استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

این ۶ جکوزی به افراد دچار سیاتیک توصیه می شود!

این ۶ جکوزی به افراد دچار سیاتیک توصیه می شود
این ۶ جکوزی به افراد دچار سیاتیک توصیه می شود

آب درمانی در آب گرم جکوزی، یکی از بهترین روش های تسکین سریع درد سیاتیک است. اعصاب سیاتیک، طولانی ترین اعصاب بوده و از ستون فقرات تا انگشتان پاها امتداد دارند. درد سیاتیک اصطلاحا به دردهای عصبی ناشی از تحریک یا التهاب عصب های سیاتیک گفته می شود. این دردها می توانند به شکل بی حسی در نواحی اعصاب سیاتیک و یا احساس سوزن سوزن شدن، باشند. استراحت در آب گرم جکوزی، در مجاورت با فشار بسیار ملایم آب خروجی از جت های نواحی کمر و پاها، می تواند تاثیر مثبتی در بهبود دردهای سیاتیکی داشته باشد.

در این مقاله می خواهیم ۶ مدل جکوزی که کف آن ها به صورت طبی طراحی شده و ماساژور دارند، معرفی کنیم. استراحت در این ۶ جکوزی به افراد دچار سیاتیک توصیه می شود! برای خرید هرکدام از این مدل ها و حتی سایر مدل های موجود در سایت عمران مدرن، می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

جکوزی باداب مدل ۱۰۷

یکی از قیمت مناسب ترین جکوزی های طبی موجود در بازار، جکوزی باداب مدل ۱۰۷ است. این جکوزی دارای کفی طبی و جت های ماساژور کمر و کف می باشد. ابعاد آن نیز ۸۵×۱۷۰ سانتی متر است. جکوزی مدل ۱۰۷ باداب در ۵ تیپ مختلف ارائه شده و هرچه تیپ آن بالاتر باشد، قیمتش بیشتر است.

جکوزی باداب مدل 107
قیمت و مشخصات جکوزی باداب مدل ۱۰۷

جکوزی بادیز مدل روکا (طبی)

 وان جکوزی بادیز مدل روکا (طبی) دارای پانلی بسیار زیبا و کفی از نوع طبی است. ابعاد این جکوزی ۸۰×۱۷۰ سانتی متر بوده و از جکوزی های تک نفره بزرگ محسوب می شود. تیپ ۱ و ۲ این جکوزی در مجموع دارای امکاناتی نظیر پانل جلو و جانبی ، شاسی استیل ، زیرسری ، ماساژور پا و جانبی ، زیرآب ، کلید پنوماتیک ، کلید هوا، هالوژن و حفاظ جان می باشد.

جکوزی بادیز مدل روکا (طبی)
قیمت و مشخصات جکوزی بادیز مدل روکا (طبی)

جکوزی تنسر مدل ۱۰۲

وان جکوزی تنسر مدل ۱۰۲ دارای طراحی به شکل سه گوش (کنجی) و ابعاد ۸۴×۱۵۴ سانتی متر بوده و از این روی برای حمام های کوچک مناسب است. این جکوزی دارای ۲ الی ۳ جت کمر است. از دیگر امکانات این جکوزی می توان به چراغ هالوژن، بلوئر و کیت رادیو اشاره کرد.

جکوزی تنسر مدل 102
قیمت و مشخصات جکوزی تنسر مدل ۱۰۲

جکوزی زرین آب مدل ۸۱۰

وان جکوزی زرین آب مدل ۸۱۰ طراحی زیبایی داشته و با ابعاد ۱۲۵×۱۹۰ سانتی متر در رده جکوزی های بزرگ قرار گرفته و بسیار جادار است. این جکوزی دارای ۴ تیپ مختلف بوده و آخرین تیپ آن دارای امکاناتی نظیر سنسور محافظ، روشنایی، سیستم پخش کننده صوتی و بلوئر کف است.

جکوزی زرین آب مدل 810
قیمت و مشخصات جکوزی زرین آب مدل ۸۱۰

جکوزی شاینی مدل N-JA009

طراحی جکوزی شاینی مدل N-JA009 به شکل طبی بوده و همچنین برای سهولت ورود و خروج افراد از جکوزی، بر روی بدنه داخلی آن، دستگیره نصب شده است. این جکوزی دارای طول ۱۵۷ سانتی متر، عرض ۹۰ سانتی متر و ارتفاع ۷۰ سانتی متر است. با توجه به ابعاد آن، این جکوزی در عین حال که طول کمی داشته و برای حمام های کوچک مناسب است، با توجه به عرض آن از جکوزی های جادار محسوب می شود.

جکوزی شاینی مدل N-JA009
قیمت و مشخصات جکوزی شاینی مدل N-JA009

جکوزی پرشین مدل سیلویا

اگر برای بهبود علائم سیاتیک خود به دنبال تهیه جکوزی طبی هستید اما فضای حمام کوچکی دارید، جکوزی پرشین مدل سیلویا انتخاب خوبی است. این جکوزی سه گوش (کنجی) دارای ابعاد ۵۵×۱۰۰×۱۵۱ سانتی متر است. این جکوزی در ۴ تیپ مختلف ارائه می شود. از جمله آپشن های آن می توان به ماساژور کناری، ماساژور کف(بلوئر)، سنسور سطح سنج آب، صفحه کنترل دیجیتال، سیستم محافظ جان و گرمکن آب  اشاره کرد.

جکوزی پرشین مدل سیلویا
قیمت و مشخصات جکوزی پرشین مدل سیلویا

برای مطالعه بیشتر:

وان حمامی

جکوزی برای سیاتیک

۵ کابین جکوزی مناسب دیسک کمر با قیمت

وان جکوزی های زیر ۲۰ میلیون تومان

معرفی ۵ مدل وان جکوزی کابین دار مجهز به سونا، با قیمت

۵ مدل وان ساده مناسب حمام های مینیمال، با بهترین قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)