استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل
ساندویچ پانل قیمت روز

تعیین قیمت ساندویچ پانل به عوامل مختلف وابسته است که بر ارزش و هزینه نهایی استفاده از این محصولات تأثیر می ‌گذارند. این عوامل شامل مواد هسته، ضخامت، ابعاد، نوع ورق، کیفیت عایق حرارتی و صوتی، استحکام و نیز طراحی و محاسبات فنی می ‌شود. هزینه ‌های تولید، هزینه‌ های نصب و نگهداری نیز بر این مسئله تاثیرگذار هستند. این عوامل به طور ترکیبی تعیین کننده قیمت پانل ساندویچی هستند که برای مصارف مختلف از آن استفاده می کنیم. اگر استفاده از این نوع مصالح ساختمانی را در نظر دارید، با کارشناسان عمران مدرن همراه باشید تا قیمت روز ساندویچ پانل را به همراه عوامل تاثیر گذار بر تغییر قیمت ها، بررسی کنیم.

قیمت ساندویچ پانل چقدر است

قیمت انواع ساندویچ پانل های ارائه شده توسط شرکت عمران مدرن به طور میانگین از ۴۷۵,۰۰۰ تومان تا ۱,۰۴۰,۰۰۰ تومان متغیر است. لازم به ذکر است که قیمت ارائه شده برای ساندویچ پنل با دانسیته ۴۰ کیلوگرم بر متر می باشد. چنانچه دانسیته پایین تر مدنظر باشد،‌ قیمت ساندویچ پانل کاهش می یابد.

از آنجایی که ساندویچ پانل قیمت مناسبی دارد، معمولا در زمان ساخت و ساز بیشتر افراد به دنبال بررسی این محصول هستند تا بودجه بندی مناسبی داشته باشند. همان طور که در مقدمه هم اشاره کردیم، قیمت ساندویچ پانل با توجه به مولفه های مختلفی تعیین می شود. اما به هر طریق مهم است که ساندویچ پانل قیمت روز را خریداری کنید و با توجه به کیفیت محصول خریداری شده، اجرای طرح را آغاز نمایید.

زمان استعلام قیمت ساندویچ پانل ، این مسئله را به یاد داشته باشید که محصول مورد نظر را باید به صورت متراژی تهیه کنید. در اصل، شرکت های ارائه دهنده قیمت پانل ساندویچ معمولا از شما میزان متراژ مورد نظر را استعلام می کنند تا بر همین اساس قیمت ساندویچ پنل مورد نیاز را اعلام نمایند.

قیمت روز ساندویچ پانل
ساندویچ پانل

فاکتورهای تعیین لیست قیمت ساندویچ پانل

به یاد داشته باشید که بررسی فاکتورهای تأثیر گذار بر قیمت ساندویچ پانل اهمیت زیادی دارد. چرا که این فاکتورها می‌ توانند تأثیر مستقیمی بر هزینه نهایی ساختمان و پروژه‌ های ساختمانی داشته باشند. انتخاب بهترین مواد ساختمانی با توجه به عوامل مختلف می ‌تواند منجر به کاهش هزینه‌ ها، بهبود عملکرد و بهینه ‌سازی ساختار کلی ساختمان شود. اطلاعات دقیق در مورد قیمت پنل ساندویچی و فاکتورهای تاثیر گذار بر آن، به مهندسان ساخت و ساز کمک می‌ کند تا تصمیمات صحیح بگیرند و به مدیریت هزینه ‌های پروژه بپردازند.

تاثیر نوع ورق بر قیمت ساندویچ پانل

ورق‌ های ساندویچ پانل، بخشی اساسی از این نوع پانل‌ ها هستند که در انواع و اشکال مختلف ارائه می شوند. نوع ورق انتخابی می ‌تواند به طور مستقیم بر هزینه نهایی و قیمت ساندویچ پنل تأثیر بگذارد. عواملی نظیر جنس ورق (آلوزینک، گالوانیزه و آلومینیوم)، ضخامت آن، طرح رول فرمینگ (شامل صاف، شادولاین، ذوزنقه، سینوسی) و رنگ آن می ‌توانند بر قیمت ورق و در نتیجه قیمت ساندویچ پانل تأثیر گذار باشند. انتخاب دقیق این عوامل باعث بهبود عملکرد و بهینه ‌سازی هزینه‌ های نهایی می ‌شود.

قیمت ساندویچ پانل
تولید ساندویچ پانل

تاثیر هسته اصلی بر قیمت پانل ساندویچی

فوم پانل، دارای سه ویژگی اصلی شامل ضخامت، نوع فوم و دانسیته است که حتما بر قیمت ساندویچ پانل تاثیر خواهند گذاشت. به یاد داشته باشید نوع فوم باید با توجه به نیازهای سازه‌ ها انتخاب شود. انواع فوم‌ های استفاده شده در تولید پانل‌ های ساندویچی شامل عایق اکس پی اس، پشم سنگ، پلی اورتان، پلی استایرن و غیره هستند که هر کدام ارزش متفاوتی برای هر متر مربع دارند. در نتیجه قیمت روز ساندویچ پانل را تغییر می دهند.

ضمنا ضخامت فوم بر کیفیت و قیمت ساندویچ پانل تأثیر گذار است. زیرا ضخامت بالاتر معمولا منجر به کیفیت بهتر و همچنین قیمت بیشتر برای هر متر مربع می‌ شود. حداقل ضخامت معمولا 3 سانتی متر و حداکثر ضخامت معمولا ۲۰ سانتی متر است. البته ضخامت معمول آن تا ۱۰ سانتی متر می باشد. همچنین دانسیته یا چگالی فوم نیز بر قیمت انواع ساندویچ پانل تأثیر گذار است. این فاکتور به معنای میزان فشردگی عایق در یک متر مکعب است. حداقل دانسیته معمولا ۳۵ و حداکثر دانسیته معمولا ۴۰ در نظر گرفته می شود.

تاثیر کیفیت بر قیمت ساندویچ پنل

همان طور که پیشتر بیان شد کیفیت نهایی محصول تأثیر زیادی بر قیمت ساندویچ پانل دارد. استفاده از مواد با کیفیت برای عایق حرارتی می‌ تواند تأثیر مهمی بر پایداری و عمر مفید ساندویچ پنل داشته باشد و به تبع آن، قیمت پانل ساندویچی نیز افزایش می ‌یابد. ویژگی‌ های مختلف هر نوع پنل، به صورت مستقیم بر کیفیت و قیمت انواع ساندویچ پانل تأثیر می ‌گذارد. ساندویچ پنل های نسوز، کندسوز، پیچ مخفی و عایق حرارتی، هر کدام دارای خصوصیات خاصی هستند که می ‌تواند تأثیر مهمی بر کیفیت کلی و قیمت روز ساندویچ پانل داشته باشد.

برای مثال، ساندویچ پانل نسوز معمولا از جنس‌ های مختلف فوم و روکش‌ های مناسبی تشکیل شده که می ‌تواند جلوی انتقال حرارت و آتش را بگیرد. این ویژگی‌ ها باعث افزایش کیفیت و قیمت ساندویچ پانل نسوز نسبت به دیگر انواع می شود.

قیمت پانل ساندویچی
ساندویچ پنل دیواری

لیست قیمت انواع ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پنل را باید با انتخاب نوع مناسب برای پروژه بررسی کنید. این محصول به انواع دیواری، سقفی و سردخانه ای تقسیم بندی می شود. بدیهی است که قیمت پانل ساندویچی دیواری با قیمت پنل ساندویچی سقفی متفاوت خواهد بود. ساندویچ پانل دیواری برای پوشش دیوارهای سازه‌ های مختلفی چون سوله‌ ها، کارخانجات صنعتی و کانکس ‌ها مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا در ساختار داخلی این پانل ‌ها از فوم‌ های پلی یورتان، پلی استایرن و موارد مشابه بهره می‌ برند تا عایق مناسبی در برابر صدا، حرارت و رطوبت باشند. در نتیجه قیمت ساندویچ پانل دیواری می تواند بر اساس همین فاکتورهای مهم تعیین شود.

در مقابل لیست قیمت ساندویچ پانل سقفی بر اساس ویژگی های خاص همین محصول ارائه می شود. این نوع پانل ‌ها برای پوشش سقف‌ های سازه‌ های متنوعی نظیر سوله‌ ها، ساختمان‌ های مسکونی و کارخانجات صنعتی به کار می ‌روند. لایه ‌های خارجی این پانل ‌ها معمولا از جنس گالوانیزه یا آلوزینک ساخته می ‌شوند و در میان آنها فوم پلی یورتان وجود دارد که به عنوان عایقی مؤثر در برابر صدا، رطوبت و حرارت عمل می ‌کند.

ذکر این نکته هم ضروری است که قیمت پانل ساندویچ سردخانه ‌ای با نمونه هایی مانند ساندویچ پانل طرح چوب و یا طرح آجر متفاوت است. زیرا کاربرد هر یک از این انواع با دیگری تفاوت دارد.

نوع پانلضخامت (cm)دانسیته (kg/m)قیمت (تومان)
سقفی۲۴۰۴۷۵,۰۰۰
سقفی۴۴۰۸۲۵,۰۰۰
دیواری۴۴۰۷۸۵,۰۰۰
دیواری۱۰۴۰۱,۰۴۰,۰۰۰

اهمیت قیمت روز ساندویچ پانل

ساندویچ پانل قیمت روز ، به خاطر ویژگی ‌های مناسب خود مانند سبک بودن، عایق‌ بندی خوب و نصب آسان، در پروژه ‌های ساختمانی و صنعتی به ‌طور گسترده‌ ای مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از این رو، پیگیری لیست قیمت ساندویچ پانل با آخرین به روز رسانی اهمیت زیادی دارد. زیرا این قیمت‌ ها تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله نوسانات بازار مواد اولیه، تغییرات در نرخ ارز و هزینه ‌های حمل و نقل قرار می گیرند. در نتیجه مشخصا قیمت پانل ساندویچ به صورت سالانه در حال تغییر است.

قیمت پنل ساندویچی
جزئیات پنل ساندویچی

با خرید ساندویچ پنل قیمت روز ، می ‌توانیم از فرصت ‌های موجود بهره‌ برداری کرده و از پرداخت هزینه‌ های اضافی جلوگیری کنیم. همچنین، در پروژه‌ های بزرگی که نیاز به حجم بالایی از ساندویچ پنل دارند، بررسی تفاوت قیمت ساندویچ پانل در انواع مختلف، می‌ تواند تأثیر قابل توجهی بر بودجه کلی پروژه داشته باشد.

علاوه بر این موارد، با اطلاع از قیمت ساندویچ پانل ، می ‌توان بهترین تأمین ‌کننده را انتخاب کرد و از کیفیت محصولات اطمینان حاصل نمود. اگر نرخ ‌ها به‌ طور مداوم رصد شوند، می ‌توان در زمان مناسب خرید را انجام داده و به این ترتیب هزینه‌ های پروژه را به حداقل رساند.

برای مطالعه بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!