استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت نیلینگ

پیمانکار نیلینگ
روش نیلینگ

در این مقاله لیستی از پیمانکار نیلینگ فعال در ایران به همراه لیست قیمت نیلینگ را گرد هم آوردیم تا نیاز فعالان حوزه ساختمان را برآورده کند. پایدارسازی گود یکی از مهم ترین مراحل در ساخت و سازهای شهری است. بدین منظور از روش های مختلفی همچون پایدارسازی گود با نیلینگ ، انکراژ ، دیوار دیافراگمی ، سپرکوبی ، مهار متقابل ، خرپا ، دیوار برلنی و روش ساخت از بالا به پایین استفاده می گردد.

لیست شرکت های پیمانکار نیلینگ و انکراژ

از این میان روش نیلینگ و انکراژ تا حدودی مشابه با یکدیگر است. تفاوت این دو روش در اعمال نیروی پیش تنیدگی در روش انکراژ می باشد. اجرای نیلینگ و انکراژ یکی از کاربردی ترین روش های پایدارسازی گود به ویژه در مناطق شهری است. از این رو آشنایی با شرکت های پیمانکار نیلینگ و انکراژ حائز اهمیت می باشد.

 

نیلینگ چیست

در این مطلب به معرفی شرکت های معتبر پیمانکار نیلینگ و انکراژ پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور مقایسه هزینه اجرای نیلینگ و انکراژ و نیز اطمینان از کیفیت اجرا ارائه شده است.

۱- شرکت عظیم اختر پی ، پیمانکار نیلینگ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت عظیم اختر پی و اطلاع از قیمت نیلینگ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با عظیم اختر پی
پیمانکار نیلینگ

۲- شرکت تهران تخریب ، پیمانکار نیلینگ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت تهران تخریب و اطلاع از قیمت نیلینگ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با تهران تخریب

۳- شرکت پایلون آرا ، پیمانکار نیلینگ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت پایلون آرا و اطلاع از قیمت نیلینگ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پایلون آرا

پیمانکار نیلینگ ساختمان

۴- شرکت پایدار پی کاران زیگورات ، پیمانکار نیلینگ و انکراژ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت پایدار پی کاران زیگورات و اطلاع از قیمت نیلینگ و انکراژ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پایدار پی کاران زیگورات
نیلینگ وانکراژ

۵- شرکت عمران نقش صدرا ، پیمانکار نیلینگ و انکراژ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت عمران نقش صدرا و اطلاع از قیمت نیلینگ و انکراژ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با عمران نقش صدرا

۶- شرکت آروین ترانشه ایستا ، پیمانکار نیلینگ و انکراژ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت آروین ترانشه ایستا و اطلاع از قیمت نیلینگ و انکراژ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آروین ترانشه ایستا

۷- شرکت کاوش ایستاپی ، پیمانکار نیلینگ و انکراژ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت کاوش ایستاپی و اطلاع از قیمت نیلینگ و انکراژ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با کاوش ایستاپی
پیمانکار نیلینگ

معایب نیلینگ

۸- شرکت ساروج پی زمین ، پیمانکار نیلینگ و انکراژ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت ساروج پی زمین و اطلاع از قیمت نیلینگ و انکراژ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ساروج پی زمین

تفاوت نیلینگ و انکراژ

۹- شرکت رحمت زادگان ایرانیان ، پیمانکار نیلینگ و انکراژ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت رحمت زادگان ایرانیان و اطلاع از قیمت نیلینگ و انکراژ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با رحمت زادگان ایرانیان

۱۰- شرکت فنی مهندسی تدبیر خاک ماندگار ، پیمانکار نیلینگ و انکراژ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت فنی مهندسی تدبیر خاک ماندگار و اطلاع از قیمت نیلینگ و انکراژ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با تدبیر خاک ماندگار
پیمانکار انکراژ

پیمانکار نیلینگ و شاتکریت

۱۱- شرکت گروه مهندسین مشاور ارزش ، پیمانکار نیلینگ و انکراژ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت گروه مهندسین مشاور ارزش و اطلاع از قیمت نیلینگ و انکراژ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه مهندسین مشاور ارزش

۱۲- شرکت ابرند ، پیمانکار نیلینگ و انکراژ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت ابرند و اطلاع از قیمت نیلینگ و انکراژ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ابرند

نیلینگ ساختمان

۱۳- شرکت گروه ساختمانی آرشیت بنای ایرانیان ، پیمانکار نیلینگ و انکراژ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت گروه ساختمانی آرشیت بنای ایرانیان و اطلاع از هزینه اجرای نیلینگ و انکراژ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آرشیت بنای ایرانیان
طراحی نیلینگ

قیمت اجرای میکروپایل

۱۴- شرکت مهندسی حفار پایدار تهران ، پیمانکار نیلینگ و انکراژ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت مهندسی حفار پایدار تهران و اطلاع از هزینه اجرای نیلینگ و انکراژ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با حفار پایدار تهران

دستگاه نیلینگ

۱۵- شرکت عمرانی عظیم جهان آرا ، پیمانکار نیلینگ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت عمرانی عظیم جهان آرا و اطلاع از هزینه اجرای نیلینگ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با عظیم جهان آرا

پیمانکار نیلینگ سازه نگهبان

۱۶- شرکت بسپار پی ایرانیان ، پیمانکار نیلینگ و انکراژ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت بسپار پی ایرانیان و اطلاع از هزینه اجرای نیلینگ و انکراژ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با بسپار پی ایرانیان
پیمانکار نیلینگ

دیوار دیافراگمی

۱۷- شرکت ماندگار خاک ، پیمانکار نیلینگ و انکراژ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت ماندگار خاک و اطلاع از هزینه اجرای نیلینگ و انکراژ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ماندگار خاک

۱۸- شرکت آسیا عمران خاک ، پیمانکار نیلینگ و انکراژ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت آسیا عمران خاک و اطلاع از هزینه اجرای نیلینگ و انکراژ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آسیا عمران خاک

۱۹- شرکت فرساز ، پیمانکار نیلینگ و انکراژ در تهران می باشد. به منظور تماس با شرکت فرساز و اطلاع از هزینه اجرای نیلینگ و انکراژ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با فرساز

برای مطالعه بیشتر:

اصول تخریب ساختمان

روش میکروپایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳ نظر

  1. ممنونم از اطلاعات مفید و جامعتون در مورد پیمانکار نیلینگ و انکراژ

  2. سلام از ارائه این مطلب جامع و معرفی پیمانکار نیلینگ و انکراژ ازتون ممنون.
    معمولا کار با پیمانکار نیازمند نوشتن قرارداد پیمانکاری مربوط برای ذکر خواسته ها ، انتظارات و مسئولیت های طرفین از هم دیگه است میتونم خواهش کنم در قالب pdf یک نمونه قرارداد پیمانکاری نیلینگ و انکراژ رو برای بنده قرار بدید.

  3. این تماس هایی که نوشته شده تماس مستقیم با خود پیمانکار نیلینگ و انکراژ هستش یا شرکتی که پیمانکار رو معرفی میکنه؟!