استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

واش بتن با چمن

واش بتن با چمن
واش بتن با چمن

واش بتن نوعی کفپوش بتنی است که هم برای محیط های بیرونی و محوطه سازی و هم برای محیط های داخلی قابل استفاده است. در محوطه سازی محیط های بیرونی از ترکیب واش بتن با چمن برای زیبایی بیشتر فضا استفاده می شود. در اکثر موارد از چمن مصنوعی برای جلوه بیش تر واشبتن استفاده می شود. چمن مصنوعی مخصوص واش بتن در عرض های متفاوت، بین ۲ تا ۲۰ سانتی متر در بازار وجود دارد. استفاده از واش بتن با چمن کاربرد های زیادی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. طرح واش بتن با چمن یکی از پارامتر های تاثیرگذار در محوطه سازی روف گاردن و حیاط ویلاها به شمار می رود.

ترکیب چمن مصنوعی لا به لای موزاییک واشبتن حس طراوت و شادابی به محیط می بخشد. به این منظور می توان از واش بتن پلیمری هم استفاده کرد. یکی از نکات مهم استفاده از واش بتن با چمن نصب اصولی آن است. نصب نامنظم و غیر اصولی نه تنها به محیط جلوه خاصی نمی بخشد که باعث بی نظم شدن محیط می شود. رعایت عمق مناسب واشبتن و فاصله متناسب ( معمولا بیشتر از ۵ سانتی متر) باید در حین نصب واش بتن با چمن رعایت گردد.

واش بتن و چمن
واش بتن و چمن مصنوعی

واش بتن و چمن

انتخاب چمن مصنوعی متناسب با فضای انتخابی یکی از موضوعاتی است که باید به آن توجه داشت. استفاده از چمن مصنوعی پر تراکم برای ترکیب واش بتن و چمن در محیط های پر رفت و آمد گزینه مناسبی است. اما اگر به دنبال زیبا سازی حیاط منزل شخصی خود هستید چمن مصنوعی کم تراکم را انتخاب کنید.

از نکات مهم طرح واش بتن با چمن حفظ فاصله و عمق مناسب هنگام نصب واشبتن است. عمق فضای بین واش بتن ها معمولا بین ۱ تا ۱.۵ سانتی متر باید در نظر گرفته شود. برای زیبایی بیشتر بهتر است چمن بین واش بتن ها کمی بیرون زدگی داشته باشد. بنابراین بهتر است در شیار های عمیق تر از چمن بلند تر استفاده شود. از جمله نکات مهم حین اجرای واشبتن و چمن می توان به موارد زیر اشاره کرد: زیرسازی شیارها هنگام اجرای واشبتن با چمن مطابق با شیب زمین باشد تا فرآیند خروج آب به راحتی انجام پذیرد، بهتر است سطح شیارها کاملاً صاف و یکدست باشد تا چسب چمن مصنوعی به خوبی عمل کند، چمن مصنوعی بین شیار باید حداقل نیم تا ۱ سانتی متر از سطح سنگ بیرون زدگی داشته باشد.

واش بتن و چمن
اجرای واش بتن و چمن برای ورودی ویلا

واش بتن با چمن مصنوعی

برای پر کردن شیار های واش بتن استفاده از چمن طبیعی و چمن مصنوعی مرسوم است. نگهداری از واشبتن با چمن مصنوعی راحت تر و ماندرگاری آن بیش تر است، این در حالیست که چمن مصنوعی برای محیط زیست ضرر دارد و استفاده از آن در تابستان باعث گرمای بیشتر محیط می شود. همچنین نصب واش بتن با چمن مصنوعی نیازمند تخصص و مهارت خاصی است.

هزینه نصب واشبتن با چمن مصنوعی نواری در شهرهای مختلف متفاوت است و گاها به صورت متر طول چمن یا مساحت زمین اعلام هزینه می شود. برای کسب اطلاعات بیش تر در این مورد با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

واش بتن و چمن مصنوعی
طرح واش بتن و چمن

واش بتن و چمن مصنوعی

اجرای واشبتن و چمن مصنوعی به دو روش امکان پذیر است. تفاوت دو روش در زیر سازی سطح نصب واشبتن و چمن مصنوعی است. در روش اول که زیر سازی سخت نام دارد باید با استفاده از بتن و دوغاب، سطحی صاف را برای نصب چمن مصنوعی بین سنگی مهیا کرد. در اجرای این سبک از زیر سازی می توان از سیمان سفید استفاده کرد. نصب چمن مصنوعی بوسیله چسب انجام می شود.

در زیر سازی غیر سخت نصب چمن بر روی خاک صورت می گیرد  واجرای آن نیاز به متخصص دارد. در نصب چمن مصنوعی با زیرسازی غیر سخت، از چسب استفاده نمی شود و چمن با میخ در شیارها فیکس می شود.

ترکیب واشبتن با چمن

ترکیب واش بتن با چمن یکی از راه های زیبا سازی محوطه بیرونی ویلا، تالار های عروسی، حیاط ساختمان و … است. از آنجایی که واش بتن مقاومت بالایی دارد و به راحتی آسیب نمی بیند در مسیر های ماشین رو هم می توان از آن استفاده کرد. البته ترکیب واش بتن و چمن در محل هایی که ماشین رو است باعث آسیب رسیدن به چمن مصنوعی و کم شدن طول عمر آن می شود.

برای استعلام قیمت و بررسی متخصصان اجرای واش بتن و چمن مصنوعی با عمران مدرن تماس بگیرید. ما در عمران مدرن برای  رفاه حال مشتریان عزیز بهترین و مجرب ترین متخصصان در زمینه اجرای واش بتن با چمن مصنوعی را گردآوری کرده ایم. مشتریان می توانند با مقایسه قیمت واش بتن ۳۰*۶۰ و سایر محصولات واشبتن بهترین ها را انتخاب کنند.

واشبتن و چمن مصنوعی
ترکیب واش بتن و چمن مصنوعی در فضای کنار استخر

طرح واش بتن با چمن

طرح واش بتن با چمن از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. از مدل های ساده و مربعی گرفته تا مدل های شطرنجی از جمله انواع طرح واش بتن می باشند. در ادامه طراحی های مختلف واش بتن و چمن برای مشاهده مدل های مختلف آورده شده است. با مشاهده انواع طرح واش بتن با چمن راحت تر می توان طرح مورد نظر برای پیاده سازی را انتخاب نمود.

واش بتن و چمن
واش بتن درجا و چمن
واش بتن با چمن
اجرای واش بتن درجا و چمن
واش بتن و چمن
اجرای واش بتن و چمن با طرح شطرنجی
واش بتن با چمن
طرح واش بتن با چمن
واش بتن و چمن
اجرای واش بتن و چمن با طرح لوزی
واشبتن با چمن
ترکیب واش بتن درجا و سنگدانه درشت با چمن
واش بتن و چمن
اجرای واش بتن درجا با چمن کنار استخر
واش بتن و چمن
واش بتن و چمن
واشبتن و ویلا
اجرای واش بتن و چمن در فضای بیرونی ویلا
واش بتن و چمن مصنوعی
اجرای واش بتن درجا و چمن در ورودی ویلا

برای مطالعه بیشتر:

جدول بتنی

کفپوش بتنی

اسلب بتنی

سنگ فرش واش بتن

محوطه سازی واش بتن

نحوه اجرای واش بتن درجا

قیمت واش بتن دیجی کالا

تست بتن

انواع تست جوش اسکلت فلزی

تست خاک ساختمان

تست میلگرد

آزمایش تحکیم خاک

تست تراکم خاک در محل

آزمایش cbr

آزمایش SE

تفسیر نتایج آزمایش spt

ازمایش برش مستقیم

آزمایش اسلامپ

انواع تست جوش

نحوه محاسبه چکش اشمیت

آزمایشگاه ژئوتکنیک

آزمایش مقاومت بتن

آزمایش بارگذاری صفحه

تست mt جوش

تست رادیوگرافی جوش لوله

اسکن میلگرد

تست التراسونیک جوش

تست pt جوش

هزینه آزمایش بتن

آزمایش بتن اصفهان

تست قطعات فولادی

قیمت دستگاه حفاری ژئوتکنیک

آزمایش هیدرومتری مکانیک خاک

مغزه گیری از بتن

آزمایشگاه مکانیک خاک تهران

آزمایش cbr چیست

آزمایشگاه خاک اصفهان

لیست آزمایشگاه های مکانیک خاک مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.62 ( 5 نظر)