سیستم گرمایش هوشمند

سیستم گرمایش هوشمند

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

عوامل مختلفی از قبیل قیمت ، تعداد و نوع تجهیزات گرمایشی ساختمان (رادیاتور، شوفاژ، موتورخانه و غیره) مورد نظر، متراژ و جغرافیای منزل روی قیمت سیستم گرمایش هوشمند تاثیر دارد. هماهنگی این اجزا بایستی با دقت ویژه ای انجام شود تا از بروز هرگونه مشکلات احتمالی جلوگیری شود.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

خدمات مرتبط در عمران مدرن

سیستم گرمایش هوشمند

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۵۰۲۳۱۵۷
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

سیستم گرمایش هوشمند

سیستم گرمایش هوشمند برای گرم نگه داشتن خانه در فصول سرد از مهم ترین راهکارهایی است که در زندگی مدرن امروزی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سیستم های تهویه مطبوع سنتی نظیر بخاری و یا کولرها، از روش های متداول و در عین حال پر زحمت برای ایجاد دمای دلخواه در فضای خانه هستند. بنابراین سیستم گرمایش هوشمند می تواند در کنار کاهش مشکل سیستم های تهویه مطبوع قدیمی، راه حلی قیمت مناسب و کاربردی باشد. سیستم گرمایش هوشمند به واسطه مجهز بودن کلیدها و ترموستات های هوشمند به  سنسورهای تعیین دما، به صورت خودکار عمل کرده و فعال می شوند. علاوه بر آن این سیستم قابلیت تنظیم دستی را نیز دارد. 

 

 

سیستم سرمایش و گرمایش
اجرای سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند در خانه

قیمت سیستم گرمایش هوشمند

همان طور که گفته شد سیستم گرمایش هوشمند به دلیل تنوع تجهیز‌ات در انواع مختلفی قابل اجرا و پیاده سازی است.  عوامل مختلفی از قبیل قیمت و نوع تجهیزات خانه هوشمند مورد نظر، متراژ و جغرافیای منزل روی قیمت سیستم گرمایش هوشمند تاثیر دارد. هماهنگی این اجزا بایستی با دقت خاصی انجام شود تا از هرگونه مشکلات احتمالی جلوگیری شود. بنابراین بهتر است نصب این سیستم توسط افراد متخصص و مجرب انجام شود.

نصب سیستم گرمایش هوشمند

تنظیمات سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند وابسته به درجه حرارت محیط صورت می گیرد. این فن‌آوری می تواند اجازه کنترل درجه‌ حرارت بخش های مختلف خانه را از طریق یک app  ممکن ‌سازد. برای اجرای این تجهیزات در محیط خانه، ابتدا لازم است تا دریچه های هوشمند به جای دریچه های قدیمی نصب شوند. سنسورهای مختلف که در نقاط مختلف خانه چه به صورت مجزا و چه به صورت ترموستات های هوشمند ، با مرکز کنترل سیستم ارتباط دارند. مرکز کنتزل این سیتم می تواند در هر جایی از خانه برای گرفتن اطلاعات سنسورها قرار بگیرد. 

اندازه گیری دما توسط سنسورها به صورت دائم انجام شده و به سیستم مرکزی منتقل می شود. در نتیجه تنظیمات لازم سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند به همراه تغییر وضعیت دریچه ها، متناسب با نیاز کاربر، صورت می گیرد. در واقع این تکنولوژی، یک سیستم کنترل دما در فضای داخلی خانه هوشمند است، که در عین حال قابلیت مدیریت مصرف انرژی را نیز دارد. 

اجزای سیستم گرمایش هوشمند

روش های مختلفی برای اجرای سیستم هوشمند سرمایش و گرمایش وجود دارد که متناسب با آن تجهیزات مختلف انتخاب می شوند. در واقع این نوع هوشمندسازی می تواند با حداقل امکانات لازم و یا حتی بیشترین امکانات به روز پیاده سازی شود.

 

کنترل هوشمند سیستم گرمایش و سرمایش
کنترل  هوشمند تاسیسات با استفاده از تلفن همراه

سیستم گرمایش هوشمند و فن کویل

در سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند ، برای هر فضا متناسب با اندازه آن، یک الی چند دستگاه فن کوئل در انواع مختلف سقفی ، دیواری و زمینی استفاده می شود. بنابراین در فصول مختلف بر اساس دمای محیط، تغییرات لازم توسط سیستم مدیریت مرکزی توسط سنسورهای دما و رطوبت و یا ترموستات های هوشمند لحاظ می شود. با استفاده از این تجهیزات امکان تنظیمات دلخواه دما از راه دور از طریق تبلت یا گوشی همراه فراهم می شود.

سیستم گرمایش هوشمند و شوفاژ

استفاده از شیرهای برقی زمان بندی شده در قسمت کلتورها یا شیرهای ترموستاتی برقی روی رادیاتور از روش های رایج هوشمندسازی سیستم سرمایش و گرمایش خانه ها می باشد. علاوه بر آن این سیستم قابلیت هماهنگی با سیستم گرمایش از کف را نیز دارا است.

سیستم گرمایش هوشمند و قابلیت ها

سیستم گرمایش هوشمند به واسطه هماهنگی تجهیزات مختلف و به روز دارای قابلیت های منحصر به فردی مانند قابلیت کنترل از راه دور، برنامه ریزی و غیره در خانه هوشمند است.

کنترل از راه دور 

کنترل از راه دور سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند با استفاده از اینترنت، SMS و یا ریموت کنترل ها امکان پذیر خواهد بود. با استفاده از این قابلیت امکان کنترل دمای محیط از هرجایی از داخل و یا خارج از محیط امکان پذیر خواهد بود. کنترل این دستگاه ها توسط تلفن همراه، معمولا با استفاده از نرم افزارهای نصب شده روی آن صورت می گیرد.

 

سیستم گرمایش هوشمند
استفاده از ترموستات کنترل هوشمند دمای هوا

قابلیت برنامه ریزی 

قابلیت برنامه ریزی از مهم ترین ویژگی های سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند است. چرا که این امکان را به کاربر می دهد که متناسب با آب و هوای محل زندگی، تنظیمات از پیش تعریف شده را بر اساس فصول مختلف اعمال کند. علاوه بر آن با استفاده از این قابلیت، امکان تعریف سناریوهای مختلف به صورت شخصی برای افراد مختلف ساکن در محیط است.

کاهش مصرف انرژی

با اجرای سیستم گرمایش هوشمند مقدار تلفات انرژی تا حد زیادی کاهش می یابد. به طوری که با اندازه گیری دمای محیط توسط سنسورهای مختلف، روشن یا خاموش شدن بی دلیل تجهیزات سرمایشی و گرمایشی کاهش می باید. علاوه بر آن متناسب با نوع فضا، نیاز و بودجه کاربر تجهیزات متنوع با قابلیت های متفاوت مانند رسم نمودارهای مصرف انرژی در روز، ماه و یا فصل، مدیریت مصرف انرژی را راحت تر کرده اند.

بهبود کیفیت هوای داخل

با اجرای سیستم گرمایش هوشمند به طور مداوم هوای محیط تازه شده و آلاینده‌ های موجود کاهش می یابند. به عنوان مثال با نصب این سیستم در فضای حمام و آشپزخانه می توان به سرعت رطوبت حمام و یا آلودگی های پخت و پز را برای سلامت ساکنین کاهش داد.

 

کنترل هوشمند موتورخانه

سیستم صوتی هوشمند خانگی

کنترل از راه دور وسایل برقی

سیستم روشنایی هوشمند

سیستم آبیاری هوشمند

هوشمند سازی گلخانه

هوشمند سازی پارکینگ

هوشمند سازی بیمارستان

هوشمند سازی هتل

هوشمند سازی خانه

هوشمند سازی بیسیم

هوشمند سازی آپارتمان

هوشمند سازی ویلا

طراحی خانه هوشمند

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

سارو ضیایی

اجرای سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند برای هر تیپ خونه و ساختمانی قابل اجرا هستش؟!

عمران مدرن

سلام سارو ضیایی عزیز، سیستم‌های سرمایش و گرمایش هوشمند می‌توانند برای هر نوع خانه و ساختمانی با انواع مختلف ابعاد و نیازها، قابل اجرا باشند. این سیستم‌ها با استفاده از فناوری‌های پیشرفته هوشمند، قادر به تنظیم دما، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و افزایش کارایی هستند. از این رو، این نوع سیستم‌ها برای همه انواع خانه‌ها و ساختمان‌ها مناسب است و قابل اجرا می‌باشد.

سیروان مطلبی

سلام آیا درساختمان قدیمی امکان اجرا سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند وجود داره؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما