میلگرد ۱۶ جهان فولاد سیرجان ( آجدار - A3 )

میلگرد ۱۶ جهان فولاد سیرجان ( آجدار - A3 )

تعداد ارایه دهنده : 7

میلگرد ۱۶ جهان فولاد سیرجان ( آجدار - A3 )

فروشندهشماره تماستحویلواحدقیمت(تومان)بروزرسانی

۵

phonelocation

کارخانه

کیلوگرم

۲۵,۴۰۰

امروز

۳

phone

******۰۹۹۸۱

location

کارخانه

کیلوگرم

۲۶,۴۰۰

۲۴ اسفند ۱۴۰۲

۵

phone

******۰۲۱۵۴

location

کارخانه

کیلوگرم

۲۴,۸۶۳

۲۳ اسفند ۱۴۰۲

۴

phone

******۰۲۱۶۶

location

کارخانه

کیلوگرم

تماس بگیرید

-

۳

phone

******۰۳۱۳۴

location

سیرجان

کیلوگرم

۲۴,۶۷۹

دیروز

۴

phone

******۰۲۱۵۴

location

کارخانه

کیلوگرم

۲۶,۰۵۵

۲۳ اسفند ۱۴۰۲

۴

phone

******۰۲۱۴۵

location

کارخانه

كيلوگرم

تماس بگیرید

-

قیمت میلگرد ۱۶ جهان فولاد

جدول قیمت میلگرد ۱۶ جهان فولاد امروز از تمامی فروشگاه‌های آنلاین سراسر کشور در اختیار خریداران قرار گرفته است. این میلگرد را با نام میلگرد ۱۶ جهان فولاد سیرجان نیز می‌شناسند. به دلیل نوسانات شدید نرخ میلگرد و تلاطم بازار پیش از خرید میلگرد 16 جهان فولاد لازم است تا آنالیز قیمت لحظه ای میلگرد ۱۶ جهان فولاد به همراه اطلاعات دقیق از محل کارخانه ، محل بارگیری و وزن و مشخصات میلگرد در اختیار خریدار قرار گیرد . در لیست پیش رو اطلاعات دقیق آخرین قیمت میلگرد 16 جهان فولاد از تمامی بنگاه های فروش میلگرد به همراه تاریخ به روزرسانی و محل بارگیری ارائه شده است. در ادامه، علاوه بر وزن میلگرد ۱۶ جهان فولاد ، تمامی مشخصات فیزیکی، شیمیایی و فنی بررسی شده و با توجه به اعلام وزن هر شاخه، قیمت هر شاخه میلگرد ۱۶ جهان فولاد و قیمت هر بندیل و هر تریلی نیز به صورت مجزا اعلام شده است. با دریافت اطلاعات دقیق در مورد کیفیت و مقایسه قیمت های میلگرد در بازار ، می‌توان خریدی هوشمندانه و به صرفه را تجربه کرد.

عکس1

قیمت میلگرد ۱۶ جهان فولاد امروز

با توجه به رقابت میان فروشندگان ، معمولا قیمت میلگرد ۱۶ جهان فولاد به روز رسانی می‌شود تا خریداران از آخرین قیمت‌ها آگاه شوند. با توجه به عدم یکپارچگی در اعلام نرخ واحد، خریداران بازار آهن به دنبال راهی برای دریافت کمترین قيمت ميلگرد ۱۶ جهان فولاد زمان زیادی را بین وب سایت‌های فروش آنلاین آهن‌الات صرف می‌کنند. آنچه پیش روی خریداران قرار گرفته، جزئیات فروش به همراه آخرین قیمت اعلامی بنگاه هاست تا بدون هدر دادن وقت و انرژی، ارزان‎‌ ترین میلگرد مورد نیاز خود را خریداری کنند.  

قیمت میلگرد 16 جهان فولاد سیرجان

قیمت میلگرد 16 جهان فولاد امروز از برند جهان فولاد سیرجان و بر اساس قیمت مصوب بازار بورس تهران و شرایط بازار تعیین می‌شود. قیمت میلگرد ۱۶ جهان فولاد برای هر شاخه نیز به استاندارد وزن تولیدی کارخانه بستگی دارد. وزن میلگرد 16 جهان فولاد برابر است با 17.5 کیلوگرم که بر اساس قیمت روز هر کیلو ، قیمت هر شاخه محاسبه خواهد شد.

قیمت لحظه ای میلگرد ۱۶ جهان فولاد

در اختیار داشتن قیمت میلگرد 16 جهان فولاد امروز و به صورت لحظه ای ، الگوی مناسبی برای انتخاب زمان و فروشگاه مناسب را پیش روی خریداران قرار خواهد داد. از این میلگرد در صنایع و ساختمان سازی استفاده‌های گسترده‌ای می‌کنند. برخی کاربردهای این میلگرد در ادامه بررسی شده است:

کاربرد میلگرد 16 جهان فولاد آج جناقی

میلگرد۱۶ جهان فولاد سیرجان  آج۴۰۰ برای پل سازی و تیرهای پایه و دیوارهای حامل کاربرد دارد. فولاد مورد استفاده در دیوارهای حائل و کیسون ها از کاربردهای اصلی میلگرد۱۶ جهان فولاد سیرجان  آج۴۰۰ است. همچنین استفاده در اسلب و مواردی مانند راه سازی و مقاوم سازی اسکله در لیست کاربردهای میلگرد آجدار 16 قرار دارد.

در مقاطع مربعی 4 معمولا 4 میلگرد 16 نیاز است. در مقاطع مستطیلی حدود 6 تا 8 عدد میلگرد 16 نیاز است. در مقاطع 6 ضلعی منتظم به حدود 6 میلگرد 16 نیاز خواهید داشت. تعداد اضلاع چند ضلعی منتظم مشخص کننده تعداد میلگردهاست. در مقاطع دایره ای حدود 6 میلگرد 16 نیاز است. از میلگردهای 16 برای بهبود استحکام کف فونداسیون میتوان استفاده کرد. فواصل این میلگردها با هم باید بیش از 256 میلیمتر یا بیش از 25.6 سانت باشد.

پوشش میلگرد۱۶ جهان فولاد بردسیر در انتقال نیرو نقش مهمی ایفا می‌کند. در مناطق مرطوب، خوردگی بیشتر است، بنابراین نیاز است که قطر پوشش به ۸ سانتی‌متر افزایش پیدا ‌کند.

حداقل پوشش بتن برای میلگرد 16 جهان فولاد آج جناقی جهان فولاد به شرح زیر است:

·         پوشش بتن میلگردهای نمره 16 کناری : ۴۵ میلیمتر

·         پوشش بتن میلگردهای نمره 16 داخلی : ۴۰ میلیمتر

شبکه هایی با میلگردهای خم ۹۰ درجه به طول ۱۵ برابر میلگرد ساده و ۱۲ برابرا میلگرد آجدار، مقاومت کف را بهبود خواهد داد. فواصل میلگردهای شبکه نباید بیش از ۱۲ برابر قطر میلگرد باشد. در واقع در میلگرد نمره ۱۶ باید دست کم فاصله ۱۲۰ میلمتر یا ۱۲ سانت باشد.

همچنین در فونداسیون و پی، از میان میلگردهای آجدار، از قطر میلگرد ۱۶ میلیمتر به بالا میتوان استفاده کرد. در ادامه اطلاعات مربوط به قیمت لحظه‌ای میلگرد ۱۶جهان فولاد سیرجان بررسی شده است.

آخرین قیمت میلگرد ۱۶ جهان فولاد

آخرین قیمت میلگرد 16 جهان فولاد بردسیر توسط فروشندگان کلان بازار تعیین می‌شود. بسیاری از نرخ‌هایی که برای قیمت روز میلگرد 16 جهان فولاد سیرجان اعلام می‌شود به روزرسانی نشده است و خریداران را گمراه می‌کند. لیستی که در اختیار خریداران قرار گرفته، جزئیات به روزرسانی قیمت‌ها را برای هر محصول در نظر گرفته است. استفاده گسترده از میلگرد۱۶ باعث شده تا نوسان در عرضه و تقاضا، نرخ بازار را به صورت روزانه تغییر دهد.

قیمت هر شاخه میلگرد ۱۶ جهان فولاد

ماه تیر  سال ۱۴۰۲ قیمت لحظه ای میلگرد ۱۶ جهان فولاد برای هر کیلو بعد از نوسانات بازار روی قیمت با 19500 تومان ایستاد. اگر برای محاسبه قیمت میلگرد ۱۶ جهان فولاد برای هر شاخه و هر بندیل و قیمت یک تریلی میلگرد نمره ۱۶ جهان فولاد سیرجان ، مبنا را قیمت تیرماه ۱۴۰۲ در نظر بگیریم ، برای محاسبه قیمت به روز میلگرد ۱۶ جهان فولاد در بازار نیاز به وزن‌ هر شاخه خواهیم داشت. در بسیاری از موارد تفاوت وزن کارخانه‌ها تاثیر قابل توجهی در حجم بالا خواهد داشت.

قیمت میلگرد ۱۶ جهان فولاد شاخه ای

برای محاسبه قیمت هر شاخه میلگرد 16 جهان فولاد نیاز به دانستن وزن میلگرد ۱۶ جهان فولاد خواهید داشت. وزن میلگرد بر اساس شاخه‌های 12 متری اعلام می‌شود و وزن استاندارد اشتال میلگرد 4.74 کیلوگرم است.

·         وزن میلگرد 16 جهان فولاد در هر شاخه ۱۲ متری  کیلوگرم اندازه گیری شده

·         قیمت میلگرد ۱۶ جهان فولاد شاخه ای در بازار بر اساس قیمت اعلامی تیر ۱۴۰۲: 341250 تومان خواهد بود

عکس5

قیمت روز میلگرد ۱۶ جهان فولاد هر بندیل

برای محاسبه قیمت میلگرد ۱۶ جهان فولاد در هر برندیل نیاز است جزئیات وزن هر کارخانه بررسی شود. هر بندیل میلگرد در اغلب کارخانه‌ها ۲ تن در نظر گرفته شده است. البته در دو کارخانه کاشان و اصفهان این مقدار بالاتر است. در واقع داخل هر بندیل میلگرد16جهان فولاد ،  114 عدد میلگرد 16 وجود خواهد داشت.

بر اساس نرخ اعلام شده در تیر ماه 1402 قیمت هر بندیل میلگرد۱۶ جهان فولاد سیرجان  آج۴۰۰ برابر با 39000000 تومان خواهد بود.

عکس6

قیمت میلگرد ۱۶ جهان فولاد سیرجان هر تریلی

کامیون و کامیونت توانایی انتقال شاخه‌های ۱۲ متری میلگرد را ندارد و برای انتقال بار میلگرد از تریلی ۱۸ چرخ استفاده می‌کنند. تریلی ۱۸ چرخ توانایی حمل ۲۰ تن بار را خواهد داشت. در واقع ۱۰ بندیل استاندارد توسط تریلی جابجا می‎شود. قیمت میلگرد ۱۶ جهان فولاد و وزن بار هر تریلی به شرح زیر است:

·         تعداد میلگرد آجدار 16 جهان فولاد بردسیر در هر تریلی :1257 عدد

·         قیمت میلگرد جهان فولاد 16 مربوط به هر بار تریلی ۱۸ چرخ : 429000000 تومان خواهد بود.

قیمت آنلاین میلگرد ۱۶ جهان فولاد

تفاوت قيمت ميلگرد ۱۶ جهان فولاد که توسط فروشندگان آنلاین اعلام می‌شود نشان می‌دهد که پیش از خرید اینترنتی نیاز به بررسی لیست کامل قیمت میلگرد جهان فولاد ۱۶ بنگاه‎‌های فروش آنلاین خواهد بود تا ارزان ترین نرخ و نزدیک‌ترین محل تحویل انتخاب شود. جزئیات فنی میلگرد به همراه اطلاعات کارخانه در ادامه مرور شده است.

میلگرد 16 جهان فولاد

میلگرد۱۶ جهان فولاد سیرجان  آج۴۰۰ با علامت اختصاری ( SJS ) شناخته می‌شود. برای نام گذاری میلگرد 8 ابهر آج جناقی به نوع آج، میزان تنش تسلیم هر استاندارد و شیوه تولید نیاز خواهید داشت. قیمت میلگرد ۱۶ جهان فولاد بر اساس نوع آج و استاندارد متفاوت است. جداول زیر راهنمایی در زمینه نامگذاری ارائه می‌کند:

نام گذاری بر اساس نوع آج

کدنشانه گذاری

علامت مشخصه

طبقه بندی

J

آج ۳۴۰

میلگرد آجدار مارپیچ (آج یکنواخت - آج دوکی)

L

آج ۳۵۰

میلگرد آجدار مارپیچ (آج یکنواخت - آج دوکی)

C

آج ۴۰۰

میلگرد آجدار جناقی (آج یکنواخت - آج دوکی شکل)

H

آج ۴۲۰

میلگرد آجدار جناقی (آج یکنواخت - آج دوکی شکل)

S

آج ۵۰۰

میلگرد آجدار مرکب (دوکی)

F

آج ۵۲۰

میلگرد آجدار مرکب (دوکی)

نام گذاری بر اساس شیوه‌ی تولید

علامت اختصاری

فرآیند تولید میلگرد

T

میلگرد تولید شده به روش ترمکس یا خنک کاری شده

U

میلگرد تولید شده به روش آلیاژ سازی

A

میلگرد تولید شده به روش استاندارد موجود در شناسنامه محصول

 

پیش از خرید و استعلام قیمت لحظه‌ای میلگرد ۱۶جهان فولاد سیرجان باید بر اساس نوع آج و شیوه تولید با نام گذاری آشنا شوید. برای مثال میلگرد آج ۴۰۰ که به روش ترمکس نامگذاری شده باشد با علامت CT و نام کارخانه مشخص خواهد شد.

نام میلگرد۱۶ جهان فولاد سیرجان  آج۴۰۰ که روی میلگرد حکاکی می‌شود:

CT- SJS

 

 

مشخصات فنی قیمت میلگرد ۱۶ جهان فولاد

مشخصات فنی میلگرد ۱۶جهان فولاد آج ۴۲۰ و آج ۴۰۰ میلگرد آجدار جناقی (آج یکنواخت - آج دوکی شکل) را از اطلاعات جداول زیر به دست می آید. پیش از خرید و مقایسه قیمت میلگرد ۱۶ جهان فولاد لازم است جزئیات تنش تسلیم و تنش نهایی و ازدیاد طول میلگردها مورد بررسی قرار گیرد.

ویژگی کششی میلگرد های ساده و آجدار

ازدیاد طول٪

استحکام کششی

تنش تسلیم  N/mm2

نوع میلگرد

Agt

A10

A5

N/mm2

حداکثر

حداقل

علامت مشخصه

نام میلگرد

18

25

360

240

س ۲۴۰

میلگرد ساده

15

18

500

340

آج ۳۴۰

میلگرد آجدار مارپیچ

8

17

500

455

350

آج ۳۵۰

میلگرد آجدار مارپیچ

12

16

600

400

آج ۴۰۰

میلگرد آجدار جناقی

8

16

600

645

420

آج ۴۲۰

میلگرد آجدار جناقی

8

10

650

500

آج ۵۰۰

میلگرد آجدار مرکب

8

13

690

675

520

آج ۵۲۰

میلگرد آجدار مرکب

 

·         مقاومت تسلیم (Fy) میلگرد 16جهان فولاد :  تنش تسلیم 400 - 420 (تنش جاری شدن بر حسب مگا پاسکال)

·         تنش نهایی فولاد (Fu) استحکام نهایی (گسیختگی) قیمت میلگرد ۱۶ جهان فولاد مقاومت کششی بر حسب مگا پاسکال برابر است با:  600

·         استاندارد درصد ازدیاد طول نسبی (طول مبنا ۱۰ برابر قطر اسمی) میلگرد آجدار 16  برابر با: 12%

·         استاندارد درصد ازدیاد طول نسبی (طول مبنا ۵ برابر قطر اسمی) میلگرد نمره ۱۶ برابر با: 16%

مشخصات شیمیایی میلگرد 16 جهان فولاد آج جناقی جهان فولاد

ترکیبات شیمیایی میلگردها نقش تعیین کننده‌ای در استحکام و میزان جوش پذیری خواهد داشت و قیمت میلگرد ۱۶ جهان فولاد بر اساس ترکیبات به کار رفته در شمش مورد استفاده برای تولید آن تعیین می‌شود. به طور کلی قیمت لحظه‌ای میلگرد ۱۶جهان فولاد سیرجان نسبت به میلگردهایی با قطر بالاتر بر اساس هر کیلو گران‌تر خواهد بود و این تفاوت قیمت به دلیل شمش مورد استفاده در تولید است. 

ترکیبات شیمیایی انواع میلگرد

نیتروژن

گوگرد

فسفر

منگنز

سیلسیم

کربن

علامت مشخصه

طبقه بندی

0.05

0.05

0.75

0.55

0.22

س ۲۴۰

میلگرد ساده

0.045

0.045

1.3

0.6

0.32

آج ۳۴۰

میلگرد آجدار مارپیچ

0.012

0.04

0.04

1.6

0.55

0.27

آج ۳۵۰

میلگرد آجدار مارپیچ

0.045

0.045

1.6

0.6

0.37

آج ۴۰۰

میلگرد آجدار جناقی

0.012

0.04

0.04

1.5

0.55

0.3

آج ۴۲۰

میلگرد آجدار جناقی

0.045

0.045

1.8

0.6

0.4

آج ۵۰۰

میلگرد آجدار مرکب

0.012

0.04

0.04

1.8

0.55

0.32

آج ۵۲۰

میلگرد آجدار مرکب

 

مشخصات هندسی میلگرد ۱۶جهان فولاد بردسیر

وزن هر شاخه بر اساس طول ۱۲ متری محاسبه می شود. در صورتی که شاخه میلگرد کوتاه تر باشد پیش از محاسبه ی قیمت لحظه‌ای میلگرد ۱۶جهان فولاد سیرجان به مشخصات هندسی میلگرد آجدار 16 جهان فولاد سیرجان در جدول زیر نیاز خواهید داشت :

مشخصات هندسی میلگرد آجدار

قطر اسمی

سطح مقطع اسمی (mm2)

وزن واحد طول (kg/m)

میزان رواداری میلگرد آجدار

6

28.3

0.222

8

8

50.3

0.395

8

10

7835

0.616

6

12

111

0.888

6

14

154

1.21

5

16

201

1.58

5

18

254

2

5

20

314

2.47

5

22

380

2.98

4

25

491

3.85

4

28

616

4.83

4

32

804

6.31

4

36

1018

7.99

4

40

1257

9.87

4

50

1964

15.43

4

 

وزن میلگرد 16 جهان فولاد

وزن میلگرد کارخانه‌های مختلف با هم تفاوت دارد. طول هر شاخه میلگرد ۱۲ متر است و قیمت میلگرد 16 جهان فولاد سیرجان همانند سایر کارخانه‌ها به صورت کیلویی اعلام می‌شود اما فروش به صورت شاخه‌ای انجام خواهد شد. مشخصات میلگرد نمره ۱۶ کارخانه جهان فولاد بردسیر به شرح زیر است:

مشخصات ظاهری میلگرد 16جهان فولاد

وزن میلگرد ۱۶ جهان فولاد

17.5

سطح مقطع میلگرد 16 جهان فولاد

2.01 (سانتی متر مربع)

قطر خارجی میلگرد16 جهان فولاد

18 (میلیمتر)

قطر زمینه میلگرد۱۶ جهان فولاد سیرجان

15 (میلیمتر)

قطر اسمی میلگرد۱۶ جهان فولاد سیرجان

16 (میلیمتر)

 

اطلاعات فنی میلگرد نمره ۱۶ جهان فولاد

اطلاعات فنی زیر بر اساس آخرین تغییرات آیین‌نامه‌های ملی ساختمان در زمینه آرماتور بندی، طول مهاری میلگرد قلابدار ، طول مهاری میلگرد مستقیم و طول همپوشانی و کمترین بعد ستون را بررسی کرده است.

طول مهاری میلگرد قلابدار و کمترین بعد ستون- میلگرد آج 400 - بتن c30

رده‌ی بتن C30

S400  - میلگرد آج۴۰۰

قطر

طول مهاری میلگرد قلابدار (cm)

کمترین بعد ستون (cm)

8

10

25

10

15

25

12

15

25

14

20

25

16

20

25

18

25

30

20

30

35

22

30

35

25

35

40

28

40

45

32

40

45

 

طول همپوشانی میلگرد - میلگرد آج340 - بتن c25

رده‌ی بتن C25

S340 - میلگرد آج ۳۴۰

قطر آرماتور

طول همپوشانی میلگردها - تیرها و ستون‌ها

ستون‌ها و دیوارها (cm)

میلی‌متر

آرماتور تحتانی (cm)

آرماتور فوقانی (cm)

سانتی‌متر

8

35

45

35

10

45

60

45

12

50

65

50

 

طول همپوشانی میلگرد - میلگرد آج 400 - بتن c25

رده‌ی بتن C25

S400 - میلگرد آج ۴۰۰

 

قطر آرماتور

طول همپوشانی میلگردها - تیرها و ستون‌ها

ستون‌ها و دیوارها (cm)

میلی‌متر

آرماتور تحتانی (cm)

آرماتور فوقانی (cm)

سانتی‌متر

8

40

55

40

10

50

60

50

12

55

70

55

14

65

85

65

16

75

95

75

18

85

105

85

20

95

120

95

22

130

165

130

25

145

185

14

28

165

210

165

32

175

240

175

 

طول مهاری میلگرد مستقیم - میلگرد آج 400 - بتن c30

رده‌ی بتن C30

S400 - میلگرد آج ۴۰۰

 

قطر آرماتور

طول مهاری میلگرد مستقیم - تیرها و ستون‌ها

ستون‌ها و دیوارها (cm)

میلی‌متر

آرماتور تحتانی (cm)

آرماتور فوقانی (cm)

سانتی‌متر

8

30

40

30

10

40

45

40

12

45

55

45

14

50

65

50

16

55

75

55

18

65

80

65

20

75

90

75

22

100

130

100

25

110

140

110

28

10

160

130

32

140

200

140

 

ویژگی‌های هندسی میلگرد ۱۶جهان فولاد آج ۴۲۰ و آج ۴۰۰ میلگرد آجدار جناقی (آج یکنواخت - آج دوکی شکل)

ویژگی هندسی آج دوکی:

قطر اسمی میلگرد

پهنای آج عرضی

ارتفاع آج عرضی

گام

سطح نسبی آج

16

1.6

1.04

9.6

0.056

 

 

ویژگی هندسی آج یکنواخت:

قطر اسمی میلگرد

پهنای آج طولی

ارتفاع آج طولی

گام

قطر خارجی

پهنای آج عرضی

ارتفاع آج عرضی

قطر زمینه

16

2

1.5

8

18

1.5

1.5

15

 

میلگرد ۱۶ کارخانه جهان فولاد سیرجان

کارخانه میلگرد جهان فولاد که با نام کارخانه میلگرد جهان فولاد سیرجان و کارخانه میلگرد جهان فولاد بردسیر نیز شناخته می‌شود و علاوه بر میلگرد۱۶ A3 ، محصولات خود را شامل آهن اسفنجی - شمش فولادی - میلگرد روانه بازار کرده است. این کارخانه میلگرد در منطقه فارس / جاده شیراز به سیرجان واقع شده است. قیمت میلگرد ۱۶ جهان فولاد بر اساس نوسانات بازار بورس و میزان عرضه و تقاضای بازار و شرایط کلان اقتصادی تعیین می‌شود.

آدرس کارخانه میلگرد نمره ۱۶ جهان فولاد

کیلومتر۵۰ جاده شیراز- جنب شرکت گل گهر سیرجان

آدرس وب سایت کارخانه میلگرد آجدار 16 جهان فولاد سیرجان

https://sjsco.ir/

قیمت میلگرد