آسانسور حمل بار در بندرعباس

آسانسور حمل بار در بندرعباس

دسته بندی

نصب آسانسور

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت آسانسور حمل بار در بندرعباس به عوامل متعددی وابسته است که بر قدرت آن نیز تأثیر مستقیم دارند. از عوامل موثر بر قیمت اسانسور باربر برای حمل بار در ساختمان ها می توان به وزن بار، قدرت موتور، سیستم محرک، ابعاد و جنس کابین آسانسور باربر، اندازه بار برای حمل با آسانسور اشاره کرد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

بندرعباس x

نصب آسانسور حمل بار

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

بندرعباس

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

آسانسور حمل بار        در بندرعباس

آسانسور حمل بار یا باری در ساخت و ساز های تجاری و سایت های کارگاهی جهت حمل بار استفاده می شود. به طوری که پیمانکاران با نصب و استفاده از آسانسور باربری می توانند بهره وری و ایمنی کارگاه را از طریق تسریع روند رفت و آمد کارگران و حمل مصالح ساختمانی، ارتقا بخشند. به طور کلی در ساختمان های بلند و برج ها، پل سازی و تونل سازی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، کارگاه های صنعتی، کشتی سازی، بنادر و... از آسانسور های حمل بار (باربر) با ابعاد مختلف در حین فرآیند ساخت و ساز و یا به صورت مداوم استفاده می شود. همچنین گاهی آسانسور های باربر به نحوی اجرا می شوند که ایمنی لازم برای استفاده به عنوان آسانسور مسافر را نیز داشته باشند. قیمت اسانسور باربر متناسب با نوع و حجم بار در کارگاه ها و ساختمان های مختلف می شود. 

قیمت اسانسور باربر
آسانسور حمل بار

  در بندرعباس

قیمت اسانسور باربر در بندرعباس

قیمت آسانسور حمل بار به عوامل متعددی وابسته است که بر قدرت آن نیز تأثیر مستقیم دارند. از عوامل موثر بر قیمت اسانسور باربر برای حمل بار در انواع ساختمان ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

  • وزن بار
  • قدرت موتور
  • نوع سیستم محرک (کششی و یا هیدرولیکی)
  • ابعاد کابین آسانسور باربر
  • جنس کابین
  • اندازه بار برای حمل با آسانسور

نصب آسانسور حمل بار  در بندرعباس

نصب آسانسور حمل بار مشابه آسانسور مسافربر شامل مراحلی از قبیل نصب ضربه گیر ها، آهن کشی چاهک آسانسور، نصب ریل و شاسی ها، ساخت شاسی موتور و نصب آن در موتورخانه ، قالب گذاری، آرماتور بندی و بتن ریزی سقف چاه ، سیم کشی آسانسور ، نصب تابلو فرمان ، کابل کشی موتور آسانسور ، ساخت و نصب قفل های درب آسانسور ، نصب درب کابین و نصب شاسی داخل کابین می باشد. با این حال آنچه که در این بین متفاوت است نوع تجهیزات استفاده شده و ابعاد آسانسور باربر به نسبت آسانسور مسافربر است.

آسانسور باری
حمل بار با آسانسور

آسانسور حمل بار و ریل کشی

ریل‌ های آسانسور حمل بار با توجه به وزن و ابعاد کابین باربری در حین جابجایی، نسبت به آسانسور مسافربر از مقاطع به مراتب بزرگتر ساخته می شود. همچنین لازم است ریل های آسانسور باری به گونه ‌ای طراحی شوند که در صورت بروز آسیب به راحتی تعویض گردند. با توجه به اهمیت جنس و طراحی ریل آسانسور حمل بار ، قیمت اسانسور باربر تحت تأثیر این موضوع خواهد بود.

آسانسور باری و سیستم تعلیق

سیستم تعلیق آسانسور حمل بار نیز عمدتا بر اساس سیستم دو به یک (سرعت چرخش موتور دو برابر سرعت حرکت کابین) می باشد تا در صورت عدم تعادل بار در کابین، مشکلی در حرکت یا تنظیمات کابین ایجاد نگردد. به این صورت که فلکه های هرزگرد در موتورخانه آسانسور باری نصب نمی شود و جهت هماهنگ سازی بار وارد بر کابین ، بر روی کابین نصب می گردد. البته امکان نصب این فلکه ها در زیر کابین آسانسور باربری نیز وجود دارد اما در هر دو حالت لازم است که یک فلکه هرزگرد دیگر نیز بر روی قاب وزنه نصب شود.

آسانسور باربر
آسانسور باربر

 

سیستم محرک آسانسور باربر نیز می تواند از نوع کششی و یا هیدرولیکی باشد. به طوری که در آسانسور های حمل بار با سیستم محرک هیدرولیکی از جک های مستقیم در زیر و یا کنار کابین استفاده می شود. در سیستمی که جک های مستقیم در زیر کابین نصب می گردد، به دلیل عدم وجود سیم بکسل و عدم سقوط، نیازی به سیستم ترمز ایمنی نمی باشد؛ اما نیاز به حفر چاهکی با ابعاد عمیق تر نسبت به حالت نصب از کنار آسانسور باربر برای حمل بار وجود دارد. در آسانسور های باربر کششی نیز به سبب ایمنی و اطمینان بالا، لازم است متناسب با ظرفیت آسانسور حمل بار از سه سیم بکسل و یا بیش تر استفاده شود.

کابین آسانسور باری در بندرعباس

برای ساخت کابین آسانسور حمل بار معمولاً از کف ‌های فولادین غیر لغزنده و بدنه فولادین جهت دوام بیش تر در برابر بارهای سنگین، استفاده می ‌شود. همچنین ابعاد کابین آسانسور باربر جهت سهولت در جابجایی بار نسبت به آسانسور های مسافربر با ارتفاع بیش تر و عریض تر برای حمل بار نصب و اجرا می شوند. درب‌ کابین آسانسور باربری نیز عمدتا از وسط و به صورت قائم باز می ‌شود تا باعث صرفه جویی در فضا گردند و حمل بار به راحتی صورت گیرد. با توجه به سادگی طراحی کابین آسانسور حمل بار ، قیمت اسانسور باربر در مقایسه با نمونه های مسافربر با وجود ابعاد بزرگتر بسیار مقرون به صرفه است.

آسانسور حمل بار
کابرد آسانسور باری در انواع برج های تجاری و مسکونی

آسانسور حمل بار و برق اضطراری در بندرعباس

لازم است تا سیستم برق اضطراری نیز برای آسانسور باربری جهت تداوم عملکرد در زمان قطعی برق تعبیه گردد. از طرفی سرعت آسانسور باربر با توجه به متوسط باری که لازم است حمل کنند، تنظیم می شود. به عنوان نکته آخر بدیهی است که با توجه به نوع حمل بار ، در آسانسور باری از موتور هایی با ظرفیت بالا استفاده می شود و به همین سبب لازم است تابلو فرمان نیز از ظرفیت بالایی برخوردار باشد.

آسانسور حمل بار در بندرعباس در بندرعباس، آسانسور حمل بار در بندرعباس در تخت، آسانسور حمل بار در بندرعباس در فین، آسانسور حمل بار در بندرعباس در قلعه قاضی، آسانسور حمل بار در بندرعباس در ابوموسی، آسانسور حمل بار در بندرعباس در تنب، آسانسور حمل بار در بندرعباس در بستک، آسانسور حمل بار در بندرعباس در جناح، آسانسور حمل بار در بندرعباس در کوخرد، آسانسور حمل بار در بندرعباس در بشاگرد، آسانسور حمل بار در بندرعباس در گافروپارمون، آسانسور حمل بار در بندرعباس در گوهران، آسانسور حمل بار در بندرعباس در بندرلنگه، آسانسور حمل بار در بندرعباس در شیبکوه، آسانسور حمل بار در بندرعباس در کیش، آسانسور حمل بار در بندرعباس در پارسیان، آسانسور حمل بار در بندرعباس در کوشکنار، آسانسور حمل بار در بندرعباس در جاسک، آسانسور حمل بار در بندرعباس در لیردف، آسانسور حمل بار در بندرعباس در حاجی آباد، آسانسور حمل بار در بندرعباس در احمدی، آسانسور حمل بار در بندرعباس در فارغان، آسانسور حمل بار در بندرعباس در خمیر، آسانسور حمل بار در بندرعباس در رویدر، آسانسور حمل بار در بندرعباس در رودان، آسانسور حمل بار در بندرعباس در بیکاه، آسانسور حمل بار در بندرعباس در جغین، آسانسور حمل بار در بندرعباس در رودخانه، آسانسور حمل بار در بندرعباس در سیریک، آسانسور حمل بار در بندرعباس در بمانی، آسانسور حمل بار در بندرعباس در قشم، آسانسور حمل بار در بندرعباس در شهاب، آسانسور حمل بار در بندرعباس در هرمز، آسانسور حمل بار در بندرعباس در میناب، آسانسور حمل بار در بندرعباس در بندزرک، آسانسور حمل بار در بندرعباس در توکهور، آسانسور حمل بار در بندرعباس در سندرک.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

صابر واعظ

ابعاد کابین آسانسور های حمل بار با توجه به چه فاکتورهایی انتخاب میشه ؟!

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما