ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی

دسته بندی

ساندویچ پنل

تعداد ارائه دهنده ها

۱۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت ساندویچ پانل سقفی با توجه به عواملی چون جنس روکش ها و نوع هسته و ضخامت آن تعیین می شود. سقف پانل ساندویچی علاوه بر کاهش مصرف انرژی، سرعت اجرای پروژه را نیز افزایش می دهد. برای خرید پانل ساندویچی سقفی و استعلام قیمت می توانید با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

ساندویچ پانل سقفی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

شرکت میهن پانل

شرکت میهن پانل

۳

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

شرکت کارن پانل

شرکت کارن پانل

۳

تهران

phone

******۰۲۱۷۲

پانل مهدی

پانل مهدی

۱

تهران

phone

******۰۲۱۳۳

کبیر پانل

کبیر پانل

۴

تهران

phone

******۰۲۱۲۹

تبیان راهبرد پارسی

تبیان راهبرد پارسی

۴

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

حسین قلی پور

حسین قلی پور

۳

تهران

phone

******۰۹۰۱۲

پایدار انرژی پارس

پایدار انرژی پارس

۳

تهران

phone

******۰۲۱۳۶

میهن پانل

میهن پانل

۳

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

سازه فوم گستر

سازه فوم گستر

۵

تهران

phone

******۰۹۱۲۳

سازه فوم گستر

سازه فوم گستر

۵

تهران

phone

******۰۹۱۲۳

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی نوعی پوشش آماده برای سقف می باشد که در انواع طرح ها و مدل ها تولید می شود. فروش ساندویچ پانل سقفی برای کاربری های مختلفی هم چون کانکس های ثابت و متحرک، مرغداری ها و دامداری ها، سوله، ساختمان های صنعتی، سردخانه ها و ... صورت می گیرد. ساندويچ پانل سقفي از دو لایه ورق که مابین آنها فوم قرار دارد، ساخته شده است. پانل ساندویچی سقفی دارای ویژگی ها و مزایایی همچون وزن کم، تنوع در رنگ و مقاومت در برابر رطوبت می باشد.

 

ساندویچ پانل سقفی
ساندویچ پانل به کار برده شده در سقف

 

قیمت ساندویچ پانل سقفی با توجه به عواملی چون جنس روکش ها و نوع هسته و ضخامت آن تعیین می شود. این پانل عایق صوت و حرارت و برودت است. سقف پانل ساندویچی علاوه بر کاهش مصرف انرژی، سرعت اجرای پروژه را نیز افزایش می دهد. انواع ساندویچ پانل سقفی به صورت اورلپ اجرا می شود، به همین دلیل از نفوذ آب به درون سازه جلوگیری می گردد. از دیگر مزایای آن، مقاوم بودن در برابر زلزله، قابلیت استفاده در هر شرایط آب و هوایی، مقاومت بالا در برابر پوسیدگی، عدم امکان رشد قارچ و باکتری در پوشش و قابلیت حمل آسان است.

 

قیمت ساندویچ پانل سقفی

قیمت ساندویچ پانل سقفی به عوامل متعددی وابسته است. جنس هسته عایق میانی ساندویچ پانل سقفی قیمت آن را تغییر می دهد. جنس ورق های ساندويچ پانل سقفي و ضخامت آنها، تعیین کننده قیمت آن می باشد. به طور معمول با افزایش ضخامت، قیمت پانل ساندویچی سقفی افزایش می یابد. برند هم بر روی قیمت این مصالح تاثیرگذار است. با تغییر کیفیت ساندویچ پانل سقف ، قیمت آن تغییر می یابد. قیمت ساندویچ پانل سقفی پلی استایرن کمتر از پلی یورتان است. پانل ساندویچی سقفی به دو صورت نو و دست دوم به فروش می رسند. قیمت ساندویچ پانل سقفی دست دوم کمتر از نو است. هم چنین گام ها یا برجستگی های ساندویچ پانل سقفی به اشکال هلالی یا ذوزنقه ای شکل است که در تعیین قیمت پانل ساندویچی سقفی موثر است. 

 

انواع ساندویچ پانل سقفی
ساندویچ پانل سقفی

 

انواع ساندویچ پانل سقفی

انواع ساندویچ پانل سقفی را می توان بر اساس فوم مورد استفاده در ساخت آنها، جنس ورق و همین طور نحوه تولید دسته بندی کرد. در ادامه به معرفی انواع ساندویچ پنل سقفی پرداخته شده است. 

 

ساندویچ پانل سقفی
پانل ساندویچی سقف

 

انواع ساندویچ پانل سقفی بر اساس جنس هسته عایق

فوم میانی ساندویچ پانل سقفی غالبا از جنس پلی یورتان یا پلی استایرن می باشد. لایه عایق میانی می تواند از جنس فوم XPS، پشم شیشه و پشم سنگ نیز باشد. پشم سنگ مقاومت قابل قبولی در برابر آتش دارد. بنابراین انواع ساندویچ پانل سقفی با هسته پشم سنگ برای اجرای سقف اماکنی همچون سالن های ذخیره سازی مواد اشتعال زا، کارخانه ها و کارگاه ها بسیار مناسب می باشد.

 

پانل ساندویچی سقفی
ساندويچ پانل سقفي با هسته پشم شیشه

 

پانل ساندویچی سقفی پشم شیشه از جمله ارزانترین انواع ساندویچ پانل سقفی است. وزن آن کم بوده و در برابر رشد باکتری، قارچ و میکروب مقاوم است. ساندویچ پنل سقفی پلی یورتان (پلی اورتان) خاصیت نفوذناپذیری رطوبتی و دمایی بیشتری نسبت به سایر انواع دارد. پلی یورتان در دو نوع، با پایه پلی استر و پایه پلی اتر تولید می شود. پلی یورتان با پایه پلی استر ترکیبی از پلی یول و ایزوسیانورات است. در ساخت پلی یورتان پایه پلی اتر نیز از ترکیب پلی یول و ایزوسیانات استفاده می گردد.

 

پانل ساندویچی سقفی
ساندويچ پانل سقفي با هسته پشم سنگ

 

هسته پلی استایرن ساندویچ پانل سقفی ، نسبت به سایر انواع، خطر کمتری برای محیط زیست داشته و امکان بازیافت دارد. این متریال در سه نوع معمولی، مقاوم و انبساطی تولید می گردد. در ساخت پانل ساندویچی سقف عموما از نوع انبساطی (یونولیت) استفاده می شود. ساندويچ پانل سقفي پلی استایرن عایق خوبی برای صدا است؛ اما در برابر حرارت و برودت، نسبت به پلی یورتان ضعیف تر عمل می کند. فوم XPS دارای ساختاری فشرده و با مقاومت بالا می باشد. XPS از فوم پلی استایرن اکسترود شده ساخته می شود. این نوع از ساندویچ پانل سقفی ضریب انتقال حرارت پایینی دارد و برای ساخت انواع سردخانه بسیار مناسب است.

 

ساندويچ پانل سقفي
ساندويچ پانل سقفي با هسته EPS

 

انواع ساندويچ پانل سقفي بر اساس جنس ورق

جنس ورق های ساندویچ پانل سقفی می تواند آلومینیوم، آلوزینک و یا گالوانیزه باشد. ساندویچ پانل در دو نوع یک رو ورق و دو رو ورق تولید می شود. در انواع یک رو ورق، یک رویه کالا از جنس ورق های ذکر شده بوده و رویه دیگر از جنس فویل و یا کاغذ می باشد. از نوع یک رو ورق می توان در سقف هایی که پس از نصب پانل ساندویچی سقفی نیاز به سقف کاذب یا زیرکوب باشد، استفاده کرد.

 

سقف پانل ساندویچی
اجرای سقف پانل ساندویچی

 

ورق آلومینیوم مقاومت بالایی در برابر خوردگی و حرارت داشته و استحکام بالایی دارد. همچنین در برابر زنگ زدگی مقاوم بوده و برای مناطق مرطوب مناسب است. آلوزینک ضدزنگ بوده و در برابر خوردگی مقاوم است. در ساخت این ورق از ترکیب زینک، آلومینیوم و سیلیکون استفاده می شود. ورق گالوانیزه نیز دارای خاصیت ضدزنگ می باشد. ساندویچ پانل سقفی ساخته شده با این ورق در برابر صدمات مکانیکی مقاوم است.

 

سقف پانل ساندویچی
تولید ساندویچ پانل سقفی

 

انواع ساندویچ پانل سقفی بر اساس روش تولید

ساندویچ پانل سقفی به دو صورت کانتینیوز و دیسکانتینیوز قابل تولید می باشند. در روش کانتینیوز، تولید انواع ساندویچ پانل سقفی به صورت پیوسته و توسط دستگاه های مکانیکی انجام می شود. حال آنکه در روش دیسکانتینیوز، خط تولید از یکدیگر جدا بوده و ساخت انواع ساندویچ پنل سقفی به صورت غیر پیوسته انجام می شود. در واقع هر مرحله از عملیات ساخت در یک دستگاه انجام شده و برای مرحله بعد به دستگاه دیگری منتقل می گردد.

 

ساندویچ پانل سقفی
ساندویچ پانل سقف در ابعاد مختلف

 

خرید و فروش ساندویچ پانل سقفی

در حال حاضر استفاده از ساندويچ پانل سقفي افزایش یافته است. شرکت ها و برندهای مختلفی اقدام به تولید ساندویچ پنل نموده اند. برای خریدو فروش ساندویچ پانل سقفی باید به کیفیت برند انتخابی توجه ویژه ای داشت. نوع پنل مورد نیاز باید پیش از اقدام به خرید مشخص گردد. عامل دیگری که باید در خرید و فروش ساندویچ پنل سقفی مدنظر قرار گیرد، بودجه است. با استعلام لیست قیمت ساندویچ پانل سقفی می توان با بودجه در نظر گرفته شده، بهترین خرید را انجام داد.

 

ساندویچ پانل سقفی
فروش ساندویچ پانل سقفی

 

مزایای ساندویچ پانل سقف

  • مقاومت بالای ساندویچ پانل سقف در برابر فشار و ضربه
  • وزن کم ساندویچ پانل سقفی و جابه جایی آسان آن و هزینه های کم حمل و نقل
  • صرفه جویی در زمان با جابه جایی سریع ساندویچ پانل سقف
  • خاصیت ضد زلزله به علت وزن پایین ساندویچ پانل سقفی
  • تنوع بالای طرح و رنگ سقف پانل ساندویچی
  • قیمت مناسب ساندویچ پانل سقفی
  • دوستدار محیط زیست بودن ساندويچ پانل سقفي و عدم آسیب به طبیعت
  • قابل شستشو بودن پانل ساندویچی سقفی
  • ماندگاری بالای سقف پانل ساندویچی 
  • مقاومت بالا در برابر صوت و رطوبت

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

محمد میبدیان

سلام ، ساندويچ پانل سقفي با هسته پشم شیشه نسبت به ساندويچ پانل سقفي با هسته پشم سنگ چطوریه یعنی کدوم یکی شون کاربردش بیشتره و طول عمر بیشتری داره؟!

نوریانی

ساندویچ پانل سقفی در برابر رطوبت هم مقاوم هستند؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما