ورق پلی کربنات در ارومیه

ورق پلی کربنات در ارومیه

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

ارومیه x

ورق پلی کربنات

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

ارومیه

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

ورق پلی کربنات Polycarbonate در ارومیه

این ورق یکی از مشتقات پلاستیک و در واقع یک نوع پلیمر ترموپلاستیک است؛ ماده ای که در برابر گرما و حرارت مستقیم هیچگونه تحول و تغییر شیمیایی در آن رخ نداده و بدون ایجاد حریق ذوب می گردد. پلی کربنات به دلایل مختلفی مانند سختی و مقاومت خارق العاده و همچنین شفافیت بسیار زیاد به عنوان جایگزین شیشه استفاده می گردد.

اولین بار این ورق پلی کربنات در سال 1958 به صورت انبوه تولید و روانه بازار شد. تنوع رنگی و همچنین قابلیت عبور نور تا 82 درصد باعث شد تا استقبال مناسبی از این محصول گردد. اجازه دهید بیشتر به سوال پلی کربنات چیست بپردازیم.

دلیل نام گذاری پلی کربنات ها به خاطر وجود پلیمر های مختلف گروه های کربنی است. فرمول جذابی که باعث شده تا ویژگی های جالبی مانند مقاومت دمایی، استحکام ساختاری در برابر ضربه و خواص نوری و شفافیت لازم را داشته باشد. معمولا ورق های این محصول به دو نوع تخت (مسطح) و چند جداره تقسیم می گردند.

ورق پلی کربنات قیمت در ارومیه

خوشبختانه می توان گفت که قیمت این محصول خیلی تحت تاثیر قیمت ارز نبوده و از این بابت دچار نوسانات خیلی شدید نیست. اما قبل از خرید این محصول پیشنهاد می کنیم که حتما برند محصول را جویا شوید. با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید تا برترین های بازار در این زمینه را به شما معرفی کنند. فراموش نکنید که قیمت این محصول رابطه مستقیمی با ضخامت آن داشته و به میزانی که ضخامت افزایش می یابد قیمت نیز افزایش خواهد یافت.

فروش پلی کربنات در ارومیه

ورق پلی کربنات دو جداره یکی از انواع ورق های پلی کربنات است که بیشترین استفاده آن در سقف ها، گلخانه ها و نور گیرهاست. این محصولات در ابعاد 210 در 600 موجود بوده که به این ابعاد ورق کامل و استاندارد می گوییم. ضخامت آنها از 4 میلیمتر شروع شده و تا 10 میلیمتر در بازار موجود می باشد برای خرید آنلاین ورق پلی کربنات با شماره‌های کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت پلی کربنات گلخانه در ارومیه

یکی از بهترین ویژگی ها این ورق پلی کربنات تبادل انرژی بسیار مناسب بوده که باعث شده در صنایع مختلف مانند گلخانه کاربرد فراوانی داشته باشند. از این رو به آنها پلی کربنات گلخانه نیز می گویند. این ورق ها نه تنها در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار مقاومند بلکه کاملا عایق هر گونه صدا و گرما بوده و می تواند به خوبی باعث کنترل دما در یک گلخانه باشند. به طور کلی می توان ویژگی این نوع پلی کربنات را در این موارد خلاصه کرد:

·         در برابر هر گونه فشار و ضربه فیزیکی بسیار مقاوم هستند

·         در برابر عوامل طبیعی مانند طوفان و باران و …کاملا مقاوم هستند

·         در مواجه با آتش به هیچ عنوان تغییر شیمیایی نمی دهند و بدون ایجاد حرارت و اشتعال فقط به آرامی ذوب می شوند

·         در برابر رطوبت طولانی مدت کاملا مقاوم بوده و مشکلی برای آنها پیش نمی آید

·         دوام بالای ورق پلی کربنات

ورق پلی کربنات چیست؟ در ارومیه

پلی کربنات از خانواده پلیمرهای ترموپلاستیک است؛ و به گستردگی در زمینه‌های قالب سازی و تغییرات حرارتی کاربرد دارد. این نوع پلاستیکها به گستردگی در صنایع شیمیایی نوین کاربرد دارند. پلی کربنات سخت‌ترین ماده شفافی است که به عنوان گزینه‌ای مناسب بجای شیشه در بخش‌های مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنوع ساختاری ورق‌های پلی کربنات امکان استفاده از آن را بر روی هر نوع سازه و در جوار هر نوع مصالح ساختمانی به راحتی فراهم نموده‌است و کاربردهای وسیعی را ایجاد می‌کند.

رنگبندی ورق پلی کربنات در ارومیه

تنوع رنگ این ورق، قابلیت سایه پذیری و عبور نور آن را به میزان ۳۵ تا ۸۲ درصد امکان‌پذیر می‌نماید که از نظر طراحی و هماهنگی با رنگ سایر مصالح از گستردگی خاص برخوردار می‌باشد. ورق پلی کربنات مسطح، ظاهر مشابه شیشه به ابعاد ۰۵/۳*۰۵/۲ متر تولید می‌گردد. این ورق دارای یک لایه ضد uv برای محافظت در برابر نورآفتاب می‌باشد.

انعطاف پذیری ورق های پلي کربنات در ارومیه

این ورق فقط از دوقسمت طول و عرض قابلیت خم شدن دارد، ومزیت آن سبک بودن آن است. کاربرد این ورق در انواع پوشش سقف‌ها، پارکینگ‌ها، سقف کاذب و دیواره‌های سوله و… می‌باشد. عوامل جوی مانند طوفان و تگرگ و حوادث طبیعی مانند زلزله از مهم‌ترین عوامل در تعیین و انتخاب مصالح ساختمانی مناسب می‌باشد که با توجه به شفافیت و ضربه پذیری و مقاوم بودن ورق پلی کربنات، استفاده از این ورق در لیست مصالح ساختمانی بیشترین میزان را به خود اختصاص داده‌است.

ورق سبک پلی کربنات در ارومیه

 سبک بودن وزن ورق پلی کربنات علاوه بر عدم تحمیل وزن اضافه به سازه موجود که خود عامل بسیار مهم در مورد مقاومت در برابر زلزله نیز می‌باشد، در حمل و نقل آن نیز نقش به سزایی دارد چه امکان انتقال آن در تعداد بسیار با وزن بسیار کم از هزینه متعلقه و تردد مربوط به آن می‌کاهد.

فضای عایق با ورق‌های پلي کربنات در ارومیه

با توجه به مسئله عدم تبادل حرارتی، کاهش هزینه انرژی در فصول مختلف چشمگیر است که این خود در مناطق سردسیر و گرمسیر یا حتی معتدل با توجه به اهمیت بهینه‌سازی میزان مصرف سوخت و انرژی الکتریکی از مهمتریت خصوصییات این ورق می‌باشد. سر و صدا و مزاحمت حاصل از آن همیشه از عوامل مهم در تأمین فضاهای امن از نظر مزاحمت صوتی بوده‌است. ورق پلی کربنات با ضخامت‌ها و لایه‌های مختلف عامل مؤثر در تأمین اینگونه فضاها می‌باشد. اشعه ماوراء بنفش به عنوان اشعه سرطان زا مؤثر بر سلامتی موجودات زنده و به عنوان از بین برنده رنگ اجسام شناخته می‌شود در پناه ورق‌های پلی کربنات به علت دارا بودن لایه ضد عبور این اشعه، فضایی سالم و قابل اطمینان ایجاد می‌گردد.

پلی کربنات سبک تر از شیشه

 مشکل تمیز نگاه داشتن نماها یا سقف‌های شفاف ساختمان‌ها همیشه وجود داشته که در مورد ورق‌های پلی کربنات با توجه به خصوصیت آنتی استاتیک بودن لایه خارجی آن، گرد و غبار و دوده معلق در هوا جذب سطح ورق نشده و با اولین شستشوی ساده یا باران به راحتی پاکیزه می‌گردد. ضربه پذیری و نشکن بودن ورق پلی کربنات موجب فراهم کردن فضایی عاری از خطر در برابر سقوط اجسام می‌گردد. از جمله مزیتهای پوشش پلی کربنات به جای شیشه هزینه کمتر ونیز وزن سبک‌تر آن می‌باشد.

ورق پلی کربنات مقاوم تر از پلاستیک

همچنین مقاومت بالای آن نسبت به پلاستیک باعث تقاضای روزافزون آن به عنوان پوشش در صنعت گلخانه گردیده‌است. پوشش پلی کربنات اغلب جهت پوشش قسمت‌های جلو، عقب و نیم دایره‌های مربوطه یا کناره‌ها و سقف گلخانه درصورت تقاضای مشتری درنظرگرفته می‌شود. ورقهای پلی کربنات جایگزین مناسبی برای شیشه بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می‌شوند. بطوریکه در تابستان از ورود گرما به داخل جلوگیری کرده و در زمستان مانع خروج و هدر رفتن گرمای داخل می‌شوند.

نحوه چسباندن ورق پلی کربنات در ارومیه

در مرحله اول ، سطح هر دو صفحه باید صاف باشد. اگر مواد پلاستیکی را از طلق البرز سفارش داده اید ، تمام لبه های برش به صورت صاف برش داده شده اند. و اگر خودتان آن را برش داده اید ،می توانید آن را با کاغذ سنباده نیز صاف کنید. اطمینان حاصل کنید که لبه صاف باشد.

در مرحله بعد ، قسمت هایی که چسبانده می خورند باید تمیز شوند ، این کار به بهترین وجه با الکل انجام می شود و می توانید قسمتهای خشک شده را با پارچه ای پاک کنید. سپس قطعات آکریلیک را می توان روی یکدیگر قرار داد ، هنگام قرار دادن آنها در یک اتصال زاویه ای از قلاب مربع استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که قطعات در طول چسبندگی ثابت بوده.

این باعث می شود که چسب به صورت نازک از سوزن خارج شود. چسب آکریلیک را به تدریج بین سطوح تماس بمالید. اطمینان حاصل کنید که چسب در تمام قسمت ها وجود دارد.

قیمت ورق پلی کربنات در ارومیه

قیمت ورق پلی کربنات این محصول نسبت به شیشه و سایر محصولات مشابه بسیار بالا است. هرچند این محصول مزیت های فراوانی دارد اما قیمت آن نسبت به شیشه بسیار گران تر می باشد. البته برخی از دلایل آن به خاطر پوشش UV و اشعه فرا بنفش بوده که باعث گرانی این محصول شده است. شاید یکی دیگر از راه های پاسخ دادن به سوال پلی کربنات چیست بررسی ویژگی های این محصول باشد که در این قسمت نگاهی به این ویژگی ها خواهیم داشت.

قیمت طلق پلی کربنات در ارومیه

ضخامت؛ به هر اندازه که ضخامت مورد نظر بیشتر باشد حتما قیمت نیز بیشتر خواهد شد، از طرفی باید بدانید که برای کار شما ضخامت بالاتر بهتر است یا خیر. برند؛ حتما توجه داشته باشید که چه برندی خریداری می کنید. قیمت ورق پلی کربنات بر اساس برند متفاوت است. توصیه دیگری که می توان در این زمینه به شما ارائه کنیم این است که اگر به دنبال خرید اینترنتی پلی کربنات هستید پس حتما باید از اعتبار سایت مقصد مطمئن شوید.

قیمت ایرانیت پلاستیکی شفاف در ارومیه

ساخت و تولید سقف ایرانیت پلاستیکی امروزه رواج بسیار گسترده ای یافته اند. تولیدکنندگان به علت ویژگی های منحصر به فرد سقف ایرانیت پلاستیکی رو به تولید عمده آن ها آورده اند تا در صورتی که بخواهید از یک سقف با تکنولوژی روز دنیا به منظور نورگیر بودن یا ایجاد سایبان برای مصارف مختلف استفاده نمایید، بتوانید با پا نهادن در دفترهای تولیدی آن ها انواع و اقسام طرح های جدید سقف ایرانیت پلاستیکی را مشاهده کرده و به منظور خرید آن ها با متولیان امر مشورت های لازم را صورت داده و محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن نهایت بهره را ببرید.

گرانول پلی کربنات در ارومیه

پلی کربنات pc گزینه مناسبی است که به جای شیشه استفاده می شود، این ماده شفاف در بخش های مختلف ساختمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. گرانول پلی کربنات pc به ورقه هایی گفته می شود که مقاومت بالایی در برابر گرما دارد. نوعی ترموپلاستیک های مهندسی مقام که در کنار هر نوع از مصالح ساختمانی به کار می رود و در سایر صنایع کاربردهای گسترده ای دارد.

این ورقه ها به دلیل قابلیت شفافیت و عبور نور و سایه پذیری و ظاهر شیشه ای مانند و بی رنگ، به راحتی با سایر مصالح ساختمانی هماهنگ می شود. گرانول پلی کربنات pc نه تنها دارای سایزهای مختلف است بلکه در برابر اشعه خورشید و ضربه مقاوم است. از خصوصیت دیگر گرانول پلی کربنات قابلیت انعطاف پذیری آن می باشد. به طور معمول در دمای اتاق بدون ترک خوردگی یا شکستگی مانند ورق آلومینیوم شکل می گیرد. البته این تغییر شکل با حرارت صورت می گیرد و به طور معمول این امکان وجود ندارد.

ورق پلی کربنات در ارومیه

رزینهای پلی کربنات با مشخصه اتصالهای در مقیاس تجاری در سال 1960 تولید و عرضه شدند. این مواد به دلیل چغرمگی در قطعات قالبگیری شده در شمار گرمانرمهای مهندسی به حساب می آیند. رشد فزاینده مصرف پلی کربنات ها در جهان به دلیل مزایای بی شمار از جمله پایداری ابعادی، مقاومت در برابر ضربه و شعله و شفافیت آنها است.

کاربرد این رزین ها روز به روز گسترده تر می شود و پژوهش های وسیعی در جهت بهبود خواص این ترکیبات در حال انجام است. مهم ترین کاربرد این مواد در ساخت شیشه های نشکن، کالاهای مصرفی و خانگی مانند بطری های چندبار مصرف و ظرفشوییها، وسایل الکتریکی مانند جعبه تقسیم برق، تجهیزات عکاسی نوری، وسایل ورزشی، ساختمان، وسایل پزشکی مانند دستگاه دیالیز و بسته بندی، سیستم های ذخیره داده های نوری لیزر، ارتباطات و فیلمهاست. امروزه پلی کربناتها به سه روش استری کردن تبادلی، فسژن دار کردن محلول و فسژن دار کردن سطح مشترک تولید می شوند و در این زمینه شرکت های تولیدکننده طراحی های مختلف را برای واحدهای صنعتی خود ارایه کرده اند.

طراحی ورق پلی کربنات

این طراحی ها بر مبنای شرایط اقتصادی و صنعتی، ظرفیت و نوع پلی کربنات تولیدی متفاوت اند. پژوهش هایی نیز در زمینه تولید بدون فسژن انجام گرفته که به مرحله بهره برداری صنعتی نرسیده است. با توجه به مصرف روزافزون پلی کربناتها در ایران و وارداتی بودن آن، پژوهش درباره روش های ساخت این رزینها در جهان و انتخاب روشی مناسب با توجه به شرایط صنعتی و اقتصادی کشور آغاز شد تا پس از تولید آزمایشگاهی و به دست آوردن داده های لازم کار با طراحی و ساخت یک واحد بین صنعتی ادامه پیدا کند. هم اکنون روش مورد نظر پس از بررسی های کامل انتخاب شده و تولید آزمایشگاهی بیس فتول A، یکی از مواد اولیه عمده پلی کربنات، آغاز شده است.

از جمله پر کاربردترین استفاده های طلق، استفاده از آن به جای شیشه است؛ طلق های شفاف در ضخامت های متفاوتی و در شیت های 120*180 به فروش می رسند.طلق پلاستیکی

طلق پلی کربنات در ارومیه

نوع دیگری از طلق ها نیز هستند که مناسب برای فضای بیرونی خانه و مکان هایی که در معرض نور آفتاب می باشند استفاده می شوند؛ پلی کربنات دوجداره نوعی طلق ضدآفتاب است که در سال های اخیر استفاده زیادی از آن در پوشش نورگیر ها (پاسیو) و… شده است. پلی کربنات ها به خاطر نور خوبی که از خود رد می کنند گزینه ی مناسبی برای سقف هایی هستند که نیاز به نوردهی دارند.

ورق پلی کربنات تخت در ارومیه

رق پلی کربنات تخت دارای یک محافظ UV اکسترود شده در دو طرف است که ۹۸٪ از اشعه ماوراء بنفش مضر را از بین می برد و آن را به یک محصول ایده آل برای استفاده در مستحکم ترین سخت افزارهای جهان تبدیل می کند. توانایی کنترل شرایط آب و هوایی و لایه محافظ اشعه ماوراء بنفش آن طول عمر طولانی تر ورق را امکان پذیر می کند و از زرد شدن ورق به مرور زمان جلوگیری می کند. همانطور که گفته شد در برابر سایش، دیوارنویسی، خرابکاری و حمله های فیزیکی دوام دارد و همچنین در برابر طیف وسیعی از تمیز کننده ها، حلال های آلی و عناصر خورنده مقاومت می کند. این ورق ها به صورت رنگی برای کاهش نور و به صورت مات برای حفظ حریم خصوصی هم موجود می باشند.

ورق پلی کربنات شفاف در ارومیه

ورقهای پلی کربنات چند جداره از خواص نوری و پرداخت سطحی خوبی برخوردارند. کار کردن با این ورقها آسان و در محدوده دمایی وسیعی از ۴۰- تا ۱۲۰+ درجه سانتیگراد کاربرد دارند. همچنین این ورقها از خواص مکانیکی، گرمائی و الکتریکی فوق العاده‌ای برخوردارند. این ورقها دارای قابلیت شکل دهی خوب و بازیافت آسان هستند. خاصیت خود خاموش شوندگی دارند و دارای کاربردهای وسیعی در صنایع ساختمانی هستند.

فروش طلق پلاستیکی در ارومیه

امروزه در اطراف ما لوازم بسیاری وجود دارد که دارای جنسی به نام طلق هستند آن ها از مواد متفاوتی ساخته می‌شوند و دیگر نمی شود که آنها را نشناسیم؛ قطعا همه‌ی شما از آن ها استفاده‌ کرده‌اید و قصد دارید که آن ها را خریداری کنید. ویژگی های بسیاری که این محصول دارد باعث شده که امروزه، در مکان ها و صنعت های بسیاری از آن استفاده کنند

قیمت انواع طلق پلاستیکی در ارومیه

ورق های پلاستیکی طیف گسترده ای از پلیمرهای کاربردی در زندگی روزمره را تشکیل می دهند. این ورق ها با توجه به نیازها و اهداف گوناگون با اجناس و مترال های متفاوتی ساخته شده اند. طلق های پلکسی گلاس، کریستال، مولتی استایل، پلی کربنات، هایم پک، ABS، PET و PVC از این جمله هستند. برای خرید محصول مورد نظر و یا مشاهده و استعلام قیمت یکی از موارد زیر را انتخاب نمایید.

ورق های پلی کربنات در ارومیه

ورقهای پلی کربنات چندجداره می توانند کاربردهای مناسبی نظیر عایق صوتی یا حرارتی را دارا باشندو جایگزین مناسب و ایمنی برای شیشه در معماری نوین می باشند .در تولید ورقهای پلی کربنات از تکنولوزی نوین ومستربچ های خاص جهت جذب طیف IR نورمریی نیز استفاده می شود که باعث افزایش کاربرد های خاص OUTDOOR ورق های پلی کربنات چند جداره در فصول گرم سال می گردد.

درتولید ورقهای پلی کربنات چند جداره از پایدارکننده های UV استفاده می شود که مقاومت ورقهای پلی کربنات را در هر شرایط آب و هوایی افزایش می دهد. استفاده از ورقهای پلی کربنات چند جداره در مقایسه با شیشه تک لایه باعث صرفه جوئی 50 درصدی در مصرف انرزی می گردد.

قیمت ورق پلی کربنات 1402 در ارومیه

معمولا مواد تشکیل دهنده این ورق ها تقریبا یکسان هستند. به همین دلیل اصلی ترین عامل قیمت های مختلف در این ورق ها، وزن و برند تولید آن‌ها هستند. مثلا در ورق 6 میلیمتری ممکن است تفاوت قیمت قابل توجهی با توجه به وزن آن‌ها دیده شود. هرقدر وزن این ورق ها بیشتر شود استقامت بالاتری داشته و قیمتی بیشتر دارد. درکنار این برندهای مختلف هم با توجه به کیفیت محصولشان قیمت هایی را متناسب با آن ورق پلی کربنات دوجداره، درنظر می‌گیرند

نحوه نصب ورق پلی کربنات در ارومیه

مشخص کردن شرایط محیطی: برای نصب سقف پلی کربنات، ابتدا باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید چه نوع ورق پلی کربنات برای سقف زدن استفاده کنید؛ ورق دو جداره یا چند جداره. برای این موضوع حتما باید به محل نصب و آب و هوای محیط دقت کنید.

طراحی و نوع سازه: از آن‌جایی که تعداد جداره‌های ورق پلی کربنات با میزان عایق‌سازی آن رابطه مستقیم دارد، با توجه به میزان توقعی که از عایق بودن سقف دارید، ضخامت و تعداد جداره‌های مناسب ورق پلی کربنات را انتخاب کنید. به عنوان مثال، پلی کربنات چند جداره 35 میلی‌متری نسبت به پلی کربنات دو لایه 10 میلی‌متری، خیلی عایق‌تر است.

روش نصب پلی کربنات در ارومیه

برای نصب ورق‌ های پلی کربنات باید بعضی مواد و زیر ساخت‌ها را مهیا کنید. یکی از این زیرساخت‌ها سیستم قراردهی و نصب ورق‌ های پلی کربنات در چارچوب‌های مشخص یا سیستم لعاب‌دهی است. میله‌های لعاب در امتداد مرکز تیرها متصل می‌شوند و ورق‌های پلی کربنات در قطعات مناسب بریده می‌شوند که باید به درستی بین میله‌های لعاب جای بگیرند و در محل درست خود مستقر شوند.

باید مطمئن شوید که سیستم لعابی که در نظر گرفته‌اید، به نوعی طراحی شده است که برای انبساط و بزرگ‌تر شدن ورق‌ های پلی کربنات مناسب باشد چون ورق‌ های پلی کربنات در اثر دما تغییر اندازه می‌دهند. هر چه‌قدر هوا گرم‌تر شود، پلی کربنات منبسط‌تر می‌شود و هر چه‌قدر هوا سردتر شود، این ورق‌ها منقبض تر می‌شوند.

ورق پلی کربنات در عین مستحکم و با دوام بودن، به راحتی با استفاده از اره مویی یا اره برقی با تیغ‌های با دندانه‌های ریز بریده می‌شود. برای بریدن ورق‌ های پلی کربنات مطمئن شوید که پنل پلی کربنات جا به جا نمی‌شود تا اشتباه برش ندهید. سپس اندازه‌های مورد نیاز را روی پوشش پنل علامت‌گذاری کنید و با استفاده از این علامت‌گذاری‌ها و بدون این که پوشش پنل را باز کنید، پنل را از روی پوشش برش دهید. پس از برش با استفاده از کمپرسور هوا یا جاروبرقی گرد و خاک حاصل از برش را پاک کنید.

اگر تصمیم دارید که از پلی کربنات برای ساختن سقف یا سایه‌بان استفاده کنید، باید قبل از نصب و هنگام برش پنل پلی کربنات، جهت دنده‌های ورق پلی کربنات را در نظر بگیرید. این کار برای این است که دنده‌های ورق‌های پلی کربنات در در یک جهت قرار بگیرند و از ثبات و پایداری ورق‌ها مطمئن شوید. این ورق‌ها باید در جهت شیب سقف یا سایبان قرار بگیرند.

یکی دیگر از عواملی که باید در فرایند نصب ورق‌ پلی کربنات به آن توجه کنید، استفاده از درزگیر مناسب است که اهمیت بسیاری دارد. باید درزگیری را انتحاب کنید که سفت و سخت نشود. درزگیرهای سفت موجب تغییر رنگ، ترک خوردن و شکننده شدن ورق‌های پلی کربنات می‌شوند.

باید اطمینان حاصل کنید که ورق‌های پلی کربنات در سمت درست قرار گرفته‌اند. فقط یک روی ورق‌های پلی کربنات که ما را از اشعه UV خورشید محافظت می‌کند و باید مطمئن شوید که این روی ورق به سمت خورشید قرار گرفته باشد. در صورت نصب اشتباه و قرار دادن روی غیر محافط ورقه‌ها در جهت خورشید، ورقه‌های پلی کربنات خشک و فرسوده می‌شوند و رنگ خود را از دست می‌دهند. خوب به یاد داشته باشید که روی محافظ UV ورق پلی کربنات همیشه زیر پوشش مارک‌دار ورق قرار دارد.

هنگام نصب سقف پلی کربنات، یک شیب حداقل 5 درجه‌ای برای ورق‌ها را در نظر بگیرید که آب باران بتواند به سمت ناودان حرکت کند و روی سقفتان آب جمع نشود. زمانی که ورق‌های پلی کربنات به درستی در جای خود قرار گرفتند، می‌توانید درپوش‌های انتهایی را اضافه کنید، پوشش محافظ ورق‌ها را بردارید، دکمه‌های محکم کننده را اضافه کنید و در صورت نیاز ورق‌ها را ایزوگام کنید.

قیمت پلی کربنات گلخانه در ارومیه

معمولا پلی کربنات دوجداره بیشترین میزان استفاده در گلخانه ها، نورگیر های و سقف های مختلف را دارد. این محصول برعکس نوع تخت که فقط در نوع بی رنگ تولید می گردد، در رنگ های متنوع و مختلف تهیه و ارسال می شود. معمولا در ضخامت های 4 میلیمتر تا 10 میلیتر موجود است اما می توان ضخامت های بالاتر را نیز در نظر گرفت. ابعاد آنها از 210 سانتی متر تا 600 سانتی در اندازه یک ورق کامل موجود می باشد.

ابعاد ورق پلی کربنات در ارومیه

·         ورق 4 تا 6 میلی متری برای گلخانه‌ها، سوله‌ها و قاب‌های نگهداری گیاهان

·         ورق 10 تا 16 میلی‌متری برای سایبان‌های دیواری، گلخانه‌های تجاری و پارکینگ‌ها

·         ورق 25 تا 35 میلی‌متری برای سقف‌های هنری

·         سازه ها باید به کمک نصاب ماهر نصب شوند.

 

 

ورق پلی کربنات در ارومیه در ارومیه، ورق پلی کربنات در ارومیه در انزل، ورق پلی کربنات در ارومیه در سیلوانه، ورق پلی کربنات در ارومیه در صومای برادوست، ورق پلی کربنات در ارومیه در نازلو، ورق پلی کربنات در ارومیه در اشنویه، ورق پلی کربنات در ارومیه در نالوس، ورق پلی کربنات در ارومیه در بوکان، ورق پلی کربنات در ارومیه در سیمینه، ورق پلی کربنات در ارومیه در پلدشت، ورق پلی کربنات در ارومیه در ارس، ورق پلی کربنات در ارومیه در پیرانشهر، ورق پلی کربنات در ارومیه در لاجان، ورق پلی کربنات در ارومیه در تکاب، ورق پلی کربنات در ارومیه در تخت سلیمان، ورق پلی کربنات در ارومیه در چالدران، ورق پلی کربنات در ارومیه در دشتک، ورق پلی کربنات در ارومیه در چایپاره، ورق پلی کربنات در ارومیه در حاجیلار، ورق پلی کربنات در ارومیه در خوی، ورق پلی کربنات در ارومیه در ایواوغلی، ورق پلی کربنات در ارومیه در صفائیه، ورق پلی کربنات در ارومیه در قطور، ورق پلی کربنات در ارومیه در سردشت، ورق پلی کربنات در ارومیه در وزینه، ورق پلی کربنات در ارومیه در سلماس، ورق پلی کربنات در ارومیه در کوهسار، ورق پلی کربنات در ارومیه در شاهین دژ، ورق پلی کربنات در ارومیه در کشاورز، ورق پلی کربنات در ارومیه در شوط، ورق پلی کربنات در ارومیه در قره قویون، ورق پلی کربنات در ارومیه در ماکو، ورق پلی کربنات در ارومیه در بازرگان، ورق پلی کربنات در ارومیه در مهاباد، ورق پلی کربنات در ارومیه در خلیفان، ورق پلی کربنات در ارومیه در میاندوآب، ورق پلی کربنات در ارومیه در باروق، ورق پلی کربنات در ارومیه در مرحمت آباد، ورق پلی کربنات در ارومیه در نقده، ورق پلی کربنات در ارومیه در محمدیار.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۴ از ۵ - از مجموع ۵ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما