واتر پروف بتن

واتر پروف بتن

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت واتر پروف بتن بسته به کیفیت مواد اولیه، برند تولیدکننده، نوع و مقدار مورد نیاز تعیین می گردد. همچنین بر اساس موقعیت جغرافیایی خریدار و هزینه های حمل و نقل، قیمت مواد آب بند کننده بتن متفاوت خواهد بود. قیمت هر کیلوگرم واتر پروف پودری بتن از ۱۵,۰۰۰ شروع شده و به مراتب افزایش می یابد. به منظور استعلام قیمت واتر پروف بتن می توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. عمران مدرن تامین کننده انواع واتر پروف بتن با قیمت مناسب می باشد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

واتر پروف بتن

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

واترپروف بتن

واترپروف بتن ، ماده ای ضد آب است که در صورت اضافه کردن به مخلوط بتن آن را به جسمی آب گریز تبدیل می کند. از آنجایی که بتن معمولی کاملا ضد آب نیست، در نتیجه در محل هایی که نیاز است تا کف، سقف و یا حتی دیوار آب و رطوبت را از خود عبور ندهد، باید از واتر پروف بتن در جهت آب بند کردن بتن استفاده نمود. واتر پروف بتن در دو نوع مایع و پودری وجود دارد که واتر پروف پودری بیشتر برای سنگدانه های شکسته و واتر پروفمایع بیشتر برای سنگدانه های رودخانه ای و گرد گوشه کاربرد دارند. در ادامه به بررسی انواع واتر پروف بتن و سایر مشخصات آن از جمله قیمت مواد آب بند کننده بتن پرداخته خواهد شد.

 

واتر پروف بتن
استفاده از واترپروف بتن هنگام اختلاط

 

قیمت واتر پروف بتن

قیمت واتر پروف بتن بسته به کیفیت، برند تولیدکننده، نوع و مقدار مورد نیاز تعیین می گردد. عوامل دیگری نیز بر کیفیت مواد افزودنی آب بند کننده بتن تاثیر دارند که در زیر به آن ها اشاره شده است:

  • خلوص و کیفیت ماده آب بند کننده بتن: اصولا مواد با خلوص و کیفیت بالاتر قیمت بیشتری دارند.
  • برند تولید کننده: قاعدتا قیمت واتر پروف بتن برند های معتبر و شناخته شده گران تر است. 
  • موقعیت جغرافیایی و هزینه‌ های حمل و نقل: بر اساس موقعیت جغرافیایی خریدار و هزینه های حمل و نقل، قیمت مواد آب بند کننده بتن متفاوت خواهد بود.

جهت استعلام قیمت واتر پروف بتن می توانید با کارشناسان مجرب عمران مدرن تماس بگیرید.

 

واتر پروف پودری
افزودن واترپروف به بتن

 

خرید واتر پروف بتن

هنگام خرید واتر پروف بتن ، داشتن آگاهی از خصوصیات و مشخصات فنی محصول و همچنین حجم بتن ریزی و زمان بندی پروژه ضروری می باشد. در زمان خرید واتر پروف بتن حتما به موارد زیر توجه فرمایید.

  • نوع مصرف: این محصول در انواع پودری و مایع به فروش می رسد که مورد مصرف آنها با هم متفاوت است. با توجه به نوع مصرف، نوع سنگدانه و کیفیت سیمان مصرفی باید واتر پروف بتن مناسب با شرایط پروژه خریداری شود.
  • محیط کارگاهی: نگهداری از پودر و مایع واتر پروف بتن ، ملزم به رعایت شرایط خاص می باشد. در نتیجه شرایط کارگاهی و نگهداری از آن حائز اهمیت است. این محصول باید در دمای بین ۵+ الی ۳۵+ درجه سانتیگراد به دور از نور مستقیم خورشید و رطوبت نگهداری شود.

علاوه بر این موارد، خرید ماده آب بند کننده بتن نیازمند مشورت با متخصصان در این زمینه می باشد. بنابراین برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید این محصول با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

 

واتر پروف پودری

 

فروش بتن واتر پروف 

استفاده از مواد آب بند کننده بتن موجب افزایش مقاومت بتن در برابر مواد شیمیایی و شرایط جوی مختلف می شود. مجموعه عمران مدرن مفتخر است که با توجه به رشد و توسعه تکنولوژی بستری را راه اندازی کرده است تا امکان خرید و فروش واتر پروف بتن به صورت آنلاین و غیر حضوری فراهم گردد. از مزایای خرید واتر پروف بتن به صورت آنلاین می توان به جلوگیری از اتلاف وقت، امکان مشاهده انواع محصولات به همراه مشخصات فنی و قیمت آن ها اشاره کرد. عمران مدرن انواع مواد افزودنی آب بند کننده بتن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می نماید. برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت واتر پروف بتن می توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

 

پودر واتر پروف بتن
مواد افزودنی آب بند کننده بتن

 

انواع واتر پروف بتن

آب بند کننده بتن به دو شکل واتر پروف پودری و واتر پروف مایع وجود دارد و بسته به نوع و محل مصرف مناسب ترین نوع خریداری می گردد. مایع واتر پروف ، جهت آب بند کردن سطوح بتنی و دوغاب به کار می رود و استفاده از پودر واتر پروف باعث اصلاح دانه بندی مصالح و بهبود خواص روانی بتن می­ شود که این موضوع به دلیل داشتن فیلر ضد آب و ذرات میکرونیزه در نوع مایع آب بند کننده بتن می باشد.

 

پودر واتر پروف بتن

این نوع از مواد آب بند کننده بتن بر پایه اسید چرب می باشد. پودر واتر پروف بتن دارای ماده پر کننده خلل و فرج بتن و مواد دفع کننده آب می باشد. این ماده با ترکیب حاصل از هیدراسیون واکنش نشان می دهد و سپس با جاری شدن در منافذ و حفره ها، آب و رطوبت را دفع می نماید. استفاده از واتر پروف پودری از بهترین روش ها برای ساخت بتن نفوذ ناپذیر می باشد. پودر واتر پروف بیشتر برای محل هایی که تحت حمله یون های مضر است، بسیار اهمیت دارد و موجب افزایش دوام بتن و پیشگیری از آسیب های ناشی از کنش های شیمیایی می شود. از کاربردهای این نوع از مواد افزودنی آب بند کننده بتن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تولید بتن نفوذناپذیر
  • آب بندی قطعات پیش ساخته بتنی
  • محصولی مناسب برای بتن ریزی مجاور دریا و بتن ریزی فونداسیون اسکله های دریایی
  • اجرای بتن آب بند برای سدها، تصفیه خانه ها، پل ها و کانال ها

 

مواد آب بند کننده بتن
واترپروف بتن در بسته بندی های متفاوت

 

مایع واتر پروف بتن

واتر پروف مایع که با فرموله شدن روان کننده ها و اسید های چرب غیر آلی به دست می آید، محصولی مناسب برای آب بند کردن و نفوذ ناپذیر ساختن انواع ملات بنایی، بتن و دوغاب کاری می باشد. این نوع از مواد افزودنی آب بند کننده بتن به دلیل اینکه سریع در آب پخش می شوند یک عامل قوی پخش کننده ذرات بتن می باشند که موجب می گردند ذرات سیمان که تمایل به کلوخه شدن دارند بهتر در آب پخش شوند.

این ماده به دلیل عملکرد بهینه ای که دارد به عنوان یک عایق رطوبتی با طول عمر بالا عمل می نماید و از ویژگی های آن می توان به خاصیت کششی، دوام بالا، انعطاف پذیری، مقاومت در برابر ساییدگی و مقاومت شیمیایی بالا اشاره کرد. از کاربردهای مایع واتر پروف به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • استفاده کردن از بتن واتر پروف برای ساخت تصفیه خانه ها، مخازن ذخیره آب، سدها، تونل ها، پل ها و …
  • ساخت بتن واتر پروف در مناطق حاوی یون سولفات و یون کلر مانند شوره زارها
  • ساخت مقاطع بتنی محکم در مجاورت با آب دریا
  • آب بند ساختن قطعات پیش ساخته بتنی

 

بتن واتر پروف
بتن آب بند شده

 

دلایل استفاده از واتر پروف

بتن به طور طبیعی به دلیل واکنش های شیمیایی که در طول فرآیند عمل آوری رخ می دهد متخلل است؛ یعنی آب با سیمان مخلوط می شود و با گذشت زمان و سخت شدن بتن، آب اضافی خارج می گردد و شبکه ای از منافذی که شبیه به مویرگ هستند در بتن ایجاد می شود. این بدان معناست که بتن می تواند آب را جذب نماید. این مقدار تقریبا در حدود ۶۰ لیتر در هر متر مکعب بتن با کیفیت خوب فقط در ۳۰ دقیقه می باشد، که این موضوع بسته به سرعت جذب آب می تواند موجب ایجاد رطوبت گردد. در نتیجه اگر به این موضوع اهمیت داده نشود، رطوبت و آب به داخل منافذ بتن نفوذ کرده و منجر به ترک خواهد شد. هر چه ترک های بیشتری ظاهر شوند، آب بیشتری وارد می شود. استفاده از بتن واتر پروف از این موضوع جلوگیری می نماید.

 

مایع واتر پروف بتن
ترک خوردگی و نفوذ آب به بتن در صورت استفاده نکردن از واترپروف

 

کاربرد واتر پروف بتن

واتر پروف بتن بیشتر برای محل هایی که در تماس مستقیم با زمین مانند زیرزمین ها و یا رطوبت زیاد هستند کاربرد دارد. نمونه ای از کاربردهای این محصول در زیر آمده است:

  1. زیرزمین ها و پارکینگ های زیر زمینی و فوندانسیون ها
  2. مناطق ساختمانی مستعد سیل (مناطق پر بارش) 
  3. مکان های و یا مناطقی که مستقیما بر روی آب ساخته می شوند، مانند اقامتگاه های ساحلی
  4. ساختمان های بلند
  5. برای آب گریز کردن بتن استخرها، مخازن آب، سپتیک تانک
  6. برای آب گریز کردن بتن تصفیه خانه های آب و فاضلاب
  7. محافظت و آب بندی کانال های انتقال آب
  8. برای آب بند نمودن ملات و بتن
  9. محافظت بتن و آرماتور در برابر خوردگی
  10. نفوذ ناپذیر کردن کلیه مقاطع بتنی

 

پودر واتر پروف
دپو پودر واتر پروف بتن

 

ویژگی ها و مزایای واتر پروف بتن

استفاده از بتن واتر پروف از نظر عملکرد و طول عمر در پروژه های بزرگ ساختمانی مزایای قابل توجهی دارد:

  1. سازه مستحکم خواهد شد: بتن ضد آب، رطوبت کمتری را جذب و ترک های کمتری ایجاد می کند، در نتیجه سازه بتنی در برابر عناصر محیطی آسیب پذیر نخواهد بود.
  2. هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد: فرسایش و زوال کمتر اجزای سازه، منجر به صرف زمان و هزینه کمتری جهت تعمیرات آتی خواهد شد.
  3. از ایجاد کپک جلوگیری می کند: جلوگیری از رطوبت به نوبه خود از ایجاد کپک نیز جلوگیری می کند که این موضوع علاوه بر سلامت سازه، خطر ابتلا به بیماری را کاهش می دهد و محیط سالم تری ایجاد می کند.
  4. افزایش ارزش ملک: داشتن یک ساختمان ضد آب، علی الخصوص ضد آب بودن طبقات پایین سازه مانند زیر زمین، یک مزیت عالی فروش برای یک ملک است و به خریداران آرامش خاطر می دهد که نیازی به مقابله با مشکلات آب نخواهند داشت.
  5. بهبود ظاهر بتن: با استفاده از بتن واتر پروف ، سازه هنگام قرار گرفتن در معرض آب خراب نمی شود، بنابراین از فرسایش و ترک خوردگی جلوگیری می شود.
  6. جلوگیری از حملات سولفاتی: استفاده از واتر پروف بتن ، بدون تاثیر در مقاومت فشاری بتن و با حفظ خواص آب بندی در طول زمان بهره برداری، از حملات سولفاتی و قلیایی شدن بتن و همچنین از نفوذ یون کلر و سایر مواد شیمیایی خورنده به داخل بتن جلوگیری می نماید.

 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما