استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

اعلام حریق آریاک

آریاک اعلام حریق
سیستم اعلام حریق آریاک

اعلام حریق آریاک یکی از برندهای برتر سیستم اعلام حریق تولید ایران می باشد و در مدل سیستم اعلام حریق متعارف آریاک تولید می شود. لازم به ذکر است به تازگی محصولات آدرس پذیر سیستم اعلام حریق آریاک تولید و آماده ورود به بازار می باشند. محصولات و تجهیزات سیستم اعلام حریق آریاک مطابق با فناوری روز و استانداردهای تخصصی معتبر اروپایی و داخلی تولید می‌شوند. محصولات آریاک تامین کننده‌ی محصولات اعلام حریق برای پروژه‌های بزرگ مثل بیمارستان‌ها و کارخاجات است.

سابقه فعالیت تولیدی سیستم اعلام حریق آریاک به سال ۱۳۶۷ بر می گردد، پس از تشریفات ثبتی ، این واحد تولیدی در سال ۱۳۷۵ با عنوان “آریاک الکتریک تهران” به ثبت رسید. در راستای استقبال خریداران از محصولات تولیدی و توسعه فعالیت، در سال ۱۳۹۵ کارخانه ای با وسعتی در حدود ۲۰۰۰ متر مربع واقع در استان تهران افتتاح گردید.

شرکت اعلام حریق آریاک طراحی، ساخت، تامین تجهیزات، مشاوره و اجرای سیستم های کشف و اعلام حریق، منطبق با استاندارهای ملی و بین المللی اجرا می شود.

ویژگی محصولات آریاک الکتریک

  محصولات سیستم اعلام حریق آریاک دارای مشخصات زیر هستند:

 دستگاه اعلام حریق آریاک دارای امکانات غیرفعال‌کردن یک یا چند زون به دلخواه می باشد. اعلام حریق آریاک دارای تایمر تاخیر آلارم، قابلیت اضافه کردن خروجی آژیر مخصوص هر زون، قابلیت تشخیص قطعی یا اتصالی بین مدارها و پنل مرکزی، قابلیت برقراری تماس با نزدیک‌ترین آتش‌نشانی است.

همچنین اعلان حریق آریاک شارژر کنترل‌شده برای باتری‌ها، توانایی تامین برق مرکز کنترل در صورت قطعی برق، دارای نمایشگر وضعیت تغذیه و تغذیه کمکی ۲۴ ولتی دارند.

آریاک اعلام حریق
اعلام حریق برند آریاک

اعلام حریق آریاک برای کاهش تلفات جانی و خسارت های ناشی از حریق به کار می رود که با توجه به قراردادی که بین شرکت آریاک و بیمه البرز بسته شده در صورتی که عملیات نصب اعلام حریق، مورد تایید کارشناسان یا نمایندگان رسمی خدمات پس از فروش این شرکت بوده و اطلاعات نصب بموقع به این شرکت تحویل گردد، از تاریخ نصب به مدت دو سال تحت پوشش بیمه البرز دربرابر خسارات ناشی از عملکرد ناصحیح سیستم اعلام حریق آریاک می باشد.

با توجه به مشخصت فنی محصولات این شرکت قیمت اعلام حریق آریاک مقرون به صرفه است. در ادامه این مطلب در خصوص قیمت اعلام حریق آریاک و عوامل موثر بر آن بحث خواهیم کرد.

قیمت اعلام حریق آریاک

تجهیزات اعلام حریق آریاک در مقایسه با نمونه‌های خارجی و داخلی تجهیزات اعلام حریق دارای کیفیت مشابه و در عین حال قیمتی مقرون به صرفه هستند. قیمت اعلام حریق آریاک به عوامل متعددی مثل:  ویژگی‌ها و قابلیت‌ها، تکنولوژی استفاده شده، مشخصات فیزیکی و … بستگی دارد. قیمت هر یک از محصولات
آریاک اعلام حریق با یکدیگر متفاوت است. مثلا  دتکتورهای حرارتی دما ثابت با قیمت‌های ۱۱۵.۰۰۰ و ۱۱۹.۰۰۰ تومان و دتکتورهای حرارتی دما افزایشی با قیمت‌های ۱۱۷.۰۰۰ و ۱۲۲.۰۰۰ تومان به فروش می‌رسند. البته با توجه به نوسانات قیمت ها بهتر است، برای استعلام دقیق قیمت هر یک از محصولات اعلام حریق آریاک با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

اعلان حریق آریاک

شرکت اعلان حریق آریاک محصولات متعددی در زمینه اعلام حریق به بازار ارائه می کند. از جمله محصولات با کیفیت این شرکت می توان به : پنل مرکزی اعلام حریق آریاک، دکتور دود آریاک، دکتورهای حرارتی آریاک، انواع شستی اعلام حریق آریاک، آژیرهای مخصوص اعلام حریق آریاک، فلاشر های این سیستم و چراغ های سر در اشاره کرد.

دستگاه اعلام حریق متعارف

یکی از تجهیزات ایمنی مهمی که برای تشخیص عمل حریق در ساختمان ها نصب می شود، سیستم اعلام حریق آریاک است. نوع سیم کشی دستگاه اعلام حریق آریاک با توجه به نوع سیستم و تجهیزات به کار گرفته شده متفاوت است. در واقع تفاوت اصلی سیستم اعلام حریق متعارف آریاک و سیستم آدرس پذیر آریاک در نحوه سیم کشی و همچنین میزان دقت در تشخیص محل اصلی وقوع حریق است.

نحوه سیم کشی سیستم اعلام حریق آریاک متعارف به روش انشعابی و ستاره ای است، به این ترتیب که با قرار گرفتن پنل مرکزی در وسط اتصالات توسط دو سیم انجام می شود. یک سیم مربوط به شستی و دتکتورها می باشد که خبر اعلام حریق را به کنترل پنل می‌ دهد. سیم دیگر نیز به آژیرهایی که حریق را اعلام می کنند اختصاص دارد.

در سیستم اعلام حریق متعارف که به آن سیستم کانونشنال نیز گفته می شود، نوع کابل اعلام حریق که مورد استفاده قرار می گیرد بسیار مهم است چون اگر به هر دلیلی سیم دچار اشکال شود، سیستم به خوبی کار نمی کند و دچار اختلال خواهد شد.

آریاک اعلام حریق
نصب اعلام حریق

سیستمهای اعلام حریق متعارف یا کانونشنال، سالهاست که در همه دنیا مورد استفاده قرار می گیرند و از نظر تکنولوژی و عملکرد اثبات شده هستند. این نوع  سیستم  بر حسب تعداد زون در ابعاد متفاوتی موجود است که انتخاب آن بر اساس بزرگی مجموعه و ساختمان می باشد. به طور معمول سیستمهای متعارف از یک زون تا ۴۸ زون بیشتر کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرند.

برای مطالعه بیشتر:

سامانه اعلام حریق

سیستم ضد حریق

سامانه اعلام حریق

سیستم ضد حریق

سیستم هشدار حریق

شرکت اعلام حریق

نمایندگی اعلام حریق

اعلام حریق ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)