پله پیش ساخته

پله پیش ساخته

تعداد ارائه دهنده ها

۱۰ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت پله پیش ساخته به جنس، طرح، نوع، ابعاد و کیفیت آن وابسته می باشد. پله های پیش ساخته موجب افزایش سرعت ساخت و ساز می شوند. خرید پله پیش ساخته به دو صورت آماده و سفارشی امکان پذیر است. پله آماده پیش ساخته نسبت به انواع سفارشی راه پله پیش ساخته قیمت کمتری دارد. عمران مدرن ارائه دهنده قیمت پله پیش ساخته ارزان با بهترین کیفیت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید
homelift_banner

اجرای پله پیش ساخته

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
تهران استپ

تهران استپ

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

آذین استپ

آذین استپ

۵

location

کرج

phone

******۰۲۶۳۴

بیتا استپ

بیتا استپ

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۵۵

صنایع فلزی رضایی

صنایع فلزی رضایی

۵

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۱

گام استیل

گام استیل

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

تکنو متال

تکنو متال

۴

location

کرج

phone

******۰۹۱۲۸

البرز استپ

البرز استپ

۵

location

کرج

phone

******۰۹۱۲۵

تک جوش

تک جوش

۵

location

تهران

phone

******۰۹۱۹۴

آذراستپ

آذراستپ

۵

location

تبریز

phone

******۰۹۱۰۴

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

پله پیش ساخته

امروزه استفاده از پله پیش ساخته به منظور افزایش سرعت ساخت و ساز، نسبت به گذشته رواج یافته است. پله های پیش ساخته در خارج از فضای ساختمان در حال ساخت و در محیط کارگاه تولید و ساخته می شوند. اجرای راه پله پیش ساخته که به آن پله آماده نیز گفته می شود در انواع بتنی، فلزی، چوبی، استیل و ... امکان پذیر است. همچنین می توان آن را در طرح های مختلفی تولید و اجرا کرد. برای محیط های با فضای کم، خرید پله پیش ساخته گرد از بهترین گزینه ها می باشد. پله های پیش ساخته به دو صورت آماده و سفارشی عرضه می شوند. قیمت پله پیش ساخته نسبت به مزایای آن کاملا مقرون بصرفه است.

 

 پله پیش ساخته
 پله پیش ساخته

 

قیمت پله پیش ساخته

قیمت پله پیش ساخته وابسته به جنس آن است. به طور مثال قیمت پله پیش ساخته فلزی با قیمت پله چوبی پیش ساخته متفاوت است. کیفیت متریال مصرفی در ساخت نیز، بر روی قیمت پله پیش ساخته تاثیرگذار است. اگر چه استفاده از متریال با کیفیت تر، افزایش قیمت پله پیش ساخته را در پی خواهد داشت، اما از طرفی سبب افزایش دوام پله و زیبایی بیشتر آن می گردد.

 

راه پله پیش ساخته
راه پله پیش ساخته

 

از دیگر عوامل موثر بر قیمت پله پیش ساخته ، متراژ کار است. با افزایش تعداد کف پله ها و متراژ کار، متریال بیشتری برای ساخت نیاز بوده و درنتیجه هزینه تامین متریال اولیه افزایش می یابد. طرح پله نیز بر روی هزینه ها تاثیرگذار است. برای برآورد قیمت پله پیش ساخته باید اجرت نصاب را نیز مدنظر قرار داد.

 

پله های پیش ساخته
 پله پیش ساخته چوبی مدرن

 

همان طور که پیش تر نیز ذکر گردید پله های پیش ساخته به دو نوع آماده و سفارشی تقسیم بندی می گردند. قیمت پله پیش ساخته سفارشی بیشتر از پله های پیش ساخته آماده می باشد.

 

قیمت پله پیش ساخته ارزان

قیمت پله پیش ساخته ارزان را می توان از میان پله های با طرح های ساده تر همچون پله یک طرفه و دو طرفه جستجو کرد. علاوه بر این انواع آماده پله های پیش ساخته نسبت به انواع سفارشی در دسته قیمت پله پیش ساخته ارزان قرار می گیرند. باید توجه داشت که اگر چه قیمت از مهمترین فاکتورها در خرید می باشد، اما کیفیت فدای قیمت پله پیش ساخته ارزان نشود. به عبارتی کیفیت از قیمت پله پیش ساخته مهم تر است. پیش از خرید می توان قیمت پله پیش ساخته ارزان را استعلام نمود. امروزه خرید پله پیش ساخته هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین امکان پذیر است. خرید پله پیش ساخته به صورت اینترنتی دارای مزایایی همچون صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد می باشد. ضمن اینکه به راحتی می توان لیست قیمت پله پیش ساخته ارزان را استعلام نموه و بهترین و مناسب ترین نوع پله آماده را خریداری کرد.

 

خرید پله پیش ساخته
پله آماده

 

خرید پله پیش ساخته

در خرید پله پیش ساخته باید مواردی همچون ارتفاع طبقات، ابعاد محیط، اندازه و ابعاد پله، جنس و کیفیت متریال مصرفی در ساخت آن و ... را مدنظر قرار داد. در نظر گرفتن ارتفاع طبقات برای تعیین تعداد کف پله ها و ارتفاع پله آماده لازم و ضروری است. در صورت عدم تطابق پله خریداری شده با شرایط پروژه، عملا اجرای پله اماده به آسانی امکان پذیر نبوده و ممکن است دیگر نتوان از آن استفاده کرد. لازم به ذکر است که بهترین ارتفاع برای هر پله چیزی حدود ۱۶ تا ۲۰ سانتی متر می باشد.

 

قیمت پله پیش ساخته
 ساخت راه پله پیش ساخته چوبی

 

ابعاد محیط نیز برای خرید پله پیش ساخته (از نظر گرد، کرو، یک طرفه و ...بودن) باید در نظر گرفته شود. با توجه به معماری و دکوراسیون داخلی طراحی شده، شرایط محیطی منطقه و ... می توان اقدام به خرید پله پیش ساخته نمود.

 

پله پیش ساخته
ساخت راه پله های پیش ساخته

 

انواع پله پیش ساخته بر اساس جنس متریال

انواع پله پیش ساخته به دو دسته کلی سفارشی و آماده دسته بندی می شوند. از نظر جنس دارای انواع چوبی، فلزی، استیل، بتنی، شیشه ای و … می باشند. از انواع طرح های پله های پیش ساخته می توان به پله اماده یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه، کرو و اسپیرال اشاره کرد. برخی از انواع پله پیش ساخته به شرح زیر است:

 

پله آماده پیش ساخته

پله آماده پیش ساخته به پله هایی گفته می شود که بر اساس استانداردها ساخته شده و آماده خریداری می باشند. پله آماده پیش ساخته دارای یک دفترچه راهنما شامل مشخصات پله است.

 

راه پله پیش ساخته بتني

پله آماده بتنی دارای مزایایی همچون نگهداری کم و عدم ایجاد سر و صدا در حین استفاده می باشد. وزن این پله های پیش ساخته نسبت به پله های بتنی درجا کمتر است.

 

راه پله پیش ساخته
پله پیش ساخته بتني

 

راه پله پیش ساخته بتنی در ضخامت های مختلفی تولید می گردد که با توجه به میزان تردد، نوع کاربری، بستر اجرایی و ... انتخاب و خریداری می شود. قیمت پله پیش ساخته بتنی به نوع سیمان و عیار بتن مصرفی در ساخت آن وابسته است.

 

پله پیش ساخته
پله های پیش ساخته

 

پله پیش ساخته استیل

در ساخت این نوع از پله آماده از استیل ضد زنگ استفاده می شود. راه پله پیش ساخته استیل به ویژه برای مناطق مرطوب، انتخاب مناسبی است. این پله اماده در طرح های مختلف مارپیچی، رفت و برگشتی و ... قابل اجرا بوده و جلوه ای لوکس به فضا می بخشد.

 

قیمت پله پیش ساخته ارزان
 پله پیش ساخته استیل اسپیرال

 

پله آماده استیل در برابر خط و خش مقاوم است. اجرای پله پیش ساخته استیل هم در محیط های داخلی و هم در محیط های خارجی امکان پذیر است.

 

خرید پله پیش ساخته
راه پله پیش ساخته استیل مدرن

 

پله های پیش ساخته چوبی

بهتر است که اجرای پله پیش ساخته چوبی ، به محیط های داخلی محدود شود. پله های پیش ساخته چوبی ظاهری شکیل داشته و به راحتی می تواند با انواع دکوراسیون داخلی هماهنگ گردد.

 

پله پیش ساخته
 پله چوبی پیش ساخته سه طرفه

 

در ساخت راه پله پیش ساخته چوبی معمولا از چوب روس، ام دی اف و راش استفاده می کنند. با توجه به جنس چوب مصرفی، قیمت پله پیش ساخته چوبی نیز متفاوت خواهد بود.

 

 پله چوبی پیش ساخته کرو

 

پله اماده فلزی (آهنی)

از مهم ترین مزیت های پله پیش ساخته فلزی و یا آهنی ، خاصیت رنگ پذیری آن می باشد. این پله اماده از استحکام بالایی برخوردار است.

 

راه پله پیش ساخته
 پله پیش ساخته آهنی

 

راه پله پیش ساخته شیشه ای

پله پیش ساخته شیشه ای از مدرن ترین انواع راه پله پیش ساخته است. در ساخت و اجرای پله آماده شیشه ای ، معمولا از شیشه سکوریت استفاده می گردد. این شیشه ها مقاومت بالایی دارند. پله های پیش ساخته شیشه ای نور را از خود عبور داده و در نتیجه باعث روشن تر شدن محیط می گردد.

 

پله های پیش ساخته
 پله پیش ساخته شیشه ای یک طرفه

 

مزایای اجرای پله های پیش ساخته

از بارزترین مزایای پله پیش ساخته ، افزایش سرعت ساخت و ساز می باشد. نصب و اجرای راه پله پیش ساخته آسان است. ساخت این پله ها در فضای کارگاه انجام شده و از این رو از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. برخی از مدل های پله اماده قابلیت دمونتاژ کردن نیز دارد. بدین معنا که می توان این پله ها را باز کرد و در محل دیگری نصب کرد.

 

پله پیش ساخته
 ساخت پله فلزی

 

از مزایای خرید پله پیش ساخته ، قابلیت سفارش آن در ابعاد و طرح های مختلف مطابق با سلیقه کارفرما می باشد. پله آماده قابلیت اجرا در انواع ساختمان ها با کاربری های مختلف را دارد. پله های پیش ساخته از نظر جنس متریال مصرفی دارای تنوع زیادی می باشند که می تواند پاسخگوی سلایق مختلف باشد.

 

قیمت پله پیش ساخته
اجرای پله پیش ساخته

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۳.۸ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

امید دلاور

سلام چطوری ابعاد پله پیش ساخته رو با ابعاد محل نصب اون مچ می کنند؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما