گچ پلاستوفوم (فوم جیپس)

گچ پلاستوفوم (فوم جیپس)

دسته بندی

گچ سفیدکاری

تعداد ارائه دهنده ها

۵ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

cctv_banner

گچ پلاستوفوم (فوم جیپس)

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

مصالح ساختمانی امید

مصالح ساختمانی امید

۳

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

پارس اور

پارس اور

۳

سمنان

phone

******۰۲۳۳۳

شرکت عظیم سازه برنا

شرکت عظیم سازه برنا

۴

تهران

phone

******۰۲۱۷۱

گچ سحر سمنان

گچ سحر سمنان

۳

سمنان

phone

******۰۲۳۳۳

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

گچ پلاستوفوم (فوم جیپس)

بر پایه اصلی گچ و مواد افزودنی تولید شده و به دلیل قدرت چسبندگی بالایی که دارد بخوبی به صفحات پلاستوفومی میچسبد. این ملات بهبود دهنده میزان جذب صدا و عایق حرارت می شود. به این ترتیب از انتقال صدا و حرارت جلوگیری میکند. فرمول تهیه ملات گچ پلاستو فوم، 60% گچ و 40% آب است. ظرفی که به این منظور استفاده می شود، باید تمیز و عاری از هر گونه آلودگی باشد. نکته قابل ذکر این که هنگام تهیه ملات، به جز آب و پودر گچ از هیچ ماده افزودنی دیگر استفاده نشود. گچ پلاستو فوم نیازی به زیرسازی خاصی نداشته و به صورت مستقیم قابل اجراست. رویه آن پس از خشک شدن، قابل پوشش با هر نوع گچ دیگر و کاغذدیواری و رنگ می باشد.

گچ پلاستوم فوم چیست؟

مروزه در صنعت ساختمان سازی به منظور سبک سازی ساختمان ها از پلاستفوم بر روی دیوارها و سقف استفاده می کنند. اما به دلیل جذب پایین آب پلاستوفوم، اندود کاری گچ ساختمان بخاطر عدم چسبندگی از آن جدا می شود. برای رفع این مشکل میتوان از گچ مخصوص پلاستوفوم استفاده کرد بر پایه اصلی گچ و مواد افزودنی تولید شده است. این محصول به دلیل قدرت چسبندگی بالایی که دارد بخوبی به صفحات پلاستوفومی میچسبد. گچ های معمولی به مرور زمان ترک خورده و یا از روی سطح جدا می شوند اما گچ پلاستوفوم مخصوص اینکار تولید شده و مشکلی بوجود نمی آورد.

فوم جیپس چیست ؟

برای استفاده از گچ فوم جیپس تنها کافیست مقداری آب سرد (آب ولرم یاگرم نباشد) به آن اضافه نمایید و در حین استفاده نیز هیچگونه مواد افزودنی دیگر به آن اضافه نکند. با توجه به زمان گیرش این محصول، گچکار وقت بیشتری برای کار با آن خواهد داشت. از این گچ نرم و سفید، بیشتر برای سفیدکاری، پرداخت و ابزار زنی استفاده می کنند. بنا به خصوصیات این ملات برای چسبندگی بیشتر به سطوح فوم نیاز است تا سطح فوم باز و عاری از هرگونه آلودگی غبار، روغن، رطوبت و حرارت باشد.

گچ پلاستوم فوم مناسب کار روی صفحات یونولیت

گچ های ترکیبی با نام ها و کاربردهای مختلف، چندی است در بازار مصالح ساختمانی عرضه می شوند. گچ مخصوص یونولیت نیز از همین دسته بوده و در موارد خاص مصرف می شود. می خواهیم با این محصول و کاربرد آن بیشتر آشنا شویم. با ورود بتن به صنعت ساختمان، گچکاران ب مشکل مواجه شدند. زیرا به دلیل جذب آب کمتر از دو درصد جداره های بتنی،  چسبندگی ملات گچ به آنها بسیار کم بود. همین مشکل در مورد گچکاری بر روی یونولیت و فوم نیز وجود داشت.

کارشناسان در آزمایشگاه، یک سری افزودنی های شیمیایی خاص به گچ میکرونیزه شده و مرغوب اضافه کردند و چسبندگی گچ را به صورت قابل توجهی افزایش دادند. این محصول دارای قدرت اتصال دائمی بر روی سطوح مذکور است. هم اکنون این گچ با نام های مختلف گچ پلاستوفوم، بتوگیپس، گچ یونولیت و گچ بتن در بازار عرضه می شود.

آشنایی با موارد کاربرد گچ یونولیت

این محصول چسبنده، مناسب اجرا بر روی دیواره های صاف بتنی، سیمانی، فوم و یونولیت است. همچنین جهت چسباندن پانل های گچی، قطعات گچی و گچبری های پیش ساخته به یکدیگر و دیگر سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. مجسمه سازان نیز از درصد کمی گچ پلاستوفوم، به منظور افزایش مقاومت سازه های هنری خود بهره می برند. ملات این گچ در یک یا دو لایه، بر روی سطوح کشیده شده و قابلیت پوشش با هر نوع گچ دیگر را نیز دارد. به دلیل داشتن خلل و فرج در ساختار خود، در تنظیم رطوبت محیط نیز موثر است.

مشخصات گچ پلاستو فوم

ü      مناسب برای سفیدکاری

ü      قابل استفاده بر روی پلاستوفوم

ü      عایق صدا و حرارت

ü      عدم ایجاد خط و خش و ترک خوردگی سطح

ü      برخورداری از استحکام بالا پس از خشک شدن

ü      دانه بندی نرم و سبک

ü      حداقل وجود دور ریز و ضایعات گچ

ü      مقاومت، سختی و سفیدی منحصربفرد

ü      دانه بندی مناسب برای مصارف روکار و سفیدکاری

ü      زمان گیرش اولیه: ۲۰ – ۳۰ دقیقه

ü      زمان گیرش ثانویه: ۴۰ – ۶۵ دقیقه

ü      مقاومت فشاری: ۶ نیوتن بر میلیمتر مربع

ü      مقاومت خمشی: ۲ نیوتن بر میلیمتر مربع

خرید گچ پلاستو فوم

گچ پلاستو فوم، محصولی افزودنی دار و مخصوص اجرا بر روی سیمان و یونولیت می باشد که از طریق این شرکت به قیمت مناسب عرضه می گردد. ملات گچ ساختمانی، ملاتی است زودگیر و چسبناک که بر روی متریال های مختلف به راحتی و به صورت دایمی می چسبد. اما برخی مصالح مثل سیمان و یونولیت وجود دارند که گچ معمولی، چسبندگی مناسبی روی آنها نداشته و به صورت لایه هایی از سطح آنها جدا می شود.

خرید فوم جیپس

تنها در صورتی می توان از گچ معمولی برای گچکاری بر روی سطوح فوق استفاده کرد که پیش از شروع عملیات گچکاری، کلیه سطوح توسط رابیتس پوشانده شوند. البته این کار مستلزم صرف زمان و هزینه بیشتر می باشد.

به همین دلیل کارشناسان خلاق ما با انجام آزمایشات گسترده و دقیق تلاش کردند از خاصیت ترکیب پذیری گچ استفاده کرده و محصولی تولید نمایند که بدون نیاز به رابیتس، بر روی سیمان و یونولیت بچسبد. آنها موفق به ساخت این محصول با نام گچ فوم جیپس شدند.

گچ پلاستو فوم به کمک مواد افزودنی، چسبندگی چندین برابر نسبت به گچ معمولی داشته و بدون نیاز به زیرسازی بر روی متریال های فوق می چسبد. همچنین این گچ، دیرگیر و سبک بوده و در برقراری تعادل رطوبتی در فضای داخل سازه، موثر خواهد بود.

نوع کاربرد خاص گچ پلاستو فوم و تضعیف خاصیت چسبندگی آن در اثر انبار کردن طولانی مدت، سبب شده اغلب به صورت سفارشی تولید و عرضه شود. برای سفارش فوم جیپس یا پلاستو فوم با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

فروش گچ پلاستو فوم ( فوم جیپس )

گچ پلاستو فوم،  گچی چسبنده است که جهت گچ کاری دیوارهای صاف بتنی، سیمانی، فوم، یونولیت و ... و همچنین چسباندن دیواره های پیش ساخته گچی، سقف کاذب، قطعات گچی، گچبری های پیش ساخته و ... به یکدیگر و به دیگر سطوح می باشد. افزودنی گچ پلاستو فوم بدون نیاز به هیچ افزودنی دیگری به تنهایی تمام این مزایا را به گچ می بخشد. درصد مصرف پایین، قیمت مناسب، استحکام و مقاومت بالا، چسبندگی بی نظیر و دائمی و همچنین مقاومت در برابر رطوبت از خواص منحصر به فرد این افزودنی می باشد. نیاز به اضافه نمودن هیچ افزودنی دیگری نداشته و به تنهایی تمام مزایای ذکر شده را در بر می گیرد. نوع دیرگیر این چسب نیز جهت راحتی با توجه به سفارش مشتری موجود می باشد

ویژگی فوم جیپس

1- افزایش شدید چسبندگی گچ

2- افزایش مقاومت گچ

3- چسبندگی بی نظیر و دائمی

4- افزایش مقاومت گچ در برابر رطوبت و آب

کاربردها ی افزودنی افزودنی پلاستو فوم

1- ساخت گچ مناسب صفحه یونولیت

2- ساخت ملات چسبنده جهت چسباندن قطعات گچی

قیمت گچ پلاستوم فوم ( فوم جیپس ) 

استفاده از گچ پلاستو فوم در مناطق مرطوب بسیار مناسب است. نا‌گفته نماند که استفاده از این نوع در دیوارهای خارجی مناسب نیست قابلیت شستشو این گچ یکی دیگر از مزایای بالقوه این نوع از گچ است که دلیل آن هم استفاده از ماده افزودنی پلیمری خاصی در فرآیند تولید و ساخت آن است. وجود این قابلیت در گچ پلاستو فوم استفاده از آن در محیط‌هایی همچون آشپزخانه و اتاق‌های کودکان را بسیار مناسب کرده است. در فرآیند تولید گچ پلاستو فوم در مرحله اول سنگ گچ و خاک را در کوره‌هایی به صورت مجزا و به صورت غیرمستقیم کاملاً می‌پزند. بعد از این مرحله محصول هر دو کوره را به طور کامل آسیاب و با یکدیگر مخلوط می‌کنند. در مرحله مخلوط کردن هم مواد افزودنی و مواد پلیمری به آن اضافه می‌شود. گچ پلاستو فوم را برخلاف گچ معمولی می‌توان بر روی هر نوع سطحی استفاده کرد، یکی از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به انواع سطوح بتنی و سیمانی، سطوح ساخته شده از بلوک‌های سبک بتنی و سایر انواع بلوک‌ها اشاره کرد. به منظور استعلام قیمت گچ پلاستو فوم با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما