میلگرد آجدار 12 در کرمان

میلگرد آجدار 12 در کرمان

دسته بندی

میلگرد آجدار

تعداد ارائه دهنده ها

۵۰ ارائه دهنده

بازه قیمت

از ۲۱۴۶۸ تومان تا ۲۲۴۳۱۲ تومان
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

کرمان x

برند

برند را مشخص کنید

استاندارد

استاندارد را مشخص کنید

کالاهای مرتبط در عمران مدرن

related-0بتن آمادهrelated-1آرماتور بندیrelated-2بتن ریزیrelated-3قالب بندی

میلگرد ۱۲ جهان فولاد سیرجان ( آجدار - A3 )وزن هر شاخه: ۱۰ کیلوگرم

فروشندهشماره تماستحویلواحد قیمت(تومان)بروزرسانی
عمران مدرن

عمران مدرن

phone۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

location

کیلوگرم

۲۴,۹۰۰

-۱ روز پیش

آهنگر

آهنگر

phone

******۰۹۹۸۱

شاخه

location

کارخانه

کیلوگرم

۲۴,۲۰۰

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آهن آنلاین

آهن آنلاین

phone

******۰۲۱۵۴

شاخه

location

کارخانه

کیلوگرم

۲۵,۷۲۷

دیروز

شهر آهن

شهر آهن

phone

******۰۲۱۶۶

شاخه

location

کارخانه

کیلوگرم

تماس بگیرید

-

اصفهان آهن

اصفهان آهن

phone

******۰۳۱۳۴

شاخه

location

سیرجان

کیلوگرم

تماس بگیرید

-

آهن پرایس

آهن پرایس

phone

******۰۲۱۵۴

شاخه

location

کارخانه

کیلوگرم

تماس بگیرید

-

آیرومارت

آیرومارت

phone

******۰۲۱۴۵

شاخه

location

کارخانه

كيلوگرم

تماس بگیرید

-

میلگرد ۱۲ بافق یزد ( آجدار - A3 )وزن هر شاخه: ۱۰.۷ کیلوگرم

فروشندهشماره تماستحویلواحد قیمت(تومان)بروزرسانی
عمران مدرن

عمران مدرن

phone۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

location

کیلوگرم

۲۶,۲۰۰

-۱ روز پیش

آهنگر

آهنگر

phone

******۰۹۹۸۱

شاخه

location

کارخانه

کیلوگرم

تماس بگیرید

-

آهن آنلاین

آهن آنلاین

phone

******۰۲۱۵۴

شاخه

location

کارخانه

کیلوگرم

۲۶,۱۸۲

دیروز

آهن پخش

آهن پخش

phone

******۰۳۱۳۶

شاخه

location

کارخانه

کیلوگرم

۲۶,۶۰۶

امروز

شهر آهن

شهر آهن

phone

******۰۲۱۶۶

شاخه

location

کارخانه

کیلوگرم

تماس بگیرید

-

اصفهان آهن

اصفهان آهن

phone

******۰۳۱۳۴

شاخه

location

بافق

کیلوگرم

۲۶,۲۳۹

دیروز

آیرومارت

آیرومارت

phone

******۰۲۱۴۵

شاخه

location

کارخانه

كيلوگرم

تماس بگیرید

-

میلگرد ۱۲ حدید سیرجان ( آجدار - A3 )وزن هر شاخه: ۹ کیلوگرم

فروشندهشماره تماستحویلواحد قیمت(تومان)بروزرسانی
عمران مدرن

عمران مدرن

phone۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

location

کیلوگرم

۲۶,۶۰۰

-۱ روز پیش

ابتدا
۱
۲
۳
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

قیمت هر شاخه میلگرد 12 کرمان

برای یافتن کمترین قیمت هر شاخه میلگرد 12 کرمان و بررسی نمودار قیمت میلگرد 12 به مرجعی معتبر از آخرین نوسانات قیمت میلگرد۱۲ بورس و بازار نیاز دارید. مرجعی که جدول قیمت روز میلگرد ۱۲ را به صورت مستمر منتشر کند و تمامی برندهای بازار را پوشش دهد. برای خرید میلگرد ۱۲ شاخه ای در گام اول باید اطلاعات محصولات تولیدی کارخانه‌ها در مورد وزن میلگرد ۱۲ و مشخصات شیمیایی و فیزیکی مشخص باشد تا خرید، منطبق با نیاز مشتری انجام شود. آنچه در لیست بالا پیش روی خریداران قرار گرفته خلاصه‌ای از قیمت‌های اعلامی معتبرترین فروشندگان آنلاین میلگرد ۱۲ است. در ادامه قیمت هر متر میلگرد ۱۲ به همراه قیمت هر شاخه میلگرد ۱۲ و هر تریلی) و هر بندیل به صورت جداگانه بر اساس وزن استاندارد اشتال محاسبه شده است. همچنین کاربردها و مشخصات فیزیکی و شیمیایی میلگرد دوازده با جزئیات مورد بررسی قرار گرفته است. برای دریافت اطلاعات در خصوص ارزانترین میلگرد12 بازار آهن با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید. جدول محاسبه ی قیمت میلگرد ۱۲ راهنمایی اولیه را پیش از خرید در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. 

قیمت میلگرد ۱۲ با مالیات

قیمت هر کیلو در 1.09

قیمت هر شاخه میلگرد ۱۲

قیمت هر کیلو ضرب در 10.6

قیمت هر تن میلگرد ۱۲

قیمت هر کیلو ضرب در ۱۰۰۰

قیمت هر بندیل میلگرد ۱۲

قیمت ۲ تن میلگرد ۱۲ (۵.۵ تن میلگرد ذوب‌اهن ۴ تن میلگرد کاشان)

قیمت هر تریلی میلگرد ۱۲

قیمت ۲۲ تن میلگرد

 

 

جدول قیمت میلگرد 12 کرمان

جدول قیمت میلگرد 12 کرمان در لیست بالا ارائه شده است. با توجه به اینکه زمان به روز رسانی قیمت‌های هر کدام از فروشنده در جدول اعلام شده به راحتی میتوان قیمت‌ هر کیلو میلگرد ۱۲ را از برندهای مختلف با هم مقایسه کرد. علاوه بر این امکان فیلتر کردن محصولات بر اساس استاندارد و برند وجود دارد. اغلب سفارشات مربوط به میلگرد های 12 از استاندارد A3 است. با فیلتر کردن این استاندار میتوان قیمت کارخانه ها و برندهای مختلف را با توجه به زمان به روزرسانی قیمت و محل تحویل بار مقایسه کرد. استاندارد A2 با توجه به گستردگی کاربرد میلگرد نمره ۱۲ در موارد مختلفی به کار می رود. استاندارد A4 میلگرد ۱۲ را تولید کننده‌های محدودی به بازار عرضه کردند و کافیست با فیلتر کردن به تمامی کارخانه‌ ها و فروشندگان میلگرد ۱۲ a4 دسترسی پیدا کنید. برای خرید میلگرد12 موارد زیر را پیش از خرید مشخص کنید:

  • نوع میلگرد ۱۲ به صورت ساده یا آجدار
  • میلگرد۱۲ شاخه ای یا کلاف
  • استاندارد A1 ( ساده ) و استاندارد A2  - A3 یا استاندارد A4
  • شهر محل پروژه
  • تنظیم تناژ خرید بر اساس شیوه‌ی ارسال ( هر تریلی ۲۲ – ۲۵ تن بار حمل میکند )
میلگرد آجدار 12
میلگرد ۱۲ آجدار

 

قیمت میلگرد ۱۲ کرمان

طول میلگرد ۱۲ شاخه ای معمولا ۱۲ متر و ۶ متر است. برای محاسبه‌ی قیمت یک شاخه میلگرد 12 کرمان کافیست وزن مربوط به هر کارخانه را در اختیار داشته باشید. وزن استاندارد میلگرد ۱۲ حدود 10.6 کیلوگرم برای هر شاخه است اما ممکن است این وزن در هر کارخانه متفاوت باشد. اگر روی هر کدام از برندها کلیک کنید، وزن مربوط به هر کارخانه به دقت اعلام شده و قیمت هر شاخه به وسیله‌ی آن محاسبه خواهد شد. در  میلگرد تناژ بالا ، تفاوت وزن شاخه تغییرات قابل توجهی در قیمت میلگرد ۱۲ کرمان ایجاد خواهد کرد. 

 

محاسبه‌ی قیمت هر شاخه میلگرد 12 کرمان

برای محاسبه‌ی قیمت هر شاخه میلگرد 12 کرمان به وزن نیاز داریم. به طور خلاصه برای محاسبه وزن میلگرد ۱۲ به روش زیر عمل می‌کنیم:

 قطر به توان دو را تقسیم بر عدد ۱۶۲ خواهیم کرد که وزن هر متر میلگرد به دست خواهد آمد که این رقم برابر با 0.88 کیلوگرم است. 

برای هر شاخه‌ ی ۱۲ متری لازم است تا این عدد در ۱۲ ضرب شود. عدد به دست آمده که همان رقم وزن میلگرد اشتال است ۱۰.۶ خواهد بود. به این ترتیب اگر قیمت هر کیلو میلگرد ۱۲ را در عدد ۱۰.۶ ضرب کنیم قیمت میلگرد ۱۲ کرمان برای هر شاخه به دست می‌آید.

 

لیست قیمت میلگرد ۱۲ کرمان

نوسانات شدید بازار آهن باعث تغییر مداوم در قیمت میلگرد ۱۲ کرمان می‌شود. از طرفی وسعت برندهایی که در بازار وجود دارد و بنگاه‎‌های متعددی که اقدام به خرید و توزیع میلگرد می‌کنند موجب شده تا قیمت‌ها تفاوت چشم‌گیری با هم داشته باشند. مقایسه قیمت میلگرد ۱۲ کرمان امروز در بنگاه‌های آنلاین نشان دهنده عدم توازن و یکپارچگی در بازار آهن است. به همین دلیل نیاز است تا قیمت‌ها با هم مقایسه شود و برای خریدی به صرفه، از فروشندگان بازار آهن و درب کارخانه استعلام گرفته شود. آنچه عمران مدرن ارائه می‌کند پلتفرمی برای مقایسه قیمت‌های آنلاین فروشندگان برتر اینترنتی میلگرد ۱۲ است و امکان ثبت سفارش و تماس برای استعلام قیمت کمترین قیمت میلگرد ۱۲ کرمان امروز بازار است. ارزان‌ترین میلگرد ۱۲ که در بازار یافت میشود معمولا یکی از کارخانه‌های زیر است:

نمودار قیمت میلگرد ۱۲
نمودار قیمت میلگرد ۱۲

 

تاثیر نوع آج بر قیمت میلگرد ۱۲ کرمان امروز

میلگرد اجدار ۱۲ بر اساس نوع آج به چهار دسته تقسیم بندی می‌شود که نام گذاری آن در سیستم‌های مختلف تفاوت دارد. آنچه در ایران رواج دارد استاندارد A2 و A3 است. اما نامگذاری اصولی‌تر و دقیق‌تر این میلگردها به صورت میلگرد ۱۲ آج240 آج 260 و میلگرد ۱۲ آج340 و آج350 پذیرفته شده است. جدول زیر اطلاعات بیشتری در مورد آج میلگرد ۱۲ ارائه کرده است:

 

A4آج۵۰۰ S500میلگرد آجدار مرکب (دوکی)
A3 آج۴۰۰S400میلگرد آجدار جناقی (آج یکنواخت - آج دوکی شکل)
A2آج۳۴۰ S340میلگرد آجدار مارپیچ (آج یکنواخت - آج دوکی)
A1آج۲۴۰s240میلگرد ساده بدون آج

 

همانطور که در جدول اشاره شده است در مورد استانداد  A2 و A3 دو مدل آج یکنواخت و آج دوکی  برای این استانداردها وجود دارد. استاندارد A2 دارای آج جناقی و استاندارد A3 دارای آج مارپیچی است. 

 

تاثیر برند بر قیمت میلگرد 12 کرمان

برندهای متفاوت از سه جنبه در نهایت بر قیمت میلگرد ۱۲ کرمان امروز تاثیر خواهند داشت:

۱- برندها بر اساس ارائه بار در بازار و حضور در بازار بورس در نهایت با نرخ مشخصی معامله می‌شوند که به قیمت تمام شده‌ی تولید در کارخانه و کیفیت محصول و میزان تقاضا از محصول وابسته است. برندهای برتر میلگرد مانند میلگرد ذوب‌اهن ، نیشابور ، یزد و کاشان با حضور در بازار بورس قیمت‌ گذاری می‌شوند. برندهایی که در بازار بورس حضور ندارد قیمت گذاری توسط کارخانه و طی معاملات تعیین می‌شود. 

۲- تفاوت قیمت در فروشندگان برندهای مختلف وجود دارد. ممکن است بعضی برندها توسط بعضی فروشندگان زیر قیمت بازار عرضه شود. برای شناخت فروشندگان برندهای مختلف میلگرد نیاز است تا تسلط کامل بر بازار آهن وجود داشته باشد. قیمت‌های آنلاین آهن با قیمت‌های بازارها و بنگاه‌ها مقایسه شود و زمان مناسب و فروشنده مناسب برای خرید ارزان میلگرد ۱۲ انتخاب شود. 

۳- از دیدگاه خریدار محل تحویل کالا و فاصله تا محل پروژه یکی از عوامل مهم در تصمیم گیری برای خرید است. در صورتی که  قصد خرید میلگرد ۱۲ به صورت شاخه‌ای برای ساختمان سازی داشته باشید، تفاوت وزن هر شاخه میلگرد ۱۲ تاثیر قابل توجهی بر قیمت هر شاخه میلگرد ۱۲ خواهد داشت. 

 

خرید میلگرد ۱۲ آجدار در کرمان

میلگرد ۱۲ آجدار (به جز آج ۵۰۰ و آج ۵۲۰)، به صورت کلاف و یا به صورت شاخه مستقیم با طول های مساوی تقسیم بندی می شوند. قطر کلاف باید حداقل ۲۰۰ برابر قطر میلگرد باشد. میلگرد 12 آجدار با آج ۵۰۰ و آج ۵۲۰، به صورت شاخه با طول های مساوی بسته می شوند. میلگردهای هر بسته باید حداقل دو تسمه فلزی با مفتول فولادی در دو انتهای بسته و در فاصله مناسب نسبت به یکدیگر به طور محکم بسته شوند.

 

قیمت میلگرد آجدار 12
میلگرد 12

 

بر روی تمامی میلگردهای آجدار ۱۲ مشمول استاندارد ۳۱۳۲ در حین فرآیند نورد باید اطلاعاتی همچون نام یا علامت تجاری شرکت تولید کننده درج شود. کد فرآیند تولید و کد علامت مشخصه میلگرد نیز باید درج گردد. بسته های خریداری شده میلگرد ۱۲ آجدار باید دارای حداقل یک پلاک مشخصات باشد. نام و علامت تجاری شرکت تولید کننده میلگرد، علامت مشخصه میلگرد، قطر اسمی بر حسب میلی متر، شماره ذوب یا شماره ردیابی مرتبط به گزارش آزمون بسته، طول میلگرد، نام کشور تولید کننده و وزن بسته میلگرد اجدار ۱۲ بر حسب کیلوگرم، باید بر روی این پلاک ذکر شده باشد.

در هنگام خرید میلگرد ۱۲ آجدار باید توجه داشت که سطح میلگرد فاقد عیب تاخوردگی باشد. همچنین وجود سایر عیوب مضر موضعی مانند ترک، پوسته، برجستگی، فرورفتگی، حفره و ناخالصی غیرفلزی که بر روی خواص مکانیکی (کشش و خمش) میلگرد ۱۲ اجدار اثر منفی ایجاد نماید، مجاز نیست.

از دیگر مواردی که در خرید میلگرد ۱۲ آجدار باید به آن توجه نمود این موضوع است که صدمات و نواقص موضعی منفرد روی آج ها به تعداد حداکثر سه عدد در هر متر طول مجاز بوده و بیشتر از آن مجاز نیست.

برای خرید میلگرد ۱۲ آجدار در احجام بالا بهتر است که از کارخانه اقدام به تهیه آن نمود. زیرا خرید مستقیم از کارخانه مقرون به صرفه تر است. اما باید توجه نمود که دارای محدودیت ها و مشکلاتی همچون امکان عدم عرضه روزانه، محدودیت در حداقل میزان خرید، مسافت بیشتر ارسال و ... می باشد. در حجم های کم، خرید از بنگاه های فروش میلگرد ۱۲ آجدار ، گزینه مناسب تری است. زیرا محدودیتی در حداقل میزان خرید وجود نداشته و مسافت و به تبع آن هزینه ارسال بار کمتر است.

 

خرید و استعلام قيمت ميلگرد ١٢ کرمان

راهنمای زیر کمک میکند تا خرید میلگرد ۱۲ قیمت هایی به صرفه‌تر و اصولی‌تر انجام شود:

  • حدود پنج برند که از نظر کیفیت مورد قبول مهندسان پروژه است یا برندهایی که برای صادرات مد نظر فروشندگان بازار آهن است تعیین کنید. از لیست قیمت‌ها برندها را فیلتر کنید.
  • روند تغییرات قیمت‌ها را بررسی کنید. روند نوسان قیمت میلگرد ۱۲ کرمان امروز در یک ماه گذشته و روند نوسانات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اطلاعات مفیدی برای تصمیم‌گیری به خریدار خواهد داد.
  • از سایت عمران مدرن قیمت فروشندگان آنلاین را بر اساس زمان به روزرسانی قیمت‌ها و محل تحویل پروژه با هم مقایسه کنید.
  • با توجه به محل پروژه و مقایسه‌ی قیمت‌ تمام شده بعلاوه قیمت باربری فروشنده مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • روی برند انتخابی کلیک کنید و اطلاعات تخصصی مربوط به هر برند شامل میزان تنش و ازدیاد طول ، وزن میلگرد ۱۲ و وزن هر شاخه در واحد طول ، نام گذاری برند و اطلاعاتی که روی پلاک میلگرد درج شده است و سایر مشخصات میلگرد را بررسی کنید.
  • استعلام قیمت برند انتخابی خود را با بنگاه‌ها یا بازارهایی مانند شادآباد دریافت کنید. برای این کار می‌توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.
  • در صورتی که قیمت مناسب پیدا کردید به سرعت برای دریافت فاکتور و خرید اقدام کنید تا با مشکل افزایش قیمت ناشی از نوسانات مداوم و تغییر قیمت لحظه‌ ای میلگرد ۱۲ مواجه نشوید.

 

میلگرد آجدار 12 در کرمان، میلگرد آجدار 12 در چترود، میلگرد آجدار 12 در راین، میلگرد آجدار 12 در شهداد، میلگرد آجدار 12 در گلباف، میلگرد آجدار 12 در ماهان، میلگرد آجدار 12 در انار، میلگرد آجدار 12 در بافت، میلگرد آجدار 12 در ارزوئیه، میلگرد آجدار 12 در بردسیر، میلگرد آجدار 12 در گلزار، میلگرد آجدار 12 در لاله زار، میلگرد آجدار 12 در نگار، میلگرد آجدار 12 در بم، میلگرد آجدار 12 در روداب، میلگرد آجدار 12 در نرماشیر، میلگرد آجدار 12 در جیرفت، میلگرد آجدار 12 در جبالبارز، میلگرد آجدار 12 در ساردوئیه، میلگرد آجدار 12 در رابر، میلگرد آجدار 12 در هنزا، میلگرد آجدار 12 در راور، میلگرد آجدار 12 در کوهساران، میلگرد آجدار 12 در رفسنجان، میلگرد آجدار 12 در فردوس، میلگرد آجدار 12 در کشکوئیه، میلگرد آجدار 12 در نوق، میلگرد آجدار 12 در رودبار جنوب، میلگرد آجدار 12 در جازموریان، میلگرد آجدار 12 در ریگان، میلگرد آجدار 12 در گنبکی، میلگرد آجدار 12 در زرند، میلگرد آجدار 12 در یزدان آباد، میلگرد آجدار 12 در سیرجان، میلگرد آجدار 12 در پاریز، میلگرد آجدار 12 در زیدآباد، میلگرد آجدار 12 در گلستان، میلگرد آجدار 12 در شهر بابک، میلگرد آجدار 12 در دهج، میلگرد آجدار 12 در عنبرآباد، میلگرد آجدار 12 در اسماعیلی، میلگرد آجدار 12 در جبالبارز جنوبی، میلگرد آجدار 12 در فهرج، میلگرد آجدار 12 در نگین کویر، میلگرد آجدار 12 در قلعه گنج، میلگرد آجدار 12 در چاه خداداد، میلگرد آجدار 12 در کوهبنان، میلگرد آجدار 12 در طغرالجرد، میلگرد آجدار 12 در کهنوج، میلگرد آجدار 12 در فاریاب، میلگرد آجدار 12 در منوجان، میلگرد آجدار 12 در آسمینون.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۵ از ۵ - از مجموع ۶ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما