هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر

هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

بازه قیمت

از ۳۰۰۰۰۰ تومان تا ۱۰۰۰۰۰۰۰ تومان

توضیحات قیمت

قیمت کولر گازی و آبی هوشمند به متراژ ساختمان، تعداد کولرها و قابلیت های آن بستگی دارد که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. به دلیل قیمت بالا و اهمیت انتخاب صحیح تجهیزات سازگار با کولر آبی یا گازی هوشمند ، لازم است تا این کار با دقت انجام شود.
intro
comment
bookmark
share

شهر

بوشهر x

خدمات مرتبط در عمران مدرن

هوشمند سازی کولر گازی و آبی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

بوشهر

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر

هوشمند سازی کولر گازی در کنار تهیه کولر آبی هوشمند از اقدامات بسیار کاربردی برای فصل گرما در یک ساختمان است. راهکارهای متنوعی برای داشتن سیستم تهویه مطبوع هوشمند توسط شرکت های مختلف ارائه شده است. با این حال کولر های آبی و گازی هوشمند در سال های اخیر بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته اند. هوشمند سازی کولر گازی و آبی با استفاده از روش های مختلفی از قبیل نصب کلید هوشمند کولر و یا رابط های کنترلی WiFi انجام می شود. آشنایی با هر یک از این موارد می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب تجهیزات مورد نیاز نصب کولر آبی و گازی هوشمند باشد. 

 

هوشمند سازی کولر گازی
هوشمند سازی کولر گازی 

 

هزینه هوشمند سازی کولر گازی  در بوشهر

همانطور که پیش تر اشاره شد هوشمند سازی کولر گازی به روش های مختلفی صورت می گیرد که هر یک از آن ها قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهند. به همین دلیل تعیین قیمت کولر گازی و آبی هوشمند نه تنها به متراژ ساختمان و تعداد کولرها بلکه به قابلیت های مورد نظر کارفرما نیز بستگی دارد. با توجه به اهمیت انتخاب تجهیزات مناسب و سازگار با کولر آبی یا گازی هوشمند ، لازم است تا در این زمینه کار به افراد متخصص و مجرب سپرده شود.

انواع کولر هوشمند در بوشهر

در یک ساختمان انواع کولر های گازی و آبی برای هوشمند سازی سیستم تهویه مطبوع قابل خریداری و بهره برداری هستند. علاوه بر آن در بسیاری از موارد ساکنین علاقمند به اجرای سیستم هوشمند روی کولر های آبی و گازی موجود در ساختمان هستند و تمایلی به خرید دستگاه های جدید ندارند؛ در چنین حالتی نیز هوشمند سازی کولر گازی و نصب کولر آبی هوشمند قابل اجرا است.

کولر آبی هوشمند
کولر آبی هوشمند

هوشمند سازی کولر گازی

کولر گازی هوشمند بیشتر در مناطق شرجی کاربرد داشته و هوشمند سازی آن تأثیر به سزایی در کاهش هزینه های مصرف دارد. چرا که کولر گازی در مقایسه با نمونه های دیگر مصرف برق بالایی دارد و این امر موجب افزایش هزینه ها می شود. با این حال با هوشمند سازی کولر گازی نگرانی ناشی از روشن ماندن دستگاه در زمان عدم حضور در ساختمان به حداقل می رسد. کولر گازی هوشمند در فضای ساختمان با استفاده از ریموت های رادیویی و همچنین نرم افزارهای روی گوشی موبایل قابل کنترل می باشد. با نصب کلید هوشمند کولر گازی نیز تمامی این تنظیمات از طریق کلید مورد نظر نیز قابل پیاده سازی است. کنترل از راه دور کولر گازی با هوشمند سازی آن در بیرون از خانه ممکن می شود. به طوری که کافی است در زمان خروج و یا پیش از رسیدن به ساختمان تنظیمات دمایی دلخواه صورت بگیرد.

کولر گازی هوشمند
کنترل هوشمند کولر گازی از خارج از ساختمان

 

هوشمند سازی کولر آبی

کولر آبی یکی از تجهیزات قدیمی و رایج در بین سیستم های سرمایشی در طول فصول گرم است. با پیشرفت تکنولوژی و سیستم های هوشمند، این سوال برای کاربران مطرح می شود که آیا امکان هوشمند سازی کولر های آبی قدیمی وجود دارد. از سوی دیگر، در حال حاضر کنترل هوشمند کولر آبی یکی از قابلیت های مورد توجه خریداران است. در پاسخ باید گفت که هوشمند سازی انواع کولر آبی های قدیمی و جدید با خرید کلید های هوشمند قابل پیاده سازی است. این کلیدها امکان کنترل از راه دور دمای ساختمان را در زمان حضور و یا عدم حضور در ساختمان  فراهم می کنند. اما در نمونه های جدید، از تکنولوژی روز از قبیل پدهای سلولزی ، برای ساخت کولر آبی هوشمند استفاده می شود.

 

کلید هوشمند کولر گازی
کنترل کولر گازی با گوشی موبایل

 

کولر آبی سلولزی هوشمند

مصرف انرژی در کولر های آبی سلولزی هوشمند در مقایسه با نمونه های دیگر به طور چشم گیری کم تر است. دلیل این تفاوت را می توان در پدهای سلولزی آن دانست. چرا که این پدها رطوبت زیادی را برای طولانی مدت نگه داشته و در کنار تأمین سرمایش مورد نیاز فضا موجب افزایش رطوبت نیز می شوند. 

 

کلید هوشمند کولر گازی
کنترل کولر گازی با گوشی موبایل

 

روش هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر

در یک ساختمان هوشمند سیم کشی شده، کولر های آبی و گازی در مقایسه با سایر تجهیزات کاربرد کم تری دارند. چرا که پیاده سازی سناریوهای مختلف کنترل دمایی به دلیل عدم سازگاری آن ها با سایر تجهیزات چندان قابل پیاده سازی نیست. با این حال سیستم های وایرلس انتخاب های مناسب تری برای کنترل کولر آبی هوشمند و کولر گازی هوشمند هستند. نصب کلید هوشمند کولر و یا رابط های کنترلی WiFi از روش های مختلف هوشمند سازی کولر های گازی و آبی هستند که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته اند.

کلید هوشمند کولر 

کلید هوشمند کولر گازی و آبی از قطعات بسیار کاربردی در هوشمند سازی آن ها است. این کلیدها با قابلیت های متنوع کنترل از راه دور و پیاده سازی سناریو قابل خریداری و نصب هستند. در مقایسه با کنترلرهای تابلویی کلید های هوشمند کولر آبی و گازی امکان کنترل دما را نیز فراهم می کنند. با خرید کلید هوشمند ارزان امکان هوشمند سازی کولر آبی در حداقل قیمت وجود دارد. علاوه بر آن کلید کولر گازی نیز در کنار ریموت کنترل برای هوشمند سازی کولر گازی کاربرد دارد.

 

کلید کولر گازی هوشمند
کلید هوشمند کولر گازی 

 

رابط کنترل WiFi کولر هوشمند

در یک ساختمان هوشمند بیسیم، رابط های WiFi جزء اجزای اصلی  هستند. با نصب کنترلر تابلویی کولر های گازی و آبی هوشمند تنها امکان خاموش و روشن کردن آن ها در ساختمان فراهم می شود. در واقع در این رابط ها قابلیت تنظیم دما و شدت سرمایش وجود ندارد. رابط های کنترل هوشمند کولر آبی و گازی برای اتوماسیون سایر تجهیزات خانگی نیز کاربرد داشته و انتخابی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

 

کنترل هوشمند موتورخانه

سیستم صوتی هوشمند خانگی

کنترل از راه دور وسایل برقی

سیستم روشنایی هوشمند

سیستم آبیاری هوشمند

هوشمند سازی گلخانه

هوشمند سازی پارکینگ

هوشمند سازی بیمارستان

هوشمند سازی هتل

هوشمند سازی خانه

هوشمند سازی بیسیم

هوشمند سازی آپارتمان

هوشمند سازی ویلا

طراحی خانه هوشمند

هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در بوشهر، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در خارک، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در تنگستان، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در دلوار، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در جم، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در ریز، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در دشتستان، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در آبپخش، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در ارم، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در بوشکان، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در سعدآباد، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در شبانکاره، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در دشتی، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در شنبه و طسوج، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در کاکی، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در دیر، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در بردخون، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در دیلم، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در امام حسن، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در کنگان، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در عسلویه، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در گناوه، هوشمند سازی کولر گازی و آبی در بوشهر در ریگ.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما