ملات ترمیمی بتن

ملات ترمیمی بتن

تعداد ارائه دهنده ها

۱۰ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

ملات ترمیمی بتن به منظور تعمیر و ترمیم عضو بتنی استفاده می شود. قیمت ملات ترمیمی بتن با توجه به نوع و برند آن متفاوت است. در خرید ملات ترمیمی باید مواردی همچون ضخامت، نوع و ابعاد ناحیه آسیب را مدنظر قرار داد. عمران مدرن ارائه دهنده انواع ملات ترمیمی بتن با بهینه ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

ملات ترمیمی بتن

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

شرکت ساختمان شیمی

شرکت ساختمان شیمی

۳

تهران

phone

******۰۳۱۳۱

شرکت شیمی ساختمان

شرکت شیمی ساختمان

۳

تهران

phone

******۰۲۱۲۷

شرکت شیمیایی بتن پلاست

شرکت شیمیایی بتن پلاست

۳

تهران

phone

******۰۲۱۶۵

شرکت آبادگران

شرکت آبادگران

۳

تهران

phone

******۰۲۱۸۷

گروه صنعتی آرپوم

گروه صنعتی آرپوم

۳

کرج

phone

******۰۲۶۳۳

آژن

آژن

۳

کرج

phone

******۰۲۶۳۳

آرپوم

آرپوم

۳

کرج

phone

******۰۲۶۳۳

آراسته پوشش مهیا

آراسته پوشش مهیا

۵

کرج

phone

******۰۲۶۳۳

مقاوم سازی آرین تیس

مقاوم سازی آرین تیس

۴

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

ملات ترمیمی بتن

ملات ترمیمی بتن به منظور تعمیر و ترمیم بتن مورد استفاده قرار می گیرد. تعمیر و ترمیم بتن به این دلیل صورت می پذیرد که بتن به مرور زمان دچار آسیب و تخریب می شود. به منظور حفظ خصوصیات و شرایط سازه، نیاز به استفاده از ملات ترمیمی بتن می باشد. ترمیم بتن سبب می گردد که سازه در طی دوره بهره برداری مشخصات خود را حفظ کند. ملات ترمیمی پودری پس از اختلاط با آب حالتی خمیری شکل پیدا می کند. ماده خمیری حاصل از ترکیب ملات ترمیمی بتن با آب، چسبندگی بسیار بالایی داشته و به راحتی بر روی انواع سطوح افقی و عمودی قابل استفاده و اجرا است.

 

ملات ترمیمی بتن
ملات ترمیمی بتن

 

قیمت ملات ترمیمی بتن

قیمت ملات ترمیمی بتن بر اساس نوع، ویژگی، مقدار و برند آن متفاوت است. قیمت ملات ترمیمی پایه سیمانی بر اساس قیمت هر کیلو ارائه می گردد. با توجه به تنوع این محصول، نمی توان قیمت ملات ترمیمی بتن را به طور دقیق اعلام کرد. امکان خرید ملات ترمیمی پایه سیمانی به صورت کیسه ای و فله وجود دارد. قیمت ملات ترمیمی بتن فله ای کمتر از نوع کیسه ای آن می باشد.

 

ملات ترمیم
ترمیم بتن

 

خرید ملات ترمیمی بتن

در خرید ملات ترمیمی بتن باید مواردی همچون ضخامت و ابعاد ناحیه ترمیم، مقاومت مورد نیاز، نوع آسیب، سازه ای یا غیر سازه ای بودن ترمیم و ... را مدنظر قرار داد. به عبارتی موارد ذکر شده تعیین کننده نوع ملات ترمیمی مورد نیاز برای ترمیم بتن می باشد. ترمیم غیر سازه ای به منظور جلوگیری از معضلات بهره برداری و اصلاح شکل ظاهری سازه انجام می شود. آسیب های سازه ای ظرفیت باربری سازه را تحت تاثیر قرار داده و در باربری سازه اختلال ایجاد می کند.

 

ملات ترمیمی بتن
ملات ترمیمی بتن اپوکسی

 

فروش ملات ترمیمی

ملات ترمیمی پودری که دارای دانه های درشت است، در دو رنگ سفید و خاکستری به فروش می رسد. به منظور اطمینان از کیفیت ملات ترمیمی بتن باید این ملات ها دارای گزارش ها، اعداد و ارقام مربوط به خدمات آزمایشگاهی بتن باشند. بهتر است که از تولیدکنندگان تاییدیه صحت ویژگی های ملات ترمیمی بتن اخذ شود. پیش از خرید ملات ترمیمی ، باید ویژگی های محصول به دقت بررسی شود.

 

انواع ملات ترمیمی بتن

ملات پایه سیمانی اصلاح شده با الیاف و پلیمر، ملات ترمیمی پلیمری، ملات ترمیمی نیمه پلیمری، چسب اپوکسی، رزین تزریقی و چسب لاتکس از جمله ملات ترمیمی بتن می باشند. از ملات ترمیمی پایه سیمانی می توان برای پر کردن حفره های بتن کرمو و تسطیح سطح بتن استفاده کرد. پر کردن حفره میان بولت ها و زیرسازی کف و دیوار جهت آماده سازی برای نصب قطعات نما از دیگر کاربردهای ملات ترمیمی بتن پایه سیمانی می باشد.

 

ملات ترمیمی بتن
ترمیم بتن با ملات

 

ملات ترمیمی الیاف دار همان طور که از نام آن مشخص است دارای الیاف هایی می باشد که موجب کاهش نفوذپذیری و بهبود مقاومت سازه می گردد. ملات ترمیمی اپوکسی بر پایه رزین های اپوکسی تهیه می شود. این نوع از ملات قابلیت بالایی در به هم چسباندن بتن جدید و قدیم دارد. ملات ترمیمی بتن پایه اپوکسی سرعت عمل آوری بالایی داشته و سریع به مقاومت مورد نظر می رسند.

 

روش ساخت و استفاده از ملات ترمیمی بتن

برای ساخت ملات ترمیمی بتن آب را درون ظرف ریخته و پودر ملات را به طور پیوسته به آن اضافه می کنند. برای مخلوط کردن آب و پودر از همزن با دور پایین استفاده می شود. هم زدن تا جایی ادامه پیدا می کند که مخلوط یکنواخت شده و فاقد حباب های بزرگ باشد. این مدت زمان حدود ۳ دقیقه می باشد. میزان آب لازم برای ساخت مخلوط به مواردی همچون رطوبت نسبی و دمای محیط وابسته است و مقدار آن باید به اندازه ای باشد که خمیر یکدست و قابل اجرا تهیه گردد.

 

ملات ترمیمی بتن
ترمیم کف با ملات ترمیم

 

برای استفاده از ملات ترمیمی بتن در ابتدا باید سطح کاملا تمیز و عاری از هر گونه گرد و غبار، چربی و مواد روغنی باشد. پس از آن سطح بتن را مضرس (دندانه دار کردن سطح بتن) کرده و در صورت لزوم از پرایمر استفاده می کنند. ملات تهیه شده باید تا حدود ۲۰ دقیقه مصرف شده و پس از هر ۱۰ دقیقه دوباره هم زده شود. به عبارتی باید به مقداری ملات تهیه گردد که حداکثر تا ۲۰ دقیقه مورد استفاده قرار گیرد.

 

مزایای ملات ترمیمی

انقباض ناشی از خشک شدن ملات ترمیمی بتن بسیار کم بوده و به دلیل مقاومت کششی بالا ترک نمی خورد. افزودنی های موجود در ملات ترمیمی بتن موجب چسبندگی مناسب آن به سطوح می گردد. ملات ترمیمی مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی، یخبندان، ذوب و عوامل خورنده شیمیایی دارد. این ملات ها موجب ترمیم و جلوگیری از گسترش ترک در بتن می گردند. 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما