درب سانترال آسانسور در یزد

درب سانترال آسانسور در یزد

دسته بندی

درب آسانسور

تعداد ارائه دهنده ها

۶ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

یزد x

درب سانترال آسانسور

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

یزد

درب سانترال آسانسور یاران

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

یزد

درب سانترال آسانسور کیوان فراز

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

یزد

درب سانترال آسانسور حریری

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

یزد

درب سانترال آسانسور سلکوم

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

یزد

درب سانترال آسانسور روانکار

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

یزد

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

 

درب سانترال آسانسور در یزد

درب سانترال آسانسور ، دارای دو قسمت است که به طور همزمان به هم نزدیک و یا از هم فاصله دور می شوند. باز و بسته شدن این درب با سرعت بالایی نسبت به سایر مدل ها صورت می گیرد. که این باعث صرفه جویی در زمان می شود و می توان از آن در ساختمان های بزرگ و آسانسور هایی که جنبه حیاتی دارند استفاده کرد. مدل سانترال از نظر ظاهری بسیار جذاب می باشد.  

درب سانترال آسانسور یکی از قطعات اصلی و مهم است که علاوه بر ایجاد امنیت، از جنبه ی زیبایی و تزئینی نیز برخوردار است. در واقع درب سانترال آسانسور از سقوط افراد و بار در چاه آسانسور جلوگیری نموده و به همین دلیل در حفظ امنیت جان مسافرین و سلامت بار نقش مهمی ایفا می نماید.

 

 

 

درب سانترال آسانسور

درب سانترال آسانسور

 

در آسانسور از دو نوع درب طبقه و درب کابین استفاده می شود. انتخاب این درب ها و نصب آنها از حساسیت بالایی برخوردار است. چرا که کمترین بی دقتی در نصب درب سبب اتفاقات ناگواری خواهد شد. به همین دلیل باید قبل از نصب ابعاد چاه آسانسور اندازه گیری شود. اندازه ابعاد درب آسانسور در انتخاب درب مناسب مؤثر است. درب سانترال آسانسور هم به عنوان درب کابین و هم درب طبقه کاربرد دارد.

 

ابعاد درب سانترال آسانسور در یزد

درب سانترال آسانسور در مدل های مختلفی ساخته می شود. درب های آسانسور معمولا با ابعاد ۷۰، ۸۰، ۹۰، ۱۰۰، ۱۱۰ و ۱۲۰ سانتی متر طراحی و به بازار عرضه می شوند. طبق استاندارد ساخت درب سانترال آسانسور ، ارتفاع درب طبقات باید حداقل ۱۹۵ سانتی متر باشد. و عرض درب طبقات نباید بیشتر از ۵ سانتی متر از عرض درب کابین از هر طرف باشد، مگر آنکه تمهیدات لازم جهت پیشگیری و ایمنی انجام شده باشد. در بعضی از چاه ها به دلیل استفاده از نهایت سایز ضلع ورودی کابین آسانسور، از درب های سانترال با عرض ۷۵، ۸۵ و … استفاده می شود که معمولا درب های سفارشی هستند. از درب های سانترال آسانسور با عرض ۷۰ سانتی متر کمتر استفاده می شود. زیرا عبور ویلچر از ورودی کم عرض این درب ها امکان پذیر نیست.

 

 

 

خرید درب سانترال آسانسور

خرید درب سانترال آسانسور

 

محاسبه ابعاد چاه آسانسور

امروزه برای سرعت بخشیدن به تردد در ساختمان ها از آسانسور استفاده می شود. به طور معمول از از درب سانترال آسانسور استفاده می شود که بسیار رایج شده است. زیرا به ورود و خروج سریع مسافرین کمک فراوانی می کند. در انتخاب و نصب آنان باید دقت کامل داشت. از نکاتی که در نصب درب سانترال آسانسور باید به آن توجه داشت ابعاد درب است که معمولا با توجه به ابعاد چاه آسانسور محاسبه می شود.

 

محاسبه ی آن بدین صورت است که اگر درب از نوع سانترال باشد، عرض چاه باید دو برابر عرض مفید بازشوی درب به اضافه ۲۰ سانتی متر باشد. نصب درب سانترال آسانسور در مراحل اولیه نصب آسانسور انجام می شود. باید دقت داشت که به درستی صورت گیرد. در غیر این صورت با کمترین بی دقتی حوادث ناگواری پیش خواهد آمد.

 

 

قیمت درب سانترال آسانسور

 

درب سانترال شیشه ای آسانسور

 

ویژگی های درب سانترال آسانسور در یزد

·       نصب سریع و آسان درب سانترال آسانسور بر روی کابین

·       قابلیت تست گرفتن مکانیزم سر درب اتوماتیک کابین

·       عدم نیاز درب سانترال آسانسور ن به تنظیمات اضافه

·       قابل خریداری در طرح ها و جنس های شیشه ای، استیل و ...

 

قیمت درب سانترال آسانسور در یزد

از آن جا که سطح کیفی درب سانترال آسانسور بالا می باشد و این مهم باعث افزایش قیمت آن نسبت به دیگر درب های تولید داخل شده است. با توجه به ابعاد و ظرفیت مورد نظر کابین و همچنین نوع درب یعنی تمام اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک قیمت درب سانترال آسانسور متغیر است.

 

درب سانترال آسانسور در یزد در یزد، درب سانترال آسانسور در یزد در زارچ، درب سانترال آسانسور در یزد در ابرکوه، درب سانترال آسانسور در یزد در بهمن، درب سانترال آسانسور در یزد در اردکان، درب سانترال آسانسور در یزد در خرانق، درب سانترال آسانسور در یزد در عقدا، درب سانترال آسانسور در یزد در بافق، درب سانترال آسانسور در یزد در بهاباد، درب سانترال آسانسور در یزد در اسفیچ، درب سانترال آسانسور در یزد در تفت، درب سانترال آسانسور در یزد در گاریزات، درب سانترال آسانسور در یزد در نیر، درب سانترال آسانسور در یزد در خاتم، درب سانترال آسانسور در یزد در مروست، درب سانترال آسانسور در یزد در صدوق، درب سانترال آسانسور در یزد در خضر آباد، درب سانترال آسانسور در یزد در طبس، درب سانترال آسانسور در یزد در دستگردان، درب سانترال آسانسور در یزد در دیهوک، درب سانترال آسانسور در یزد در مهریز، درب سانترال آسانسور در یزد در میبد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما