بلوک یونولیت در ساری

بلوک یونولیت در ساری

دسته بندی

بلوک سقفی

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

بلوک یونولیت یا بلوک پلی استایرن به منظور سبک سازی ساختمان، در اجرای سقف مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت بلوک یونولیتی که با نام پلاستوفوم نیز شناخته می شود به مواردی همچون ضخامت،‌ دانسیته و وزن بلوک وابسته است. این بلوک ها عایق حرارت و صدا می باشند.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

ساری x

بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن)

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

ساری

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

بلوک یونولیت در ساری

بلوک یونولیت که به بلوک پلی استایرن و بلوک سقفی پلاستوفوم نیز شناخته می شود، در اجرای سقف تیرچه و یونولیت مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این بلوک ها از مواد پلی استایرن منبسط شده و فشرده می باشد. استفاده از بلوک یونولیتی موجب سبک سازی سازه و پایین آوردن بار مرده سازه می گردد. در واقع این بلوک ها جایگزین بلوک های سفالی و سیمانی شده اند.

 

بلوک یونولیتی سقفی
بلوک یونولیتی سقفی

 

قیمت بلوک یونولیت در ساری

قیمت بلوک یونولیت وابسته به عواملی همچون ضخامت، دانسیته و وزن بلوک می باشد. غالبا برای بلوک های با ابعاد یکسان، با افزایش دانسیته قیمت بلوک یونولیتی سقفی نیز افزایش می یابد. کندسوز بودن و یا غیر کند سوز بودن دیگر عامل موثر بر قیمت بلوک پلی استایرن است. لازم به ذکر است که تنها استفاده از انواع کند سوز شده پلی استایرن منبسط شده مجاز بوده و استفاده از انواع غیر کند سوز ممنوع است. به طور کلی قیمت بلوک یونولیتی سقفی معمولا به صورت عددی ارائه می شود. هزینه حمل آن نیز به صورت جداگانه دریافت می گردد.

با توجه به موارد ذکر شده همچون کاهش وزن سازه، کاهش مصرف بتن، کاهش آهن آلات مصرفی و مواردی از این قبیل، اجرای سقف با بلوک یونولیتی مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

 

ابعاد یونولیت سقفی استاندارد در ساری

ابعاد یونولیت سقفی استاندارد با توجه به کارخانه تولید کننده فوم متغیر است. این بلوک ها در دو ضخامت ۲۰ و ۲۵ سانتی متر تولید می شوند. ابعاد یونولیت سقفی استاندارد با ضخامت ۲۰ سانتی متر، شامل cm ۱۰۰×۲۰۰، cm ۵۰×۲۰۰، cm ۵۰×۱۲۵، cm ۵۰×۵۰ و cm ۶۶/۵×۱۰۰ می باشد. یونولیت های سقفی با ضخامت ۲۵ سانتی متر نیز معمولا در همین ابعاد تولید می شوند.

 

مزایای بلوک یونولیت در ساری

مهم ترین مزیت بلوک یونولیت ، سبک بودن آن است. این امر موجب کاهش بار مرده سازه و در نتیجه افزایش پایداری و مقاومت ساختمان در برابر زلزله می گردد. همچنین به دلیل سبک وزن بودن، حمل و نقل آن به آسانی امکان پذیر است. اجرای سقف تیرچه یونولیت از سهولت و سرعت بالایی برخوردار است.

استفاده از بلوک سقفی پلاستوفوم ، امکان اجرای تیرچه های بتنی با فاصله بیشتر را فراهم نموده و از این رو در استفاده از تیرچه های بتنی صرفه جویی می شود. این بلوک ها عایق حرارت، رطوبت و صدا می باشند. از این رو موجب کاهش مصرف انرژی می گردند. همچنین میزان ضایعات تولید شده کمتر از بلوک های سفالی یا سیمانی می باشد. اجرای سقف تیرچه یونولیت صرفه جویی در مصرف بتن را نیز سبب می گردد. مقدار آهن آلات مصرفی در اجرای این سقف تا حدود ۲۲ درصد کاهش می یابد.

 

بلوک یونولیت
جابجایی آسان بلوک یونولیتی

 

بلوک یونولیت در ساری، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در چهاردانگه، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در دودانگه، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در رودپی، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در کلیجان رستاق، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در میان دورود، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در آمل، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در امامزاده عبدالله، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در دابودشت، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در لاریجان، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در بابل، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در بابل کنار، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در بندپی شرقی، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در بندپی غربی، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در گتاب، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در لاله آباد، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در بابلسر، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در بابلسر بخش رودبست، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در بهنمیر، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در بهشهر، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در یانه سر، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در تنکابن، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در تنکابن بخش خرم آباد، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در نشتا، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در جویبار، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در گیل خوران، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در چالوس، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در کلاردشت، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در مرزن آباد، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در رامسر، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در سوادکوه، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در شیرگاه، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در عباس آباد، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در کلارآباد، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در فریدونکنار، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در فريدونکنار بخش دهفري، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در قائم شهر، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در کیاکلا، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در گلوگاه، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در کلباد، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در محمودآباد، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در سرخ رود، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در نکا، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در هزار جریب، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در نور، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در بلده، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در چمستان، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در نوشهر، بلوک یونولیت (پلاستوفوم، پلی استایرن) در کجور.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۳.۸ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما