سیستم صوتی هوشمند در بوشهر

سیستم صوتی هوشمند در بوشهر

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت سیستم صوتی هوشمند در بوشهر خانگی بر اساس تعداد، نوع و برند تجهیزات مورد استفاده (بلندگوی سقفی ، دیواری ، آمپلی فایر و دستگاه پخش موسیقی) متغیر است. متناسب با کیفیت پخش صوت در محل و همچنین نوع مدیریت آن (آمپلی فایر، پنل موسیقی و...) قیمت سیستم صوتی هوشمند در بوشهر مشخص می شود.
intro
comment
bookmark
share

شهر

بوشهر x

خدمات مرتبط در عمران مدرن

سیستم صوتی هوشمند

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

بوشهر

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

سیستم صوتی هوشمند در بوشهر

سیستم صوتی هوشمند یكی دیگر از قابلیت های خانه هوشمند است که توانایی کنترل سیستم های صوتی و تصویری و یا تجهیزات تكمیل كننده این سیستم ها را دارا می باشد. امروزه سیستم امپلی فایر و باند سقفی یکی از جدید ترین سیستم های صوتی مورد استفاده در منازل و دفاتر کار می باشد به طوری که توانسته است جایگزین مناسبی برای سیستم های خانگی نظیر سینما خانواده باشد. قیمت سیستم صوتی هوشمند خانگی ، متناسب با نوع و برند تجهیزات متغیر است. با این حال داشتن اطلاعات کافی، بسیار می تواند در زمان خرید کمک کند که در ادامه به آن پرداخته شده است. چراکه با استفاده از پردازنده مرکزی سیستم صوتی هوشمند خانگی می توان با اتصال به پخش کننده های صوتی و تصویری مختلف، صدا و موسیقی را به صورت مستقل و با توجه به سلیقه کاربر در قسمت های مختلف خانه پخش نمود.

قیمت سیستم صوتی هوشمند خانگی
سیستم هوشمند صوتی

قیمت سیستم صوتی هوشمند خانگی در بوشهر

قیمت سیستم صوتی هوشمند خانگی با توجه قابلیت های متنوعی که می تواند موجب افزایش رفاه و آسایش ساکنین گردد، بسیار متنوع است. به طوری که قیمت سیستم صوتی هوشمند خانگی بلوتوثی از نوع WIFI آن کم تر می باشد. همچنین قیمت نصب و راه اندازی سیستم صوتی هوشمند بی سیم از نوع با سیم آن کم تر می باشد.

قیمت سیستم صوتی هوشمند خانگی متنوع است و بسته به ویژگی‌ ها و امکانات مختلف محصولات، قیمت‌ های مختلفی وجود دارد. برای مثال، برخی از مدل‌ های سیستم صوتی هوشمند خانگی شامل بلندگوهای سقفی توکار با توان خروجی 40 وات 25 RMS و امپدانس 8 اهم با قیمت حدود 13,500,000 تومان، آمپلی‌ فایر دیواری لمسی با صفحه نمایشگر 3 اینچی و کلید‌های تاچ خازنی با قیمت تقریبی 5,200,000 تومان، و بلندگو سقفی توکار با توان خروجی صدا 35 وات و قابل استفاده در محیط‌ های آبی با قیمت حدود 1,400,000 تومان معرفی شده‌اند.

سیستم صوتی هوشمند خانگی شامل اجزای مختلف نظیر پلیر، آمپلی‌ فایر، و بلندگو است که به صورت یکپارچه در ساختمان‌ ها نصب می‌ شود. این سیستم قابل کنترل از طریق مختلف دستگاه‌ ها از جمله مانیتور، ریموت، تلفن همراه، و تبلت است. قابل ذکر است که با مطالعه دقیق محصولات مختلف و آشنایی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن‌ ها، مشتریان می‌ توانند بهترین سیستم صوتی هوشمند خانگی را بر اساس نیاز خود انتخاب کنند.

 

انواع سیستم صوتی هوشمند در بوشهر

مهم ترین بخش در سیستم صوتی هوشمند ، باند های سقفی آن است که وظیفه پخش موزیک را به عهده دارند و از نظر نحوه اجرا و نصب، به دو دسته روکار و توکار تقسیم می شوند. علاوه بر آن سیستم صوتی هوشمند در فضاهای خانگی ، بیمارستان ها و مراکز تجاری قابل اجرا است که در ادامه به آن پرداخته می شود.

سیستم صوتی هوشمند خانگی در بوشهر

سیستم های صوتی هوشمند خانگی بر اساس تعداد فضاهای ساختمان و همچنین کیفیت پخش موسیقی در قسمت های مختلف خانه اجرا می شود. تعداد باند ها در هر فضا و نوع آن ها نیز متناسب با کاربری فضا مشخص می شود. قیمت سیستم صوتی هوشمند خانگی همچنین به نوع و برند تجهیزات مورد استفاده بسیار وابسته است. به همین دلیل توصیه می شود که در این زمینه حتما از افراد مجرب و متخصص مشاوره دریافت شود.

سیستم صوتی هوشمند فضای عمومی در بوشهر

در بیمارستان، مراکز تجاری و اداری استفاده از سیستم های صوتی هوشمند بسیار می تواند در کاهش زمان عملکرد و هزینه های ناشی از آن مؤثر باشد. علاوه بر آن اجرای سیستم پیجینگ در کنار سیستم صوتی هوشمند نمونه دیگری از موارد پرکاربرد در این فضاها است. بخش اذان در زمان مشخص به صورت اتوماتیک و یا موسیقی دلخواه از دیگر قابلیت هایی است که به واسطه سیستم های صوتی هوشمند در فضاهای عمومی حاصل می شود.

