پله بتنی پیش ساخته

پله بتنی پیش ساخته

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت پله پیش ساخته بتنی به نوع، ابعاد، ضخامت، ارتفاع و کیفیت ساخت آن وابسته است. پله های پیش ساخته بتنی موجب افزایش سرعت ساخت و ساز می شوند. انواع پله بتنی پیش ساخته را می توان به دو نوع آماده و سفارشی دسته بندی کرد که قیمت پله پیش ساخته بتنی سفارشی بیشتر است. این پله ها در انواع یک طرفه، دو طرفه، منحنی و ... قابل تولید و عرضه می باشند.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

homelift_banner

پله بتنی پیش ساخته

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

پله بتنی پیش ساخته

پله بتنی پیش ساخته از جمله فرآورده های بتنی است که در ساختمان سازی کمک شایانی به افزایش سرعت ساخت و ساز می نماید. پله پیش ساخته بتنی در فضای کارگاهی ساخته و تولید شده و به محل پروژه انتقال داده می شود. پله های پیش ساخته بتنی در انواع گرد، یک طرفه، دو طرفه و ... به صورت سفارشی و یا آماده قابل ساخت می باشند. بر این اساس قیمت پله پیش ساخته بتنی با هم متفاوت می باشد. استفاده از پله بتنی پیش ساخته در فضاهای داخلی و بیرونی و ساختمان های با کاربری های مسکونی، اداری، تجاری و ... امکان پذیر است.

 

پله بتنی پیش ساخته
پله بتنی پیش ساخته

 

قیمت پله پیش ساخته بتنی

قیمت پله پیش ساخته بتنی به طرح، نوع، ابعاد، عیار بتن و ... وابسته است. ضخامت از پارامترهای موثر بر قیمت پله پیش ساخته بتنی می باشد. کیفیت ساخت هم تعیین کننده قیمت پله های پیش ساخته بتنی است. هر چه کیفیت بالاتر باشد، قیمت پله پیش ساخته بتنی نیز بیشتر خواهد بود، اما از طرفی اطمینان از کارایی و دوام آن بالاتر می باشد. همان طور که پیشتر نیز بیان شد، این پله ها در طرح های مختلفی قابل تولید هستند که طرح پله بر روی قیمت آن تاثیرگذار است. طرح های سفارشی نسبت به انواع آماده پله هی پیش ساخته بتنی، قیمت بالاتری دارند. متراژ کار از دیگر عوامل موثر بر قیمت پله بتنی پیش ساخته می باشد. هر چه متراژ کار بیشتر باشد، هزینه تامین متریال اولیه برای ساخت پله بیشتر است.

 

پله پیش ساخته بتنی
پله پیش ساخته بتنی

 

خرید پله بتنی پیش ساخته

برای سفارش یا خرید پله بتنی پیش ساخته باید عواملی همچون ضخامت را مدنظر قرار داد. ضخامت مورد نیاز با توجه به میزان تردد، نوع کاربری، بستر اجرایی و ... تعیین می گردد. کیفیت پله از مهم ترین موارد قابل توجه در خرید پله های پیش ساخته بتنی محسوب می شود. در خرید یا سفارش پله پیش ساخته بتنی باید ارتفاع طبقات و ابعاد پله در نظر گرفته شود. به طور کلی ارتفاع طبقات تعیین کننده ارتفاع پله بتنی پیش ساخته و تعداد کف پله های آن است. عدم تطابق ارتفاع طبقه و پله، ممکن است عملا استفاده از پله پیش ساخته بتنی خریداری شده را ناممکن سازد.

 

قیمت پله پیش ساخته بتنی
تولید پله پیش ساخته بتنی

 

پله پیش ساخته بتن اکسپوز

پله بتن اکسپوز از انواع پله بتنی پیش ساخته است که کاربران بسیاری را مجذوب خود نموده است. رنگ بتن اکسپوز شامل طیف روشن تا تیره می باشد که می توان با توجه به دکوراسیون فضا و سلیقه، هر یک از آنها را انتخاب نمود. پله بتنی پیش ساخته اکسپوز در برابر حریق و یخ زدگی مقاوم است. هدر رفت مصالح، انرژی و تولید نخاله های ساختمانی در پله پیش ساخته بتن اکسپوز کم می باشد.

 

پله های پیش ساخته بتنی
پله پیش ساخته بتن اکسپوز

 

پله بتنی پیش ساخته آماده

برخی از انواع پله های پیش ساخته بتنی ، بر اساس ضوابط استاندارد ساخته شده و به هنگام مراجعه مشتری آماده خرید می باشند. این نوع از پله های پیش ساخته بتنی دارای یک دفترچه راهنما هستند که شامل مشخصات دقیق پله است. پله بتنی پیش ساخته آماده بر اساس شرایط استاندارد ساختمان تولید شده و عرضه می گردند.

 

پله بتنی پیش ساخته
کف پله های بتنی پیش ساخته

 

پله پیش ساخته بتنی سفارشی

این پله ها بر اساس سفارش مشتری و شرایط و مشخصات پروژه تولید می شوند. بدیهی است که مدت زمان سفارش این نمونه ها تا زمان اجرا نسبت به انواع آماده پله بتنی پیش ساخته بیشتر است. قیمت پله پیش ساخته بتنی سفارشی نیز از انواع آماده بیشتر است. برای ساخت و تولید پله های سفارشی نیاز به اندازه گیری دقیق فضای نصب پله و ارتفاع مورد نیاز آن می باشد.

 

پله بتنی پیش ساخته
پله پیش ساخته بیرونی

 

پله پیش ساخته بتنی یک طرفه

از ساده ترین انواع پله ها، پله بتنی پیش ساخته یک طرفه یا مستقیم می باشد. این پله ها برای مکان هایی مناسب هستند که محدودیتی در فضا نداشته باشند، زیرا نسبت به سایر انواع فضای بیشتری را اشغال می کنند. پله های پیش ساخته بتنی یک طرفه هم با پاگرد و هم بدون پاگرد قابل ساخت می باشند. برای ارتفاع های بیشتر از ارتفاع استاندارد طبقات، بهتر است انواع پاگرددار آن سفارش یا خریداری شود. زیرا طی کردن چنین ارتفاعی ممکن است دشوار و طاقت فرسا باشد.

 

قیمت پله پیش ساخته بتنی
پله بتنی پیش ساخته یک طرفه

 

پله های بتنی پیش ساخته دو طرفه

این پله های نسبت به انواع یک طرفه فضای کمتری را اشغال می کنند. پله بتنی پیش ساخته دو طرفه دارای یک پاگرد می باشد که کاربر با چرخش ۱۸۰ درجه، می تواند قسمت دوم پله را طی کند. متداول ترین نوع پله ها، پله های پیش ساخته بتنی دو طرفه می باشند.

 

پله بتنی پیش ساخته
پله پیش ساخته بتنی دو طرفه

 

البته برخی از انواع پله های دو طرفه به صورت ۹۰ درجه هستند. به این معنا که با چرخش ۹۰ درجه روی پارگرد به بازوی دوم پله می رسیم.

 

قیمت پله پیش ساخته بتنی
پله بتنی پیش ساخته دو طرفه با پاگرد ۹۰ درجه

 

پله بتنی پیش ساخته سه طرفه

پله پیش ساخته بتنی سه طرفه برای فضاهای کوچک و با ارتفاع طبقات زیاد، بهترین گزینه می باشند. این پله های پیش ساخته بتنی دارای دو پاگرد و سه بازویی هستند. ممکن است ارتفاع و تعداد کف پله های هر یک از بازویی ها با دیگری متفاوت باشد.

 

پله های پیش ساخته بتنی
پله بتنی پیش ساخته سه طرفه

 

پله بتنی پیش ساخته مدور

یکی از شیک ترین انواع پله بتنی پیش ساخته ، پله های مدور هستند. این پله های به صورت مارپیچ کامل، کرو، گرد و ... قابل اجرا می باشند. پله های مارپیچ فضای کمتری را اشغال می کنند.

 

پله پیش ساخته بتنی
پله پیش ساخته بتنی اسپیرال

 

مزایای پله های پیش ساخته بتنی

یکی از مهم ترین مزایای پله بتنی پیش ساخته ، سرعت بخشیدن به پروسه ساخت و ساز است. پله های پیش ساخته بتنی نسبت به انواع درجا، وزن کمتری دارند. کمتر بودن وزن پله پیش ساخته بتنی بار مرده سازه را کاهش داده و موجب صرفه جویی در هزینه ها می گردد. عدم نیاز به نگهداری و سر و صدای کم به هنگام استفاده، از دیگر مزایای پله بتنی پیش ساخته می باشد.

 

پله بتنی پیش ساخته
پله پیش ساخته بتنی کرو

 

این پله ها در طرح های مختلف قابل تولید هستند که می توان با توجه به دکوراسیون و سلیقه، سفارش ساخت داد. از آنجایی که پله های پیش ساخته بتنی در فضای کارگاهی تولید می شوند، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. برخی از انواع پله بتنی پیش ساخته قابلیت دمونتاژ و استفاده در مکانی دیگر را هم دارا هستند.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما