درب سانترال آسانسور یاران

درب سانترال آسانسور یاران

تعداد ارایه دهنده : 1

درب سانترال آسانسور یاران

فروشندهشماره تماستحویلواحدقیمت(تومان)بروزرسانی

۵

phone

تماس بگیرید

-

درب سانترال آسانسور یاران

در یک دستگاه آسانسور به طور کلی از دو نوع درب طبقه (که به تعداد توقف های آسانسور می باشد) و درب کابین ( که روی کابین آسانسور نصب شده است) استفاده می گردد. درب طبقات درب هایی هستند که در محل ورودی طبقات به کابین قرار می گیرند. درب طبقات انواع مختلفی دارد که می توان انواع لولایی، تلسکوپی ( از یک طرف بازشو )، سانترال ( از وسط بازشو ) و درب های آکاردئونی را نام برد. به طور کلی درب در آسانسور یکی از قطعات مهمی استکه هم به لحاظ ایمنی و هم از جنبه تزیینی حائز اهمیت است. به لحاظ ایمنی درب مانع از سقوط افراد به چاهک آسانسور می گردد و امنیت مسافران در هنگام حرکت آسانسور تامین می گردد. به لحاظ تزیینی نیز درب در معرض دید افراد استفاده کننده از آسانسور قرار می گیرد درب سانترال آسانسور در برند های مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردد یکی از برند های معروف در این زمینه یاران است. درب سانترال آسانسور یاران عرض ۸۰ با طول ۱۶۶ سانتیمتر طراحی شده است. این مدل از درب آسانسور را می توان با انواع ورق های استیل تزیین نمود که باعث زیبایی و جلوه بهتر اسانسور گردد. برای اطلاع از قیمت روز درب سانترال آسانسور یاران با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

مشخصاب درب سانترال آسانسور

اجزای اصلی درب سانترال یاران

درب کابین یاران یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت یاران است که توانسته است سهم بالایی از بازار این محصول و نیاز کشور به این محصول را پاسخگو باشد. یکی از نکات حائز اهمیت در مورد درب سانترال آسانسور یاران خدمات پس از فروش است. درب آسانسور یاران بهترین برند درب آسانسور در ایران است. با توجه به سابقه بالای مجموعه درب یاران و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در شناسایی نیازهای مشتریان و بهبود مستمر و سطح کیفیت این درب ارتقا یافته و به یکی از پروش ترین درب های اتوماتیک در کشور مبدل گشته است.

چارچوب، لته ها، سیل درب، کفشک ها، کنتاکت، قطعات یک درب تمام اتومات سانترال آسانسور 80 دولته یاران هستند به علاوه مکانیزم باز و بسته شدن درب که خود شامل قطعات مختلفی مثل موتور سردرب، درایو و قرقره ها و تسمه می باشد. (سیل) آستانه درب طبقه از جنس آلومینیوم با آلیاژ سخت بوده که لته های درب طبقات با فاصله ای مناسب توسط قرقره های (کفشک) داخل آن حرکت می کنند. در درب های تمام اتوماتیک از فنر معمولی و به صورت افقی استفاده می گردد که درب را بصورت کامل می بندد. این فنر پس از باز شدن درب کابین و طبقه بطور مکانیکی تحت فشار قرار گرفته و به هنگام بسته شدن به حالت عادی بر میگردد.

درب سانترال آسانسور یاران
درب آسانسور سانترال

لیست قیمت درب سانترال یاران

شرکت اتوماتیک یاران بزرگترین و معتبرترین و پرفروش ترین تولید کننده درب های تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک در ایران می باشد. این شرکت فعالیت خود را از دهه 70 شروع نموده و در حال حاضر با 350 نفر پرسنل در حال فعالیت می باشد. از تولیدات این شرکت می توان به ساخت درب های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک در دو نوع تلسکوپی و سانترال اشاره نمود. مدل سانترال از نظر ظاهری بسیار زیبا و جذاب است. تفاوت اصلی در این مدل ها این است که در مدل سانترال دو قسمت درب هم زمان و با مدت زمان کمتری به نسبت مدل تلسکوپی باز و بسته می شوند. درب سانترال آسانسور یاران یکی از درب های اتوماتیک متنوع در رنگ و استیل و شیشه با حرکتی نرم و بیصداست.

قیمت درب سانترال آسانسور یاران با توجه به مدل آن متفاوت است. قیمت درب سانترال آسانسور یاران دو لته و سه لته کاملا متفاوت است.

قیمت درب آسانسور سانترال
درب سانترال آسانسور

ویژگی های درب سانترال آسانسور یاران

  • سایز درب از ۶۰ الی ۱۴۰ سانتیمتر
  • ارتفاع درب از ۲۰۰ الی ۳۰۰ سانتیمتر
  • مدل درب طبقه در دو نوع تلسکوپی و سانترال دو لته و سه لته
  • مدل درب کابین در دو نوع تلسکوپی و سانترال دو لته و سه لته
  • از لحاظ سرعت در دو نوع دو سرعته و اینکودر دار
  • دارای استاندارد EN-81 اروپا
  • دارای حرکتی نرم و بیصدا
  • متنوع در رنگ و استیل و شیشه
  • گارانتی طلایی به مدت ۳ سال
  • درب سانترال آسانسور یاران ۱۰ سال خدمات پس از فروش