استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

مشارکت در ساخت ارومیه

مشارکت در ساخت مسکن ارومیه
قوانین مشارکت در ساخت ارومیه

مشارکت در ساخت ارومیه به معنی شریک شدن ساخت و ساز ملک با یک سازنده می باشد. این اتفاق به طور معمولا در ساختمان های قدیمی و کلنگی دیده می شود. مشارکت در ساخت ارومیه می تواند شامل مشارکت در ساخت ویلا، زمین تجاری، آپارتمان و …  باشد.

تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت ارومیه بین سازنده و بسیار حائز اهمیت است. به عبارتی قرارداد محضری مشارکت در ساخت ارومیه تعیین کننده تمامی قوانین قرارداد و مسئولیت ها و وظایف طرفین قرارداد نسبت به یکدیگر می باشد. در قرارداد مشارکت در ساخت ارومیه باید کلیه تعهدات سازنده و مالک قید شود.

بعد از اتمام ساخت و ساز، تقسیم واحد ها بر اساس قدرالسهم هر یک از طرفین انجام می شود. آورده مالک بر اساس متراژ و سال ساخت ملک مشخص می شود. اگر ارزش ملک زیاد باشد سازنده موظف است مبلغی تحت عنوان بلاعوض به مالک بدهد.

مشارکت در ساخت ارومیه

شرکت عمران مدرن ارائه دهنده خدمات مشارکت در ساخت ارومیه به بهترین نحو ممکن می باشد. این شرکت با دارا بودن نیروهای متخصص در این زمینه می تواند در این پروسه با شما همراه باشد.

شرایط مشارکت در ساخت ارومیه

شرایط مشارکت در ساخت ارومیه باید به گونه ای باشد که هیچ یک از طرفین متضرر نشوند و برای هر دو طرف سودآور باشد. اصلی ترین عامل تعیین کننده شرایط مشارکت در ساخت آورده طرفین است.

امروزه با افزایش ارزش ملک  آورده مالک بیشتر از سازنده است. بنابراین تعیین مبلغ بلاعوض و سهم هر یک از طرفین  از اصلی ترین شروط شروع پروژ] هستند.

در روند ساخت و ساز سازنده موظف است ساختمانی برای محل سکونت مالک اجاره کند. لازم به ذکر است که شرایط مشارکت در ساخت در شهرها و پروژه های مختلف متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص مشارکت در ساخت ارومیه با عمران مدرن تماس بگیرید.

مشارکت در ساخت ارومیه

مراحل مشارکت در ساخت ارومیه

اولین مرحله مشارکت در ساخت ارومیه پیدا کردن سازنده معتمد و حرفه ای است.برای تحقیق بیش  تر می توان پروژه های قبلی سازنده را بررسی کرد و از نظر زمانبندی تحویل و دیگر مسائل اطمینان حاصل کرد. مراحل اصلی شامل تعیین تعیین قدرالسهم و بلاعوض، تنظیم قرارداد محضری مشارکت در ساخت ارومیه، تهیه جواز و تحویل زمین به سازنده، آغاز پروژه و مرحله پایانی یعنی تحویل واحد ها بر اساس توافق قبلی می باشد.

مهم ترین موارد تعهدات مالک در قرارداد مشارکت در ساخت ارومیه شامل تخلیه و تحویل ملک به سازنده در موعد مقرر، در قید و رهن یا مصادره نبودن ملک، انتقال سند به سازنده بر اساس برنامه زمانی مشخص شده، پرداخت بدهی های ملک تا پیش از تحویل آن به سازنده (همچون بدهی های آب، برق، گاز و …) می باشد. لیست تعهدات سازنده در قرارداد محضری ذکر می شود. در صورتیکه هر کدام از موارد توسط سازنده نقض شود مالک می تواند قانونا پیگیری کند.

نکات مشارکت در ساخت ارومیه

نکات مهم قرارداد مشارکت در ساخت ارومیه

قرارداد مشارکت در ساخت ارومیه باید با دقت بالا و در دفاتر اسناد رسمی نوشته شود. بهتر است برای نوشتن قرارداد از فرد متخصص کمک گرفت.

از نکات مهم قرارداد مشارکت در ساخت ارومیه می توان به ذکر کامل مشخصات طرفین قرارداد به همراه آدرس محل اسکان، محاسبه آورده طرفین قرارداد، تعیین قدرالسهم طرفین و مبلغ بلاعوض، تعیین محل دقیق واحدها (طبقه، شمالی یا جنوبی بودن و …)، پارکینگ و انباری، مشخص نمودن نوع، جنس و کیفیت مصالح مصرفی و مصالح جایگزین آنها، اجازه یا عدم اجازه پیش فروش، تعیین زمان برای پایان هر مرحله از پروژه، تعهدات طرفین نسبت به هم و تضمین حسن انجام کار اشاره کرد.

برای مطالعه بیشتر:

درصد مشارکت در ساخت

قوانین مشارکت در ساخت

تقسیم واحدها در مشارکت در ساخت

مراحل مشارکت در ساخت

صفر تا صد مشارکت در ساخت

کمیسیون مشارکت در ساخت

خطرات مشارکت در ساخت

نحوه مشارکت در ساخت

شرایط مشارکت در ساخت

قرارداد مشارکت در ساخت ویلا

نحوه فسخ قرارداد مشارکت در ساخت

مشکلات قراردادهای مشارکت در ساخت

نکات مهم در تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت

تعهدات سازنده در قرارداد مشارکت در ساخت

سوالات مشارکت در ساخت

انقضای مدت قرارداد مشارکت در ساخت

تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت مشهد

بلاعوض مشارکت در ساخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.45 ( 3 نظر)