استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نرده راه پله

نرده راه پله
مجری نرده راه پله

نرده راه پله جزو جدایی ناپذیر پله می باشد که به منظور حفظ ایمنی کاربران و جلوگیری از سقوط نصب و اجرا می گردد. علاوه بر این، می توان از آن به عنوان یک المان دکوراتیو نیز استفاده کرد. نرده بر اساس جنس متریال مصرفی در ساخت آنها به انواع شیشه ای ، چوبی ، سنگی ، آلومینیومی ، اجرای نرده با سیم بکسل و استیل و نرده سنگی دسته بندی می گردد. از این میان نرده های کابلی مدرن ترین نوع نرده راه پله می باشند. در صورتی که پله از یک طرف به دیوار محدود باشد معمولا نرده در سمت آزاد پله نصب می گردد و در صورتی که در هر دو طرف آزاد باشد، نرده راه پله در هر دو طرف آن نصب می شود.

نرده راه پله
نرده و حفاظ راه پله مدرن

لیست شرکت های مجری نرده راه پله

در این مطلب به معرفی شرکت های معتبر مجری نرده راه پله پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور مقایسه هزینه اجرای انواع نرده راه پله و نیز اطمینان از کیفیت اجرا ارائه شده است.

۱- شرکت گروه بارمان مجری نرده راه پله در تهران است. خدمات این شرکت شامل طراحی نرده ، نصب نرده شیشه ای ، نصب نرده چوبی ، نصب نرده استیل ، اجرای نرده با سیم بکسل می باشد. برای تماس با شرکت گروه بارمان و اطلاع از هزینه اجرای انواع نرده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نرده راه پله

 

نرده راه پله ساده
تماس با گروه بارمان برای استعلام هزینه اجرای نرده راه پله
نرده راه پله

۲- شرکت تهران استپ مجری نرده راه پله در تهران است. خدمات این شرکت شامل طراحی نرده ، نصب نرده شیشه ای ، نصب نرده چوبی ، نصب نرده آلومینیومی ، نصب نرده استیل ، نصب هندریل ، اجرای نرده با سیم بکسل می باشد. برای تماس با شرکت تهران استپ و اطلاع از هزینه اجرای انواع نرده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با تهران استپ

۳- شرکت گروه صنعتی بیتا استپ مجری نرده راه پله در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب نرده شیشه ای ، نصب نرده چوبی ، نصب نرده آلومینیومی ، نصب نرده استیل ، نصب نرده سنگی ، نصب هندریل ، اجرای نرده با سیم بکسل می باشد. برای تماس با شرکت گروه صنعتی بیتا استپ و اطلاع از هزینه اجرای انواع نرده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با بیتا استپ برای استعلام هزینه اجرای نرده راه پله

رنگ نرده راه پله

۴- شرکت آکات استیل مجری نرده راه پله در تهران است. خدمات این شرکت شامل طراحی نرده ، نصب نرده شیشه ای ، نصب نرده آلومینیومی ، نصب نرده استیل ، نصب هندریل می باشد. برای تماس با شرکت آکات استیل و اطلاع از هزینه اجرای انواع نرده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نرده راه پله

 

نرده راه پله
تماس با آکات استیل
انواع نرده راه پله

۵- شرکت استیل قائم مجری نرده راه پله در تهران است. خدمات این شرکت شامل طراحی نرده ، نصب نرده آلومینیومی ، نصب نرده استیل ، نصب هندریل می باشد. برای تماس با شرکت استیل قائم و اطلاع از هزینه اجرای انواع نرده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نرده راه پله

 

نرده راه پله چوبی
تماس با استیل قائم

۶- شرکت گام استیل مجری نرده راه پله در تهران است. خدمات این شرکت شامل طراحی نرده ، نصب نرده شیشه ای ، نصب نرده چوبی ، نصب نرده آلومینیومی ، نصب نرده استیل ، نصب نرده سنگی ، نصب هندریل ، اجرای نرده با سیم بکسل می باشد. برای تماس با شرکت گام استیل و اطلاع از هزینه اجرای انواع نرده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گام استیل برای استعلام هزینه اجرای نرده راه پله

۷- شرکت رامادُر مجری نرده راه پله در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب نرده استیل ، نصب هندریل می باشد. برای تماس با شرکت رامادُر و اطلاع از هزینه اجرای انواع نرده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نرده راه پله

 

یک مدل نرده راه پله
تماس با رامادر
نرده آهنی راه پله

انواع نرده راه پله

۸- شرکت آرتا استیل مجری نرده راه پله در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب نرده استیل می باشد. برای تماس با شرکت آرتا استیل و اطلاع از هزینه اجرای انواع نرده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آرتا استیل
قیمت نرده فلزی راه پله

 

نرده فلزی راه پله

۹- شرکت آریو حفاظ پاسارگاد مجری نرده راه پله در تهران است. خدمات این شرکت شامل طراحی نرده ، نصب نرده شیشه ای ، نصب نرده آلومینیومی ، نصب نرده استیل می باشد. برای تماس با شرکت آریو حفاظ پاسارگاد و اطلاع از هزینه اجرای انواع نرده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آریو حفاظ پاسارگاد

۱۰- شرکت ظریف استیل مجری نرده راه پله در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب نرده استیل ، نصب هندریل می باشد. برای تماس با شرکت ظریف استیل و اطلاع از هزینه اجرای انواع نرده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نرده استیل راه پله قیمت

 

نرده راه پله دوبلکس
تماس با ظریف استیل
نرده فرفورژه

۱۱- شرکت استیل کار مجری نرده راه پله در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب نرده استیل ، نصب هندریل می باشد. برای تماس با شرکت استیل کار و اطلاع از هزینه اجرای انواع نرده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با استیل کار

نرده راه پله ساده

۱۲- شرکت میثاق مجری نرده راه پله در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب نرده استیل ، نصب هندریل می باشد. برای تماس با شرکت میثاق و اطلاع از هزینه اجرای انواع نرده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با میثاق
نرده چوبی راه پله

 

نرده راه پله چوبی

۱۳- شرکت پرشیا سازه استیل مجری نرده راه پله در تهران است. خدمات این شرکت شامل طراحی نرده ، نصب نرده شیشه ای ، نصب نرده آلومینیومی ، نصب نرده استیل ، اجرای نرده با سیم بکسل می باشد. برای تماس با شرکت پرشیا سازه استیل و اطلاع از هزینه اجرای انواع نرده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پرشیا سازه استیل
قیمت نرده راه پله

۱۴- شرکت درتیس مجری نرده راه پله در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب نرده شیشه ای ، نصب نرده آلومینیومی ، نصب نرده استیل ، نصب هندریل می باشد. برای تماس با شرکت درتیس و اطلاع از هزینه اجرای انواع نرده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با درتیس

۱۵- شرکت آراد استیل مجری نرده راه پله در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب نرده شیشه ای ، نصب نرده استیل ، نصب هندریل ، اجرای نرده با سیم بکسل می باشد. برای تماس با شرکت آراد استیل و اطلاع از هزینه اجرای انواع نرده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

طرح نرده راه پله

 

نرده راه پله
تماس با آراد استیل

نرده راه پله با قوطی

۱۶- شرکت تدبیر اسکان مجری نرده راه پله در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب نرده شیشه ای ، نصب هندریل می باشد. برای تماس با شرکت تدبیر اسکان و اطلاع از هزینه اجرای انواع نرده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با تدبیر اسکان

۱۷- شرکت آریس استیل مجری نرده راه پله در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب نرده شیشه ای ، نصب نرده استیل می باشد. برای تماس با شرکت آریس استیل و اطلاع از هزینه اجرای انواع نرده بر روی لینک زیر کلیک کنید. به منظور اجرا و استعلام قیمت نردبان جمع شو سقفی که با عناوینی همچون پله های جمع شونده و راه پله جمع شونده نیز شناخته می شوند می توانید با شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

تماس با آریس استیل

برای مطالعه بیشتر:

قیمت کرکره برقی

قیمت درب اتوماتیک پارکینگ

نصب نرده و حفاظ

نصب نرده آلومینیومی

نصب نرده استیل

نرده سنگی

اجرای نرده با سیم بکسل

نصب حفاظ روی دیوار

نرده حفاظ

پله تاشو

پله بتنی

پله گرد بتنی

ساخت نرده سیمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.51 ( 4 نظر)

۸ نظر

  1. برای نرده راه پله می‌خوام نمایندگی بگیرم لطفا شهری را که بتونم نمایندگی بگیرم معرفی کنید

  2. فرزانه محمدیان

    سلام نرده راه پله به طور معمول در چه رنگ و طرحی ساخته میشن؟
    منظورم اینکه رنگ های پرطرفدار نرده راه پله چه رنگ هایی هستند!!

  3. سلام ، برای نصب نرده در راه پله نرده های استیل رو پیشنهاد میکنم چون اکثرا دیده میشه که نرده های فلزی برای راه پله ها کار شده اما بعد چند سال نرده های فلزی اون وجه اولیه شون رو از دست میدن و رنگشون رو میبازن و نیاز به رنگ کردن مداوم دارند اما نرده های استیل اینطوری نیستند و با گذر زمان شکل و رنگ خودش رو دارن و قیمت نرده راه پله مدل استیل به پای ویژگی هاشون و در مقایسه با سایر مدل ها خیلی به صرفه هستش

    • نرده های راه پله چوبی ایده بسیار عالی برای بافت هایی که در ساختش طبیعی بودن معیار قرار داده شده ولی سوالی که دارم اینکه در عین زیبایی کیفیت سازه و مقاومت و تحمل فشار نرده ها به چه صورت هست و ایا در مجاورت با رطوبت و آب حالتش رو ثابت نگه میداره

  4. نرده های چوبی مقاومت و استحکام نرده های فلزی رو دارن یا در اثر زمان فرسوده نمیشن

  5. نرده راه پله چه مدل هایی داره ؟ و میشه هم نرده راه پله و هم پله ها رو به یه شرکت سپرد!!

  6. سلام شرکت آراد استیل تهران فقط در تهران کار نرده راه پله رو انجام میده یا در سایر شهر ها هم نمایندگی داره و خدمات نرده راه پله رو هم برای بقیه شهرها داره؟

  7. بازرگانی قراچورلو

    سایتتون محشرههههه