حمل نخاله با نیسان

حمل نخاله با نیسان

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت حمل نخاله با نیسان به مسافت حمل یا همان فاصله بین محل بارگیری تا محل دفع نخاله وابسته است. بدین منظور می توان از نیسان حمل نخاله کمپرسی استفده کرد. عمران مدرن ارائه دهنده خدمت حمل نخاله با نیسان با بهینه ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

خدمات مرتبط در عمران مدرن

cctv_banner

حمل نخاله با نیسان

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۹۱۲۳۱۳۵۱۲۶
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

حمل نخاله با نیسان

نخاله ساختمانی به مواد و مصالح باقی مانده از ساخت و ساز ، تخریب ، حفاری و ... گفته می شود. پسماندهای ساختمانی جزو پسماندهای عادی محسوب می گردند. پسماند عادی به مواد جامد ، گاز و مایع (غیر از فاضلاب) گفته می شود که به طور مستقیم یا غیر مستقیم حاصل فعالیت انسانی بوده و از نظر تولیدکننده زائد تلقی می گردد. رهاسازی این نخاله ها علاوه بر اینکه منظره ای زشت و نازیبا در پیرامون ما ایجاد می کند موجب آلودگی محیط زیست نیز می گردد. از این رو باید با استفاده از ماشین آلات مناسب حمل نخاله و مصالح ساختمانی اقدام به جابه جایی و تخلیه آن در مکان مناسب نمود. یکی از این روش های جابجایی، حمل نخاله با نیسان است. بدین منظور می توان از نیسان کمپرسی استفاده کرد. در صورتی که انتقال مصالح ساختمانی و حمل نخاله با نیسان و سایر ماشین آلات نخاله بر به درستی انجام نشود علاوه بر معضلات ذکر شده موجب خسارات مالی و حتی جانی در حین انجام کار می گردد.

 

حمل نخاله
نخاله ساختمانی

 

ماشین آلات حمل نخاله

باید توجه داشت که شهروندان باید از طریق شرکت های حمل نخاله اقدام به جا به جایی و تخلیه مناسب نخاله و مصالح ساختمانی خود در محل های معین نمایند. ماشین های حمل نخاله که اصطلاحا به آن نخاله بر گفته می شود بر اساس حجم ضایعات تعیین می گردد. بر این اساس ممکن است نیاز به حمل نخاله با نیسان ، حمل با خاور و یا کمپرسی و ... باشد. شایان ذکر است که یکی از عوامل موثر بر قیمت حمل نخاله با نیسان کمپرسی ، میزان مسافت بین محل بارگیری تا محل دفع نخاله ساختمانی می باشد.

به منظور بارگیری و حمل نخاله با نیسان و یا هر نخاله بر دیگر ، نخاله ها باید از بالاترین قسمت برداشته شوند. زیرا در غیر این صورت امکان ریزش نخاله ها وجود دارد و حتی ممکن است منجر به وقوع حوادث ناگوار و جبران ناپذیر گردد.

 

حمل نخاله با نیسان کمپرسی
حمل نخاله با نیسان کمپرسی

 

شایان ذکر است که حمل نخاله ساختمانی بدون اخذ و برچسب حمل ممنوع است. این امر سبب می گردد که از تخلیه نخاله های ساختمانی در هر نقطه و مکانی جلوگیری به عمل آید. اما متاسفانه حمل نخاله و مصالح به صورت غیر مجاز و تخلیه آن از جمله تخلفات رایج در ایران می باشد.

 

مراحل دریافت مجوز حمل نخاله ساختمانی با نیسان

اخذ مجوز حمل نخاله ساختمانی در شهر تهران از طریق سایت سازمان مدیریت پسماند امکان پذیر می باشد. برای دریافت مجوز حمل نخاله با نیسان ، در ابتدا باید مالک به دفاتر الکترونیک مراجعه کرده و فرم های مربوطه را پر نماید. پس از پر کردن فرم های درخواست و تقدیم بروشور مربوطه باید مراحل شهرسازی برای اخذ مجوز طی گردد. سپس حجم خاک و نخاله ساختمانی برآورد شده و عوارض آن محاسبه می شود. در ادامه اعلام وصول مبالغ مربوط به عوارض خاک و نخاله ساختمانی به صورت کامپیوتری انجام شده و از طریق دفاتر الکترونیکی به مالک ابلاغ و اعلام وصول دریافت می گردد.

پس از طی مراحل ذکر شده، در مرحله بعدی مالک، پیمانکار مجاز جهت جا به جایی و حمل نخاله ساختمانی را معرفی می کند. فرم های مربوطه توسط دفاتر الکترونیکی تکمیل می گردد. پس از آن پیمانکار باید برای طی امور اداری مربوط به ارائه مشخصات ماشین مربوطه برای صدور کارت تردد و صادر شدن شناسه RFID ، صادر کردن کارت ماشین ، تعیین تعداد سرویس ، صادر کردن برگ مسیر برای ماشین حمل نخاله ساختمانی و مواردی از این دست به معاونت پسماندهای ساختمانی و عمرانی به آدرس صالح آباد شرقی، خ شهید رجایی، انتهای سیزده آبان، میدان شهید خالقی، خ امامزاده مراجعه نماید. پس از طی شدن مراحل مربوطه و اخذ مجوز نخاله ساختمانی به مکان های مناسب و از پیش تعیین شده حمل می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۵۵۵۳۰۱۳۰ الی ۸ مربوط به سازمان مدیریت پسماند تماس حاصل نمایید.

 

قیمت حمل نخاله با نیسان
حمل نخاله ساختمانی

 

نکات انباشت ، حمل نخاله ساختمانی با نیسان و تخلیه آن

  • بر اساس ماده ۹ آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماندها ، که مدیریت به عملیات ساختمانی و عمرانی از هر قبیل در سطح شهر ، روستا و بخش می نمایند باید مقررات و شیوه نامه های مربوط در خصوص جداسازی ، ذخیره و انتقال نخاله های ساختمانی را رعایت نمایند.
  • به منظور جلوگیری از سد معبر ناشی از انباشته شدن نخاله ها ، لازم است که عملیات جمع آوری آن همزمان با تخریب ساختمان انجام شود. نخاله و مصالح ساختمان باید در یک ساختمان یا پارکینگ نگهداری شده و سپس توسط ماشین آلات حمل مناسب (همچون نیسان حمل نخاله) ، جا به جا گردد.
  • انباشته کردن نخاله های ساختمانی در مجاورت لبه های گودبرداری ، دهانه چاه ، مجاورت گودال ها و مکان های این چنینی ممنوع می باشد.

 

حمل نخاله با نیسان
نیسان حمل نخاله

 

  • شست و شو و همچنین تمیز کردن مکان دپو نخاله های ساختمانی پس از بارگیری آن امری لازم و ضروری است.
  • تخلیه نخاله های ساختمانی در خیابان ، باغچه و کنار رودخانه ممنوع می باشد.
  • گاهی با استفاده از گونی های مخصوص اقدام به بسته بندی و حمل نخاله با نیسان کمپرسی و سایر نخاله برها می نمایند. گونی های نخاله ساختمانی باید استحکام بالایی داشته باشند. گونی هایی که برای بسته بندی و حمل نخاله ساختمانی استفاده می گردند لمینتی بوده و از الیاف پلی پروپیلن ساخته می شوند.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

احمد یاورزاده

سلام برای رزو وقت برای حمل نخاله با نیسان از کدوم قسمت سایت اقدام کنم؟

مهران زری

هزینه حمل نخاله با نیسان چقدره ؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما