بلوک هبلکس رضوی

بلوک هبلکس رضوی

دسته بندی

بلوک دیواری

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

بازه قیمت

از ۱۰۰۰۰۰۰ تومان تا ۱۴۸۰۰۰۰ تومان

توضیحات قیمت

برای برآورد قیمت هبلکس رضوی ترکیبات اصلی و کیفیت آن ها مهم ترین عامل است. بلوک هبلکس رضوی نسل جدید بلوک های ساختمانی است که به علت مزایا و ویژگی های مثبتی که دارد به سرعت محبوبیت خاصی در صنعت ساخت و ساز پیدا کرده است. برای استعلام لیست قیمت هر عدد بلوک هبلکس رضوی می توانید با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

برند

هبلکس رضوی x

ضخامت (سانتی متر)

ضخامت (سانتی متر) را مشخص کنید

نوع بسته بندی

نوع بسته بندی را مشخص کنید
https://omranmodern.com/files/products/2AkYwcEQrXtKiCTG5KNTz8JZfFx07uNR.jpg

بلوک هبلکس - رضوی ۶۰x۲۵

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱,۳۶۵,۰۰۰ تومان

توضیحات:

قیمت هبلکس اعلام شده برای هر مترمکعب می باشد، برای استعلام قیمت خرید بلوک هبلکس با حجم بالا تماس بگیرید.

ضخامت:

نوع بسته بندی:

پالت (تسمه)

ظرفیت هر پالت (مترمکعب):

۱.۸ - ۲.۲۵

قیمت هر عدد بلوک هبلکس (براساس ضخامت):

۱۳۰۰۰ - ۴۹۰۰۰
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

هبلکس رضوی

هبلکس رضوی یا به اصطلاح بلوک اتوکلاو شده aac با کمک تکنولوژی روز دنیا در شرکت هبلکس رضوی تولید می شود. بلوک هبلکس رضوی نسل جدید بلوک های ساختمانی است که به علت مزایا و ویژگی های مثبتی که دارد به سرعت محبوبیت خاصی در صنعت ساخت و ساز پیدا کرده است. از جمله مشخصاتی که در هنگام خرید و استعلام قیمت هر عدد بلوک هبلکس رضوی باید به آن توجه داشته باشید، گواهینامه استاندارد و نشان ملی استاندارد ایران است. هنگام خرید از شرکت هبلکس رضوی خیالتان از بابت این موضوع راحت باشد. برای استعلام لیست قیمت هبلکس رضوی در مشهد و آشنایی با مشخصات هبلکس رضوی می توانید با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

 

بلوک هبلکس رضوی
هبلکس رضوی

 

قیمت هر عدد بلوک هبلکس رضوی

برای برآورد قیمت هر عدد بلوک هبلکس رضوی ترکیبات اصلی و کیفیت آن ها مهم ترین عاملی است که باید به آن توجه داشته باشید. برخی از تولید کنندگان محصولات هبلکس در مراحل تولید از ترکیبات آهک در تولید بلوک ها استفاده می کنند؛ این امر در کاهش مرغوبیت محصول تاثیر زیادی دارد. بنابراین توصیه می شود اگر به دنبال محصول مرغوب و با مقاومت بالا هستید، حتما از آجر هبلکس رضوی استفاده کنید تا کیفیت دیوارچینی شما تضمین شود. قیمت هبلکس رضوی مناسب بوده و هزینه های آتی را در هنگام ساخت و ساز مانند هزینه های حمل و نقل و دستمزد کارگران کاهش می دهد. 

 

بلوک هبلکس رضوی
کارخانه هبلکس رضوی

 

هزینه های چسب مخصوص بلوک هبلکس رضوی در هنگام خرید به صورت جداگانه محاسبه می شود. استفاده از این چسب ها بسیار ساده و سریع بوده و در کاهش هزینه های خرید ملات بسیار موثر است. در کل قیمت هر عدد بلوک هبلکس رضوی مناسب بوده و استفاده از آن در ساخت انواع ساختمان های مسکونی یا با انواع کاربری ها توصیه می شود.

 

هبلکس رضوی
استفاده از چسب در چیدمان بلوک های رضوی

 

قیمت هبلکس رضوی در مشهد معمولا به صورت متر مکعبی اعلام می شود. زیرا برای ساخت دیوار های داخلی و خارجی از هبلکس هایی با ضخامت های مختلفی استفاده می کنند. به عنوان مثال ضخامت مناسب برای ابعاد هبلکس رضوی دیوار خارجی بین ۱۵ تا ۲۰ سانتی متر و برای دیوار های داخلی می توان از ابعاد بلوک هبلکس رضوی ۸ تا ۱۲ سانتی متر استفاده نمود.

 

هبلکس رضوی
دستگاه های اتوکلاو هبلکس رضوی

 

شرکت هبلکس رضوی

شرکت هبلکس رضوی تولید کننده بلوک سبک هبلکس با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها می باشد. برای حمل و نقل بلوک های شرکت هبلکس رضوی از دو روش می توان استفاده کرد. این روش ها دستی و پالتی هستند. روش پالتی روش حرفه ای تر و مناسب تری است زیرا بلوک را سالم و بدون آسیب به دست مشتری می رساند. به عنوان مثال هبلکس رضوی به قطر ۲۰ سانتی متر به تعداد ۶۴ عدد به روی هر عدد پالت جای می گیرد. هر تریلی که از شرکت هبلکس رضوی راهی کارگاه می شود تا ۲۰ عدد پالت را می توان در یک رفت و برگشت حمل کند.

 

هبلکس رضوی
دستگاه اتوکلاو تولید هبلکس رضوی

 

تولید هبلکس رضوی

تولید هبلکس رضوی با کمک متریال های اصلی سیمان، پودرآلومینیوم، سیلیس و آب انجام می گیرد. کیفیت متریال اولیه تاثیر مستقیمی بر قیمت هبلکس رضوی و مشخصات هبلکس رضوی خواهند داشت. هم چنین برای تولید هبلکس رضوی روش های مختلفی وجود دارد که تکنولوژی های پیشرفته و به روز در تعیین و برآورد لیست قیمت هبلکس رضوی تاثیر زیادی خواهند داشت. مواد اولیه پس از اختلاط و ترکیب شدن وارد دستگاه اتوکلاو شده هوادهی می شود. این مرحله است که بلوک را به بلوک هبلکس یا سبک اتوکلاو شده تبدیل می کند. 

 

بلوک هبلکس رضوی
خط تولید هبلکس 

 

بلوک ها بعد از مراحل تولید وارد خط بسته بندی شده و در دسته های چند تایی توسط پالت های چوبی به دست مشتری خواهد رسید. لازم به ذکر است هزینه ودیعه پالت ها و بسته بندی مخصوص با خود محصول هبلکس رضوی محاسبه خواهد شد.

 

ابعاد بلوک هبلکس رضوی به سانتی متر

تعداد بلوک هبلکس رضوی موجود در هر پالت

۸*۲۵*۶۰

۱۵۲

۱۰*۲۵*۶۰

۱۴۴

۱۲*۲۵*۶۰

۱۰۴

۱۵*۲۵*۶۰

۹۶

۲۰*۲۵*۶۰

۶۴

 

ابعاد بلوک هبلکس رضوی مشهد

بلوک هبلکس رضوی اجرای آسان و کم هزینه ای داشته و به علت وزن کم هزینه های جابه جایی و حمل و نقل آن نیز بسیار پایین خواهد بود. این محصول به علت سهولت استفاده کنندگان در ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید می شود. یکی از عوامل موثر بر قیمت هر عدد بلوک هبلکس رضوی نیز ابعاد بلوک هبلکس رضوی و مشخصات هبلکس رضوی می باشد. البته این کالا برش خوری آسانی داشته و حتی با یک چاقوی تیز نیز می توان آن را به ابعاد مورد نظر رساند. بنابراین از این لحاظ مشکلی وجود نخواهد داشت. برای دیوارچینی با انواع ابعاد بلوک هبلکس رضوی به مقدار مشخصی از چسب بلوک هبلکس نیاز است که در ادامه و در جدول زیر به بررسی این موضوع پرداخته شده است.

 

ابعاد بلوک هبلکس رضوی به سانتی متر

میزان چسب در متر مربع به کیلوگرم

۸*۲۵*۶۰

۱.۵

۱۰*۲۵*۶۰

۲

۱۲*۲۵*۶۰

۲.۵

۱۵*۲۵*۶۰

۳

۲۰*۲۵*۶۰

۴

 

مزایای بلوک هبلکس رضوی

استفاده از بلوک هبلکس رضوی در ساختمان سازی مزایا و ویژگی های مثبتی به همراه دارد که در بهبود وضعیت ساخت و ساز و همچنین در کاهش هزینه ها بسیار موثر خواهد بود. در ادامه به معرفی تعدادی از این مزایا پرداخته می شود.

  • کاهش بار مرده ساختمان: از جمله مزایای بلوک هبلکس رضوی سبک بودن و وزن کم آن است که در کاهش بار مرده ساختمان بسیار موثر است و ماندگاری آن را در طول زمان افزایش می دهد.
  • مقاوم در برابر ضربه: هبلکس رضوی با وجود وزن کم و متخلخل بودن در برابر بار های وارده بسیار مقاوم بوده و در مقابل ضربه نیز آسیب نمی بیند.
  • مقاوم در برابر آتش: این محصول تا ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد در برابر حرارت مقاومت خوبی از خود نشان می دهد که از استاندارد های جهانی نیز بالاتر می باشد.
  • سرعت اجرا: سرعت اجرای بلوک هبلکس رضوی تا ۳ برابر بیشتر از سایر بلوک ها می باشد.
  • کاهش ملات مورد استفاده: استفاده از هبلکس رضوی این مزیت را دارد که تا ۱۵ درصد در مصرف ملات در اجرای آن ها صرفه جویی شود.
  • عایق حرارتی بالا: از جمله مزایا و ویژگی های مثبت هبلکس رضوی ، عایق حرارتی و صوتی بودن آن است که استفاده از این محصول را در فضاهای زیادی به صرفه و کارا می سازد.

اگر هنوز در مورد هبلکس چیست سوالی دارید، این متن را مطالعه نمایید.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۴ از ۵ - از مجموع ۴۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما