نصب کلید های هوشمند ساختمان

نصب کلید های هوشمند ساختمان

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

هزینه نصب کلید های هوشمند ساختمان چندان وابسته به نوع کلید نبوده و در انواع مختلف به صورت مشابه صورت می پذیرد. با این حال تعداد سرخط ها و پروتکل ارتباطی کلیدها در تعیین هزینه نصب آن ها تأثیرگذار است. برای بهره وری حداکثر لازم است تا این کار توسط افراد مجرب انجام شود.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

خدمات مرتبط در عمران مدرن

نصب کلید لمسی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۵۰۲۳۱۵۷
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

نصب کلید های هوشمند ساختمان

نصب کلید های هوشمند ساختمان از جدیدترین اقدامات تجهیزات در زمینه ساختمان سازی و به کارگیری اینترنت اشیا است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی توجه به هوشمند سازی ساختمان اهمیت زیادی پیدا کرده است. نقش کلید در سیستم های الکتریکی قطع یا وصل کردن جریان برق است. با اتصال جریان، سیستم روشنایی فعال (لامپ ها روشن) و با قطع جریان، سیستم روشنایی غیرفعال می شود.

کلیدهای معمولی این کار را از طریق باز و بسته کردن یک پلاتین انجام می دهد. در حالی که کلید لمسی هوشمند جریان الکتریکی را از طریق یک رله برقرار می کند. در این سیستم نقش کنترل کننده، ارسال سیگنال فعال سازی برای رله است. امکان نصب کلید های هوشمند ساختمان متناسب با نیاز کاربر در انواع تک پل و چند پل وجود دارد. علاوه بر آن انواع کلیدهای لمسی قابلیت هماهنگی با انواع لامپ ها و چراغ های موجود در بازار را دارند.

 

 

کلید لمسی
نصب کلید های هوشمند ساختمان

هزینه نصب کلید های هوشمند ساختمان

کلید لمسی از جدیدترین تجهیزات خانه های هوشمند است که در انواع مختلف با قابلیت های متنوع قابل تهیه است. هزینه نصب کلید های هوشمند ساختمان چندان وابسته به نوع کلید نبوده و در انواع مختلف به صورت مشابه صورت می پذیرد. با این حال برای بهره برداری حداکثر از امکانات این نوع کلیدها لازم است تا این کار توسط افراد متخصص و مجرب انجام شود.

نصب انواع کلید های هوشمند ساختمان

کلید لمسی می تواند در انواع مختلف ساده، سیمی و وای فای و غیره، با قابلیت های متنوع در بازار تهیه شود. در ادامه انواع کلید لمسی متناسب با نوع نصب و کاربرد مورد بررسی قرار می گیرد.

نصب کلید لمسی ساده

این نوع از کلیدها دارای ظاهری ساده بوده که امکان کنترل آن ها از طریق ریموت وجود دارد. بنابراین می توان از هر نقطه از منزل چراغ ها را با استفاده از ریموت کنترل خاموش یا روشن نمود. علاوه بر آن کنترل چراغ ها به صورت تکی و گروهی نیز انجام می شود. نصب کلید های هوشمند ساختمان ساده ، در قوطی کلیدهای قدیمی انجام می شود و نیازی به ایجاد زیر ساخت های جدید نمی باشد.

 

کلید هوشنمند
نصب کلید های هوشمند قابل کنترل با گوشی موبایل در ساختمان

 

نصب کلید های هوشمند وای فای ساختمان

کلید لمسی WiFi دارای فناوری اینترنت اشیاء است که امکان ارتباط با تجهیزات برقی و روشنایی را از طریق شبکه اینترنت را فراهم می کند. نصب کلید های هوشمند  WiFi ساختمان در انواع ساختمان های مسکونی و اداری کاربرد دارد. برای نصب این کلیدها نیازی به تغییر سیم کشی ساختمان نبوده و به راحتی در قوطی کلیدهای استاندارد نصب می شوند. 

از ویژگی بارز این نوع کلید امکان روش و خاموش کردن تجهیزات روشنایی را از طریق اینترنت و با استفاده نرم افزار موبایل فراهم می کند. برای نصب کلید های هوشمند WiFi ساختمان لازم است تا ساختمان دارای شبکه بی سیم اینترنت باشد و نام وای فای و رمز آن از طریق گوشی برای کلید تعریف شود. این کلیدها قابل برنامه ریزی بوده و امکان تعریف سناریوهای مختلف روی آن ها وجود دارد. با استفاده از نرم افزار موبایل می توان زمانبندی لازم را برای روشنایی خودکار تعریف نمود. نصب کلید های لمسی WiFi در انواع ساختمان ها محدودتی نداشته و در تعداد دلخواه صورت می گیرد. 

 

هزینه نصب کلید لمسی
نصب کلید لمسی برای کاربردهای مختلف

 

نصب کلید های لمسی سیمی

این مدل کلید برای هوشمند سازی ساختمان ها با سیم کشی های مخصوص کاربرد دارد. با نصب کلید های هوشمند سیمی ساختمان امکان برنامه ریزی فراهم می شود. علاوه بر آن همانند کلید لمسی WiFi امکان تعریف سناریوهای مختلف روی آن وجود دارد. کنترل این کلیدها با استفاده از یک سرور محلی انجام می شود. این نوع کلیدها نیز مانند سایر مدل ها امکان نصب روی قوطی کلیدهای معمولی را دارند.

 

تعویض کلید های قدیمی با هوشمند

کلید لمسی شامل اجزای مختلف صفحه لمسی، فرم فلزی، پیچ و رو پلاک می باشد که برای نصب ابتدا فریم فلزی بر روی قوطی معمولی پیچ می شود. سپس سوکت های کلید برای اتصال به تغذیه ۱۲ و ۲۲۰ ولت جهت راه اندازی متصل می شوند. بر روی رو تمامی کلید های هوشمند دو سوکت وجود دارد که یکی شامل شش پایه بزرگ سبز رنگ و دیگری دو پایه سفید رنگ می باشد. برای استفاده از تغذیه ۱۲ ولت به ویژه برای کلیدهای لمسی سیمی، از سوکت سفید استفاده می شود. در نهایت با جا دادن کلید درون قوطی نصب کلید های هوشمند ساختمان تکمیل می شود.

 

نصب کید لمسی
نصب کلید های هوشمند ساختمان در قوطی کلید معمولی

 

کنترل هوشمند موتورخانه

سیستم صوتی هوشمند خانگی

کنترل از راه دور وسایل برقی

سیستم روشنایی هوشمند

سیستم آبیاری هوشمند

هوشمند سازی گلخانه

هوشمند سازی پارکینگ

هوشمند سازی بیمارستان

هوشمند سازی هتل

هوشمند سازی خانه

هوشمند سازی بیسیم

هوشمند سازی آپارتمان

هوشمند سازی ویلا

طراحی خانه هوشمند

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما