بازسازی تجاری در همدان

بازسازی تجاری در همدان

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

هزینه بازسازی ساختمان تجاری به عواملی مانند متراژ فضا،کاربری فضا و بودجه اختصاص یافته بستگی دارد. بازسازی تجاری در همدان بر اساس نوع کاربری بنا انواع مختلفی مانند بازسازی مغازه ، بازسازی مطب ، بازسازی پاساژ و ... دارد. عمران مدرن ارائه دهنده انواع خدمات بازسازی تجاری در همدان با مناسب ترین قیمت ها می باشد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

همدان x

بازسازی تجاری

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

همدان

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

بازسازی تجاری در همدان

بازسازی تجاری ، یکی از مواردی است که پس از خرید یا اجاره، در اکثر واحدهای تجاری بدان نیاز خواهد بود. از علل عمده بازسازی ساختمان تجاری ، تغییر دکوراسیون و یا مناسب سازی فضا برای کاربری مورد نظر است. در صورتی که تصمیم به بازسازی گرفته شد، بهتر است بازسازی تاسیسات نیز انجام شود. زیرا تجهیزات مکانیکی بعد از مدتی فرسوده شده و نیاز به بازسازی خواهد داشت. برای بازسازی مغازه یا مطب و هر نوع کاربری دیگری لازم است پتانسیل های محیط به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و سپس اقدام به بازسازی تجاری شود.

 

بازسازی مغازه
بازسازی تجاری 

 

هزینه بازسازی تجاری در همدان

هزینه بازسازی تجاری بسته به نوع کاربری فضا، بودجه اختصاص یافته و متراژ فضا متفاوت است. قبل از بازسازی، توسط متخصصین و طراحان، طرح هایی ارائه می شود. هزینه طراحی جدا از هزینه اجرای بازسازی است و بسته به موارد خواسته شده از طراح می تواند بسیار متفاوت باشد. بنابراین در تخمین هزینه بازسازی تجاری هزینه های طراحی و اجرای آن موثر است. برای محاسبه قیمت بازسازی ساختمان تجاری لازم است پیش از شروع کار با متخصصان و مشاورانی که در این زمینه به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، تماس گرفت.

 

انواع بازسازی ساختمان تجاری در همدان

در بازسازی تجاری قبل از شروع به اجرا، باید واحد مورد نظر توسط متخصصین و مهندسین معمار و عمران بازدید شده و در جهت تایید موارد لازم جهت بازسازی نقشه آن تهیه شده و جهت اجرا آماده می شود. در ادامه به معرفی بازسازی انواع واحدهای تجاری  مانند بازسازی مغازه ، بازسازی مطب و … همچنین طراحی و اجرای آن ها پرداخته شده است.

 

بازسازی نمای تجاری در همدان

مشتریان یک فروشگاه قبل از ورود به آن نما و نمود بیرونی فروشگاه را مشاهده می کنند. بنابراین دعوت کنندگی و زیبایی در بازسازی تجاری نما در جذب مخاطب اهمیت فوق العاده ای دارد. در طراحی و بازسازی مغازه نیز یکی از مواردی که مورد توجه قرار می گیرد، همین مورد است. شفافیت و سادگی نمای تجاری یکی از اصول بازسازی ساختمان تجاری است که باعث خوانایی هر چه بیشتر کاربری می شود.

 

هزینه بازسازی تجاری
 بازسازی نمای تجاری

 

بازسازی مغازه نمایشگاهی در همدان

منظور از فروشگاه های نمایشگاهی آن دسته از فروشگاه هاست که کالاها جهت فروش، نیاز به دیده شدن از فاصله نزدیک توسط مشتری دارد. در بازسازی تجاری بهتر است قبل از شروع به کار نوع فروشگاه مشخص شود و فضا طبق نیاز مشتری طراحی و اجرا شود. در ادامه مطلب به انواع فروشگاه های نمایشگاهی و روش های بازسازی مغازه ها پرداخته شده است.

 

بازسازی مغازه و نمایشگاه لوازم دیجیتال

فروشگاه هایی که در آنها انواع لوازم دیجیتال از قبیل گوشی، لپ تاپ و ... به فروش می رسد، نمونه هایی از محصولات فروش در بازسازی مغازه بر روی استندهایی به نمایش در می آید. در این نوع بازسازی تجاری ، مسیر رفت و آمد مشتری ها پیش بینی شده و پایه های نگه دارنده محصولات به صورت ردیفی قرار گرفته می شود.

 

بازسازی فروشگاه
بازسازی فروشگاه محصولات دیجیتال

 

در بازسازی تجاری فروش محصولات دیجیتال آنچه اهمیت دارد، نورپردازی مناسب جهت نمایش جزئیات ظاهری محصولات و نمایش صحیح رنگ هاست. در این نوع بازسازی مغازه ، علاوه بر نورپردازی عمومی از نورپردازی تاکیدی نیز به کار گرفته می شود.در طراحی کفپوش این فروشگاه ها پریزها در کف در نظر گرفته می شود و جنس کفپوش باید از مصالحی باشد که بارهای احتمالی را تخلیه کند. در کل در بازسازی ساختمان های تجاری آن هم از نوع مغازه باید نکات ریزی را در نظر داشت.

 

بازسازی مغازه لباس، کفش و لوازم آرایشی

در بازسازی مغازه های لباس و کفش باید در نظر گرفت که علاوه بر گردش مشتریان در مقابل ویترین ها، احتمال دست زدن و تماس با محصولات وجود دارد. بنابراین باید امکان ارتباط با محصولات در این نوع بازسازی تجاری در نظر گرفته شود.

 

هزینه بازسازی تجاری
بازسازی فروشگاه کفش

 

در بازسازی مغازه لباس انتخاب رنگ و نورپردازی مناسب در جلوه لباس ها اهمیت دارد. در حالت کلی، در بازسازی تجاری نورپردازی عمومی و تاکیدی محصولات اهمیت دارد. عموما در فروشگاه های لباس از نورپردازی و مصالح گرم استفاده می شود، در فروشگاه های کفش سعی در سادگی و روشن بودن فضا دارند و در فروشگاه های لوازم آرایشی آنچه اهمیت دارد، نورپردازی دقیق است که محصولات به رنگ واقعی خود نمایش داده شود.

 

طراحی فروشگاه
بازسازی فروشگاه لوازم آرایشی

 

در تمامی این فروشگاه ها ویترین محصولات در کل مجموعه و در مسیر گردش توزیع می شود. در بازسازی ساختمان تجاری که فضای کافی بدین منظور وجود ندارد، ویترین صرفا در ضلع مقابل معبر قرار گرفته می شود.

 

طراحی فروشگاه لباس
بازسازی فروشگاه لباس

 

بازسازی اتاق پرو فروشگاه

یکی از فضاهایی که در بازسازی تجاری باید در نظر گرفت اتاق پرو لباس است که می توان فضایی محصور به صورت متمرکز در بخشی از فروشگاه بدین منظور در نظر گرفت.

 

هزینه بازسازی فروشگاه
بازسازی اتاق پرو

 

بازسازی مغازه طلا و جواهر فروشی

یکی از مسائل اصلی فروشگاه های طلا و جواهرفروشی ایجاد امنیت برای محصولات است. در بازسازی تجاری این فروشگاه ها می توان با بهره گیری از امکانات دیجیتال و برقی به تامین امنیت پرداخت. از جمله امکاناتی که بدین منظور در بازار وجود دارد، می توان به قفل مغناطیسی یا برقی، سنسورهای حرکتی، دزدگیر اماکن، دوربین مدار بسته، ویترین گاو صندوقی و کرکره برقی اشاره کرد. باز و بسته شدن در، با قفل مغناطیسی ریموت دار یا متصل به شاسی به اختیار فروشنده انجام می شود. سنسور حرکتی هر گونه حرکت افراد داخل فروشگاه را به صورت عکس ذخیره می کند. دزدگیر اماکن یا امنیتی در صورت ضربه یا تماس صاحب مغازه را از طریق پیامک یا ایمیل مطلع می سازد. ویترین گاو صندوقی از دیگر تجهیزات مفید در طلافروشی است که در ویترین ها بر روی گاو صندوق سوار شده اند و در بازسازی تجاری مورد استفاده قرار می گیرند و یا به صورت برقی در زمان تعطیلی فروشگاه ها داخل گاوصندوق قرار می گیرد.

 

 طراحی مغازه طلافروشی
بازسازی فروشگاه طلا و جواهر فروشی

 

در این نوع بازسازی تجاری ، علاوه بر ملاحظات امنیتی، ملاحظات طراحی معماری نیز در این فروشگاه ها اهمیت دارد. یکی از اصلی ترین موارد در طراحی جواهرفروشی نورپردازی است. به منظور درخشش بیشتر و نمایش جزئیات اشیا در بازسازی تجاری ، نورپردازی تاکیدی روی ویترین ها با چراغ هایی با رنگ نور نزدیک به نورخورشید، دمای رنگ و نمود رنگ مناسب انجام می شود. بهتر است در بازسازی ساختمان تجاری طلافروشی ، نورپردازی عمومی فروشگاه کم نور باشد تا ویترین ها و درخشش محصولات به خوبی خودنمایی کنند. ریسه های ال ای دی نور با کیفیت‌ و مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. چراغ های توکار خطی ال ای دی انعطاف کمتری در مقایسه با ریسه ها دارند، ولی کیفیت نور آن ها بسیار بیشتر است. ریسه ها در بهترین حالت شاخص نمود رنگ (CRI) حدود ۸۵ دارند و چراغ های توکار خطی اکووات CRI بالای ۹۵ دارند. در بازسازی تجاری توجه به نوع نورپردازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

بازسازی ساختمان تجاری فروشگاه زنجیره ای در همدان

فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها از جمله فروشگاه هایی است که عملکرد و گردش مشتریان داخل فروشگاه، بسیار حائز اهمیت است. چیدمان قفسه ها و نورپردازی عمومی راهروها با چراغ های فلورسنت از جمله مواردی است که در این نوع بازسازی تجاری باید در نظر گرفت. از دیگر مواردی که می توان در طراحی این فروشگاه ها مدنظر قرار داد، استندها و محل پوستر های تبلیعاتی شرکت ها است.

