پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

دسته بندی

اجرای پارتیشن

تعداد ارائه دهنده ها

۴۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت پارتیشن شیشه ای به ابعاد، ضخامت، کیفیت، نوع، رنگ و تک جداره یا دو جداره بودن شیشه مورد استفاده در نصب آن وابسته است. اجرای پارتیشن شیشه ای هم به صورت فریم لس و هم با فریم قابل انجام است که بر این اساس قیمت آن متفاوت می باشد. نصب پارتیشن شیشه به دو صورت ثابت یا متحرک انجام می شود که قیمت پارتيشن شيشه اي متحرک بیشتر است.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

خدمات مرتبط در عمران مدرن

related-0دیوارچینیrelated-1بازسازی ساختمان

نصب پارتیشن شیشه ای

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵
سازه پارت (رامادر)

سازه پارت (رامادر)

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۵

آریو حفاظ پاسارگاد

آریو حفاظ پاسارگاد

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۷۴

درتیس

درتیس

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

آراد استیل

آراد استیل

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

آریس استیل

آریس استیل

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

دکوراسیون آذرخش

دکوراسیون آذرخش

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

درسان جام

درسان جام

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

پرچین

پرچین

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

عصر زرین

عصر زرین

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

آریا پارتیشن

آریا پارتیشن

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

رویال پارتیشن

رویال پارتیشن

۵

location

تهران

phone

******۰۹۱۰۷

پارتیشن گستر

پارتیشن گستر

۵

location

تهران

phone

******۰۹۱۰۳

ارغوان چوب

ارغوان چوب

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۶

ابتدا
۱
۲
۳
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن به اجزایی گفته می شود که به منظور بخش بندی و تقسیم بندی فضا، اعم از محیط های اداری، تجاری، درمانی و منازل، مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن با توجه به جنس مصالح مصرفی در اجرای آن به انواع شیشه ای، چوبی، آلومینیومی و ... دسته بندی می گردد. نصب پارتیشن شیشه ای امکان استفاده بیشتر و مفیدتر از فضا را فراهم می نماید. در نصب این پارتیشن می توان از انواع شیشه همچون سکوریت، لمینت و دوجداره استفاده کرد. لازم به ذکر است که به دلیل مقاومت بالای شیشه سکوریت در برابر ضربه و حرارت، این شیشه انتخاب مناسبی برای اجرای پارتیشن شیشه ای می باشد. برای تزئین و یا ایجاد پوشش در پارتیشن های شیشه ای می توان از استیکر پارتیشن شیشه ای استفاده کرد.

 

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن اداری شیشه ای

 

قیمت پارتیشن شیشه ای

از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت پارتیشن شیشه ای ، نوع و کیفیت شیشه های مورد استفاده می باشد. همچنین ابعاد، ضخامت و رنگ شیشه نیز بر روی قیمت پارتیشن شیشه ای تاثیرگذار خواهد بود. از دیگر عوامل موثر می توان به متراژ کار و اجرت نصاب اشاره نمود. نوع یراق آلات مصرفی نیز تعیین کننده هزینه نصب پارتیشن شیشه ای می باشد. نحوه اجرای پارتیشن شیشه ای از دیگر عواملی است که در برآورد هزینه ها باید مدنظر قرار گیرد. به طور مثال قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار متفاوت است. تک جداره و دوجداره بودن شیشه تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای می باشد. قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره کمتر از دوجداره است. ثابت یا متحرک بودن پارتيشن شيشه اي دیگر عامل تاثیرگذار بر قیمت آن می باشد. قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک بیشتر از ثابت است.

 

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای ثابت

 

انواع پارتیشن شیشه ای

نصب پارتیشن شیشه ای به شیوه های مختلفی امکان پذیر است که بر این اساس به انواع فریم لس و فریم دار دسته بندی می شود. همچنین با توجه به ضخامت و تعداد جداره های شیشه مورد استفاده در نصب آن نیز می توان پارتیشن شیشه ای را به انواع تک جداره و دوجداره تقسیم بندی کرد. عامل سوم دسته بندی پارتيشن شيشه اي ، نوع حرکت آن است که بر این اساس به انواع ثابت و متحرک دسته بندی می گردد. علاوه بر موارد ذکر شده با توجه به نوع شیشه مورد استفاده در اجرای پارتیشن شیشه ای ، می توان آن را به انواع ساده، اسمارت گلس، سندبلاست، رنگی و ... تقسیم بندی نمود. در ادامه به معرفی انواع پارتیشن شیشه ای پرداخته شده است.

 

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن با شیشه های سندبلاست

 

اجرای پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار

در پارتیشن شیشه ای فریم لس ، پروفیل ها کمترین فضا را در نظر گرفته و از این رو فضای مفید بیشتری را در اختیار قرار می دهند. در واقع در نصب پارتیشن شیشه ای فریم لس از حداقل پروفیل عمودی استفاده شده و غالب پروفیل ها به صورت افقی نصب می شوند. همچنین وضوح، دید و شفافیت بیشتری را نیز فراهم می نمایند. برای اتصال شیشه ها به هم از نوارهای درزگیر، چسب و ... استفاده می گردد. 

در نصب پارتیشن شیشه ای فریم دار ، می توان از فریم های ام دی اف ، آلومینیوم و استیل استفاده کرد. برای جلوه بیشتر این نوع از پارتیشن های شیشه ای می توان از شیشه های طرح دار استفاده نمود. از مزایای اجرای پارتیشن شیشه ای فریم دار ، استقامت بالای آن می باشد.

 

اجرای پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای فریم لس

 

پارتیشن شیشه ای ثابت و متحرک

همان طور که از نام پارتیشن شیشه ای ثابت بر می آید، این نوع از پارتیشن ها هیچ گونه حرکتی نداشته و در جای خود ثابت می باشند. غالبا هزینه نصب پارتیشن شیشه ای ثابت کمتر از پارتیشن شیشه ای متحرک می باشد.

در مقابل پارتیشن شیشه ای متحرک قابل جابه جایی است. با نصب پارتیشن شیشه ای متحرک به راحتی می توان با جابه جایی پارتیشن ها، تغییر دکوراسیون داد. در نصب این پارتیشن از استوپ های استفاده می گردد که به کف زمین چفت شده و شیشه ها بر روی آن نصب می گردد. این استوپ ها امکان چرخش پنل های شیشه ای بر روی پاشنه خود را فراهم می نمایند. پارتیشن شیشه ای متحرک غالبا به دو صورت آکاردئونی و پانلی اجرا می گردد.

 

نصب پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای متحرک

 

پارتیشن شیشه ای دوجداره و تک جداره

شیشه های دوجداره نسبت به تک جداره ضخامت بیشتری داشته و فضای بیشتری اشغال می کنند. از جمله مزایای نصب پارتیشن شیشه ای دوجداره ، عایق بودن آن در برابر صوت، سرما و گرما می باشد. قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره نسبت به دوجداره ارزان تر است.

 

دسته بندی بر اساس نوع شیشه

برای اجرای پارتيشن شيشه اي ، می توان از شیشه های سندبلاست استفاده کرد. سندبلاست کردن شیشه به معنای پاشیدن ماسه بر روی شیشه با فشار هوا می باشد. طرح های سندبلاست دارای تنوع بالایی بوده و حتی قابلیت اجرای لوگو مشتری بر روی آن نیز وجود دارد.

 

اجرای پارتیشن شیشه ای
اجرای پارتیشن شیشه ای با لوگو

 

پارتیشن شیشه ای هوشمند به پارتیشن هایی گفته می شود که در اجرای آن از شیشه های هوشمند یا اسمارت گلس (smart glass) استفاده می گردد. با استفاده از این شیشه ها در نصب پارتیشن ، به راحتی می توان شیشه را از حالت شفاف به حالت مات و یا بالعکس تبدیل نمود. با کمک این نوع پارتیشن ، به راحتی می توان در کوتاه ترین زمان ممکن، حریم خصوصی ایجاد کرد.

 

اجرای پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای اسمارت گلس

 

شیشه های رنگی از دیگر مصالح مورد استفاده در نصب این پارتیشن می باشند. در اجرای پارتیشن شیشه ای رنگی هم می توان از شیشه های تک رنگ استفاده کرد و هم اینکه از چند رنگ مختلف در کنار هم استفاده نمود.

 

نحوه نصب پارتیشن شیشه ای

به منظور نصب پارتيشن شيشه اي ، پس از سفارش به شرکت مورد نظر، کارشناسان مربوطه به محل اجرا رفته و فضای مورد نظر را به طور دقیق اندازه گیری می نمایند. آنچه که در نصب پارتیشن شیشه ای از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، تقسیم بندی درست فضا است؛ به نحوی که منجر به استفاده بهینه از فضا گردد. پس از اندازه گیری فضا، نقشه های اجرایی رسم می گردد. پس از این مرحله طبق نقشه های اجرایی اقدام به تهیه شیشه های مورد نیاز می گردد. در مرحله بعد شیشه های آماده شده با دقت به محل اجرا حمل شده و نصب می گردد. باید دقت نمود که نصب پارتیشن به نحوی انجام شود که کمترین تخریب را در پی داشته باشد.

 

پارتیشن شیشه ای رنگی
پارتیشن شیشه ای رنگی

 

مدت زمان اجرای پارتیشن شیشه ای

جهت اجرای پارتیشن شیشه ای ، با توجه به نوع سیستم اجرایی و زیر سازی های لازم، زمان بندی متفاوت است. اما برای آماده سازی شیشه ها که اغلب شیشه ۱۰ میل سوپرکلییر می باشد، حدودا یک هفته زمان نیاز است. اما برای اجرای پارتیشن شیشه ای در مقیاس کمتر و زیر ۱۰ متر مربع ۳ روزه هم می توان شیشه ها را تولید و تهیه کرد. زمان اجرای پروفیل کشی در محل پروژه کمتر است و در یک روز می توان یک پروژه ۳۰ تا ۴۰ متر مربع را پروفیل کشی کرد و برای اجرای کلی کار شما به یک هفته زمان نیاز دارید. به طور کلی زمان اجرای پارتیشن شیشه ای با توجه به متراژ متفاوت است.

 

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای منزل

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما