نصب پله داربستی

نصب پله داربستی

دسته بندی

داربست

تعداد ارائه دهنده ها

۷ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

نصب پله داربستی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
داربست تهران

داربست تهران

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۹۲

داربست فلزی یکتا

داربست فلزی یکتا

۴

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۳

زودبست

زودبست

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

تبریز صنعت

تبریز صنعت

۳

location

تبریز

phone

******۰۴۱۳۲

داربست چهل ستون

داربست چهل ستون

۵

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۱

داربست بازار

داربست بازار

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

نصب پله داربستی

از پله داربستی به منظور حفظ ایمنی و محافظت کارگران مورد استفاده قرار می گیرد. نصب پله داربستی دسترسی به خارج از ساختمان و رفت آمد آسان کارگران در حین کار را فراهم می نماید. برای انجام عملیاتی همچون تعمیر ، نماسازی ، بازسازی و ... می توان از این راه پله ها استفاده کرد. 

به طور کلی راه پله های قابل نصب به سه دسته عمده راه پله داربستی با دو لوله ، راه پله داربستی با کف پله ریخته گری شده و پله داربستی با کف پله ریخته گری شده مطابق با اتصالات داربست ترکی تقسیم بندی می شود. در ادامه توضیح مختصری از هر یک از این راه پله ها ارائه شده است.


 نصب پله داربستی
پله داربستی


 انواع راه پله داربستی

نصب پله داربستی با دو لوله از اولین پله های داربستی هستند که مورد استفاده قرار می گرفته اند. اگرچه این نوع از راه پله های داربستی نسبت به سایر انواع ارزان تر می باشند، اما ایمنی کمتری دارند.

راه پله داربستی با کف پله ریخته گری از دیگر انواع راه پله ها می باشد که نسبت به نوع دو لوله از قیمت بالاتری برخوردار است.

همان طور که پیشتر نیز ذکر گردید از دیگر انواع راه پله های داربستی مورد استفاده ، نصب پله داربستی با کف ریخته گری شده مطابق با اتصالات داربست ترکی می باشد. این دسته قیمت بالاتری دارند. اما در مقابل از مشکلات نصب کمتری برخوردار می باشند. از ویژگی های دیگر این دسته می توان به انعطاف پذیری کمتر آن اشاره نمود.

لازم به ذکر است که بر اساس ارتفاع و کارایی مورد نیاز، می توان از نصب پله داربستی با ۴، ۶ و یا ۸ پایه استفاده نمود. بدیهی است که برای انجام عملیات عمرانی در ارتفاعات کم از پله های داربستی با تعداد پایه های کمتر (۴ پایه) استفاده می گردد. با افزایش ارتفاع تعداد پایه های مورد نیاز برای نصب پله داربستی به منظور حفظ ایمنی کارگران، افزایش می یابد.


راه پله داربستی
جا به جایی آسان افراد با استفاده از پله داربستی


اجزای پله داربستی

اجزای پله داربستی به شرح زیر می باشد:

  • داربست استاندارد با قابلیت باز و بست سریع
  • کف پله داربستی
  • مهار برای حفظ پایداری پله داربستی
  • شمشیری و نشیمن گاه کف پله


نصب پله داربستی
کف پله داربستی


کف پله داربستی

از مهم ترین اجزای راه پله داربستی ، کف پله می باشد. به طور کلی کف راه پله داربستی باید به گونه ای باشد که مانع از لغزش و سقوط کارگران در حین رفت و آمد گردد. برای نصب پله داربستی می توان از کف پله هایی در انواع طرح دار ، آجدار ، سوراخ دار و دندانه دار استفاده نمود. علاوه بر این بهتر است رنگ آنها به گونه ای باشد که قابلیت دید در شب را فراهم نماید. بدین منظور می توان از رنگ هایی همچون رنگ فسفری برای نصب کف پله داربستی استفاده کرد. لازم به ذکر است که طول کف پله مورد نیاز با توجه به نوع کاربری انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما