استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

خرید تاور کرین

نصب تاور کرین

استفاده از مراحل نصب تاور کرین در اجرای ساختمان های بلند مرتبه به امری غیر قابل اجتناب مبدل گردیده است. تاور کرین که به آن جرثقیل برجی نیز گفته می شود برای جابجا کردن مصالح و تجهیزات ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. از تاور کرین در کارهایی همچون سدسازی، پل سازی و … نیز استفاده می گردد. با توجه به موارد ذکر شده اجاره یا خرید تاور کرین برای انجام چنین عملیات ساختمانی لازم و ضروری است. در خرید تاور کرین باید مواردی همچون بتنی یا فولادی بودن سازه در حال ساخت، برند و کشور سازنده تاور کرین، کیفیت آلیاژ مصرفی در ساخت قطعات آن و … را در نظر گرفت.

همچنین می توان در پروژه های کوچکتر با توجه به نوع پروژه از اسانسور کارگاهی نیز استفاده کرد. از جمله مزیت های آسانسور کارگاهی این است که علاوه بر جابجایی مصالح، امکان جابجایی کارمندان، کارگران و مهندسان را نیز فراهم می کند.

در این مطلب به معرفی بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات مربوط به تاور کرین پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور اجاره یا خرید تاور کرین و اطمینان از کیفیت خدمات آنها نیز پرداخته شده است.

لیست شرکت های مجری تاور کرین

۱- شرکت رماک وزین در تهران به نصب، اجاره و فروش تاور کرین مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب تاور کرین می‌باشد.به منظور تماس با رماک وزین و اطلاع از قیمت خرید تاور کرین بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید تاور کرین
تماس با رماک وزین و خرید تاور کرین

فروش تاور کرین

۲- شرکت کرین یاب در تهران به نصب، اجاره و فروش تاور کرین مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب تاور کرین و نصب آسانسور کارگاهی می باشد. به منظور تماس با کرین یاب و اطلاع از قیمت خرید تاور کرین بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گرین یاب و خرید تاورکرین

۳- شرکت سپاس تاور کرین در تهران به نصب، اجاره و فروش تاور کرین مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب تاور کرین و نصب آسانسور کارگاهی می باشد. به منظور تماس با سپاس تاور کرین و اطلاع از قیمت خرید تاور کرین بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سپاس تاور کرین و اطلاع از قیمت تاور کرین
تاور کرین چیست

۴- شرکت تاور کرین کیان در تهران به نصب، اجاره و فروش تاور کرین مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب تاور کرین و نصب آسانسور کارگاهی می باشد. به منظور تماس با تاور کرین کیان و اطلاع از قیمت خرید تاور کرین بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با تاور کرین کیان و خرید تاور کرین

قیمت تاور کرین دست دوم

۵- شرکت پرشین تاور کرین در تهران به نصب، اجاره و فروش تاور کرین مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب تاور کرین و نصب آسانسور کارگاهی می باشد. به منظور تماس با پرشین تاور کرین و اطلاع از قیمت خرید تاور کرین بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پرشین تاور کرین و اطلاع از قیمت تاور کرین

۶- شرکت پایش پیشرو صنعت ایمن در تهران به نصب، اجاره و فروش تاور کرین مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب تاور کرین می‌باشد. به منظور تماس با پایش پیشرو صنعت ایمن و اطلاع از قیمت خرید تاور کرین بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پایش پیشرو صنعت ایمن و خرید تاور کرین

۷- شرکت گروه فنی و مهندسی ماهو در تهران به نصب، اجاره و فروش تاور کرین مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب تاور کرین و نصب آسانسور کارگاهی می باشد. به منظور تماس با گروه فنی و مهندسی ماهو و اطلاع از قیمت خرید تاور کرین بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه فنی مهندسی ماهور و خرید تاور کرین

برای مطالعه بیشتر:

قیمت آسانسور

قیمت آسانسور

قطعات آسانسور

رمپ برقی

نصب آسانسور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.57 ( 5 نظر)

۷ نظر

  1. خرید تاور کرین چه مزایایی دارد؟ میتوان آنرا اجاره داد ؟

  2. ممنون از اطلاعات ارزشمندتان

  3. سلام برای خرید تاور کرین هم مثل خرید ماشین باید انتقال سند انجام بدیم ؟

  4. اسماعیل رضائی نیا

    سلام برای خرید تاور کرین به صورت قسطی کدوم یک از شرکت های معرفی شده رو پیشنهاد میکنید؟

  5. محمدحسین طالقانی

    سلام وقتی که تاور کرین رو برای یه مدت مثلا سه ماهه اجاره کردیم باید از شرکتی که ازش تاور کرین رو اجاره کردیم بخواییم که کسی رو برای همون مدت تعیین شده بفرستن که روی تاور کرین کار کنه یا خودمون باید از جای دیگه ای دنبال همچین کسی باشیم چون کار با تاور کرین خیلی حساسه و نمیشه به هر کسی سپرد!!

  6. سلام شماره تماس شرکت ها رو برای خرید تاور کرین قرار بدید لطفا!

  7. قیمت خرید تاور کرین و هزینه اجاره تاور کرین رو از کجا بگیرم!