ساخت سوله UBM (یو بی ام)

ساخت سوله UBM (یو بی ام)

دسته بندی

ساخت سوله

تعداد ارائه دهنده ها

۷ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

ساخت سوله UBM (یو بی ام)

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
نوین سوله

نوین سوله

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۹۹

اطمینان سازه

اطمینان سازه

۴

location

کرمان

phone

******۰۳۴۳۴

ایران سوله آنامیس

ایران سوله آنامیس

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

ایران یو بی ام (UBM)

ایران یو بی ام (UBM)

۲

location

تهران

phone

******۰۹۱۹۳

سوله سازی قشقایی

سوله سازی قشقایی

۴

location

شیراز

phone

******۰۹۳۹۹

آریا گستر کاران

آریا گستر کاران

۴

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۷

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

ساخت سوله UBM (یو بی ام)

سوله UBM از جدیدترین انواع سوله می باشند که در ساخت آنها از تکنولوژی ها و متدهای روز دنیا استفاده می شود. برای ساخت سوله UBM از ورق های گالوانیزه و دستگاه هایی همچون دستگاه یو بی ام ، استفاده می گردد که نوعی دستگاه ساخت سوله به روش رول فورمینگ می باشد.

این سوله ها به صورت قوسی شکل می باشند. به عبارت دیگر ورق های گالوانیزه مورد استفاده در ساخت سوله UBM نسبت به دهانه سوله خم شده و با استفاده از دستگاه های مخصوصی به یکدیگر دوخته می شوند. از سوله قوسی UBM می توان برای کاربردهای مختلفی استفاده نمود اما استفاده از آن در اکثر صنایع دارویی و غذایی مجاز نمی باشد.

 

UBM ساخت سوله

 سوله UBM

 

برای ساخت سوله UBM از دستگاه های تولید سازه ، برنامه های آنالیز کننده ، دستگاه دوخت و مونتاژ و نیروهای انسانی استفاده می شود. دستگاه تولید سازه در قالب یک تریلی می باشد که تجهیزاتی همچون موتور فرم دهنده، بخش کنترل کننده و اجزای کامپیوتری بر روی آن قرار می گیرند. برنامه آنالیز کننده نیز نرم افزاری است که از آن برای تشخیص و بررسی عوامل تاثیرگذار بر روی طراحی و ساخت سوله استفاده می گردد. دستگاه دوخت و مونتاژ نیز برای اتصال اجزا به یکدیگر استفاده می شود.

 

نحوه ساخت سوله UBM

اولین گام برای ساخت سوله UBM ، طراحی آن است. واگذاری این امر به افراد مجرب و دارای تخصص، بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا طراحی نادرست آن موجب عدم کارایی درست سوله و تحمیل هزینه های ساخت دوباره آن می گردد. در مرحله بعدی ورق های گالوانیزه را وارد دستگاه UBM می کنند. این دستگاه، ورق های گالوانیزه را با توجه به طراحی های انجام شده به شکل دلخواه در می آورد.  

مرحله بعدی ساخت سوله UBM ، دوخت ورق های برش خورده به یکدیگر می باشد. این کار توسط دستگاه مخصوصی به نام سیمر انجام می شود. استفاده از این ماشین دوخت سبب می شود که نیازی به پیچ و جوش برای اتصال اجزا به یکدیگر، نباشد.

 

UBM سوله قوسی

 ساخت سوله UBM

 

مزایای ساخت سوله UBM

ساخت سوله UMB در مقایسه با سایر سوله ها همچون تیر ورقی و خرپایی ، موجب افزایش سرعت ساخت و صرفه جویی در هزینه ها می شود. به طوری که هزینه های ساخت آن تا حدود ۵۰٪ نسبت به سازه های دیگر کاهش می یابد. همچنین سرعت ساخت آن نیز تا حدود ۵ برابر بیشتر از سایر سوله ها می باشد.

از دیگر مزایای ساخت سوله UBM عدم نیاز به جوشکاری به منظور نصب اجزای مختلف آن می باشد. این سوله ها از وزن سبکی برخوردار بوده و این امر به ویژه در هنگام وقوع زلزله حائز اهمیت است. در ساخت سوله قوسی UBM ، از پوشش های پلی اورتان استفاده می گردد که موجب عایق شدن این سوله ها می شود.

 

معایب ساخت سوله UBM

در مقابل مزایای مختلف سوله های یو بی ام ، این سوله ها دارای معایبی همچون عدم امکان نصب جرثقیل سقفی می باشند. علاوه بر این، امکان استفاده از جرثقیل های پایه ای در دو طرف آن نیز وجود ندارد. ساخت سوله UBM در مقایسه با سوله خرپایی ، دارای محدودیت در ابعاد دهانه است. همچنین در مقایسه با سایر سوله ها دارای محدودیت در کاربرد نیز بوده و نمی توان از آن در مشاغل دارویی و بیمارستانی استفاده کرد. از دیگر معایب ساخت سوله یو بی ام ، می توان به محدودیت در جابه جایی اشاره نمود. شایان ذکر است که در مواردی که شدت بار وارده بر سازه بسیار زیاد است، ساخت سوله خرپایی انتخاب بسیار مناسب تری نسبت به سوله UBM می باشد.

 

UBM قیمت سوله

 اجرای سوله یو بی ام در طرح های مختلف

 

قیمت سوله UBM

قیمت سوله UBM به موارد مختلفی همچون نوع طرح، ابعاد، کیفیت ورق های مورد استفاده و ... وابسته است. با افزایش دهانه و طول سوله ، هزینه ساخت آن نیز افزایش می یابد. اما همان طور که پیشتر نیز ذکر گردید، ساخت سوله UBM نسبت به سایر سوله ها از سرعت بیشتری برخوردار بوده و در بسیاری از موارد موجب کاهش چشمگیر هزینه های ساخت و ساز می گردد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما