اجرای قالب بالارونده

اجرای قالب بالارونده

دسته بندی

قالب بندی

تعداد ارائه دهنده ها

۳ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

خدمات مرتبط در عمران مدرن

related-0آرماتور بندیrelated-1قالب بتنrelated-2روغن قالب

اجرای قالب بالارونده

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
مشبک پردازان

مشبک پردازان

۱

location

تهران

phone

******۰۲۶۳۶

آژینه

آژینه

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

اجرای قالب بالارونده

اجرای قالب بالارونده از جمله خدمات شرکت عمران مدرن می باشد. استفاده از نیروهای متخصص برای اجرای قالب بالارونده ، از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت عمران مدرن ، حرفه ای ترین پیمانکاران فعال در این زمینه را به شما کاربران گرامی معرفی می نماید. شما عزیزان می توانید به طور مستقیم با پیمانکاران اجرای قالب بالارونده تماس گرفته و یا اینکه معرفی آنها را به عمران مدرن بسپارید.

شرکت عمران مدرن با توجه به محل و شرایط پروژه، نزدیک ترین و در عین حال حرفه ای ترین پیمانکار را به شما معرفی می نماید تا به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت، پروژه شما اجرا گردد. با توجه به فضای رقابتی بین پیمانکاران، کمترین هزینه اجرای قالب بالارونده با بهترین کیفیت، به شما پیشنهاد می شود.

 

اجرای قالب بالارونده
قالب بالارونده

 

کاربرد و مزایای قالب بالارونده

قالب رونده یا قالب بالارونده به قالب هایی گفته می شود که پس از هر بار بتن ریزی از سطح بتن فاصله گرفته و به صورت خزنده جابجا می شوند. لازم به ذکر است که به هر مرحله از اجرای دیوار به این روش، لیفت گفته می شود. این قالب ها معمولا در اجرای دیوارهای بلند مورد استفاده قرار می گیرند. اجرای قالب بالارونده در ساخت سد، اجرای دیوارهای برشی با مقاطع بسته، اجرای دیوارهای سیلو و ... کاربرد دارد.

 

اجرای قالب بالارونده
اجرای قالب بالارونده

 

اجرای قالب بالارونده کمک شایانی به افزایش سرعت ساخت و ساز پروژه های بزرگ نموده است. زیرا بدون نیاز به داربست بندی می توان قالب بندی دیوارهای بلند را با سرعت انجام داد. به عبارت دیگر قالب بندی های سنتی برای اجرای دیوارهای بلند نیاز به داربست بندی دو طرف دیوار می باشد. این در حالی است که با اجرای قالب بالارونده ، قالب هر مرحله به مرحله قبل متکی شده و با صعود به سمت بالا امکان اجرای قسمت های بالایی دیوار را فراهم می نماید.

علاوه بر این، می توان تعداد دفعات بیشتری از این قالب استفاده نمود. از دیگر مزایای اجرای قالب بالا رونده ، قابلیت استفاده در سطوح و شیب های گوناگون، امنیت و باربری بالا است. قالب های بالارونده غالبا دارای روکش پلی وود می باشند. همچنین ساخت روکش آن با ورق های فلزی نیز امکان پذیر است.

 

اجرای قالب بالا رونده
قالب بالا رونده در اجرای سد

 

نحوه عملکرد و اجرای قالب بالارونده

در اجرای قالب بالارونده ، در قالب بندی و بتن ریزی هر مقطع، یک سری قالب بر بالای سر قالب سری قبل استقرار پیدا می کند. نحوه عملکرد و اجرای قالب بالارونده به این صورت است که در هر مرحله قالب در محل مورد نظر نصب می گردد. پس از بتن ریزی و گیرش بتن، قالب را باز کرده و در محل جدید وصل می کنند. بدین منظور در فاصله حدود ۵۰ تا ۷۰ سانتی متری از بالای قالب سوراخی کار گذاشته می شود که با جابجایی قالب ها، پای قالب به کمک بولت در سوراخ ایجاد شده محکم می گردد. جابجایی و بالا بردن قالب هم به صورت دستی و هم با کمک ماشین آلات و به صورت یکپارچه امکان پذیر است. از مواردی که در اجرای قالب بالارونده حائز اهمیت است، شاقولی بودن آن در جین بتن ریزی است.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما