استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت قیرگونی

اجرای قیر و گونی
قیرگونی پشت بام

اجرای قیرگونی نوعی روش عایق کاری رطوبتی است که در اجرای آن از قیر و گونی استفاده می گردد. از کاربردهای این روش می توان به عایق کاری پشت بام، کف، سرویس بهداشتی و پی ساختمان اشاره کرد. به طور کلی مراحل اجرای قیر و گونی شامل تمیز کردن سطح مورد نظر از هر گونه آلودگی، اجرای یک لایه قیر، پهن کردن گونی های مخصوص بر روی سطح قیراندود شده و در نهایت اجرای یک لایه قیر بر روی گونی های پهن شده می باشد. برای اجرای لایه های بیشتر نیز یک لایه گونی عمود بر لایه قبل پهن کرده و بر روی آن قیرپاشی انجام می شود. از انواع دیگر عایق ها می توان به پشم شیشه و پشم سنگ اشاره نمود که بیشتر نقش عایق حرارتی دارند.

قیمت قیر گونی

هزینه اجرای قیر و گونی با توجه به عواملی همچون متراژ کار، محل و شرایط اجرا متفاوت می باشد. در این مقاله به معرفی شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از شرکت ها به منظور مقایسه قیمت ها و نیز اطمینان از کیفیت اجرای قیر و گونی ، ارائه شده است.

۱- شرکت آسفالت و ایزوگام ایلات زاده ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیر و گونی با ایلات زاده تماس بگیرید.

تماس با آسفالت و ایزوگام ایلات زاده
اجرای قیر و گونی
قیمت قیرگونی پشت بام

۲- شرکت سربام پوش مسیر ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیرگونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سربام پوش مسیر

۳- شرکت فنی کارا ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیرگونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با فنی کارا

۴- شرکت پوشش بام تهران ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیر و گونی با شرکت ایزوگام نوین تماس بگیرید.

تماس با پوشش بام تهران
قیمت چسب جایگزین ایزوگام

اجرای قیر و گونی در تهران

۵- شرکت ایزوگام تهران ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از هزینه قیرگونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایزوگام تهران

۶- شرکت تهران عایق ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیر و گونی با تهران عایق تماس بگیرید.

تماس با تهران عایق

۷- شرکت تهران ایزوگام ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیرگونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با تهران ایزوگام
قیمت اجرای قیر و گونی

۸- شرکت برتر ایزوگام ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیرگونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با برتر ایزوگام

۹- شرکت عایق کاران نوین پوشش ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیرگونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با عایق کاران نوین پوشش

۱۰- شرکت ایزوگام تکبام تهران ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیرگونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایزوگام تکبام تهران
هزینه اجرای قیر و گونی

۱۱- شرکت میهن عایق ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیرگونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با میهن عایق

۱۲- شرکت سپید بام البرز ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیرگونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سپید بام البرز

۱۳- شرکت ایزوگام شهر ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیرگونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایزوگام شهر
قیرگونی پشت بام

قیمت قیرگونی و ایزوگام

۱۴- شرکت ایزوگام ۱۱۷ ارائه دهنده خدمات اجرای قیر و گونی و عایق کاری (قیر پاشی) در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیرگونی سرویس بهداشتی بر روی لینک زیر کلیلک کنید.

تماس با ایزوگام ۱۱۷

۱۵- شرکت ماهان ساز ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیرگونی سرویس بهداشتی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ماهان ساز

۱۶- شرکت ایزوگام چتربام ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیرگونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایزوگام چتربام
اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی

۱۷- شرکت میهن بام ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیرگونی پشت بام بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با میهن بام

۱۸- شرکت ایزوگام گستر ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از هزینه قیرگونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایزوگام گستر

۱۹- شرکت عایق شهر ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از هزینه قیرگونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با عایق شهر
اجرای قیر و گونی

۲۰- شرکت ایزوگام کاران ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیرگونی پشت بام بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایزوگام کاران

۲۱- شرکت ایزوگام بام ایران ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیرگونی پشت بام بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایزوگام بام ایران

قیمت اجرای قیر و گونی

۲۲- شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت قیرگونی پشت بام بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایزوگام نوین
اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی

۲۳- شرکت ایزوگام سایوند ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در کرج است. برای اطلاع از قیمت اجرای قیرگونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایزوگام سایوند

۲۴- شرکت عایق ساختمان ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت اجرای قیرگونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با عایق ساختمان

۲۵- شرکت گروه خدمات ساختمان پارسیان ارائه دهنده خدمت اجرای قیر و گونی در تهران است. برای اطلاع از قیمت اجرای قیرگونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه خدمات ساختمان پارسیان

۲۶- شرکت ایران ایزوگام ارائه دهنده خدمات اجرای قیر و گونی و عایق کاری (قیر پاشی) در تهران است. برای اطلاع از قیمت اجرای قیرگونی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایران ایزوگام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)

۹ نظر

  1. با تجربه ترین کار کنان برای کدوم شرکت معرفی شده جهت اجرای قیروگونی ساختمان هستند لطفا معرفی کنید

  2. سلام چرا قبل از ایزوگام کار قیر و گونی رو هم انجام میدهند یا قبل از آسفالت؟؟؟؟

  3. سلام وقتتون بخیر
    اگر یه استخر رو قبلا قیروگونی کرده باشیم میشه دوباره روی اونو قیروگونی کرد یا باید لایه قبلی رو برداریم؟

  4. چقدر خوبه که معرفی کردید اکیپ برای قیرقونی

  5. فصل مناسب اجرای قیر و گونی کیه؟ ممنون از مطلب و لینکهای با ارزشتون

    • زمان مناسب اجرای قیر و گونی بیشتر وابسته به نحوه اجرا می باشد. اما با این حال بهتر است که در فصول خشک سال همچون تابستان اجرا شود.

  6. چه مطلب خوبی که میشه یه جا همه ارائه دهنده های خدمت اجرای قیر و گونی رو دید. ممنون از شما.