اجرای نورپردازی نما

اجرای نورپردازی نما

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت نورپردازی نمای ساختمان یکی از مهم ترین نکات در هنگام طراحی نورپردازی نمای ساختمان است. از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت نورپردازی نمای ساختمان می توان به متراژ نما، نوع نورپردازی، مدل و مشخصات چراغ نورپردازی، کیفیت تجهیزات مورد استفاده و همچنین هزینه نصب آن اشاره کرد. برای اجرا و یا استعلام هزینه نورپردازی نمای ساختمان ، می توانید با کارشناسان شرکت عمران مدرن از طریق شماره 02165023157 در ارتباط باشید.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

خدمات مرتبط در عمران مدرن

اجرای نورپردازی نما

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۵۰۲۳۱۵۷
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

قیمت نورپردازی نمای ساختمان

قیمت نورپردازی نمای ساختمان یکی از مهم ترین نکات برای برنامه ریزی و اجرای نورپردازی نمای ساختمان است. با توجه به بودجه ای که برای اجرای نورپردازی نمای ساختمان اختصاص داده شده است، تجهیزات متنوعی با قیمت های مختلف در بازار موجود است. مقدار تمام شده هزینه نورپردازی نمای ساختمان به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت نورپردازی نمای ساختمان می توان به متراژ نما، نوع نورپردازی، مدل و مشخصات چراغ نورپردازی، کیفیت تجهیزات مورد استفاده و همچنین هزینه نصب آن اشاره کرد. به طور کلی، اجرای نورپردازی نمای ساختمان ، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت محسوب شده و می‌ تواند ارزش ملک را افزایش دهد. برخی افراد تصور می کنند که هزینه نورپردازی نمای ساختمان ، هزینه ای مازاد و غیرضروری است. اما با توجه به مناسب بودن قیمت نورپردازی نمای ساختمان و تاثیر آن بر بالا بردن زیبایی و ارزش ملک، نسبت به سایر روش های طراحی نما، انتخاب کاملا به صرفه ای است. در سایت عمران مدرن، انواع چراغ ها و تجهیزات اجرای نورپردازی نمای ساختمان از باکیفیت ترین و معتبرترین برندها و با بهترین قیمت به فروش می رسد. برای خرید و یا اطلاع از قیمت نورپردازی نمای ساختمان و تجهیزات آن می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

 

قیمت نورپردازی نمای ساختمان
قیمت نورپردازی نمای ساختمان

 

هزینه نورپردازی نمای ساختمان

همان طور که گفته شد، مواردی همچون متراژ بنا، اجرت نورپردازی نمای ساختمان و همچنین کیفیت، مدل و نوع لامپ های به کار رفته در نورپردازی، بر هزینه نورپردازی نمای ساختمان تاثیر بسیاری می گذارند. به همین دلیل لازم است تا در هنگام برنامه ریزی نورپردازی نمای ساختمان ، قیمت تجهیزات و لوازم و همچنین مدل و تعداد چراغ های مورد نیاز را مشخص کرده تا بتوان در چارچوب بودجه تعیین شده، نورپردازی نمای ساختمان بی نقصی را طراحی و اجرا نمود. هزینه نورپردازی نمای ساختمان در مرحله اول به طراحی و سبک نما مانند رومی یا مدرن و در مرحله دوم، به نوع چراغ و لامپ انتخاب شده وابسته است. نوع چراغ انتخابی نه تنها در هزینه اجرای نورپردازی تأثیر دارد بلکه به دلیل استفاده زیاد در بازه زمانی طولانی مدت، در هزینه های بهره برداری نیز تأثیرگذار است. به طور کلی، بهتر است اجرای نورپردازی نمای ساختمان ، را به متخصصان و طراحان نورپردازی بسپارید. در ادامه این مطلب، به بررسی بیشتر عواملی که بر قیمت نورپردازی نمای ساختمان تاثیر می گذارند، خواهیم پرداخت. 

 

متراژ نما و اجرت نورپردازی نمای ساختمان

متراژ نما یکی از مهم ‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت و اجرت نورپردازی نمای ساختمان است. به طور واضح، هرچه متراژ نمای ساختمان بیشتر باشد، به تعداد چراغ‌ ها و تجهیزات بیشتری نیاز بوده و در نتیجه، قیمت نورپردازی نمای ساختمان نیز افزایش پیدا می کند. ساختمان ها از عناصر مهم شهری هستند که نقش مهمی در ایجاد فضای شهری دارند. چرا که برخی از ساختمان ها ممکن است دورنمایی زیبا و یا حتی نمادی از یک شهر باشند. علاوه بر آن، نمای ساختمان اولین عامل ارتباطی در جذب توجه افراد است. بنابراین بدیهی است اهمیت دیده شدن ساختمان ها در شب کمتر از روز نیست. با افزایش طول و عرض نمای ساختمان، هزینه نورپردازی نمای ساختمان نیز بیشتر می شود. چرا که اجرت نورپردازی نمای ساختمان های چند طبقه بیشتر از اجرت نورپردازی نمای ساختمان یک طبقه است. همچنین ساختمان هایی که طراحی نمای پیچیده تر و پر جزئیات دارند، مانند ساختمان های دارای نمای کلاسیک، ممکن است برای نمایش بهتر نما و ستون ها، به تعداد چراغ های بیشتری برای نورپردازی نما نیاز داشته باشند. اما در ساختمان های دارای نمای ساده و مدرن، به تعداد کمتری چراغ جهت نورپردازی نیاز است.

 

طراحی نورپردازی نمای ساختمان
نورپردازی نمای ساختمان اداری

 

مدل و نوع لامپ در اجرای نورپردازی نما

برای طراحی و اجرای نورپردازی نمای ساختمان ، لامپ ها و چراغ های بسیار متنوعی تولید شده و به کار می روند. مدل و نوع لامپ ها و تجهیزات به کار رفته در اجرای نورپردازی نما ، از مهم ترین عوامل موثر در تعیین قیمت نورپردازی نمای ساختمان هستند. برای نورپردازی نمای ساختمان های تجاری، اداری و یا مسکونی، لامپ های متنوعی مطابق با اصول اجرای نورپردازی نما موجود است. هر یک از لامپ ها و چراغ های نما، دارای مشخصاتی از جمله زاویه تابش، مصرف انرژی، رنگ و شدت تابش می باشند. این مشخصات، قیمت لامپ ها و در نتیجه مقدار تمام شده هزینه نورپردازی نمای ساختمان را تغییر می دهند. به عنوان مثال هرچه توان لامپ بیشتر و یا طول چراغ های خطی نما بلندتر باشد، قیمت آن نیز گران تر خواهد بود.
از جمله انواع لامپ هایی که در اجرای نورپردازی نمای ساختمان به کار می روند، می توان به سه نوع لامپ LED، SMD و COB اشاره کرد. اما استفاده از لامپ ها و چراغ های ال ای دی در اجرای نورپردازی نمای ساختمان رایج تر است. زیرا علاوه بر مصرف انرژی پایین و دوام بالایی که در برابر شرایط جوی دارد، به دلیل هزینه خرید مناسب آن، قیمت نورپردازی نمای ساختمان به صرفه تر تمام خواهد شد. نوع چراغ انتخابی نه تنها در هزینه اجرای نورپردازی نمای ساختمان تأثیر دارد، بلکه به دلیل استفاده زیاد در بازه زمانی طولانی مدت، در هزینه های مصرفی و نگهداری نیز تأثیرگذار است. همچنین برند سازنده، تعداد و مدل چراغ (جت لایت، وال واشر، چراغ خطی و ریسه)، بر قیمت نورپردازی نمای ساختمان تاثیر می گذارند.
 

اجرای نورپردازی نمای ساختمان
چراغ دفنی در اجرای نورپردازی نمای ساختمان

 

اجرای نورپردازی نمای ساختمان

نورپردازی نما یکی از تاثیرگذارترین عوامل در زیبایی بصری ساختمان است که جلوه آن را در منظر و یا فضای شهری چند برابر می کند. اجرای نورپردازی نما در صورتی مؤثر خواهد بود که نه تنها موجب زیبایی ساختمان شود، بلکه اثر مثبتی بر زیباسازی شهر بگذارد و دو رکن اساسی روشنایی بیرونی یعنی زیبایی و کاربرد را داشته باشد. اجرای نورپردازی نما در صورت دقت به نکاتی از قبیل شدت نور، رنگ مورد استفاده و هماهنگی نورها با سبک ساختمان مؤثر است.

 

اجرای نورپردازی نما
اجرای نورپردازی محوطه

 

 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

پیام قدوس

سلام شرکت های معرفی شده برای اجرای نورپردازی نما ، هم کار طراحی و هم کار اجرای مربوط به نورپردازی رو انجام میدن ؟؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما