گرمایش از کف برقی در مشهد

گرمایش از کف برقی در مشهد

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

بازه قیمت

از ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان تا ۲٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان

توضیحات قیمت

قیمت سیستم گرمایش از کف برقی در مشهد بسته به کیفیت و برند اقلام الکتریکی مصرفی و همچنین موقعیت و معماری ساختمان متفاوت است. هزینه اولیه خرید و اجرای سیستم گرمایش از کف برقی در مشهد شاید نسبتا زیاد باشد اما با برنامه ریزی و طراحی درست و اصولی می توان قیمت اولیه و اضافه هزینه برق را کاهش داد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

مشهد x
cctv_banner

گرمایش از کف برقی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

مشهد

phone۰۹۳۰۱۲۵۹۹۰۴
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

گرمایش از کف برقی در مشهد

گرمایش از کف برقی نسل جدیدی از گرمایش هوشمند است که گرما را به صورت تابشی، قابل تنظیم و بسیار کارآمد عرضه می ‌نماید. استفاده ازگرمای کف به قرن ها پیش باز می گردد، برای مثال در دوره باستان، در زیر بسیاری از ساختمان های عمومی و زیر سطح سنگی کف اتاق، از تونل هایی استفاده می کردند که هوای گرم ناشی از سوختن چوب در آن ها جریان داشت و فضای داخلی را گرم می نمود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی گرمایش کف برقی از متداول ترین تجهیزات جهت تامین گرمایش محیط های کوچک از جمله آپارتمان ها است. قیمت سیستم گرمایش از کف برقی با وجود هوشمند بودن و قابلیت کنترل از راه دور دارای مناسب است. همچنین می ‌توان با نصب اپلیکیشن‌ های مخصوص بر روی تلفن همراه، از هر نقطه دنیا سیستم گرمایشی، عملکرد دما و سایر قابلیت ‌های آن را در کوتاه ‌ترین زمان در اختیار گرفت.

گرمایش از کف برقی
گرمایش از کف برقی

  در مشهد

قیمت سیستم گرمایش از کف برقی در مشهد

قیمت سیستم گرمایش از کف برقی بسته به کیفیت و برند اقلام مصرفی و همچنین موقعیت و معماری ساختمان متفاوت است. قیمت سیستم گرمایش از کف برقی شامل هزینه لوازم گرمایش از کف شامل کابل حرارتی، ترموستات، سیستم کنترل، بست های مخصوص نصب کابل، عایق مخصوص و هزینه طراحی نقشه گرمایش از کف خواهد بود. هزینه اولیه خرید سیستم گرمایش از کف برقی زیاد بوده اما با برنامه ریزی و طراحی درست و اصولی می توان قیمت اولیه و اضافه هزینه برق را کاهش داد.

 

سیستم گرمایش از کف الکتریکی در مشهد

سیستم گرمایش از کف برقی در مکان های زیر مورد استفاده قرار می گیرد.

  • آپارتمان ها
  • ساختمان های مسکونی
  • ساختمان های اداری و تجاری
  • و سایر محیط هایی که به گاز شهری دسترسی ندارند.
سیستم گرمایش از کف الکتریکی
اجرای سیستم گرمایش از کف برقی

  در مشهد

اجرا گرمایش از کف برقی در مشهد

گرمایش کف برقی در واقع شبکه ‌ای از المنت‌ های فیکس شده به یک مش یا شبکه ای از جنس پلاستیک (نارسانا) است. برای اجرای گرمایش از کف الکتریکی لازم است، تمامی تاسیسات مکانیکی و برقی، اجرا شده و توسط سیمان پوشیده شوند. عایق ‌کاری نیز پس از اجرای سیمان ‌کاری برای جلوگیری از هدر رفت انرژی و نفوذ گرما به دیگر مناطق ناخواسته، اجرا می گردد. سپس اقدام به راه ‌اندازی سیستم نموده و پس از آن سیستم به یک منبع برق وصل می گردد. پوشش کف از نوع سنگ، سرامیک یا پارکت را می ‌توان بلافاصله پس از نصب سیستم گرمایش از کف الکتریکی ، اجرا نمود.

 

اجرای گرمایش از کف برقی
کفسازی روی گرمایش از کف الکتریکی

سیستم ‌گرمایش از کف برقی در مشهد

گرمایش از کف برقی انواع گوناگونی دارد و شرکت‌ های تولید کننده این سیستم‌، در تلاش هستند تا تکنولوژی ساخت این سیستم ‌ها را توسعه دهند و سیستم هایی با مصرف برق پایین تر و کارایی بالاتر تولید کنند. با وجود اینکه سیستم های‌ گرمایش از کف الکتریکی، انواع مختلفی دارند، اما مکانیسم عملکرد آن ‌ها مشابه است و تفاوت اصلی آن ها در ظاهر و چگونگی نصب آن هاست. انواع سیستم های گرمایش کف برقی عبارتند از:

 

سیستم گرمایش از کف برقی زیر کفپوش

سیستم‌ گرمایش کف برقی نصب شده زیر کفپوش، مناسب اتاق نشیمن و اتاق‌ خواب است. با توجه به اینکه در ساخت آن، از سیم‌ های نازک استفاده می شود، با موانع موجود در اتاق سازگار بوده و بدون نیاز به سیم کشی می ‌تواند نصب گردد. سیستم ‌هایی که مستقیما زیر کفپوش نصب می‌ شوند، در مدت زمان کوتاهی محیط را گرم می ‌کنند. لذا از اتلاف انرژی جلوگیری می‌ شود. بعضی از انواع سیستم‌ های گرمایش از کف برقی ، فقط برای نصب در زیر کفپوش‌ لمینت، موکت یا فرش و چوب طراحی شده اند. 

 

 نصب کفپوش گرمایش از کف برقی
نصب کفپوش روی گرمایش از کف برقی

 

سیستم گرمایش از کف برقی در دال بتنی

در این سیستم گرمایش از کف برقی ، کابل ‌های برق در دال بتنی به ضخامت ۵ تا ۱۰ سانتی متر قرار می گیرند و سپس کفپوش بر روی آن نصب می گردد. گرمایی که در سیم های برق تولید می‌ شود، دال بتنی را گرم می کند و سپس بتن، گرما را به سطح زمین انتقال می دهد. سیستم گرمایش از کف برقی معمولا براس انواع کفپوش ها مناسب است. دقت شود که گرم و سرد شدن سیستم‌ هایی که داخل بتن نصب می ‌شوند به کندی صورت می گیرد. البته برای کاربری‌ ها و موقعیت های جغرافیایی متفاوت، کابل‌ های حرارتی متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

هزینه گرمایش از کف برقی
سیستم گرمایش از کف برقی داخل بتن

 

 

سیستم گرمایش از کف برقی داخل شمشه

بر روی دال بتنی معمولا یک لایه اندود به کار می‌ رود که به آن شمشه گفته می ‌شود و برای مسطح کردن سطح، به کار می ‌رود. برخی از سیستم‌ های گرمایشی از کف برقی را می ‌توان در این لایه نصب کرده و سپس کفپوش نهایی را اجرا نمود.  در سیستم گرمایش  از کف برقی که در داخل شمشه قرار می گیرد، گرما از طریق لایه شمشه به سطح منتقل می‌ شود. به علاوه بعضی از انواع این سیستم‌ ها می توانند به صورت مستقیم زیر فرش یا موکت قرار گیرند. این سیستم گرمایشی ثابت نیست و می ‌توان آن را پهن کرد و پس از استفاده جمع کرده و به مکان دیگری انتقال داد.

 

قیمت سیستم گرمایش از کف برقی
تجهیزات گرمایش از کف برقی

  در مشهد

مقایسه گرمایش از کف برقی با سیستم‌ های گرمایشی مکانیکال در مشهد

طی چندین دهه، سیستم ‌های گرمایشی مکانیکال (همانند شوفاژ و گرمایش با لوله آب گرم) گزینه‌ های مقرون به صرفه ‌ای در صنعت ساختمان به حساب می‌ آمـدند. اکـنون با پیشرفت تکنولوژی، لـزوم حفـظ منـابع انـرژی و نیاز به ارتقـای بهره‌ وری، سیستم‌ های گرمایشی دستخوش تغییراتی اساسی قرار گرفته اند. با توجه به بازده پایین سیستم ‌های مکانیکال (حدودا ۴۰ تا ۶۰ درصد) استفاده از گرمایش از کف الکتریکی که راندمان آن حداقل ۸۵ درصد است، بهترین گزینه برای پرهیز از هزینه اضافی بوده و مانع از مصرف سوخت ‌های فسیلی می‌ شود. 

 

مزایا گرمایش کف برقی در مشهد

سیستم گرمایش از کف برقی مزایای متعددی دارد که مهم‌ ترین آن ها عبارتند از:

  • سیستم گرمایش از کف الکتریکی منبع حرارتی خود را از انرژی پاک برق می گیرد، در نتیجه می توان از آن در مناطقی که هنوز گازکشی نشده اند و یا امکان دسترسی به گاز وجود ندارد، استفاده نمود.
  • درجه حرارت گرمایش از کف الکتریکی به راحتی قابل تنظیم است، چرا که در تولید آن از ترموستات که یک کنترلگر دما است و حرارت محیط را در حد متعادل نگه می دارد، استفاده شده است.
  • یکی از مهم ترین مزایای خرید گرمایش از کف برقی این است که با توجه به استاندارد هایی که در طراحی، ساخت و نصب آن ها به کار می رود، احتمال خطر برق گرفتگی یا آتش سوزی غیر ممکن می گردد.

 

معایب گرمایش از کف برقی در مشهد

عمده ایراد گرمایش کف برقی مصرف برق آن است. بدیهی است که این سیستم با نیروی برق کار کرده و به همین سبب باید در تناسب با میزان مصرف، انتظار بالا رفتن رقم نهایی قبض برق را نیز داشت. البته می ‌توان این مورد را با تنظیم صحیح و بهینه سیستم گرمایش از کف الکتریکی ، مدیریت کرده و در یک بازه قابل پذیرش در بودجه خانواده قرار داد. 

فروش گرمایش از کف برقی
فروش سیستم گرمایش از کف برای انواع ساختمان ها

گرمایش از کف برقی در مشهد در مشهد، گرمایش از کف برقی در مشهد در احمد آباد، گرمایش از کف برقی در مشهد در رضویه، گرمایش از کف برقی در مشهد در باخرز، گرمایش از کف برقی در مشهد در بالاولایت، گرمایش از کف برقی در مشهد در بجستان، گرمایش از کف برقی در مشهد در یونسی، گرمایش از کف برقی در مشهد در بردسکن، گرمایش از کف برقی در مشهد در انابد، گرمایش از کف برقی در مشهد در شهر آباد، گرمایش از کف برقی در مشهد در تایباد، گرمایش از کف برقی در مشهد در میان ولایت، گرمایش از کف برقی در مشهد در تخت جلگه، گرمایش از کف برقی در مشهد در طاغنکوه، گرمایش از کف برقی در مشهد در تربت جام، گرمایش از کف برقی در مشهد در بوژگان، گرمایش از کف برقی در مشهد در پائین جام، گرمایش از کف برقی در مشهد در صالح آباد، گرمایش از کف برقی در مشهد در نصرآباد، گرمایش از کف برقی در مشهد در تربت حیدریه، گرمایش از کف برقی در مشهد در بایک، گرمایش از کف برقی در مشهد در جلگه رخ، گرمایش از کف برقی در مشهد در کدکن، گرمایش از کف برقی در مشهد در جغتای، گرمایش از کف برقی در مشهد در هلالی، گرمایش از کف برقی در مشهد در جوین، گرمایش از کف برقی در مشهد در عطاملک، گرمایش از کف برقی در مشهد در چناران، گرمایش از کف برقی در مشهد در گلبهار، گرمایش از کف برقی در مشهد در خلیل آباد، گرمایش از کف برقی در مشهد در ششطراز، گرمایش از کف برقی در مشهد در خواف، گرمایش از کف برقی در مشهد در جلگه زوزن، گرمایش از کف برقی در مشهد در سلامی، گرمایش از کف برقی در مشهد در سنگان، گرمایش از کف برقی در مشهد در خوشاب، گرمایش از کف برقی در مشهد در مشکان، گرمایش از کف برقی در مشهد در درگز، گرمایش از کف برقی در مشهد در چاپشلو، گرمایش از کف برقی در مشهد در لطف آباد، گرمایش از کف برقی در مشهد در نوخندان، گرمایش از کف برقی در مشهد در رشتخوار، گرمایش از کف برقی در مشهد در جنگل، گرمایش از کف برقی در مشهد در زاوه، گرمایش از کف برقی در مشهد در سلیمان، گرمایش از کف برقی در مشهد در سبزوار، گرمایش از کف برقی در مشهد در داورزن، گرمایش از کف برقی در مشهد در روداب، گرمایش از کف برقی در مشهد در ششتمد، گرمایش از کف برقی در مشهد در سرخس، گرمایش از کف برقی در مشهد در مرزداران، گرمایش از کف برقی در مشهد در شانديز، گرمایش از کف برقی در مشهد در طرقبه، گرمایش از کف برقی در مشهد در فریمان، گرمایش از کف برقی در مشهد در قلندرآباد، گرمایش از کف برقی در مشهد در قوچان، گرمایش از کف برقی در مشهد در باجگیران، گرمایش از کف برقی در مشهد در کاشمر، گرمایش از کف برقی در مشهد در کوهسرخ، گرمایش از کف برقی در مشهد در کلات، گرمایش از کف برقی در مشهد در زاوین، گرمایش از کف برقی در مشهد در گناباد، گرمایش از کف برقی در مشهد در کاخک، گرمایش از کف برقی در مشهد در مه ولات، گرمایش از کف برقی در مشهد در شادمهر، گرمایش از کف برقی در مشهد در نیشابور، گرمایش از کف برقی در مشهد در زبرخان، گرمایش از کف برقی در مشهد در سر ولایت، گرمایش از کف برقی در مشهد در میان جلگه.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۴ از ۵ - از مجموع ۵ رای

نظرات کاربران

خسرو نیشابوری

سلام ، سیستم گرمایش از کف برقی که برای کف ساختمان یا هر جای دیگه ای که نصب میشه اگر مشکلی براش پیش بیاد و یا از کار بیافته زیر اون لایه عایق و سرامیک یا پارکتی که روی کف اجرا شده چطوری تعمیر میشه؟

سینا موحدی

هزینه اجرای سیستم گرمایش از کف برقی چقدره و چند روزه این سیستم به طور کامل اجرا میشه؟

سینا موحدی

هزینه اجرای سیستم گرمایش از کف برقی چقدره و چند روزه این سیستم به طور کامل اجرا میشه؟

سینا موحدی

هزینه اجرای سیستم گرمایش از کف برقی چقدره و چند روزه این سیستم به طور کامل اجرا میشه؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما