استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

موتور آسانسور امگا

موتور آسانسور امگا ، یک نمونه برجسته از موتورهای آسانسور ساخت کشور چین می ‌باشد. این موتور با ترکیبی از کیفیت ساخت، عملکرد بهینه و قیمت مناسب، جایگاه ویژه ‌ای در بازار ایران به خود اختصاص داده است. یکی از ویژگی ‌های مهم موتور آسانسور امگا ، قابلیت نصب و راه ‌اندازی آن بدون نیاز به موتورخانه می ‌باشد. این ویژگی به ‌ویژه در ساختمان‌هایی با فضای محدود یا نیاز به طراحی مدرن، مورد توجه قرار می‌ گیرد.

برای مشاهده مشخصات فنی و انواع مختلف موتور آسانسور امگا می توانید به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید. در ادامه، یک لیست قیمت از برخی محصولات موجود در سایت ارائه شده است.

لیست قیمت موتور آسانسور امگا

  • قیمت موتور آسانسور امگا گیرلس مدل MONA320، ۵۲۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. ظرفیت این موتور ۱۳ نفره است و دارای توانی به میزان ۶.۷ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور امگا گیرلس مدل MCK300، ۵۸۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. ظرفیت این موتور ۱۵ نفره است و دارای توانی به میزان ۹.۲ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور امگا گیرلس مدل MONA400، ۷۰۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. ظرفیت این موتور ۱۸ نفره است و دارای توانی به میزان ۹.۲ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور امگا گیرلس مدل MDD070، ۱۳۲۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. ظرفیت این موتور ۲۱ نفره است و دارای توانی به میزان ۱۷.۷ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور امگا گیرلس مدل MONA450، ۱۳۲۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. ظرفیت این موتور ۲۱ نفره است و دارای توانی به میزان ۱۷.۸ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی موتور آسانسور امگا

  • قیمت موتور آسانسور امگا گیرلس مدل MCK200، ۶۰۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد. ظرفیت این موتور ۶ نفره است و دارای توانی به میزان ۳ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور امگا گیرلس مدل MCK100، ۵۳۹۰۰۰۰۰ تومان می باشد. ظرفیت این موتور ۸ نفره است و دارای توانی به میزان ۴.۲ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شمار ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور امگا گیرلس مدل MONA200، ۵۲۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. ظرفیت این موتور ۸ نفره است و دارای توانی به میزان ۴.۲ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور امگا گیرلس مدل MCK500، ۵۰۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد. ظرفیت این موتور ۱۳ نفره است و دارای توانی به میزان ۶.۷ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور امگا گیرلس مدل MONA320، ۵۲۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. ظرفیت این موتور ۱۳ نفره است و دارای توانی به میزان ۶.۷ کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

مشخصات فنی موتور آسانسور امگا

موتور آسانسورهای گیرلس امگا جایگزین مناسبی برای موتورهای گیربکسی می باشند. این نوع موتورها به دلیل بازدهی بالا در حوزه‌ های الکتریکی و مکانیکی، همچنین اندازه کوچک‌ تر خود، می‌ توانند به‌عنوان گزینه‌ا ی کم حجم و حتی بدون نیاز به موتورخانه در طراحی آسانسور مورد استفاده قرار گیرند.

موتورهای گیرلس امگا دارای مزایای منحصر به ‌فردی می باشند. از آنجا که تعمیرات و نگهداری کمی را به دنبال دارند، در طول دوره عمر عملکرد بهینه آن‌ ها تضمین می ‌شود. این موتورها به ویژه با ویژگی توانایی اجرای ۲۴۰ استارت در روز، از سایر مدل ‌ها و برندهای مشابه متمایز می‌ شوند. ظرفیت آسانسورهایی که از موتور گیرلس امگا استفاده می ‌کنند، تا وزن ۸۰۰ کیلوگرم بوده و حدود ده نفر افراد را به طبقات مختلف منتقل می ‌کنند. همچنین این موتورها قادر به جابه جایی آسانسور با سرعت ۲/۳ متر بر ثانیه هستند.

از طریق سیستم تعلیق ۱/۲، موتورهای امگا می‌توانند توان خروجی حدود ۷/۸ کیلووات را تولید کرده و در ساختمان‌ هایی با تعداد طبقات ۴ تا ۱۰ طبقه به ‌خوبی عمل کنند. در نتیجه، موتور آسانسور امگا برای انواع ساختمان‌ ها با این محدوده تعداد طبقات، گزینه ‌ای مناسب به ‌شمار می‌ آید.

برای مطالعه بیشتر:

موتور آسانسور تبریز

موتور آسانسور روسانی

خرید اینترنتی موتور آسانسور

قیمت روز موتور آسانسور

موتور آسانسور ژیندا

موتور آسانسور موسی خانی

خرید اینترنتی موتور آسانسور

موتور آسانسور هوبر

قطعات آسانسور

انواع موتور اسانسور

موتور آسانسور مونتاناری

بهترین مارک موتور آسانسور

موتور آسانسور سکا

موتور آسانسور سایکو

موتور آسانسور ژیندا

قیمت موتور گیرلس ویتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!