درب سانترال آسانسور روانکار

درب سانترال آسانسور روانکار

تعداد ارایه دهنده : 1

درب سانترال آسانسور روانکار

فروشندهشماره تماستحویلواحدقیمت(تومان)بروزرسانی

۵

phone

تماس بگیرید

-

درب سانترال آسانسور روانکار

درب سانترال آسانسور روانکار یک از انواع درب های آسانسور است. می توان گفت این نوع از درب ها از لحاظ مکانیکی بسیار ساده طراحی شده اند، علاوه بر این از ظاهر زیبایی نیز برخوردار هستند. در درب طبقه سانترال (از وسط باز شو) ، دو قسمت درب با هم باز و بسته شده و به طور همزمان به هم نزدیک و از هم دور می شوند بنابراین سرعت عملکرد این نوع از درب طبقه آسانسور بسیار بالا است. این صرفه جویی در زمان برای ساختمان های بزرگ و یا مکان هایی که زمان دارای جنبه حیاتی است مثل بیمارستان ها، بسیار حائز اهمیت است.

در درب سانترال آسانسور درب کابین و درب طبقه پس ازتوقف کابین بطور خودکار از وسط به طرفین باز می شود این گونه دربها در چاهک های با عرض زیاد قابل استفاده هستند. در درب سانترال اسانسور روانکار باز و بسته شدن با سرعت بالایی نسبت به مدل تلسکوپی صورت می گیرد. که این باعث صرفه جویی در زمان می شود درب سانترال آسانسور روانکار از نظر ظاهری بسیار جذاب می باشد.

یکی از شرکت های معروف ارائه دهنده درب سانترال آسانسور روانکار می باشد. مجموعه روانکار سماتک سال 1374 در زمینه تولید قطعات آسانسور و اخذ مجوز از وزارت صنایع حومه منطقه صنعتی شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است.

درب سانترال آسانسور روانکار
درب سانترال آسانسور

قیمت درب سانترال آسانسور روانکار

از آن جا که سطح کیفی درب سانترال آسانسور روانکار بالا می باشد و این مهم باعث افزایش قیمت آن نسبت به دیگر درب های تولید داخل شده است. با توجه به ابعاد و ظرفیت مورد نظر کابین و همچنین نوع درب یعنی تمام اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک قیمت درب سانترال آسانسور روانکار متغیر است.

برای استعلام قیمت روز درب سانترال آسانسور روانکار با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

از جمله ویژگی های درب سانترال آسانسور روانکار می توان به نصب سریع و آسان درب سانترال آسانسور روانکار بر روی کابین، عدم نیاز درب سانترال آسانسور به تنظیمات اضافه، قابلیت تست گرفتن مکانیزم سر درب اتوماتیک کابین و  قابل خریداری در طرح ها و جنس های شیشه ای، استیل و .. می توان اشاره کرد.

درب سانترال آسانسور روانکار
درب اتوماتیک آسانسور

ویژگی های درب سانترال آسانسور روانکار

درب آسانسور در یک سیستم آسانسوری، به طور همزمان دارای دو جنبه ایمنی و تزئینی است، در نتیجه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. درب سانترال آسانسور روانکار یکی از انواع درب های آسانسور به شمار می رود. در مقایسه درب آسانسور سانترال با درب آسانسور تلسکوپی، مزایای درب سانترال نسبت به درب تلسکوپی مشخص شده است. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • از نظر زیبایی و جذابیت ظاهری، درب آسانسور سانترال نسبت به درب آسانسور تلسکوپی، چند پله بالاتر قرار دارد.
  • از آن جایی که درب های تلسکوپی به این صورت طراحی شده اند که از یک طرف باز می شوند، بنابراین نمی توان در صورت استفاده از این مدل درب ها کابین و طبقه را قرینه سازی نمود ولی این امکان توسط درب آسانسور سانترال وجود دارد.
  • درب آسانسور سانترال فضای کمتری در کابین ها اشغال می کنند.
  • تایم باز و بسته شدن این مدل درب ها کوتاه تر  از درب های تلسکوپی می باشد.

در ضمن باید در هنگام نصب آن مانند قسمت های دیگر مکانیکی آسانسور، دقت زیادی انجام پذیرد، زیرا کمترین بی دقتی ممکن است موجب تحمیل زیان های مالی فراوانی شود.