استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نصب کابین دوش

نصب کابین دوش
نصب کابین دوش

امروزه نصب کابین دوش تقاضای بسیاری پیدا کرده است. با نصب کابین دوش در حمام و سرویس بهداشتی و تفکیک فضای دوش، از خیس شدن و پاشیده شدن آب در هنگام دوش گرفتن به سایر قسمت های حمام و سرویس، جلوگیری می شود. کابین دوش حمام یک فضای بسته برای دوش گرفتن می باشد. نصب کابین دوش علاوه بر داخل حمام، در گوشه اتاق نیز به شرط وجود چاه تخلیه آب و لوله کشی آب گرم و سرد، امکان پذیر است. بسیاری افراد خودشان تصمیم به نصب کابین دوش می گیرند. اما بهتر است که به دلیل نیاز به تخصص در این امر، نصب کابین دوش اعم از پارتیشن حمام ، دور دوشی و کابین سونا و جکوزی را به نصاب کابین دوش سپرد.

نصاب کابین دوش

نصب کابین دوش به دلیل زیبایی و جلوه نوینی که به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی منازل می بخشد، به عنوان یک راهکار و ایده محبوب در بین افراد می باشد. در نصب کابین دوش ، معمولا جزئیات و نکات مخصوص بسیاری وجود دارد. به همین دلیل بهتر است که نصب کابین دوش توسط نصاب کابین دوش که در این زمینه آموزش دیده و مهارت های لازم را دارد، انجام شود. همچنین نصب کابین دوش به ابزار آلات مخصوص نیاز دارد. اگر نصب کابین دوش توسط نصاب کابین دوش ماهر انجام نشود، امکان خرابی و شکستن کابین وجود دارد.

نصب کابین دوش
نصب کابین دوش

نکات نصب کابین دوش

نصب کابین دوش کار بسیار مهمی بوده و در بسیاری اوقات نیاز است تا از نصاب کابین دوش ماهر کمک گرفت. با این حال، از جمله نکات مهم در نصب کابین دوش می‌ توان به مکان‌ یابی و جا نمایی مناسب برای کابین اشاره کرد. بسته به سلیقه و خواست مشتری نصاب کابین دوش می تواند آن را در گوشه حمام و یا اتاق نصب کند.

در هنگام انتخاب مکان مناسب نصب کابین دوش دقت کنید که جایی را انتخاب کنید که در آینده نخواهید محل نصب کابین دوش را تغییر دهید و همچنین بتوان کابین را تراز نصب کرد. این مسئله از یکی از مهم ترین مشکلات احتمالی کابین ها، یعنی نشت آب از زیر کابین دوش، جلوگیری می کند. برای نصب کابین دوش در گوشه اتاق خواب، نیاز به زیر ساخت هایی مانند چاه تخلیه فاضلاب و لوله کشی آب سرد و گرم است.

سپس نصاب کابین دوش به کمک ابزار هایی که در اختیار دارد، مانند مته برقی، پیچ، آچار و پیچ گوشتی، اقدام به سوراخ کردن دیوار برای نصب کابین دوش خواهد کرد. سوراخ‌ کاری معمولا توسط مته برقی دریل صورت می گیرد و کار بسیار حساسی است. زیرا نقش اساسی در تنظیم و تراز بودن نصب کابین دوش خواهد داشت. معمولا نصاب کابین دوش در این خصوص مهارت لازم را برخوردار است. سپس دور دوشی و سایر لوازم کابین دوش مانند لوله کشی های آن، سر هم می شود.

نصب کابین دوش
نصب کابین دوش

مزایای نصب کابین دوش

نصب کابین دوش در حمام های بزرگ و کوچک، مزایای بسیاری دارد. خانه های امروزی به گونه ای ساخته می شوند که در کم ترین فضای ممکن، بتوان بیشترین کاربرد را لحاظ کرد. به همین دلیل در اکثر خانه ها فضای حمام و سرویس بهداشتی، مشترک است. بسیاری افراد نیز قصد نصب کابین دوش در گوشه اتاق خواب و ایجاد فضایی برای دوش گرفتن دارند. کابین دوش در مدل های متنوع و با متریال های مختلف طراحی و تولید می شود. اما بهترین کابین، کابین شیشه ای می باشد که شستشو و نظافت آن علاوه بر زیبایی که در محیط به وجود می آورد بسیار آسان می باشد. در ادامه به طور مختصر مزایای نصب کابین دوش را توضیح می دهیم.

نصب کابین دوش
نصب کابین دوش

نصب کابین دوش برای جلوگیری از خیس شدن حمام

کابین دوش، یک فضای محصور برای دوش گرفتن و استحمام بوده که از پاشیده شدن آب به سایر قسمت های حمام، سرویس بهداشتی و یا اتاق جلوگیری می کند. همچنین با نصب کابین دوش و جلوگیری از خیس شدن کف حمام، از سر خوردن افراد مخصوصا کودکان و سالمندان جلوگیری می شود.

نظافت آسان تر حمام

نصب کابین دوش با ممانعت از نفوذ آب و رطوبت به سایر بخش های حمام، از رشد انواع کپک و قارچ در گوشه های حمام و سرویس بهداشتی جلوگیری می کند. همچنین استفاده و نصب کابین دوش ، مانع از رسوب و زنگ زدگی سایر لوازم موجود در حمام و سرویس بهداشتی می شود. به همین دلیل محیط حمام و سرویس بهداشتی تمیز تر مانده و نگهداری و نظافت آن بسیار آسان می شود.

نصاب کابین دوش
نصاب کابین دوش

صرفه جویی در مصرف انرژی

نصب کابین دوش به دلیل آن که یک فضای کوچک محصور ایجاد می کند، فضای دور دوش حمام سریع تر گرم می شود. در نتیجه نیازی به مصرف انرژی بیشتر برای بهبود دمای حمام و گرم کردن آن مخصوصا در فصول سرد سال نمی باشد. کابین تعبیه شده به سادگی می تواند از هدر رفت گرما جلوگیری نموده و فضایی دلپذیر برای استحمام به وجود آورد.

نصب کابین دوش
نصب کابین دوش

برای مطالعه بیشتر:

زیر دوشی

پارتیشن دوش

سونا بخار خانگی

خرید جکوزی خانگی

مدل وان جکوزی

قیمت وان جکوزی دو نفره پرشین

وان حمام شاینی

قیمت وان جکوزی آریانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی میدهید؟

امتیاز کاربران: 4.77 ( 8 نظر)