استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

موتور آسانسور موسی خانی

موتور آسانسور موسی خانی
موتور آسانسور موسی خانی

موتور آسانسور موسی خانی شرکتی واردکننده و توزیع کننده در زمینه درب های سلکوم و موتورهای گیرلس است. بازرگانی موتور آسانسور موسی خانی که در سال ۱۳۷۴ تاسیس شده نماینده بسیاری از محصولات کارخانه های موتور گیربکس و ریل آسانسور از ایتالیا، اسپانیا و آلمان می باشد. این شرکت شناخته شده با ارائه خدمات پس از فروش محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند.

قیمت موتور آسانسور موسی خانی

قیمت موتور آسانسور موسی خانی به عوامل مختلفی از جمله ظرفیت آسانسور، نوع و کشور سازنده موتور اسانسور بستگی دارد.

غالب موتورهایی که توسط شرکت موسی خانی وارد می شود، موتور اسانسور های ساخت کشور ایتالیا، آلمان و اسپانیا است. از جمله واردات موتور گیربکس این بازرگانی می توان به موتورهای آسانسور ایتالیایی ساسی، مونتاناری، سیکور و موتورهای ساسی اسپانیا و موتور آلمانی وتور اشاره کرد. همچنین از موتورهای گیرلس بازرگانی موسی خانی می توان موتورهای گیرلس سیکور ایتالیا، موتور گیرلس ویتور آلمان و موتور گیرلس زیلابگ آلمان را نام برد.

موتور آسانسور موسی خانی
موتور آسانسور گیربکس

خرید موتور آسانسور موسی خانی

خرید موتور آسانسور موسی خانی با پشتیبانی از شرکت های معتبر تولید کننده موتور آسانسور از جمله شرکت آلبرتوساسی، شرکت مونتاناری، شرکت سیکور، شرکت ویتور و … صورت می گیرد. شرکت موسی خانی دارای محصولاتی با بهترین کیفیت و قیمت و همین طور ارسال یک روزه است که در سراسر ایران سرویس دهی دارد. این شرکت تمامی موتور های خود را با استانداردهای بین المللی آسانسور و نیز گارانتی معتبر ۲ ساله و خدمات پس از فروش ۵ ساله به مشتریان عرضه می کند.

موتور آسانسور موسی خانی
انواع موتور آسانسور

واردات موتورهای ایتالیایی توسط موتور آسانسور موسی خانی

شرکت سیکور در سال ۱۹۸۳ میلادی در ایتالیا تاسیس گردید. این شرکت بصورت گسترده بسیاری از محصولات خود را در کشورهای مختلف توزیع می کند و تقریبا می توان گفت که درحال حاضر در ۶۰ کشور فعالیت دارد. این برند به دلیل کیفیت بالا، در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است و بازرگانی موتور آسانسور موسی خانی یکی از بزرگترین واردکنندگان محصولات سیکور است. از رایج ترین مدل های این برند موتور آسانسور می توان مدل های MR12 ، MR13 ، MR14 ، MR16، SH130، SH140 و Re16 را نام برد.

شرکت موتور آسانسور آلبرتوساسی ایتالیا چندین دهه است که از معتبرترین تولیدکننده های موتور آسانسور در جهان شناخته می شود. این شرکت انواع موتور آسانسور گیربکسی و گیرلسی را با طراحی زیبا و منحصر به فرد به سراسر دنیا عرضه می دارد. موتورهای گیربکس طراحی شده در این شرکت دارای ظرفیت ۶ تا ۲۱ نفری و حداکثر سرعت ۲ متر بر ثانیه است. محصولات این برند به دلیل راندمان و طول عمر بالا، در بین مشتریان بسیار پرطرفدار است. بازرگانی موتور آسانسور موسی خانی دارای نمایندگی انحصاری محصولات تولیدی این برند می باشد.

شرکت آلبرتوساسی موتور گیربکس های خود را در مدل های Leo، TORO، MODI، MF84 و MF48 با توان های ۵/۵، ۶/۶، ۷/۳، ۹/۲، ۱۱، ۱۳/۲ و ۱۷/۶ کیلووات راهی بازار نموده است. از موتور گیرلس های این شرکت می توان مدل G300 و مدل G200 را نام برد.

موتور آسانسور موسی خانی
موتور آسانسور مونتاری ایتالیا

دیگر محصولات وارداتی موتور آسانسور موسی خانی، از برند مونتاناری است. این برند که در سال ۱۹۷۰ میلادی تاسیس گردیده، یکی از برترین تولیدکنندگان در حوزه صنعت آسانسور در اروپا و همین طور در دنیا است. موتورهای مونتاناری موجود در این شرکت شامل M50، M61، M65، M73، M75، M76، M83، M85، M95، M98، M104، M109، PENTA، PENTA 830 و ESCALATORS می باشد.

واردات موتور اسپانیایی توسط بازرگانی موتور آسانسور موسی خانی

شرکت آلبرتو ساسی اسپانیا شعبه دوم آلبرتو ساسی ایتالیا است. در واقع شرکت آلبرتو ساسی ایتالیا ۱۰ سال بعد از خرید شرکت فای مسا اسپانیا به صورت قانونی نامش را به آلبرتو ساسی تغییر داد. طراحی موتور این دو شعبه نسبت به هم متفاوت است. برای مثال تولیدات ساسی اسپانیا استاتیک لود کمتری نسبت به موتور های ایتالیا این برند دارند و به مراتب قیمت موتورهای ساسی اسپانیا نسبت به همتای ایتالیایی خود پایین تر است. از محصولات موجود آلبرتو ساسی اسپانیا در شرکت موتور آسانسور موسی خانی می توان S38-S،  S38، S48-S، S48 و S58 را مثال زد.

موتور آسانسور موسی خانی
موتور آسانسور گیرلس

موتور آسانسور موسی خانی نمایندگی ویتور آلمان

شرکت ویتور آلمان در سال ۱۹۶۸ میلادی تاسیس شده است. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان موتور گیرلس آسانسور در دنیا است. موتور های گیرلس این برند علاوه بر راندمان بالا، دارای صدای بسیار کم، حرکتی نرم و آرام هستند. از مدل های طراحی شده در این شرکت می توان WSG-S1، WSG-S2  و WSG-TR را نام برد. شرکت موتور آسانسور موسی خانی با در اختیار داشتن نمایندگی ویتور آلمان وارد کننده تمامی مدل های این کمپانی است.

برای مطالعه بیشتر:

قطعات آسانسور

انواع موتور اسانسور

موتور آسانسور مونتاناری

بهترین مارک موتور آسانسور

موتور آسانسور سکا

موتور آسانسور سایکو

قیمت موتور آسانسور پرگاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

0

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)