 

هزینه بازسازی مغازه
بازسازی فروشگاه زنجیره ای

 

بازسازی مغازه سرقفلی در همدان

منظور از بازسازی مغازه سرقفلی ، بازسازی تجاری بنایی است که سرقفلی آن تحت عنوان خاصی وجود دارد. برای بازسازی مغازه سرقفلی باید توجه داشت، نوع بازسازی و نوسازی محل به گونه ای باشد که کاربری فضا را حفظ کرده و تغییری در آن ایجاد نکند. به عنوان مثال برای بازسازی مغازه تحت سرقفلی فروشگاه لباس، باید در مراحل بازسازی تمامی نکاتی که مربوط به یک مغازه لباس فروشی است مورد بررسی قرار بگیرد. 

بازسازی تجاری داروخانه در همدان

داروخانه ها از جمله فروشگاه هایی محسوب می شود که نیازی به بازدید مشتریان از محصولات نیست. در این نوع بازسازی تجاری ، می توان با طراحی پیشخوان، جانمایی صحیح قفسه ها و نورپردازی آن ها به فضای مطلوب یک داروخانه دست یافت.

 

بازسازی داروخانه
بازسازی داروخانه

 

بازسازی تجاری مطب و کلینیک در همدان

مطب ها از جمله کاربری های تجاری است که بازسازی و طراحی آنها، به دلیل مراجعه افراد و سپری کردن ساعاتی در اتاق انتظار بسیار حائز اهمیت است. در این نوع بازسازی تجاری ، آرام بخش بودن فضا برای بیماران از ملاحظات اصلی طراحی محسوب می شود.

 

بازسازی مطب
بازسازی اتاق انتظار 

 

با استفاده از نورپردازی ملایم و رنگ های گرم در مبلمان و مصالح اتاق انتظار می توان در تلطیف این فضا موثر واقع شد. در بازسازی تجاری اتاق معاینه بهتر از نورپردازی فلورسنت استفاده شود، زیرا به هنگام معاینه نیاز به نور کافی و دقیق است. طراحی پیشخوان منشی مطب یکی از مواردی است که تاثیر زیادی در بازسازی ساختمان تجاری مطب دارد.

 

هزینه بازسازی مطب
 بازسازی مطب دندانپزشکی

 

در بازسازی مطب دندانپزشکی می توان از ایده های مختلفی برای مبلمان و دیوارها استفاده کرد که امروزه مورد استقبال بسیاری از دندانپزشکان قرار گرفته است.

 

بازسازی مطب
بازسازی بخش پذیرش مطب

 

بازسازی تجاری دفتر کار در همدان

دفتر کار از جمله فضاهایی است که افراد بسیاری از ساعات خود را در آن سپری می کنند. بنابراین طراحی مناسب فضا در بازدهی افراد مشغول و آرامش آنها در حین کار حائز اهمیت است. با طراحی میزکار، مبلمان مناسب، دیوار ها و نورپردازی در بازسازی دفتر کار می توان به نتایج مطلوبی دست یافت.

 

بازسازی اداری
بازسازی دفتر کار 

بازسازی تجاری در همدان در همدان، بازسازی تجاری در همدان در شراء، بازسازی تجاری در همدان در اسدآباد، بازسازی تجاری در همدان در پیرسلیمان، بازسازی تجاری در همدان در بهار، بازسازی تجاری در همدان در صالح آباد، بازسازی تجاری در همدان در لالجین، بازسازی تجاری در همدان در تویسرکان، بازسازی تجاری در همدان در قلقل رود، بازسازی تجاری در همدان در رزن، بازسازی تجاری در همدان در سردرود، بازسازی تجاری در همدان در قروه درجزین، بازسازی تجاری در همدان در فامنین، بازسازی تجاری در همدان در پیشخور، بازسازی تجاری در همدان در کبودرآهنگ، بازسازی تجاری در همدان در شیرین سو، بازسازی تجاری در همدان در گل تپه، بازسازی تجاری در همدان در ملایر، بازسازی تجاری در همدان در جوکار، بازسازی تجاری در همدان در زند، بازسازی تجاری در همدان در سامن، بازسازی تجاری در همدان در نهاوند، بازسازی تجاری در همدان در خزل، بازسازی تجاری در همدان در زرین دشت، بازسازی تجاری در همدان در گیان.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

حمید تارخ

مهمترین قسمت بازسازی تجاری بحث طراحی و دیزاین دکور اون هستش و هماهنگی قسمت های مختلف دکور و رنگ هایی که در بازسازی تجاری استفاده میشه ، میشه چند مشاور دکوراسیون داخلی خوب معرفی کنید!

حمید تارخ

مهمترین قسمت بازسازی تجاری بحث طراحی و دیزاین دکور اون هستش و هماهنگی قسمت های مختلف دکور و رنگ هایی که در بازسازی تجاری استفاده میشه ، میشه چند مشاور دکوراسیون داخلی خوب معرفی کنید!

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما