استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت توری فلزی

توری فولادی
توری فولادی

انواع متفاوتی از ورق توری فلزی در شکل و وزن های گوناگون به بازار عرضه شده است. برای دریافت لیست قیمت انواع توری فلزی با شماره کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. توری های فلزی لوزی و مرغی و مشبک مناسب فنس کشی و حصار کشی هستند. انواعی از توری آهنی و فلزی و توری های گابیونی نیز در بخش های عمرانی و آبخیزداری به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت تور فنس فلزی بر اساس نوع و ضخامت متفاوت است. برای استعلام آخرین قیمت توری فلزی و قیمت میلگرد و خرید میلگرد از کارخانه با شماره کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت توری فلزی لوزی

گالوانیزۀ سرد، مناسب مکان های گرم و خشک است؛ البته در صورتی که زیبایی ظاهری اهمیت نداشته باشد. در برابر زنگ زدن و خوردگی، مقاومت پایینی دارد و نسبت به سایر حصار های توری (گالوانیزۀ گرم و روکش دار  PVC) کم کیفیت تر است و کاربرد کمتر و قیمت پایین تری نیز دارد.

نوع گالوانیزۀ گرم، مناسب هر نوع آب و هوایی هست. این نوع توری حصاری زنگ نمی زند، در برابر اشعۀ خورشید و سایر شرایط جوی مقاوم است و نمی پوسد؛ در نتیجه، طول عمر بالاتری نسبت به نوع گالوانیزۀ سرد دارد. به علاوه، رنگ نقره‌ای و ظاهر زیبایی دارد و قیمت آن نسبت به گالوانیزۀ سرد بالاتر است. برای استعلام قیمت توری فلزی لوزی و سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

توری حصاری
قیمت توری فلزی لوزی شکل

لیست قیمت مش فلزی

از مهم ترین ویژگی های این محصولات صنایع مفتول، مقاومت بالای آن در برابر سایش است. موارد مصرف توری فولادی در صنعت شامل ساخت پنل های سه بعدی، حفاظ، مقاوم سازی، صنایع معدنی و پتروشیمی و بسیاری کاربردهای دیگر می باشد. لیست قیمت مش فلزی با تغییر در قیمت فولاد بازار آهن تغییر میکند. برای استعلام قیمت روز انواع توری فلزی با شماره کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت انواع توری فلزی

توری ها انواع متفاوتی دارند. پیش از استعلام قیمت باید نوع و متراژ مورد نیاز خود را تعیین کنید. انتخاب شما معمولا یکی از موارد ز یر است:

  • انواع گره توری به ترتیب از راست به چپ، دوسر قلاب-یک سر پیچ یک سر قلاب – دو سر پیچ
  • توری حصاری از پر کاربرد ترین محصولات مفتولی، با بافتی لوزی شکل و ظاهری زیباست.
  • توری حصاری روکش PVC به را حتی قابل شستشو است و خطر برق گرفتگی ندارد؛ به همین سبب برای قفسه حیوانات بسیار کاربردی است.
  • توری پرسی، مقاوم و ضد زنگ است. به آسانی نصب می شود و جایگزین مناسب و مقرون به صرفه ای به جای نرده است.
  • توری مرغی بر اساس ابعاد چشمه دسته بندی می شود.
  • از پرکاربردترین موارد مصرف توری گابیون، ایجاد حائل و دیوار های نگهدارنده است.
  • توری فرنگی بافته شده به شکل شبکه های لانه زنبوری و دارای سطحی صاف است.
  • توری سرندی، کاربرد بسیار گسترده ای در انواع صنایع دارد.

توری فلزی قیمت

نصب توری نیازمند مهارت و توانایی خاصی نیست و همگان با اندکی دانش فنی از پس اجرای آن بر می آیند. انواع مختلف توری فولادی شامل: توری پرسی، توری حصاری، توری حصاری روکش دار PVC، توری گابیون، توری مرغی، توری فرنگی و توری سرندی است؛ که در ادامه به اختصار به معرفی، ویژگی ها و کاربرد هریک خواهیم پرداخت. برای دریافت لیست قیمت مش فلزی با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت توری فولادی

توری‌ های فولادی ساخته شده از مفتول های سخت و محکم به دو صورت ساده و آجدار – اتصال مفتول ها به صورت نقطه جوش است و یا مفتول ها به هم بافته شده اند- تولید می شوند و به شکل ورق های رولی عرضه می گردند. ضخامت مفتول ها و اندازه چشمه ها (شبکه های توری) با توجه به نوع کاربری متفاوت است.

توری فولادی

 

استعلام قیمت یک رول توری فلزی

قیمت تور فلزی حصار

توری حصاری ، به شکل لوزی در سه مدلِ گالوانیزۀ سرد، گالوانیزۀ گرم و روکش دار PVC در بازار عرضه می گردد. تولید این محصول به دو شیوۀ دستی و ماشینی امکان پذیر است. این توری در برابر تنش های رطوبتی و دمایی مقاوم است. رول های تولیدی این نوع توری، در عرض ۵۰ سانتی متر تا ۳ متر و طول ۱۵ متر مهیا می شود. ضخامت مفتول و ابعاد چشمه ها بسته به نوع کارکرد، متفاوت است. برای استعلام قیمت توری فلزی حصار با شماره زیر تماس بگیرید.

tcall title=”استعلام قیمت توری فلزی حصاری”

قیمت توری فنس فلزی

برای جلوگیری از باز شدنِ بالا و پایین رول ها به خصوص هنگام جابه جایی و حمل و نقل، این نواحی به سه طریق زیر بافته می شوند، که بنا به درخواست مشتری، متفاوت است؛ اگرچه نوع دور پیچ آن مناسب تر است و به آسانی باز نمی شود.

انواع-گره-توری-فولادی

 

انواع گره توری به ترتیب از راست به چپ، دوسر قلاب-یک سر پیچ یک سر قلاب – دو سر پیچ

قیمت توری حصاری روکش دار PVC

توری روکش دار PVC از با دوام ترین و زیباترین محصولات صنایع مفتولی است. این توری از نظر ظاهری و بافت، شبیه به توری حصاری گالوانیزه (به شکل لوزی) است و تفاوت آن ها در روکش PVC است. PVC نوعی پلاستیک مقاوم در برابر الکل، اسید، چربی و نمک است، در نتیجه زنگ نمی زند، نمی پوسد و طول عمر بالایی دارد؛ بنابراین برای مناطق مرطوب، مناطق صنعتی که باران های اسیدی دارند و یا مکان هایی که زیبایی ظاهری اهمیت زیادی دارد، مورد استفاده قرار می گیرد. برای استعلام قیمت توری فلزی با شماره زیر تماس بگیرید.

tcall title=”استعلام قیمت توری فنس فلزی”

قیمت فنس فلزی

توری حصاری روکش دار PVC در انواع آب و هوا قابل استفاده است و به علت مقاومت بالای آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی حتی در آب دریا هم قابل نصب و استفاده است. به علاوه در رنگ های سبز، مشکی و کرم عرضه می شود. قطر مفتول این توری از ۲ تا ۸/۲ میلی متر، ابعاد چشمه از ۵/۲ تا ۵/۷ سانتی متر و عرض آن از ۱ تا ۴ متر متغیر است. قیمت این نوع توری بالاتر از توری حصاری گالوانیزۀ سرد و گالوانیزۀ گرم است. موارد مصرف توری حصاری عبارت است از: حصارکشی پیرامون باغ، زمین های ورزشی، مراکز صنعتی و نظامی و… .

توری-حصاری-روکش-دار-PVC

 

توری حصاری روکش PVC

قیمت توری فلزی پرسی

توری پرسی از بافته شدن سیم های مفتولی کنگره دارِ (مواج) عمود برهم ساخته می شود، ساختاری یکپارچه و محکم دارد. با نام توری مشبک نیز شناخته می شود. در این محصول، مفتول ها به هم جوش داده نمی شوند و صرفا بافته می شوند. هم چنین به علت مواج بودن مفتول ها، سیم ها به هم قفل می شوند و امکان هیچ گونه حرکت در جهت طولی یا عرضی وجود ندارد. این مهم، باعث استحکام و ایستایی بالای توری پرسی می شود. به علاوه محصولی سنگین و با دوام است و سطحی صاف و یکدست دارد. نسبت مقاومت به وزن آن بالاست. از طرفی موج های روی مفتول ها اصطکاک ایجاد می کند و مانع لغزش روی آن می شود.

قیمت تور فنس فلزی

این محصول به شکل ورقه های مستطیلی، داخل قالب های پروفیلی به بازار عرضه می شود. بسته به نوع کاربرد، ابعاد چشمه و اندازۀ ضخامت مفتول به کار رفته در آن متغیر است. جنس مفتول می تواند از استیل، فولاد گالوانیزه، فولاد پر کربن و… باشد. ابعاد چشمه ها به گونه ای است که امکان تهویه هوا و عبور آب به راحتی وجود دارد و در صورت بروز آتش سوزی، امکان آب رسانی برقرار است. توری پرسی از نظر ظاهری جذابیت بصری دارد، در برابر خراش مقاوم است و از آن برای معماری داخلی هم استفاده می شود.

قیمت توری مشبک فلزی

به علت قیمت مناسب نسبت به نرده ها، در بسیاری از موارد به جای نرده های پیرامون منازل مسکونی، پارک ها و میادین به کار می رود و هم چنین در ساخت مبل و تختخواب، حفاظ در و پنجره، صنایع پتروشیمی (برای سرند و غربال)، صنایع غذایی (برای پودر کردن مواد غذایی)، آرماتور بندی فونداسیون کف و… استفاده می شود. برای استعلام قیمت توری مشبک فلزی با شماره زیر تماس بگیرید.

توری-پرسی

 

توری پرسی

قیمت تور مرغی فلزی

توری مرغی نوعی توری مفتولی است که از نظر ظاهری، مشابه توری گابیون و فرنگی به شکل شش ضلعی، بافته می شود. در بین این سه توری، توری مرغی سبک ترین و کم ضخامت ترین نوع است. این محصول در دو نوع ایرانی و فرنگی در بازار عرضه می شود. انواع توری مرغی براساس اندازۀ چشمه – بسته به نوع کاربری – دسته بندی می شود. این توری، در دو نوعِ گالوانیزۀ سرد و گرم به بازار عرضه می شود. نوع سرد آن از نظر دوام و مقاومت، ضعیف تر است و در پروژه های موقت استفاده می شود. نوع گالوانیزۀ گرم، دوام خوبی دارد، در برابر زنگ زدن مقاوم است و از نظر قیمت نیز گران تر از نوع سرد آن است و در پروژه های بلند مدت به کار می رود. برای استعلام توری قیمت توری مرغی فلزی با شماره کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت توری مرغی فلزی

نحوۀ عرضۀ آن در بازار به صورت رولی است. به طور کلی می توان گفت، یک نوع توری ارزان قیمت با نصب آسان و سریع و موارد کاربرد زیاد است؛ از جمله در صنعت مرغداری، نگه داشتن حیوانات کوچک نظیر مرغ و خرگوش، ساختمان سازی، در ساخت سوله برای عایق بندی و نگهداشتن پشم شیشه، حصارکشی های موقت، مجسمه سازی (به عنوان آرماتور و نگهدارنده مواد) ، تضعیف امواج رادیویی و wi fi و… کاربرد دارد.

توری-مرغی

 

توری مرغی بر اساس ابعاد چشمه دسته بندی می شود.

قیمت توری گابیون

توری گابیون با بافت لانه زنبوری (شش ضلعی) با سه پیچ متوالی، از مفتول هایی به قطر های مختلف و چشمه هایی با ابعاد متفاوت تولید می شود. رول این توری با ضخامت مفتول ۲ تا ۴ میلی متر، در عرض ۱ تا ۴ متر و طول ۳۰ و ۴۵ متر عرضه و ارائه می شود. این توری به دلیل پوشش گالوانیزۀ گرم، در برابر زنگ زدن و خوردگی مقاوم است و طول عمر مناسبی دارد. توری گابیون از نظر ظاهری شبیه به توری مرغی است و در اندازه چشمه ها، ضخامت مفتول ها و ابعاد رول های عرضه شده در بازار با یکدیگر متفاوتند. هم چنین مانند توری حصاری در دو نوع تولید می شود: فلزی و روکش دار (نوع روکش دار، خیلی رایج نیست.) اجرا و نصب توری گابیون به مهارت تخصصی نیاز ندارد و با اندکی دانش فنی، قابل اجراست.

قیمت توری آهنی

از توری گابیون قفس هایی به شکل مکعب می سازند و برای مهار کردن خشکه چینی سنگ ها و قلوه سنگ ها از آن بهره می برند. داخل تور سنگ ها را با تکه سنگ ها و قلوه سنگ پر می کنند و آن ها را در کنار هم می چینند؛ به این نوع قفس ها تور سنگ و یا توری سنگی گفته می شود. سبدها در اندازه های متفاوت تولید می شوند. به خاطر قیمت مناسب سنگ و توری گابیون، سازۀ گابیون بسیار مقرون به صرفه تر از سازه های مشابه است. تور سنگ ها به خصوص در زمین های شیب دار، به عنوان دیوار نگهدارنده کاربرد دارند. برای استعلام قیمت توری آهنی مناسب گابیون با شماره کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. از جمله دیگر موارد کاربرد توری گابیون می توان موارد زیر را نام برد:

پیشگیری از ریزش سنگ ها با استفاده از دیوار کشی، مقاوم کردن بناهای سست، حفاظ، پوشاندن لوله ها برای پیشگیری از پوسیدگی و پروژه های راه سازی، سد سازی و موج شکن، دیوار حائل برای تکیه گاه پل ها، دکوراسیون سنگی و… .

گابیون

 

از پرکاربردترین موارد مصرف توری گابیون، ایجاد حائل و دیوار های نگهدارنده است.

قیمت توری فرنگی

توری فرنگی از نظر ظاهری بسیار شبیه به توری مرغی و توری گابیون است. چشمه ها در این نوع توری نیز شش ضلعی هستند و در ابعاد (اندازه شبکه ها) چهار سانت و پنج سانت به صورت رولی، در بازار عرضه می شوند. مفتول های توری فرنگی، کم ضخامت تر و سبک تر از توری گابیون و سنگین تر و ضخیم تر از توری مرغی است. رول های عرضه شده در بازار در ابعاد طولی ۲۰ متر و در عرض های ۱۲۰، ۱۵۰و ۱۸۰ سانتی متر هستند. برای استعلام قیمت توری فلزی فرنگی با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت توری اهنی

مفتول های به کار رفته در توری فرنگی، گالوانیزه می شوند؛ در نتیجه در برابر زنگ زدن و خوردگی مقاومند و استحکام خوبی نیز دارند. توری فرنگی در حوزۀ حصار کشی بسیار پرکاربرد است و در صنعت دامپروری و کشاورزی خواهان زیادی دارد. دسته بندی توری فرنگی بر اساس اندازۀ چشمۀ آن ها است. قیمت آن، با توجه به ابعاد چشمه متغیر است. در توری هایی با ابعاد چشمۀ ریزتر، قیمت ها بالاتر و در توری هایی با ابعاد چشمۀ بزرگ تر، قیمت توری پایین تر می آید. در بسیاری از موارد، خرید و فروش توری فرنگی بر اساس وزن آن است. به طور کلی به خاطر وزن سبکِ آن، قیمت مناسب و مقرون به صرفه دارد. برای استعلام قیمت انواع توری اهنی و توری های فرنگی با شماره کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

توری-فرنگی

 

توری فرنگی

قیمت توری فلزی سرندی

توری سرندی به شکل شبکه های لوزی است که به صورت زنجیری بافته شده یا نقطه جوش می شوند. این توری در کارخانه و به صورت اتوماتیک تولید می شود. و طی عملیات تولید در برابر سایش و فرسودگی و شکنندگی، مقاوم می شود. انواع توری سرندی عبارت است از: فولادی، گالوانیزه، استیل و… . نوع گالوانیزه آن را با نام توری کرکره ای می شناسند و برای محافظت کرکره های شبکه ای استفاده می شود. توری سرندی علاوه بر جنس، ابعاد (چشمه) مختلف و ضخامت مفتول متفاوت نیز دارد. برای استعلام قیمت توری فلزی سرندی و خرید از ارزان ترین فروشنده با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

جنس مفتول توری سرندی، بسته به نیاز و محل کاربرد، متغیر است. از توری هایی با ضخامت کم، برای ساخت پنل های سه بعدی، قفسه ها و… استفاده می شود. نوع فولادی آن ضخیم تر است و اغلب برای ساخت سرند های ایستاده، از این جنس استفاده  می شود. توری سرندی به صورت رولی در بازار عرضه می گردد و خرید و فروش آن بر حسب وزن آن است.

قیمت ورق توری فلزی

برای افزایش طول عمر توری سرندی، از لاستیک های سرند استفاده می شود، این لاستیک ها مانع پاره شدن توری و هم چنین عدم برخورد آن با دستگاه و در نتیجه عدم سایش توری می شود و عملیات ویبره کردن را بهبود می بخشد. از توری سرندی برای ساخت الک ریخته گری و سرند صنعتی، معادن، حفاظ برای مناطق حساس مانند پادگان، مقاوم سازی دیوار های طلافروشی ها، دانه بندی در خط های تولید محصولات غذایی و کشاورزی، مسطح کردن بتن فونداسیون و… بهره  می برند. برای دریافت قیمت توری فلزی و انواع توری سرندی با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

توری-سرندی

 

توری سرندی، کاربرد بسیار گسترده ای در انواع صنایع دارد.
توری-سرندی-کشاورزی

 

کاربرد توری سرندی در کشاورزی
توری-سرندی

 

کاربرد توری سرندی در ساختمان سازی

برای مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.68 ( 7 نظر)

۱۷ نظر

  1. قیمت توری فلزی برای حصار باغ چقدر است؟

  2. قیمت توری فلزی متری است یا با وزن ؟

  3. کدام نوع توری فلزی رو بیشتر برای حصارکشی باغ ها استفاده میکنند میخواستم بدونم قیمت این نوع توری فلزی چقدر هست

  4. امیر محمد آقای

    سلام شما در حد ده بیست متر فروش توری دارید یا فروشتان عمده است

  5. سلام ، قیمت توری که در ساختمان سازی استفاده میشه و برای ساختن سرند و استفاده به عنوان سرند کاربرد داره چقدره؟

  6. سلام من میخواستم که اطراف زمین زراعی رو نرده بکشم اما هزینه اون خیلی زیاد میشد دیگه کسی که اونجا کار می‌کرد گفت که میتونم از توری به جای نرده حفاظ استفاده کنم و توری پرسی رو بهم پیشنهاد داد و گفتن که توری پرسی ، مقاومت بالایی داره و راحت نصب می شه ؛ خواستم بپرسم آیا میشه همچین کاری کرد و قیمت توری پرسی الان چقدره ؟!!

  7. سلام برای نصب توری به عنوان حصار معمولا از یه چیزایی به عنوان پایه یا قالب استفاده می‌کنند که توری رو نگه داره آیا این میله ها یا همون قالب ها رو همراه توری می‌فروشن یا باید از یه جای دیگه تهیه کرد؟

  8. سلام . من دو توپ توری مرغی میخواستم . برای‌ سفارش راهنمایی میخواستم

  9. روکش دار بودن توری چقد روی قیمت توری تاثیرگذاره؟
    اختلاف ممکنه خیلی زیاد باشه!

  10. سلمان شاه حسینی

    سلام کدوم مدل توری برای حصارکشی باغ مناسب هست؟؟

  11. سلام، قیمت توری درب و پنجره رو هم دارید؟

  12. قیمت توری دست دوم، گابیون، توری مرغی، قیمت توری فولادی، خرید توری، فروش توری

  13. چقد انواع داره، جایی رو معرفی می کنید برای توری با روکش PVC؟

  14. سلام توری ها خوبن ؟؟؟ مشتری ازش راضیه ؟؟؟؟