سیستم صوتی هوشمند و باند روکار

باند روکار نیاز به فضایی برای نصب ندارد و بر روی سقف و یا بر روی دیوار نصب می شود. این سیستم صوتی هوشمند از آن جایی که به صورت روکار نصب می شود، فضای پشت باند یا باکس بزرگ و مناسبی برای ایجاد بیس ندارد. بنابراین امکان پخش صدا به صورت بم در باند سقفی روکار وجود نداشته و صدا فقط به صورت زیر پخش می شود. لذا استفاده از این سیستم ، برای پخش موزیک توصیه نمی شود و عمدتا برای پخش صدا هایی نظیر اذان در مساجد مورد استفاده قرار می گیرد.

 

باند سقفی روکار
باند سقفی روکار

سیستم صوتی هوشمند و باند توکار

باند سقفی توکار سیستم صوتی هوشمند خانگی در سقف های کاذب و یا کناف ها اجرا می شود و به عبارتی کل سقف و یا قسمت کناف آن تبدیل به باکس بلندگو می شود. به طوری که صدای بلندگو از حالت عادی بسیار بیش تر شده و بیس مناسبی ایجاد می کند. بنابراین این نوع از باند سقفی برای پخش موزیک بسیار مناسب می باشد.

 

باند سقفی توکار
باند سقفی توکار

 

سیستم صوتی هوشمند و مراحل نصب در بوشهر

برای نصب باند سقفی ابتدا لازم است محل نصب بلندگو مشخص گردد. ایده ال ترین حالت اجرای باند ها به صورت زوج می باشد. به طوری که فواصل بین آن ها برابر بوده و صدا در کل فضا به صورت یکنواخت پخش گردد. سپس محل نصب باند سقفی توسط شابلن مربوطه مشخص شده و توسط یک تیغه اره یا دریل ، متناسب با عمق مورد نظر سوراخ می گردد. اکنون برق اداپتور باند نصب شده و سوکت اداپتور به امپلی فایر پشت باند متصل می گردد. در نهایت باند در محل تعبیه شده قرار گرفته و پس از محکم نمودن پیچ های باند ، درب جلویی آن نصب می گردد. 

اما برای کنترل سیستم صوتی هوشمند می توان به دو طریق عمل نمود. در سیستم صوتی هوشمند باند ها می توانند از طریق سیم کشی به پنل مرکزی ساختمان و یا سیستم های صوتی تصویری متصل شده و کنترل گردند و یا این که باند اصلی موجود در سیستم صوتی هوشمند خود به یک کنترل کننده مجهز باشد. به طوری که از طریق بلوتوث و وای فای به پنل مرکزی ، تلفن همراه و یا سیستم صوتی تصویری متصل شده و کنترل گردد. همچنین امکان اتصال از طریق کابل AUX در انواع سیستم ها فراهم می باشد. 

 

نصب سیستم صوتی هوشمند
نصب سیستم صوتی هوشمند

سیستم صوتی هوشمند بلوتوثی و wifi در بوشهر

همان طور که بیان گردید، سیستم صوتی هوشمند بی سیم از دو طریق امواج WIFI و بلوتوث ، اتصال خود با دستگاه ها را برقرار می‌ کند. در هر دو سیستم صوتی هوشمند خانگی بلوتوثی و WIFI به ‌سادگی و ‌به ‌سرعت، اتصال به پخش کننده ها در کنار قیمت مناسب آن ها برقرار می‌ شود. اما معمولا سیستم صوتی هوشمند بلوتوثی ، اندازه‌ کوچک‌ تری نسبت به نمونه‌ هایی که از امواج WIFI استفاده می‌ کنند، دارد. همچنین قیمت سیستم صوتی هوشمند خانگی بلوتوثی در مقایسه با نوع WIFI کم تر بوده اما برد محدودتری دارد.

 

مزایای سیستم صوتی هوشمند خانگی در بوشهر

  • حذف کنترلر های متعدد موجود و امکان کنترل سیستم از طریق مانیتور ، ریموت کنترل ، تلفن همراه ، تبلت و …
  • امکان برنامه ریزی هوشمند در ادارات و موسسات جهت پخش خودکار اذان و یا موزیک های مورد نظر
  • قابلیت اتصال سیستم صوتی به دزدگیر و پخش هشدار ها و یا اتصال به ماژول ایمنی جهت اعلام نشتی گاز
  • امکان انتقال صدا و تصویر دستگاه های صوتی و تصویری ، از یك نقطه به نقطه دیگر
  • قابلیت استفاده در کلاس های درس و سالن های کنفرانس جهت پخش یکنواخت صدا در محیط

 

باند سقفی و اتصال آن به سیستم صوتی تصویری
باند سقفی و اتصال آن به سیستم صوتی تصویری هوشمند


کنترل هوشمند موتورخانه

کنترل از راه دور وسایل برقی

سیستم روشنایی هوشمند

سیستم آبیاری هوشمند

هوشمند سازی گلخانه

هوشمند سازی پارکینگ

هوشمند سازی بیمارستان

هوشمند سازی هتل

هوشمند سازی خانه

هوشمند سازی بیسیم

هوشمند سازی آپارتمان

هوشمند سازی ویلا

طراحی خانه هوشمند

سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در بوشهر، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در خارک، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در تنگستان، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در دلوار، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در جم، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در ریز، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در دشتستان، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در آبپخش، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در ارم، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در بوشکان، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در سعدآباد، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در شبانکاره، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در دشتی، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در شنبه و طسوج، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در کاکی، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در دیر، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در بردخون، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در دیلم، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در امام حسن، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در کنگان، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در عسلویه، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در گناوه، سیستم صوتی هوشمند در بوشهر در ریگ.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۳.۰ از ۵ - از مجموع ۵ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما