استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
آسانسور و بالابر

خرید اینترنتی موتور آسانسور

اگر به دنبال خرید اینترنتی موتور آسانسور هستید، یکی از بهترین گزینه برای شما، فروشگاه اینترنتی عمران مدرن است. این فروشگاه با ارائه محصولات با کیفیت بالا و با قیمت مناسب، به شما این امکان را می دهد که به راحتی و در هر زمانی که بخواهید، به محصولات شرکت های متنوع در زمینه موتور آسانسور دسترسی پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی عمران مدرن با ارائه محصولات با کیفیت و قابل اطمینان، این امکان را به مشتریان خود می دهد تا بدون نیاز به حضور، محصولات مورد نیاز خود را به سادگی و با اطمینان خریداری کنند. این مجموعه، در تلاش است تا با ارائه خدمات باکیفیت فروش و پس از فروش، بهترین تجربه خرید را برای مشتریان خود حاصل نماید.

عمران مدرن مجری پروژه های بزرگ ساختمانی مانند خانه های مسکونی، ساختمان های تجاری و اداری و هتل ها بوده و همواره به دنبال بهبود کیفیت خدمات خود و ارائه بهترین محصولات به مشتریان می باشد. در ادامه برخی از مدل های موجود در سایت معرفی شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع موتور آسانسور می توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی خرید اینترنتی موتور آسانسور

  • خرید اینترنتی موتور آسانسور الکو مدل ac2 از نمایندگی عمران مدرن امکان پذیر است. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و دارای توانی به میزان ۵.۵ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • خرید اینترنتی موتور آسانسور الکو مدل SR5 از نمایندگی عمران مدرن امکان پذیر است. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و دارای توانی به میزان ۵.۵ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • خرید اینترنتی موتور آسانسور آکیش مدل AK5 از نمایندگی عمران مدرن امکان پذیر است. ظرفیت این موتور ۱۵ نفره است و دارای توانی به میزان ۸.۶ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • خرید اینترنتی موتور آسانسور آکیش مدل AK6 از نمایندگی عمران مدرن امکان پذیر است. ظرفیت این موتور ۱۵ نفره است و دارای توانی به میزان ۸.۶ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • خرید اینترنتی موتور آسانسور آلبرتو ساسی مدل Leo از نمایندگی عمران مدرن امکان پذیر است. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و دارای توانی به میزان ۵.۵ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • خرید اینترنتی موتور آسانسور آلبرتو ساسی مدل MF48 از نمایندگی عمران مدرن امکان پذیر است. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و دارای توانی به میزان ۵.۵ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

خرید اینترنتی موتور آسانسور ایرانی

  • خرید اینترنتی موتور آسانسور امگا مدل MCK300 از نمایندگی عمران مدرن امکان پذیر است. ظرفیت این موتور ۱۵ نفره است و دارای توانی به میزان ۹.۲ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • خرید اینترنتی موتور آسانسور امگا مدل MCK200 از نمایندگی عمران مدرن امکان پذیر است. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و دارای توانی به میزان ۳ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • خرید اینترنتی موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-T1.0A از نمایندگی عمران مدرن امکان پذیر است. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و دارای توانی به میزان ۳.۲ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • خرید اینترنتی موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-L1.0D از نمایندگی عمران مدرن امکان پذیر است. ظرفیت این موتور ۱۴ نفره است و دارای توانی به میزان ۶.۶ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • خرید اینترنتی موتور آسانسور بلولایت مدل WYT L1.6D از نمایندگی عمران مدرن امکان پذیر است. ظرفیت این موتور ۱۴ نفره است و دارای توانی به میزان ۱۰.۵ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • خرید اینترنتی موتور آسانسور بلولایت مدل WYT-L1.0A از نمایندگی عمران مدرن امکان پذیر است. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و دارای توانی به میزان ۳ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
موتور آسانسور

خرید اینترنتی موتور آسانسور خارجی

  • خرید اینترنتی موتور آسانسور پرگاس مدل ۵.۵ از نمایندگی عمران مدرن امکان پذیر است. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و دارای توانی به میزان ۵.۵ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • خرید اینترنتی موتور آسانسور جم مدل ۶.۱ از نمایندگی عمران مدرن امکان پذیر است. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و دارای توانی به میزان ۶.۱ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • خرید اینترنتی موتور آسانسور زیلابگ مدل SM 200/15C-20 از نمایندگی عمران مدرن امکان پذیر است. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و دارای توانی به میزان ۴.۴ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • خرید اینترنتی موتور آسانسور سیکور مدل RE16 از نمایندگی عمران مدرن امکان پذیر است. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و دارای توانی به میزان ۵.۵ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • خرید اینترنتی موتور آسانسور مونتانری مدل M73 از نمایندگی عمران مدرن امکان پذیر است. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و دارای توانی به میزان ۵.۵ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • خرید اینترنتی موتور آسانسور امگا مدل MCK300 از نمایندگی عمران مدرن امکان پذیر است. ظرفیت این موتور ۱۵ نفره است و دارای توانی به میزان ۹.۲ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

علاوه بر موتور آسانسور، عمران مدرن ارائه دهنده انواع موتور بالابر ساختمانی نیز می باشد. به منظور خرید یا استعلام قیمت موتور بالابر می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

برای مطالعه بیشتر:

وارد کننده موتور ساسی

قیمت روز موتور آسانسور

موتور آسانسور اکیش

موتور آسانسور امگا

قطعات آسانسور

انواع موتور اسانسور

موتور آسانسور مونتاناری

بهترین مارک موتور آسانسور

موتور آسانسور سکا

موتور آسانسور سایکو

موتور آسانسور هوبر

موتور آسانسور موسی خانی

موتور آسانسور ژیندا

آخرین عناوین

قیمت چسب کاشی سطلی

قیمت چسب کاشی سطلی مانند مدل های دیگر آن از جمله چسب کاشی پمادی و…

8 ساعت پیش

دتکتور دودی آدرس پذیر

دتکتور دودی آدرس پذیر یکی از مهم ‌ترین اجزای سیستم‌ های اعلام حریق هوشمند است…

8 ساعت پیش

سیستم اعلام حریق چیست

اعلام حریق چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ سیستم اعلام حریق یک مجموعه…

1 روز پیش

تاثیر افزایش قیمت بتن بر هزینه ساخت و ساز

صنعت ساختمان، یکی از ارکان اصلی اقتصاد هر کشوری است و رونق آن به طور…

2 روز پیش

اندیکاتور اعلام حریق

اندیکاتور اعلام حریق یکی از اجزای حیاتی سیستم‌ های اعلام حریق است که نقش مهمی…

2 روز پیش

بررسی انواع دتکتور های سیستم اعلام حریق

بررسی انواع دتکتور های سیستم اعلام حریق ، برای  ایمنی ساختمان‌ ها و محافظت از…

3 روز پیش