درب سانترال آسانسور حریری

درب سانترال آسانسور حریری

تعداد ارایه دهنده : 1

درب سانترال آسانسور حریری

فروشندهشماره تماستحویلواحدقیمت(تومان)بروزرسانی

۵

phone

تماس بگیرید

-

درب سانترال آسانسور حریری

درب آسانسور به دلیل تاثیر بسزایی که در زیبایی ساختمان و همچنین ایمنی ساکنان دارد، از اهمیت زیادی برخوردار است. در دستگاه های آسانسور، به طور کلی از دو نوع درب استفاده می شود، درب کابین که روی کابین آسانسور نصب می شود، و درب طبقه که در هر یک از طبقات ساختمان باید نصب شود. درب طبقه آسانسور، در سه نوع لولایی، تلسکوپی و سانترال در دسترس است و درب کابین معمولا در دو نوع  تلسکوپی و سانترال موجود است.

استفاده از درب های اتوماتیک، یکی از موارد بسیار مهم در طراحی و نصب آسانسور به شمار می رود؛ بنابراین برای ساختمانهای چند طبقه که رفت و آمد در آنها زیاد است، باید بهترین سیستم درب اتوماتیک را انتخاب کرد. درب سانترال آسانسور حریری با نزدیک به ۵۰ سال تجربه و کاربرد گسترده در سراسر جهان، یکی از بهترین انتخابها در در این زمینه است.

درب سانترال آسانسور سلکو ، دارای دو قسمت است که به طور همزمان به هم نزدیک و یا از هم فاصله دور می شوند. باز و بسته شدن این درب با سرعت بالایی نسبت به سایر مدل ها صورت می گیرد. که این باعث صرفه جویی در زمان می شود و می توان از آن در ساختمان های بزرگ و آسانسور هایی که جنبه حیاتی دارند استفاده کرد. مدل سانترال از نظر ظاهری بسیار جذاب می باشد.

درب سانترال آسانسور
درب سانترال آسانسور 

قیمت درب سانترال آسانسور حریری

درب سانترال آسانسور حریری نسبت به بقیه برندها قیمت نسبتا بالاتری دارد. درب های اتوماتیک حریری معمولا از کشورهای ایتالیا، ترکیه و چین وارد کشور می شوند، اما در سالهای اخیر، تولیدکنندگان ایرانی نیز اقدام به تولید درب سانترال آسانسور حریری در داخل کشور کرده اند. در تولیدات شرکتهای داخلی، معمولا از قطعات اصلی حریری استفاده شده یا اینکه سازندگان از طراحی و ساخت دربهای حریری خارجی الهام گرفته و خود به تولید درب اتوماتیک آسانسور اقدام کرده اند. در میان درب‌های ساخت ایران، نمونه‌هایی را می توان یافت که کیفیت و طول عمر بالایی دارند و می توانند جایگزین نمونه های خارجی شوند. جهت اطلاع از قیمت دربهای سکلوم ساخت شرکت های ایرانی با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

مزایای درب سانترال آسانسور حریری

در مقایسه درب آسانسور سانترال با درب آسانسور تلسکوپی، متوجه یک سری آیتم ها خواهید شد که می تواند به عنوان مزیت برای درب سانترال آسانسور حریری محسوب شود. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • از نظر زیبایی و جذابیت ظاهری، درب آسانسور سانترال نسبت به درب آسانسور تلسکوپی، چند پله بالاتر قرار دارد.
  • از آن جایی که درب های تلسکوپی به این صورت طراحی شده اند که از یک طرف باز می شوند، بنابراین نمی توان در صورت استفاده از این مدل درب ها کابین و طبقه را قرینه سازی نمود ولی این امکان توسط درب آسانسور سانترال وجود دارد.
  • درب سانترال آسانسور حریری فضای کمتری در کابین ها اشغال می کنند.
  • تایم باز و بسته شدن این مدل درب ها کوتاه تر  از درب های تلسکوپی می باشد.
درب سانترال آسانسور
درب سانترال آسانسور 

خرید درب سانترال آسانسور حریری

درب سانترال آسانسور حریری در مدل های مختلفی ساخته می شود. درب های آسانسور معمولا با ابعاد ۷۰، ۸۰، ۹۰، ۱۰۰، ۱۱۰ و ۱۲۰ سانتی متر طراحی و به بازار عرضه می شوند. طبق استاندارد ساخت درب سانترال آسانسور ، ارتفاع درب طبقات باید حداقل ۱۹۵ سانتی متر باشد. و عرض درب طبقات نباید بیشتر از ۵ سانتی متر از عرض درب کابین از هر طرف باشد، مگر آنکه تمهیدات لازم جهت پیشگیری و ایمنی انجام شده باشد. در بعضی از چاه ها به دلیل استفاده از نهایت سایز ضلع ورودی کابین آسانسور، از درب های سانترال با عرض ۷۵، ۸۵ و … استفاده می شود که معمولا درب های سفارشی هستند. از درب های سانترال آسانسور با عرض ۷۰ سانتی متر کمتر استفاده می شود، زیرا عبور ویلچر از ورودی کم عرض این درب ها امکان پذیر نیست.