استعلام قیمت
۰۹۳۰۰۶۵۹۶۳۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

خانه هوشمند رشت

خانه هوشمند رشت
خانه هوشمند

امروزه خانه های هوشمند در رشت بیش از پیش مورد توجه سازندگان قرار گرفته است. خانه های هوشمند مزایای زیادی دارند که یکی از محبوب‌ترین مزایای آن ایجاد آرامش خاطر برای صاحبان خانه است که به آنها امکان می‌دهد خانه‌های خود را از راه دور کنترل کنند. خدمات هوشمند سازی ساختمان شامل مواردی همچون هوشمند سازی استخر ، سیستم روشنایی هوشمند ، سیستم گرمایش هوشمند ، کنترل هوشمند وسایل برقی ، کنترل هوشمند موتورخانه ، نصب پرده برقی و… می باشد. شرکت عمران مدرن با حضور متخصصین حوزه های مرتبط با اجرای خانه هوشمند، مشاوره رایگان ارائه می دهد.

شرکت های زیادی در شهر رشت در زمینه هوشمند سازی خانه ها و ویلاهای مسکونی فعالیت می کنند. در این مطلب حرفه ای ترین شرکت های مجری خانه هوشمند رشت معرفی شده است.

هزینه اجرای خانه هوشمند رشت

هزینه اجرای خانه هوشمند رشت وابسته به قیمت تجهیزات و همچنین حجم کار می باشد. مهمترین بخش افزایش یا کاهش قیمت خانه هوشمند رشت مربوط به برند تجهیزات هوشمند سازی است. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت خانه هوشمند متراژ خانه است. هر چه متراژ خانه بیشتر باشد هزینه ای که صرف سیم کشی سیستم هوشمند سازی می شود نیز بیشتر است. بخشی از هزینه خانه هوشمند مربوط به سیم کشی هوشمند سازی ساختمان می باشد، البته امکان اجرای خانه هوشمند بیسیم هم فراهم است.

خانه هوشمند رشت
هوشمند سازی سیستم گرمایش و سرمایشی خانه

لیست شرکت های مجری خانه هوشمند رشت

امروزه شرکت های زیادی به عنوان مجریان خانه هوشمند رشت فعالیت می کنند. در این مطلب حرفه ای ترین مجریان منزل های هوشمند در رشت معرفی شده اند.

خانه هوشمند رشت

سنسور نمایشگر دمای خانه در منزل های هوشمند

آلفا مجری خانه هوشمند رشت می باشد. برای تماس با آلفا و اطلاع از هزینه اجرای منزل هوشمند رشت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منزل هوشمند رشت با آلفا

خانه هوشمند الماس سبز مجری خانه هوشمند رشت می باشد. برای تماس با خانه هوشمند الماس سبز و اطلاع از هزینه اجرای منزل هوشمند رشت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منزل هوشمند رشت با خانه هوشمند الماس سبز

شرکت ویهان مجری خانه هوشمند رشت می باشد. برای تماس با شرکت ویهان و اطلاع از هزینه اجرای منزل هوشمند رشت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خانه هوشمند رشت با شرکت ویهان

ایمن نگاه هوشمند شمال مجری خانه هوشمند رشت می باشد. برای تماس با ایمن نگاه هوشمند شمال و اطلاع از هزینه اجرای منزل هوشمند رشت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خانه هوشمند رشت با ایمن نگاه هوشمند شمال

خانه هوشمند ماز مجری خانه هوشمند رشت می باشد. برای تماس با خانه هوشمند ماز و اطلاع از هزینه اجرای منزل هوشمند رشت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خانه هوشمند رشت با ماز
تاچ پنل هوشمند سازی

تاچ پنل سیستم هوشمند ساختمان

هوش سیستم مجری خانه هوشمند رشت می باشد. برای تماس با هوش سیستم و اطلاع از هزینه اجرای منزل هوشمند رشت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خانه هوشمند رشت با هوش سیستم

نخبگان عرصه شمال مجری خانه هوشمند رشت می باشد. برای تماس با نخبگان عرصه شمال و اطلاع از هزینه اجرای منزل هوشمند رشت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خانه هوشمند رشت با نخبگان عرصه شمال

مزایای خانه های هوشمند در رشت

شرکت فنی و مهندسی توان رسانای کادوس مجری خانه هوشمند رشت می باشد. برای تماس با شرکت فنی و مهندسی توان رسانای کادوس و اطلاع از هزینه اجرای منزل هوشمند رشت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خانه هوشمند رشت با شرکت فنی و مهندسی توان رسانای کادوس

گروه مهندسی آیپ مجری خانه هوشمند رشت می باشد. برای تماس با گروه مهندسی آیپ و اطلاع از هزینه اجرای منزل هوشمند رشت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منزل هوشمند رشت با گروه مهندسی آیپ

برای مطالعه بیشتر :
هوشمند سازی ساختمان در تهران

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان BMS

خانه هوشمند ارزان

سیستم برق هوشمند ساختمان

هوشمند سازی ساختمان در مشهد

کنترل وسایل برقی با پیامک

قفل دیجیتال ارزان

قیمت سیستم هوشمند سازی ساختمان

سیستم اعلام حریق

خانه هوشمند در تهران

آموزش گرمایش از کف

سیستم آبیاری هوشمند

هوشمند سازی ساختمان شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.47 ( 6 نظر)