نظر دلباز تر بیاید و عناصری مانند کمد های سنگین چوبی، چراغ های رومیزی و قالیچه با طرح شلوغ از محیط حذف شده اند.

بازسازی خانه قبل و بعد

 

بعد بازسازی فضای پذیرایی

قبل و بعد بازسازی اتاق خواب

تصاویر زیر نمونه هایی از بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد است که برای هر کدام از آن ها توضیحی مختصر درباره نوع بازسازی و تغییرات داده شده است.

بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد

 

بازسازی فضای داخلی اتاق خواب

در این عکس قبل و بعد بازسازی اتاق خواب ، فضای بی روح اتاق با تغییر کفپوش و دیوار پوش های چوبی تبدیل به فضای گرم و دلنشینی شده است. چوب متریالی است که به محیط روح می دهد و آن را جذاب و دلنشین می کند.

بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد

 

نوسازی و تعمیرات اتاق خواب

در این تصویر با رنگ آمیزی دیوار اتاق خواب، هارمونی و همخوانی زیبایی بین مبلمان و دیوار ها به وجود آمده است. استفاده از دو رنگ آبی و سفید در طراحی دکوراسیون اتاق خواب منظره ای زیبا به وجود آورده است.

بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد

 

بازسازی و تغییر دکوراسیون اتاق

عکس قبل و بعد بازسازی خانه در بالا نشان از استفاده درست از عناصر سبز مانند گیاهان و رنگ آمیزی سبز رنگ دیوار اتاق که با گیاهان همسو شده است، دارد.

قبل و بعد بازسازی آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه تغییرات زیادی در قبل و بعد خانه های بازسازی شده ایجاد می کند. برای بازسازی آشپزخانه ، از ایده ها و روش های مختلفی می توان استفاده کرد. از تعویض کاشی ها و سرامیک آشپزخانه تا تعویض کابینت همگی زیرمجموعه بازسازی آشپزخانه به حساب می آیند.

در بازسازی آشپزخانه می توان کابینت های فلزی را با کابینت های ام دی اف جایگزین کرده و دیوار ها را نیز کاشی کاری کرد. کاشی کاری دیوار ها به تمیز کاری راحت تر و زیبایی فضا کمک زیادی کرده و مدل های مختلف آن را نیز می توان با انواع کابینت ها ست کرد. بازسازی آشپزخانه تاثیر زیادی در قبل و بعد بازسازی خانه دارد.

بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد
قبل و بعد بازسازی آشپزخانه

یکی دیگر از راهکار های بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد ، تبدیل فضای دلگیر آشپزخانه با کابینت هایی به رنگ قهوه ای، به یک فضای دلباز با کابینت هایی به رنگ روشن می باشد. رنگ روشن کابینت ها باعث می شود نور آشپزخانه بیشتر شده و ترکیب دو رنگ طلایی و سفید نیز ظاهر آراسته و مدرنی به آشپزخانه می دهد. طراحی جزیره برای آشپزخانه نیز یکی دیگر از راهکار های بازسازی و تغییر دکوراسیون منزل می باشد. در طراحی جزیره ها می توان از متریال سنگ یا چوب استفاده کرد.

بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد
بازسازی آشپزخانه

قبل و بعد بازسازی سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی جزو فضاهایی می باشد که بازسازی آن دقت و مهارت زیادی می خواهد. در عکس های قبل و بعد بازسازی خانه همواره تصاویر قبل و بعد بازسازی سرویس ها نیز به چشم می خورد.

بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد
قبل و بعد بازسازی سرویس بهداشتی

در روش بازسازی سرویس به جای پرده می توان از پارتیشن شیشه ای جهت جداسازی فضای وان حمام از بقیه سرویس استفاده کرد. هم چنین نوع کفسازی را بهتر کرده وبه جای تایل های ریز و روشن کف که ممکن است آلودگی های بیشتر به خود جذب کند از تایل های بزرگ و به رنگ تیره استفاده شود.

بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد
بازسازی سرویس بهداشتی قدیمی

یکی از مهم ترین نکات در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام، تغییر کاشی های کف است. در بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد ، طرح کاشی کف فضا را از یکنواختی و سادگی خارج کرده و نمای بهتری ایجاد می کند.

قبل و بعد بازسازی نشیمن

نشان دادن عکس قبل و بعد بازسازی خانه به خصوص فضای نشیمن به کارفرما می تواند روش بسیار خوبی برای معرفی رزومه و میزان تجربه و مهارت شرکت باشد.

بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد
بازسازی نشیمن خانه قدیمی

یکی از فاکتور های بسیار مهم در بازسازی اتاق نشیمن، نورپردازی آن می باشد. استفاده از دیوارپوش هایی با رنگ روشن و جلوه زیبا، تاثیر زیادی در بزرگ تر نشان داده اتاق دارد. استفاده از روشنایی های متعدد و با نور سرد، روشن کردن دیوار ها، پرده های روشن و سبک و استفاده از رنگ های مکمل از جمله اقداماتی است که فضا را بهبود بخشیده و در زیبایی آن موثر است.

بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد
بازسازی نمای ساختمان

قبل و بعد بازسازی نما

برای بازسازی نما ایده های زیادی وجود دارد. انتخاب نوع متریال برای زیباسازی و افزایش جذابیت بصری ساختمان از جمله اقداماتی است که باید توسط مهندس طراح صورت گرفته تا بهترین نتیجه را در پی داشته باشد. در ادامه تصاویری از قبل و بعد بازسازی خانه در نمای آن ها را مشاهده می کنید.

بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد
نمای بازسازی شده
بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد
قبل و بعد بازسازی نما

استفاده درست از عناصر نورپردازی و طراحی محوطه از جمله اقداماتی است که در بازسازی ساختمان های ویلایی مورد توجه قرار می گیرد.

بازسازی ویلا قبل و بعد

مشاهده تصاویر بازسازی ویلا قبل و بعد به داشتن ویلای جدید و نو در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت بسیار کمک کننده است. پیش از انجام بازسازی ویلا لازم است با مشاهده عکس های بازسازی ویلا قبل و بعد با سبک های مختلف بازسازی و متریال شرکت های مختلف آشنا شده و بهترین تصمیم را برای بازسازی ویلای خود اتخاذ کنید.

آسانسور شیشه ای تبریز آسانسور شیشه ای بجنورد آسانسور شیشه ای کرمانشاه آسانسور شیشه ای ارومیه آسانسور شیشه ای اهواز آسانسور شیشه ای یاسوج آسانسور شیشه ای اردبیل آسانسور شیشه ای زنجان آسانسور شیشه ای گرگان آسانسور شیشه ای اصفهان آسانسور شیشه ای سمنان آسانسور شیشه ای رشت آسانسور شیشه ای کرج آسانسور شیشه ای زاهدان آسانسور شیشه ای خرم آباد آسانسور شیشه ای ایلام آسانسور شیشه ای شیراز آسانسور شیشه ای ساری آسانسور شیشه ای بوشهر آسانسور شیشه ای قزوین آسانسور شیشه ای اراک آسانسور شیشه ای شهرکرد آسانسور شیشه ای قم آسانسور شیشه ای بندرعباس آسانسور شیشه ای بیرجند آسانسور شیشه ای سنندج آسانسور شیشه ای همدان آسانسور شیشه ای مشهد آسانسور شیشه ای کرمان آسانسور شیشه ای یزد آسانسور شیشه ای تهران

برای مطالعه بیشتر:

بازسازی خانه در تهران با هزینه کم

بازسازی کابینت

برآورد هزینه بازسازی ساختمان

بازسازی ویلا در شمال

چک لیست بازسازی ساختمان

بازسازی اتاق خواب

خانه های قدیمی بازسازی شده

بازسازی خانه ویلایی قدیمی

بازسازی ساختمان در کرج

هزینه تعمیر سرویس بهداشتی

بازسازی رستوران

بازسازی ساختمان های قدیمی

سقف کناف آشپزخانه

بازسازی حمام

تخریب ساختمان

مقاوم سازی ساختمان

اجرای پارتیشن شیشه ای

روش های تخریب ساختمان

سقف کاذب کناف

قانون مشارکت در ساخت

تقسیم واحدها در مشارکت در ساخت

فسخ قرارداد مشارکت در ساخت

صفر تا صد مشارکت در ساخت

کمیسیون مشارکت در ساخت

خطرات مشارکت در ساخت

سوالات مشارکت در ساخت

درصد مشارکت در ساخت

نحوه مشارکت در ساخت

بلاعوض مشارکت در ساخت

شرایط مشارکت در ساخت

مشکلات قراردادهای مشارکت در ساخت

قرارداد مشارکت در ساخت

تعهدات سازنده در قرارداد مشارکت در ساخت

نکات مهم قرارداد مشارکت در ساخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.72 ( 4 نظر)

۲ نظر

  1. عکسای بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد رو که گذاشتید خودتون کار کردین؟

  2. نمونه کارهای بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد شما رو چطور میتونم ببینم؟