رزوه کاری میلگرد

رزوه کاری میلگرد

دسته بندی

آرماتور بندی

تعداد ارائه دهنده ها

۳ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

خدمات مرتبط در عمران مدرن

related-0قالب بندیrelated-1میلگردrelated-2بتن آماده

رزوه کاری میلگرد

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
پویا گستر

پویا گستر

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۶۱

ایران فورج

ایران فورج

۴

location

تهران

phone

******۰۹۳۷۳

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

رزوه کاری میلگرد

رزوه کاری میلگرد از جمله روش های مورد استفاده برای اتصال مکانیکی میلگرد می باشد. این روش غالبا برای اتصال میلگردهای آجدار به هنگام انجام عملیات آرماتوربندی استفاده می گردد. از جمله مزیت های رزوه کاری میلگرد ، می توان به کاهش تراکم آرماتور و فراهم نمودن شرایط مناسب برای بتن ریزی اشاره نمود.

 

رزوه کاری میلگرد

 دستگاه رزوه زنی میلگرد

 

نحوه رزوه کاری میلگرد

برای انجام عملیات رزوه کاری میلگرد از تجهیزات مخصوصی استفاده می شود که به آن دستگاه رزوه زنی گفته می شود. این عملیات به روش نورد سرد انجام می گردد. استفاده از این دستگاه آسان بوده و تنها با کمک یک اپراتور قابل انجام می باشد. بدین منظور میلگرد در درون دستگاه قرار داده شده و با حرکت دورانی تراش دهنده حول محور میلگرد ، عملیات رزوه زنی انجام می شود.

پس از رزوه کردن میلگرد، برای اتصال آنها به یکدیگر از کوپلر یا همان اتصال دهنده مکانیکی میلگردها ، استفاده می شود. دو سر میلگردها را در درون کوپلر قرار داده و آن را محکم می کنند. شایان ذکر است که پس از انجام رزوه کاری میلگرد ، به منظور جلوگیری از صدمه دیدن رزوه ها لازم است که از درپوش های محافظ ضربه استفاده شود.

 

رزوه کاری میلگرد

 رزوه کاری میلگرد

 

مزایای استفاده از دستگاه رزوه زنی میلگرد

از مهم ترین مزایای استفاده از دستگاه رزوه زنی میلگرد ، کاربری آسان و کارایی بالای آن است. همچنین سرعت رزوه زنی با استفاده از این دستگاه بالا می باشد. علاوه بر این، عملیات رزوه کاری میلگرد با این دستگاه به نیروی کار چندانی نیاز نداشته و تنها توسط یک اپراتور قابل انجام است. استفاده از دستگاه رزوه زنی میلگرد موجب افزایش سرعت پروژه های ساختمانی و در پی آن کاهش هزینه ها می گردد.

 

رزوه زنی میلگرد

 میلگرد رزوه شده

 

لازم به ذکر است که دستگاه های رزوه زنی با قدرت موتور مختلف موجود می باشند. همچنین عملیات رزوه زنی با توجه به سایز میلگرد تا عمق مشخصی انجام می شود.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

کریم کوهدشتی

سلام اسم دستگاهی که با اون رزوه کاری میلگرد رو انجام میدن چیه؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما