استعلام قیمت
ثبت درخواست
هوشمندسازی

کیفیت دوربین تیاندی

کیفیت دوربین تیاندی تحت شبکه به دلیل ویژگی Super Starlight خود معروف است که به ادغام فناوری های low-light برای ارائه تصاویر فوق العاده واضح و با کیفیت بالا در سطوح نور بسیار کم اشاره دارد. این دوربین ها با استفاده از نرخ فریم بالای ۲۵ فریم در ثانیه (FPS) قادر به ضبط تصویر رنگی در ۰.۰۱ لوکس (نزدیک به تاریکی کامل) هستند. در نتیجه کیفیت دوربین تیاندی به گونه ای است که از محو شدن اجسام متحرک جلوگیری می شود و رویدادهای مهم از دید پنهان نخواهند ماند.

علاوه بر این، دستگاه‌های NVR Tiandy مجهز به طیف گسترده‌ای از تجزیه و تحلیل‌ها مانند Tripwire، تشخیص شماره پلاک و هشدار اولیه خودکار (AEW) می باشند که منحصر به فرد برای Tiandy هستند. این ویژگی با استفاده از چراغ های چشمک زن، صدای صوتی و ردیابی لیزری، پیش از اینکه صاحب خانه را از فعالیت مشکوک آگاه کند، مانع فعالیت مزاحمان و سارقان می شود.

ویژگی استارلایت دوربین تیاندی

کیفیت دوربین تیاندی بولت

دوربین مداربسته IP تیاندی ۵ مگاپیکسل مدل TC-NC43M با نمایندگی عمران مدرن به فروش می رسد. دوربین مداربسته TC-NC43M، قابلیت پشتیبانی از POE را دارد و از نوع بولت است. از جزئیات کیفیت دوربین تیاندی می توان به لنز وری فوکال ۲.۸mm~12mm و رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل اشاره کرد که دارای قابلیت دید در شب ۳۰ تا ۵۰ متر می باشد. این دوربین ساخت کشور چین ضد آب بوده و نوع سنسور تصویر در آن سیموس (CMOS) است. پیکسل موثر در این دوربین ۱۴۴۰*۲۵۶۰ است. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با تیم عمران مدرن تماس بگیرید.

مدل TC-NC514S دوربین مداربسته IP تیاندی با نمایندگی عمران مدرن به فروش می رسد. دوربین مداربسته TC-NC514S، از نوع بولت است و قابلیت پشتیبانی از POE را دارد. از جزئیات کیفیت دوربین تیاندی می توان به لنز فیکس ۴mm و رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل اشاره کرد که دارای قابلیت دید در شب رنگی ۱۵ تا ۲۵ متر می باشد. این دوربین ساخت کشور چین قابلیت ضد آب بودن دارد و نوع سنسور تصویر آن سیموس (CMOS) است. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با تیم عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین مداربسته IP تیاندی ۵ مگاپیکسل مدل TC-NC414 با نمایندگی عمران مدرن به فروش می رسد. دوربین مداربسته TC-NC414، قابلیت پشتیبانی از POE را دارد و از نوع بولت است. از جزئیات کیفیت دوربین تیاندی می توان به لنز فیکس ۴mm و رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل اشاره کرد که دارای قابلیت دید در شب ۱۵ تا ۲۵ متر می باشد. این دوربین ساخت کشور چین قابلیت ضد آب بودن دارد و نوع سنسور تصویر در آن سیموس (CMOS) است. پیکسل موثر در این دوربین ۱۴۴۰*۲۵۶۰ است. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با تیم عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین تیاندی

کیفیت دوربین تیاندی دام

دوربین مداربسته IP تیاندی ۵ مگاپیکسل مدل TC-NC452 با نمایندگی عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل، قابلیت پشتیبانی از POE را دارد و از نوع دام است. از جزئیات کیفیت دوربین تیاندی می توان به لنز فیکس ۲.۸mm و رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل اشاره کرد که دارای قابلیت دید در شب ۱۰ تا ۲۰ متر می باشد. این دوربین ساخت کشور چین قابلیت ضد آب بودن دارد و نوع سنسور تصویر در آن سیموس (CMOS) است. پیکسل موثر در این دوربین ۱۴۴۰*۲۵۶۰ است. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با تیم عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین مداربسته IP تیاندی ۲ مگاپیکسل مدل TC-NH6233I با نمایندگی عمران مدرن به فروش می رسد. دوربین مداربسته TC-NH6233I، از نوع دام بوده و قابلیت پشتیبانی از POE را ندارد. از جزئیات کیفیت دوربین تیاندی می توان به لنز وری فوکال ۴.۷mm~141mm و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل اشاره کرد که دارای قابلیت دید در شب رنگی ۱۸۰ تا ۲۰۰ متر می باشد. این دوربین ساخت کشور چین ضد آب بوده و نوع سنسور تصویر آن سیموس (CMOS) است. پیکسل موثر در این دوربین ۱۰۸۰×۱۹۲۰ است. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با تیم عمران مدرن تماس بگیرید.

کیفیت تصویر دوربین تیاندی

دوربین مداربسته  IP تیاندی ۵ مگاپیکسل مدل TC-NC552S با نمایندگی عمران مدرن به فروش می رسد. این مدل از نوع دام بوده و قابلیت پشتیبانی از POE را دارد. از جزئیات کیفیت دوربین تیاندی می توان به لنز فیکس ۲.۸mm و رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل اشاره کرد که دارای قابلیت دید در شب رنگی ۱۰ تا ۲۰ متر می باشد. این دوربین ضد آب بوده و نوع سنسور تصویر آن سیموس (CMOS) است. پیکسل موثر در این دوربین ۱۹۲۰*۲۵۶۰ است. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با تیم عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین مداربسته IP تیاندی ۵ مگاپیکسل مدل TC-NC44M با نمایندگی عمران مدرن به فروش می رسد. دوربین مداربسته TC-NC44M، قابلیت پشتیبانی از POE را دارد و از نوع دام است. از جزئیات کیفیت دوربین تیاندی می توان به لنز وری فوکال ۲.۷mm~12mm و رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل اشاره کرد که دارای قابلیت دید در شب ۲۰ تا ۳۰ متر می باشد. این دوربین ضد آب و نوع سنسور تصویر آن سیموس (CMOS) است. پیکسل موثر در این دوربین ۱۴۴۰*۲۵۶۰ است. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با تیم عمران مدرن تماس بگیرید.

انواع دوربین تیاندی

برای مطالع بیشتر:

نصب دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تیاندی

ارتفاع نصب دوربین مداربسته

لیست قیمت دوربین تیاندی

نمایندگی دوربین تیاندی

شرکت تیاندی

آخرین عناوین

آموزش هیدرولیک و پنوماتیک pdf

جزوه هیدرولیک و پنوماتیک به عنوان یک منبع آموزشی جامع، به بررسی اصول و کاربردهای…

6 ساعت پیش

دستورالعمل اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوار (والمش)

برای دانلود دستورالعمل طراحی و اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوارهای…

1 روز پیش

بلوک گلدانی

بلوک گلدانی که از آن با نام های دیگری چون فلاورباکس یا بلوک شیب بندی…

1 روز پیش

کانیو بتنی چیست

کانیو بتنی چیست؟ این پرسشی است که به احتمال زیاد در هنگام آشنایی با فرآورده…

1 روز پیش

بهترین بلوک سبک در ساختمان سازی چیست؟

امروزه بلوک های سبک یکی از پرکاربردترین و بهترین بلوک ها در صنعت ساختمان سازی…

2 روز پیش

بررسی بلوک های عایق در ساختمان سازی، مقایسه چند بلوک پرطرفدار

امروزه در صنعت ساخت و ساز، پیشرفت های چشمگیری در تولید مصالح نوین صورت گرفته…

2 روز پیش