استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نمای چوبی ساختمان

نمای چوبی ساختمان
قیمت نمای چوبی ساختمان

امروزه استفاده از المان های چوبی در ساختمان سازی بسیار رایج شده است. یکی از محبوب ترین آن ها، اجرای نمای چوب ساختمان است. چوبی که در طراحی نمای ساختمان از آن استفاده می شود بسیار مقاوم بوده و طی عملیات خاصی فرآوری شده است. برای اجرای نمای چوبی ساختمان ویلایی از انواع چوب های مختلف با رنگ ها و بافت های گوناگون می توان استفاده نمود. برای بررسی قیمت نمای چوبی ساختمان در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قیمت نمای چوبی ساختمان

نمای چوب ساختمان با انواع متریال های ترموود، اچ پی ال و چوبپلاست قابل اجرا است. قیمت نمای چوبی ساختمان به نوع متریال استفاده شده، روش های اجرای نما چوب ساختمان و مساحت و متراژ نما نیز بستگی دارد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت نمای چوبی ساختمان در همه انواع با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید و به صورت رایگان مشورت بگیرید.

نمای چوبی ساختمان
نمای چوبی ساختمان ویلا

لیست شرکت های مجری نمای چوب ساختمان

نمای ساختمان از مهم ترین بخش های یک سازه می باشد که به آن هویت می بخشد. بر اساس جنس متریال مصرفی، می توان نما را به انواع چوبی ، سنگی ، اجرای نمای سرامیکی ، آجری ، شیشه ای ، سیمانی ، اجرای نمای فلزی و … دسته بندی کرد. استفاده از چوب در نمای ساختمان زیبایی چشم نوازی به آن می بخشد. نمای چوبی به صورت لوور نیز قابل اجرا می باشد. در این مطلب به معرفی شرکت های معتبر مجری نمای چوبی ساختمان پرداخته شده است. این شرکت ها علاوه بر نما چوب ساختمان ارائه دهنده خدماتی همچون اجرای نمای HPL ، اجرای نمای ترموود و چوب پلاست نیز می باشند. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور مقایسه قیمت نمای چوبی ساختمان و سایر نماهای ذکر شده و نیز اطمینان از کیفیت اجرا ارائه شده است.

نمای چوبی ساختمان ویلایی

نمای چوب ویلا

۱- شرکت آلکاس ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای HPLمی باشد.

تماس با آلکاس
نمای چوبی ساختمان

۲- شرکت تیواژه ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود می باشد.

تماس با تیواژه

۳- شرکت آریا نمای آترا ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود ، اجرای نمای چوب پلاستیک ، اجرای نمای HPL می باشد.

تماس با آریا نمای آترا

۴- شرکت آریو نمای پاسارگاد ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود می باشد.

تماس با آریو نمای پاسارگاد

نمای چوبی ساختمان ویلایی

نمای چوبی ساختمان ویلایی یکی از زیباترین و مقاوم ترین نماها در ساختمان سازی است. برای ساخت نما چوب ساختمان ، دست طراح در انتخاب طرح و فرم و رنگ مصالح آزاد است و طرح های مدرن و زیبایی را می تواند برای نمای ویلا بسازد. اگر به دنبال ساخت یک ویلای شیک و زیبا و مدرن هستید، انتخاب نمای چوبی ساختمان ویلایی بهترین گزینه خواهد بود.

نمای چوب ساختمان

نمای چوب ساختمان

۵- شرکت ایناب ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود می باشد.

تماس با ایناب
مجری نمای چوبی ساختمان در تهران

۶- شرکت آرین کاوش ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود می باشد.

تماس با آرین کاوش

۷- شرکت آسان طراح ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود می باشد.

تماس با آسان طراح
نمای چوبی ساختمان

نمای چوبی

۸- شرکت مهندسی آرمه سازه ، از شرکت های مجری نمای چوب ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود ، اجرای نمای HPL می باشد.

تماس با مهندسی آرمه سازه

۹- شرکت عمران تجارت فاطر ، از شرکت های مجری نما چوب ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود ، اجرای نمای HPL می باشد.

تماس با عمران تجارت فاطر
نمای ترمووود ساختمان

۱۰- شرکت پایژه نما بنا ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای HPLمی باشد.

تماس با پایژه نما بنا
نمای چوبی ساختمان

نمای ویلایی چوبی

مزایای نما چوب ساختمان

  • چوب متریالی طبیعی است و استفاده از آن برای ساخت نماهای متنوع بسیار کاربردی است.
  • نمای چوبی ساختمان متریالی منحصر به فرد بوده و استفاده از آن در زیباسازی نمای ساختمان بسیار موثر است.
  • متریال ترموود در برابر رطوبت کاملا مقاوم است و در برابر بارش برف و باران و شرایط بد جوی مقاوم است.
  • متریال چوب برای نما چوب ساختمان از لحاظ وزنی گزینه بسیار مناسبی است.
  • سهولت در جابه جایی و نصب از دیگر مزایای نمای چوبی ساختمان است.
  • نما چوب ساختمان به سادگی رنگ پذیر است.
نما چوب ساختمان

نمای ویلایی ساختمان

۱۱- شرکت لوکس کاران ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمایHPL می باشد.

تماس با لوکس کاران

۱۲- شرکت نگاه درخشان البرز ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود می باشد.

تماس با نگاه درخشان البرز

۱۳- شرکت مهندسی پارس سازه ، از شرکت های مجری نما چوب ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود ، اجرای نمای چوب پلاستیک می باشد.

تماس با مهندسی پارس سازه
پیمانکار نمای چوبی ساختمان

۱۴- شرکت کندو نما ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود می باشد.

تماس با کندو نما

۱۵- شرکت وودمستر ، از شرکت های مجری نمای چوب ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود ، اجرای نمای چوب پلاستیک ، اجرای نمای HPL می باشد.

تماس با وودمستر

۱۶- شرکت نمای هزاره سوم ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود می باشد.

تماس با نمای هزاره سوم

۱۷- شرکت بهساز نما ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود می باشد.

تماس با بهساز نما
قیمت چوب ترمووود نما

۱۸- شرکت طرح زیبا ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود می باشد.

تماس با طرح زیبا

۱۹- شرکت نما نوین ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود می باشد.

تماس با نما نوین

۲۰- شرکت دفتر مهندسی آلفا ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود می باشد.

تماس با دفتر مهندسی آلفا

۲۱- شرکت گروه صنعتی رسپینا چوب راشین ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود می باشد.

تماس با رسپینا چوب راشین
نمای چوبی ساختمان

۲۲- شرکت پادنا آمود ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود می باشد.

تماس با پادنا آمود

۲۳- شرکت آلوسیز ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود ، اجرای نمای HPL می باشد.

تماس با آلوسیز

۲۴- شرکت سالکو ، از شرکت های مجری نمای چوب ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود ، اجرای نمای چوب پلاستیک ، اجرای نمای HPL می باشد.

تماس با سالکو

۲۵- شرکت آریا تدبیر پاژ ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود می باشد.

تماس با آریا تدبیر پاژ
نمای چوبی ساختمان

۲۶- شرکت فنی مهندسی زیبا آشیان ، از شرکت های مجری نمای چوبی ساختمان در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای نمای تمام چوب ترموود ، اجرای نمای HPL می باشد.

تماس با زیبا آشیان

برای مطالعه بیشتر:

طراحان چوب(نمای چوبی ساختمان)

نماکاری ساختمان در تبریز

نمای سرامیکی

لوور آلومینیومی نما

اجرای سقف کاذب چوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.71 ( 6 نظر)

۱۷ نظر

  1. در نمای چوبی ساختمان برای جلوگیری از کپک زدن و باد کردن در اثر باران و برف چه راهکاری استفاده میشود؟

  2. نمای چوبی ساختمان در برابر رطوبت چگونه محافظت می شود؟

  3. نمای چوبی ساختمان آیا مقاومت لازم در برابر زلزله و حوادث طبیعی رو داره و آیا در طی زمان های متمادی احتیاج به پاک کردن و ترمیم پیدا میکنه؟

  4. سلام نمای چوبی ساختمان رو خود این شرکت ها هم طراحی می کنند مثلا میشه ازشون خواست که یه نمای ترکیبی از آجر و چوب طراحی و اجرا کنند؟!!

  5. نمای چوبی ساختمان بهتره سا نمای سنگی؟

  6. تو ایران نمای چوبی ساختمان زیاد مرسوم نیست، اکثرا چوب پلاست اند

  7. نمای چوبی ساختمان همان ترموود است درسته؟ بجز ترمووود با چیز دیگه ای میشه نما ساخت؟ منظورم جنس چوبی دیگه

    • سلام خانم ربیعی
      نمای ترموود در واقع چوب طبیعی فرآوری شده با مکانیزم های حرارتی پیشرفته است. استحکام ترموود از چوب به مراتب بیشتره. برای نمای ساختمان از گزینه چوب پلاست هم میشه استفاده کرد.

  8. شرکتی جهت انجام نمای چوبی ساختمان اچ پی ال معرفی کنید ممنون میشم

  9. کاش اطلاعات بیشتری از شرکت ها میذاشتید میشد مقایسه کرد

  10. سلام
    ممنون به خاطر معرفی شرکت های مجری نمای چوبی

  11. شرکت هایی که برای نمای چوبی ساختمان معرفی کردید معتبر هستند؟ من اگه بخوام راجع به انواع این نماها که برای هر شرکت نمای ساختمان چوبی نوشتید بیشتر بدونم، به کحا باید مراجعه کنم؟