بازسازی اماکن آموزشی در قم

بازسازی اماکن آموزشی در قم

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

هزینه بازسازی اماکن آموزشی در قم به مواردی که در بازسازی به آن ها پرداخته شده است، بستگی دارد. متراژ و قدمت بنا نیز در تعیین هزینه های بازسازی آموزشی موثر هستند. بازسازی فضاهای آموزشی شامل بازسازی مدارس، آموزشگاه ها و دانشگاه ها می باشد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

قم x

بازسازی اماکن آموزشی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

قم

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

بازسازی اماکن آموزشی در قم

مدارس و فضاهای آموزشی از جمله کاربری هایی هستند که ایمنی و مقاومت آنها اهمیت فوق العاده ای دارد. بازسازی اماکن آموزشی ، باعث افزایش بهره وری دانش آموزان و ایمنی می شود. در بازسازی مدارس می توان اهداف مختلفی را دنبال کرد. افزایش مقاومت سازه ای، زیبایی و تغییر کاربری فضاها از جمله اهدافی است که می توان بدان ها اشاره کرد.

 

هزینه بازسازی مدارس
بازسازی اماکن آموزشی 

 

اماکن اموزشی شامل فضاهای آموزشی از جمله کلاس درس و اتاق سمعی و بصری است. بازسازی کلاس ها، اهمیت ویژه ای در بهره وری دانش آموزان دارد. در ادامه انواع روش های بازسازی آموزشی پرداخته شده است.

 

هزینه بازسازی اماکن آموزشی در قم

در برآورد هزینه بازسازی اماکن آموزشی ، مواردی که در بازسازی بدان پرداخته شده است تعیین کننده است. مقاوم سازی سازه ای، هزینه نسبتا بالایی را نسبت به سایر موارد بازسازی شامل می شود. سایر موارد مربوط به زیبایی فضاها و تغییر کاربری ها بسته به مصالح و خدمات استفاده شده متفاوت خواهد بود.

 

بازسازی اماکن آموزشی با مقاوم سازی سازه ای در قم

در بازسازی اماکن آموزشی ، آنچه ضروری است؛ مقاوم سازی سازه ای ساختمان در برابر زلزله و بارهای وارده است. بسیاری از مدارس غیرانتفاعی و اماکن آموزشی به دلیل نداشتن استانداردهای لازم از سوی ادارات ذیربط، ملزم به مقاوم سازی سازه ای ساختمان می گردند. به منظور مقاوم سازی سازه ای، ابتدا باید ساختمان توسط افراد متخصص بازدید گردد و طبق نقشه های ساختمان اقدام به طراحی و اجرای مقاوم سازی ساختمان گردد.

 

بازسازی اماکن آموزشی با تغییر نما در قم

در بازسازی اماکن آموزشی می توان با تغییر نما به نوسازی و زیباسازی نما پرداخت. البته بسته به هزینه مورد نظر، می توان از انواع نماهای سیمانی، نمای کامپوزیت، نمای آجری و سنگی بهره جست. در طراحی نمای مدارس و اماکن آموزشی استفاده از سایبان های مناسب در پنجره ها و نورگیرها ضروری است.

 

بازسازی نمای اماکن آموزشی
بازسازی نمای مدارس 

 

بازسازی اماکن آموزشی با تغییر کفپوش و دیوارپوش در قم

در بازسازی اماکن آموزشی ، به منظور محافظت دیوارها از ضربه و کثیف شدن آن ها از هندریل و وال گارد در ارتفاع ۸۵ سانتیمتری از کف نصب می شود. عموما از رنگ اکریلیک در پوشش دیوار کلاس های درس استفاده می شود.

 

هزینه بازسازی داخلی مدارس
 بازسازی کلاس درس با تغییر دیوارپوش و کفپوش

 

به منظور حفاظت پوشش رنگ از ضربه و زخمی شدن آنها از محافظ دیوار استفاده می شود تا در صورت جابجایی میز و صندلی آسیبی به دیوارها وارد نشود. استفاده از دیوارپوش آکوستیک به منظور کاهش انعکاس صوت و افزایش وضوح صدا در کلاس های درس پیشنهاد می گردد.

 

قیمت بازسازی فضای آموزشی
بازسازی راهرو اماکن آموزشی

 

در انتخاب کفپوش کلاس ها عموما از سرامیک، اپوکسی، پی وی سی و یا لمینت استفاده می شود که مقاومت مناسبی در برابر شست و شو و تردد دارند و نظافت آنها آسان است. کفپوش سنگی عموما قیمت بالایی دارد و از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست.

 

اجرای طراحی داخلی مدارس
بازسازی کف و دیوار راهرو و لابی مدارس

 

بازسازی اماکن آموزشی با نورپردازی در قم

از مهم ترین عوامل موثر در طراحی فضای کلاس های درس و آتلیه ها نورپردازی مناسب آنهاست. نورپردازی عمومی کلاس ها، معمولا با چراغ های روکار یا توکار فلورسنت سقفی تامین می شود. بسته به حجم فضا مقدار نور مورد نیاز باید محاسبه شده و با چراغ تامین گردد.

 

 هزینه اجرای بازسازی مدارس
 بازسازی نورپردازی کلاس درس

 

بازسازی اماکن آموزشی با بهینه سازی مصرف انرژی در قم

در بازسازی اماکن آموزشی صرفه جویی مصرف انرژی اهمیت بالایی دارد. بدین منظور می توان از سایبان های افقی و عمودی مناسب بسته به اقلیم در پنجره های کلاس درس استفاده کرد. در طراحی پنجره های کلاس درس باید دقت شود که از تابش مستقیم نورخورشید بر روی تخته سیاه، وایت برد یا پرده جلوگیری شود.

 

قیمت اجرای نمای مدارس
طراحی سایبان نما به منظور کاهش مصرف انرژی 

 

در صورت طراحی مناسب پنجره ها و جهت آن نیازی به نصب پرده در داخل کلاس ها وجود ندارد. تابش غیرمستقیم نورخورشید، باعث صرفه جویی انرژی سرمایشی در فصول گرم سال می گردد.

 

بازسازی اماکن آموزشی و تاسیسات مکانیکی و گرمایشی در قم

در سیستم گرمایش مرکزی مدارس عموما از فن کوئل یا شوفاژ جهت گرمایش استفاده می شود. کولر آبی از جمله دستگاه هایی است که برای سرمایش استفاده می شود، ولی استفاده از چیلرهای جذبی یا آبی و فن کوئل گزینه مناسبی برای تامین انرژی سرمایشی مدارس می باشد.

 

بازسازی اماکن آموزشی با مبلمان و دکوراسیون در قم

در بازسازی اماکن آموزشی مبلمان کلاس ها و نجوه چیدمان آنها حائز اهمیت است و در بهره وری دانش آموزان موثر است. استفاده از میز و صندلی هایی که الزامات ارگونومی در طراحی آنها لحاظ شده است. علاوه بر میز و صندلی، کمدها و قفسه های داخل کلاس ها و سایر فضاها با توجه به طراحی فضا انتخاب می شود.

 

بازسازی فضای آموزشی
 تعویض مبلمان و طراحی آن ها در بازسازی اماکن آموزشی

 

بازسازی اماکن آموزشی با انتخاب رنگ در قم

انتخاب رنگ در بازسازی اماکن آموزشی بسیار اهمیت دارد. استفاده از رنگ های شاد و گرم موجب تمرکز دانش آموزان و افزایش یادگیری آنها می شود. دقت شود که از رنگ های سرد در کلاس ها استفاده نشود، زیرا باعث کاهش تمرکز دانش آموزان می شود. در بازسازی فضای آموزشی می توان از ترکیب چند رنگ برای انرژی بخشی به فضا استفاده کرد.

 

طراحی داخلی کلاس درس
انتخاب رنگ در بازسازی اماکن آموزشی 

 

بازسازی بخش اداری اماکن آموزشی در قم

اماکن آموزشی علاوه بر فضاهای آموزشی شامل بخش اداری از جمله اتاق مدیر، معاون و کارکنان نیز می شود. در بازسازی این فضاها از موارد مربوط به بازسازی اداری بهره گرفته می شود.

 

هزینه بازسازی سالن چندمنظوره
بازسازی سالن چند منظوره مدارس

 

بازسازی سالن چندمنظوره اماکن آموزشی در قم

در بازسازی سالن چندمنظوره اماکن آموزشی می توان با تعویض کفپوش و نصب کفپوش اپوکسی یا پی وی سی، تعویض دیوارپوش و نصب دیوارپوش پی وی سی و رنگ، به مناسب سازی فضای سالن چندمنظوره پرداخت. نورپردازی سالن چند منظوره و تعبیه بلندگوها نیز از مواردی است که در بازسازی سالن چند منظوره باید به آن ها پرداخت.

 

هزینه بازسازی اماکن آموزشی
بازسازی کتابخانه مدارس

بازسازی کتابخانه اماکن آموزشی در قم

در بازسازی اماکن آموزشی ، کتابخانه از جمله فضاهایی است که بازسازی آن با تغییر کفپوش مانند موکت اداری یا کفپوش پی وی سی و یا نورپردازی میزهای مطالعه و قفسه های کتاب انجام می شود.

بازسازی اماکن آموزشی در قم در قم، بازسازی اماکن آموزشی در قم در جعفر آباد، بازسازی اماکن آموزشی در قم در خلجستان، بازسازی اماکن آموزشی در قم در سلفچگان، بازسازی اماکن آموزشی در قم در نوفل لوشاتو.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما